Dos bars a Ontinyent i Bocairent venen dècims del ‘Gordo’ de la Loteria

 

Dos bars de les localitats veïnes d’Ontinyent i Bocairent, a la Vall d’Albaida, han repartit, almenys, un dècim dels quals formen la sèrie del 3347, el número agraciat amb el ‘Gordo’ del Sorteig de Nadal 2018. En el cas d’Ontinyent, el número ha estat molt repartit entre una penya d’amics en la localitat que juguen habitualment. «Sabem que hem venut almenys un, però no tenim ni idea si poden ser més», ha indicat el propietari del local, Luis Soriano. Segons ha relatat Soriano, és la primera vegada que venen un premi del Sorteig de Nadal, encara que han comentat que sí que han venut premis d’altres sortejos recentment. De fet, afirma que estan «en ratxa» perquè recentment han venut «dos vegades el primer premi de la Loteria Nacional». A més, han explicat que encara estan assimilant-ho, perquè no s’ho creuen encara. «Ací la gent està celebrant-ho moltíssim, és la primera vegada que ens toca la loteria de Nadal», ha indicat Soriano.

La sort ha somrigut també a la localitat veïna de Bocairent, on en un bar s’ha venut per màquina almenys un número del 3.347. El gerent del local, Pedro Solbes, ha explicatque estan «molt nerviosos i contents» per haver repartit aquest primer premi, ja que és la primera vegada que els ocorre. No obstant això, ha indicat que no saben qui pot haver sigut la persona agraciada, ja que el número es va vendre per màquina i el bar se situa en una zona turística de la localitat, amb el que «a saber qui pot haver sigut».

En la Comunitat Valenciana, el ‘Gordo’ ha caigut en 13 localitats. Així, a la província de València el número s’ha repartit, a més d’aquestes dues localitats de la Vall d’Albaida, en Llíria, Xàtiva, València, Paterna, l’Alcúdia i Manises, mentre que Alacant s’ha venut a Elx, Benidorm, Orihuela, Alacant i la Vila Joiosa. A Manises, la Grossa ha sigut un seguit de crits d’alegria en l’Administració número 3 de Loteries, que és la tercera vegada que ven el primer premi del Sorteig de Nadal. Per part seua, a l’Alcúdia s’han venut «un o dos dècims», i no ha anat ningú encara a reclamar-los. El premi s’ha donat a conéixer a les 12.35 hores i en total ha repartit 12 milions d’euros a territori valencià; 22,8 d’eixos milions a Llíria

Últimes notícies

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana, amb mínimes de fins a 28 graus i humitats extremes

La Comunitat Valenciana ha viscut una altra nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28 graus i humitat que ha arribat al 100 % en diversos municipis.

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.