Anuncios

Dos detinguts per abusar i retindre a una xica en un bar d’Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alacant a dos homes, de 41 i 46 anys, acusats d'agredir sexualment a una jove de 32 a la qual van detenir de manera il·legal en el domicili d'un d'ells durant 8 hores. Segons ha informat la Comissaria provincial, els fets es van produir suposadament a principis de febrer.

 

 

  

  

Els autors van conèixer a la víctima en un bar d'Alacant, i després d'unes hores en les quals es van guanyar la seua confiança, la van convidar al domicili d'un d'ells. Una vegada allí, un dels autors va tancar la porta amb clau i tots dos van agredir sexualment a la jove, retenint-la en el domicili durant vuit hores sense deixar-la eixir de l'habitatge.

Anuncios

  

 

 

Quan la xica va poder escapar es va dirigir a la Comissaria de Districte Nord per a interposar una denúncia pels fets succeïts i es va fer càrrec de l'assumpte el grup de delinqüència violenta de la Brigada Provincial de Policia Judicial.

 

  

  

Els investigadors van aconseguir localitzar i detenir en menys de 24 hores als dos autors de la suposada agressió per la comissió d'un presumpte delicte d'agressió sexual i detenció il·legal. Tots dos han passat a la disposició del jutjat d'Instrucció d'Alacant en funcions de guàrdia.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La primera pacient ingressada per sospita de hantavirus a Espanya continua estable a Alacant

La primera persona ingressada a Espanya per sospita de hantavirus, una dona de 32 anys, continua a l'hospital de Sant Joan d'Alacant amb un quadre lleu i tos sota estricte aïllament.

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.
Anuncios