Dos bars a Ontinyent i Bocairent venen dècims del ‘Gordo’ de la Loteria

 

Dos bars de les localitats veïnes d’Ontinyent i Bocairent, a la Vall d’Albaida, han repartit, almenys, un dècim dels quals formen la sèrie del 3347, el número agraciat amb el ‘Gordo’ del Sorteig de Nadal 2018. En el cas d’Ontinyent, el número ha estat molt repartit entre una penya d’amics en la localitat que juguen habitualment. «Sabem que hem venut almenys un, però no tenim ni idea si poden ser més», ha indicat el propietari del local, Luis Soriano. Segons ha relatat Soriano, és la primera vegada que venen un premi del Sorteig de Nadal, encara que han comentat que sí que han venut premis d’altres sortejos recentment. De fet, afirma que estan «en ratxa» perquè recentment han venut «dos vegades el primer premi de la Loteria Nacional». A més, han explicat que encara estan assimilant-ho, perquè no s’ho creuen encara. «Ací la gent està celebrant-ho moltíssim, és la primera vegada que ens toca la loteria de Nadal», ha indicat Soriano.

La sort ha somrigut també a la localitat veïna de Bocairent, on en un bar s’ha venut per màquina almenys un número del 3.347. El gerent del local, Pedro Solbes, ha explicatque estan «molt nerviosos i contents» per haver repartit aquest primer premi, ja que és la primera vegada que els ocorre. No obstant això, ha indicat que no saben qui pot haver sigut la persona agraciada, ja que el número es va vendre per màquina i el bar se situa en una zona turística de la localitat, amb el que «a saber qui pot haver sigut».

En la Comunitat Valenciana, el ‘Gordo’ ha caigut en 13 localitats. Així, a la província de València el número s’ha repartit, a més d’aquestes dues localitats de la Vall d’Albaida, en Llíria, Xàtiva, València, Paterna, l’Alcúdia i Manises, mentre que Alacant s’ha venut a Elx, Benidorm, Orihuela, Alacant i la Vila Joiosa. A Manises, la Grossa ha sigut un seguit de crits d’alegria en l’Administració número 3 de Loteries, que és la tercera vegada que ven el primer premi del Sorteig de Nadal. Per part seua, a l’Alcúdia s’han venut «un o dos dècims», i no ha anat ningú encara a reclamar-los. El premi s’ha donat a conéixer a les 12.35 hores i en total ha repartit 12 milions d’euros a territori valencià; 22,8 d’eixos milions a Llíria

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.