Dos carrils de la V-30 tallats per una furgoneta incendiada

 

Una furgoneta s’ha incendiat quan circulava este matí per l’autovia V-30 a València en direcció del Port. Els agents de la Guàrdia Civil han tallat els dos carrils d’esta via per eixir o incorporar-se a esta via principal. Fins al moment es desconeix si alguna persona ha sigut ferida.

 

El foc ha calcinat per complet la furgoneta en la V-30, a l’altura d’una planta de tractament d’aigües. Els bombers s’han mobilitzat fins a apagar l’incendi. El succés ha ocasionat quasi quatre quilòmetres de cues en el trànsit. Una vegada reduït el fet s’ha reobert un dels carrils d’esta autovia, segons informa dels fets Las Provincias.

 

Retencions a les entrades de València a causa de les pluges

 

Les primeres precipitacions han fet acte de presència a la província de València des del matí amb ruixats lleugers. No obstant, això no ha evitat que es produïsquen embussos en les primeres hores del matí en els accessos i eixides de la capital. Des de les 8.00 hores s’han registrat diversos embussos i retencions tant en les vies de circumval·lació com les que entren i ixen de València. Ja a les 8.20 hores sumaven 11 el nombre de retencions diferents, accentuat a més per la pluja. La xarxa de vies sumava cues properes als 34 kilòmetres.

 

Un dels punts que més cues ha registrat ha sigut la V-21, d’accés a la ciutat, que comptabilitza un doble tram d’embussos El primer ha sigut entre els kilòmetres 13 i 9 i el segon entre el 7 i el 3. Una altra via que també s”ha vist afectada per les congestions és la CV-35, en sentit entrada a la capital, on, a l’altura de Sant Antoni de Benagéber s’han fet cues de 5 kilòmetres, entre el punt kilomètric 14 i el 9, mentre que a l’eixida de València el punt amb més trànsit es registrava a Godella, entre els kilòmetres 5 i 6.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.