Anuncios

Dos carrils de la V-30 tallats per una furgoneta incendiada

 

Una furgoneta s’ha incendiat quan circulava este matí per l’autovia V-30 a València en direcció del Port. Els agents de la Guàrdia Civil han tallat els dos carrils d’esta via per eixir o incorporar-se a esta via principal. Fins al moment es desconeix si alguna persona ha sigut ferida.

 

El foc ha calcinat per complet la furgoneta en la V-30, a l’altura d’una planta de tractament d’aigües. Els bombers s’han mobilitzat fins a apagar l’incendi. El succés ha ocasionat quasi quatre quilòmetres de cues en el trànsit. Una vegada reduït el fet s’ha reobert un dels carrils d’esta autovia, segons informa dels fets Las Provincias.

Anuncios

 

Retencions a les entrades de València a causa de les pluges

 

Les primeres precipitacions han fet acte de presència a la província de València des del matí amb ruixats lleugers. No obstant, això no ha evitat que es produïsquen embussos en les primeres hores del matí en els accessos i eixides de la capital. Des de les 8.00 hores s’han registrat diversos embussos i retencions tant en les vies de circumval·lació com les que entren i ixen de València. Ja a les 8.20 hores sumaven 11 el nombre de retencions diferents, accentuat a més per la pluja. La xarxa de vies sumava cues properes als 34 kilòmetres.

 

Un dels punts que més cues ha registrat ha sigut la V-21, d’accés a la ciutat, que comptabilitza un doble tram d’embussos El primer ha sigut entre els kilòmetres 13 i 9 i el segon entre el 7 i el 3. Una altra via que també s”ha vist afectada per les congestions és la CV-35, en sentit entrada a la capital, on, a l’altura de Sant Antoni de Benagéber s’han fet cues de 5 kilòmetres, entre el punt kilomètric 14 i el 9, mentre que a l’eixida de València el punt amb més trànsit es registrava a Godella, entre els kilòmetres 5 i 6.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.
Anuncios