15.4 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Detinguts per assassinar d’un pallissa a un home a Castelló

Agents de la Policia Nacional han detingut a Castelló a dos homes com a presumptes autors d’un delicte d’homicidi. Els fets es van produir el passat 20 de juliol de 2021, en l’Alberg municipal de Castelló, on un home que es trobava inconscient a conseqüència d’una pallissa va haver de ser atés pels serveis sanitaris, i posteriorment, ser traslladat a l’Hospital General de la ciutat, en presentar lesions cerebrals greus.

 

Una vegada a l’hospital, i seguint el protocol, el centre hospitalari va alertar a les autoritats de les lesions que presentava la víctima, i els agents van iniciar una investigació policial per a esclarir els fets.

 

Desafortunadament, la víctima va morir el 4 d’agost, a conseqüència de les greus lesions cerebrals que presentava. Fruit de la investigació, es va aconseguir identificar als presumptes culpables de l’agressió, amb el qual es va localitzar a aquestes dues persones, de 40 i 45 anys d’edat.

 

Després de la detenció dels dos homes, van ser posats a disposició judicial. Cal destacar que el detingut de 45 anys compta amb antecedents penals. L’Autoritat Judicial va ordenar l’ingrés a la presó dels dos acusats.

 

 

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.