Dos detinguts per abusar i retindre a una xica en un bar d’Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alacant a dos homes, de 41 i 46 anys, acusats d'agredir sexualment a una jove de 32 a la qual van detenir de manera il·legal en el domicili d'un d'ells durant 8 hores. Segons ha informat la Comissaria provincial, els fets es van produir suposadament a principis de febrer.

 

 

  

  

Els autors van conèixer a la víctima en un bar d'Alacant, i després d'unes hores en les quals es van guanyar la seua confiança, la van convidar al domicili d'un d'ells. Una vegada allí, un dels autors va tancar la porta amb clau i tots dos van agredir sexualment a la jove, retenint-la en el domicili durant vuit hores sense deixar-la eixir de l'habitatge.

  

 

 

Quan la xica va poder escapar es va dirigir a la Comissaria de Districte Nord per a interposar una denúncia pels fets succeïts i es va fer càrrec de l'assumpte el grup de delinqüència violenta de la Brigada Provincial de Policia Judicial.

 

  

  

Els investigadors van aconseguir localitzar i detenir en menys de 24 hores als dos autors de la suposada agressió per la comissió d'un presumpte delicte d'agressió sexual i detenció il·legal. Tots dos han passat a la disposició del jutjat d'Instrucció d'Alacant en funcions de guàrdia.

Últimes notícies

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.

Presó provisional per a l’home detingut pel crim masclista de Callosa de Segura

La Secció de Violència sobre la Dona del Tribunal d’Instància d’Orihuela decreta presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home que va matar presumptament la seua parella Patricia en el seu domicili de Callosa de Segura.

El subdelegat del Govern a Alacant demana unitat contra la violència masclista

El subdelegat del Govern a Alacant, Manuel Pineda, reclama la unitat de totes les institucions i de la societat civil davant l’assassinat masclista de Patricia a Callosa de Segura, el número 23 a Espanya enguany.

Un tècnic de la CHJ assenyala Emergències per no analitzar bé les dades de pluja i cabals

Un responsable del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declara que era competència d'Emergències interpretar les dades de pluja i cabals durant la DANA i critica la gestió del Cecopi.