Detinguts per assassinar d’un pallissa a un home a Castelló

Agents de la Policia Nacional han detingut a Castelló a dos homes com a presumptes autors d’un delicte d’homicidi. Els fets es van produir el passat 20 de juliol de 2021, en l’Alberg municipal de Castelló, on un home que es trobava inconscient a conseqüència d’una pallissa va haver de ser atés pels serveis sanitaris, i posteriorment, ser traslladat a l’Hospital General de la ciutat, en presentar lesions cerebrals greus.

 

Una vegada a l’hospital, i seguint el protocol, el centre hospitalari va alertar a les autoritats de les lesions que presentava la víctima, i els agents van iniciar una investigació policial per a esclarir els fets.

 

Desafortunadament, la víctima va morir el 4 d’agost, a conseqüència de les greus lesions cerebrals que presentava. Fruit de la investigació, es va aconseguir identificar als presumptes culpables de l’agressió, amb el qual es va localitzar a aquestes dues persones, de 40 i 45 anys d’edat.

 

Després de la detenció dels dos homes, van ser posats a disposició judicial. Cal destacar que el detingut de 45 anys compta amb antecedents penals. L’Autoritat Judicial va ordenar l’ingrés a la presó dels dos acusats.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.