Detinguts per assassinar d’un pallissa a un home a Castelló

Agents de la Policia Nacional han detingut a Castelló a dos homes com a presumptes autors d’un delicte d’homicidi. Els fets es van produir el passat 20 de juliol de 2021, en l’Alberg municipal de Castelló, on un home que es trobava inconscient a conseqüència d’una pallissa va haver de ser atés pels serveis sanitaris, i posteriorment, ser traslladat a l’Hospital General de la ciutat, en presentar lesions cerebrals greus.

 

Una vegada a l’hospital, i seguint el protocol, el centre hospitalari va alertar a les autoritats de les lesions que presentava la víctima, i els agents van iniciar una investigació policial per a esclarir els fets.

 

Desafortunadament, la víctima va morir el 4 d’agost, a conseqüència de les greus lesions cerebrals que presentava. Fruit de la investigació, es va aconseguir identificar als presumptes culpables de l’agressió, amb el qual es va localitzar a aquestes dues persones, de 40 i 45 anys d’edat.

 

Després de la detenció dels dos homes, van ser posats a disposició judicial. Cal destacar que el detingut de 45 anys compta amb antecedents penals. L’Autoritat Judicial va ordenar l’ingrés a la presó dels dos acusats.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer destí favorit dels viatgers espanyols al març

La Comunitat Valenciana va ser al març el tercer destí més triat pels residents a Espanya, amb el 12,7% de les pernoctacions, en un context d'augment general del turisme hoteler i de preus a l'alça.

Detingut a Elx un home de 66 anys per rebre objectes robats de cotxes a canvi de droga

La Policia Nacional ha detingut a Elx a un home de 66 anys acusat d'encobrir objectes robats en vehicles estacionats, que presumptament canviava per drogues o allotjament.

Detingut per robar un desfibril·lador en un poliesportiu de Novelda i intentar vendre’l

Un home de 38 anys ha sigut detingut acusat de sostraure un desfibril·lador semiautomàtic d'un poliesportiu de Novelda i tractar de revendre'l a una empresa sanitària, que va alertar a les autoritats.

Les víctimes de la DANA impulsen mocions als ajuntaments per a exigir l’acta de Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024 enviarà mocions als ajuntaments per a reclamar l'acta de diputat de Carlos Mazón i reforçar les polítiques de protecció davant emergències.

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València està en mans de multiarrendadors

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València pertany a propietaris amb dos o més pisos, en un mercat cada vegada més concentrat en grans tenidors i persones jurídiques.

Detingut a Cullera un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys

La Guàrdia Civil deté a Cullera a un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys. El jutge li deixa en llibertat amb mesures cautelars mentres s'investiguen els fets.

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.