Detinguts per assassinar d’un pallissa a un home a Castelló

Agents de la Policia Nacional han detingut a Castelló a dos homes com a presumptes autors d’un delicte d’homicidi. Els fets es van produir el passat 20 de juliol de 2021, en l’Alberg municipal de Castelló, on un home que es trobava inconscient a conseqüència d’una pallissa va haver de ser atés pels serveis sanitaris, i posteriorment, ser traslladat a l’Hospital General de la ciutat, en presentar lesions cerebrals greus.

 

Una vegada a l’hospital, i seguint el protocol, el centre hospitalari va alertar a les autoritats de les lesions que presentava la víctima, i els agents van iniciar una investigació policial per a esclarir els fets.

 

Desafortunadament, la víctima va morir el 4 d’agost, a conseqüència de les greus lesions cerebrals que presentava. Fruit de la investigació, es va aconseguir identificar als presumptes culpables de l’agressió, amb el qual es va localitzar a aquestes dues persones, de 40 i 45 anys d’edat.

 

Després de la detenció dels dos homes, van ser posats a disposició judicial. Cal destacar que el detingut de 45 anys compta amb antecedents penals. L’Autoritat Judicial va ordenar l’ingrés a la presó dels dos acusats.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.