Dos bars a Ontinyent i Bocairent venen dècims del ‘Gordo’ de la Loteria

 

Dos bars de les localitats veïnes d’Ontinyent i Bocairent, a la Vall d’Albaida, han repartit, almenys, un dècim dels quals formen la sèrie del 3347, el número agraciat amb el ‘Gordo’ del Sorteig de Nadal 2018. En el cas d’Ontinyent, el número ha estat molt repartit entre una penya d’amics en la localitat que juguen habitualment. «Sabem que hem venut almenys un, però no tenim ni idea si poden ser més», ha indicat el propietari del local, Luis Soriano. Segons ha relatat Soriano, és la primera vegada que venen un premi del Sorteig de Nadal, encara que han comentat que sí que han venut premis d’altres sortejos recentment. De fet, afirma que estan «en ratxa» perquè recentment han venut «dos vegades el primer premi de la Loteria Nacional». A més, han explicat que encara estan assimilant-ho, perquè no s’ho creuen encara. «Ací la gent està celebrant-ho moltíssim, és la primera vegada que ens toca la loteria de Nadal», ha indicat Soriano.

La sort ha somrigut també a la localitat veïna de Bocairent, on en un bar s’ha venut per màquina almenys un número del 3.347. El gerent del local, Pedro Solbes, ha explicatque estan «molt nerviosos i contents» per haver repartit aquest primer premi, ja que és la primera vegada que els ocorre. No obstant això, ha indicat que no saben qui pot haver sigut la persona agraciada, ja que el número es va vendre per màquina i el bar se situa en una zona turística de la localitat, amb el que «a saber qui pot haver sigut».

En la Comunitat Valenciana, el ‘Gordo’ ha caigut en 13 localitats. Així, a la província de València el número s’ha repartit, a més d’aquestes dues localitats de la Vall d’Albaida, en Llíria, Xàtiva, València, Paterna, l’Alcúdia i Manises, mentre que Alacant s’ha venut a Elx, Benidorm, Orihuela, Alacant i la Vila Joiosa. A Manises, la Grossa ha sigut un seguit de crits d’alegria en l’Administració número 3 de Loteries, que és la tercera vegada que ven el primer premi del Sorteig de Nadal. Per part seua, a l’Alcúdia s’han venut «un o dos dècims», i no ha anat ningú encara a reclamar-los. El premi s’ha donat a conéixer a les 12.35 hores i en total ha repartit 12 milions d’euros a territori valencià; 22,8 d’eixos milions a Llíria

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.