Dos detinguts per abusar i retindre a una xica en un bar d’Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alacant a dos homes, de 41 i 46 anys, acusats d'agredir sexualment a una jove de 32 a la qual van detenir de manera il·legal en el domicili d'un d'ells durant 8 hores. Segons ha informat la Comissaria provincial, els fets es van produir suposadament a principis de febrer.

 

 

  

  

Els autors van conèixer a la víctima en un bar d'Alacant, i després d'unes hores en les quals es van guanyar la seua confiança, la van convidar al domicili d'un d'ells. Una vegada allí, un dels autors va tancar la porta amb clau i tots dos van agredir sexualment a la jove, retenint-la en el domicili durant vuit hores sense deixar-la eixir de l'habitatge.

  

 

 

Quan la xica va poder escapar es va dirigir a la Comissaria de Districte Nord per a interposar una denúncia pels fets succeïts i es va fer càrrec de l'assumpte el grup de delinqüència violenta de la Brigada Provincial de Policia Judicial.

 

  

  

Els investigadors van aconseguir localitzar i detenir en menys de 24 hores als dos autors de la suposada agressió per la comissió d'un presumpte delicte d'agressió sexual i detenció il·legal. Tots dos han passat a la disposició del jutjat d'Instrucció d'Alacant en funcions de guàrdia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.