Dos bars a Ontinyent i Bocairent venen dècims del ‘Gordo’ de la Loteria

 

Dos bars de les localitats veïnes d’Ontinyent i Bocairent, a la Vall d’Albaida, han repartit, almenys, un dècim dels quals formen la sèrie del 3347, el número agraciat amb el ‘Gordo’ del Sorteig de Nadal 2018. En el cas d’Ontinyent, el número ha estat molt repartit entre una penya d’amics en la localitat que juguen habitualment. «Sabem que hem venut almenys un, però no tenim ni idea si poden ser més», ha indicat el propietari del local, Luis Soriano. Segons ha relatat Soriano, és la primera vegada que venen un premi del Sorteig de Nadal, encara que han comentat que sí que han venut premis d’altres sortejos recentment. De fet, afirma que estan «en ratxa» perquè recentment han venut «dos vegades el primer premi de la Loteria Nacional». A més, han explicat que encara estan assimilant-ho, perquè no s’ho creuen encara. «Ací la gent està celebrant-ho moltíssim, és la primera vegada que ens toca la loteria de Nadal», ha indicat Soriano.

La sort ha somrigut també a la localitat veïna de Bocairent, on en un bar s’ha venut per màquina almenys un número del 3.347. El gerent del local, Pedro Solbes, ha explicatque estan «molt nerviosos i contents» per haver repartit aquest primer premi, ja que és la primera vegada que els ocorre. No obstant això, ha indicat que no saben qui pot haver sigut la persona agraciada, ja que el número es va vendre per màquina i el bar se situa en una zona turística de la localitat, amb el que «a saber qui pot haver sigut».

En la Comunitat Valenciana, el ‘Gordo’ ha caigut en 13 localitats. Així, a la província de València el número s’ha repartit, a més d’aquestes dues localitats de la Vall d’Albaida, en Llíria, Xàtiva, València, Paterna, l’Alcúdia i Manises, mentre que Alacant s’ha venut a Elx, Benidorm, Orihuela, Alacant i la Vila Joiosa. A Manises, la Grossa ha sigut un seguit de crits d’alegria en l’Administració número 3 de Loteries, que és la tercera vegada que ven el primer premi del Sorteig de Nadal. Per part seua, a l’Alcúdia s’han venut «un o dos dècims», i no ha anat ningú encara a reclamar-los. El premi s’ha donat a conéixer a les 12.35 hores i en total ha repartit 12 milions d’euros a territori valencià; 22,8 d’eixos milions a Llíria

Últimes notícies

Catalá crida a defensar la sobirania nacional després dels altercats de Ceuta

María José Catalá ha reclamat defensar la sobirania nacional i la integritat territorial arran dels altercats d este estiu a Ceuta i ha confirmat que participarà en la concentració convocada a València. La dirigeix especialment als ceutins residents en la ciutat, que considera que han de ser els protagonistes.

La base Alinghi es transforma en el nou centre de Marina d’Empreses per a mil emprenedors

La Marina de València estrena el renovat edifici Alinghi com a nou centre de Marina d’Empreses, amb 7.600 metres quadrats i capacitat per a 1.000 persones, finançat amb 25 milions d’euros del patrimoni de Juan Roig.

Cada volta hi ha més famílies de Casa Caridad vivint en habitacions de lloguer

Quatre de cada deu famílies que han demanat plaça per al curs 2026-2027 a les escoles infantils de Casa Caridad viuen en habitacions llogades, quasi el doble que en el procés anterior. L’informe també alerta de la falta de xarxa familiar, l’atur femení i la precarietat laboral i residencial.

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.