Dos bars a Ontinyent i Bocairent venen dècims del ‘Gordo’ de la Loteria

 

Dos bars de les localitats veïnes d’Ontinyent i Bocairent, a la Vall d’Albaida, han repartit, almenys, un dècim dels quals formen la sèrie del 3347, el número agraciat amb el ‘Gordo’ del Sorteig de Nadal 2018. En el cas d’Ontinyent, el número ha estat molt repartit entre una penya d’amics en la localitat que juguen habitualment. «Sabem que hem venut almenys un, però no tenim ni idea si poden ser més», ha indicat el propietari del local, Luis Soriano. Segons ha relatat Soriano, és la primera vegada que venen un premi del Sorteig de Nadal, encara que han comentat que sí que han venut premis d’altres sortejos recentment. De fet, afirma que estan «en ratxa» perquè recentment han venut «dos vegades el primer premi de la Loteria Nacional». A més, han explicat que encara estan assimilant-ho, perquè no s’ho creuen encara. «Ací la gent està celebrant-ho moltíssim, és la primera vegada que ens toca la loteria de Nadal», ha indicat Soriano.

La sort ha somrigut també a la localitat veïna de Bocairent, on en un bar s’ha venut per màquina almenys un número del 3.347. El gerent del local, Pedro Solbes, ha explicatque estan «molt nerviosos i contents» per haver repartit aquest primer premi, ja que és la primera vegada que els ocorre. No obstant això, ha indicat que no saben qui pot haver sigut la persona agraciada, ja que el número es va vendre per màquina i el bar se situa en una zona turística de la localitat, amb el que «a saber qui pot haver sigut».

En la Comunitat Valenciana, el ‘Gordo’ ha caigut en 13 localitats. Així, a la província de València el número s’ha repartit, a més d’aquestes dues localitats de la Vall d’Albaida, en Llíria, Xàtiva, València, Paterna, l’Alcúdia i Manises, mentre que Alacant s’ha venut a Elx, Benidorm, Orihuela, Alacant i la Vila Joiosa. A Manises, la Grossa ha sigut un seguit de crits d’alegria en l’Administració número 3 de Loteries, que és la tercera vegada que ven el primer premi del Sorteig de Nadal. Per part seua, a l’Alcúdia s’han venut «un o dos dècims», i no ha anat ningú encara a reclamar-los. El premi s’ha donat a conéixer a les 12.35 hores i en total ha repartit 12 milions d’euros a territori valencià; 22,8 d’eixos milions a Llíria

Últimes notícies

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.