Detinguts per assassinar d’un pallissa a un home a Castelló

Agents de la Policia Nacional han detingut a Castelló a dos homes com a presumptes autors d’un delicte d’homicidi. Els fets es van produir el passat 20 de juliol de 2021, en l’Alberg municipal de Castelló, on un home que es trobava inconscient a conseqüència d’una pallissa va haver de ser atés pels serveis sanitaris, i posteriorment, ser traslladat a l’Hospital General de la ciutat, en presentar lesions cerebrals greus.

 

Una vegada a l’hospital, i seguint el protocol, el centre hospitalari va alertar a les autoritats de les lesions que presentava la víctima, i els agents van iniciar una investigació policial per a esclarir els fets.

 

Desafortunadament, la víctima va morir el 4 d’agost, a conseqüència de les greus lesions cerebrals que presentava. Fruit de la investigació, es va aconseguir identificar als presumptes culpables de l’agressió, amb el qual es va localitzar a aquestes dues persones, de 40 i 45 anys d’edat.

 

Després de la detenció dels dos homes, van ser posats a disposició judicial. Cal destacar que el detingut de 45 anys compta amb antecedents penals. L’Autoritat Judicial va ordenar l’ingrés a la presó dels dos acusats.

 

 

Últimes notícies

La UPV lidera l’impacte social i econòmic universitari a Espanya segons el rànquing THE

La Universitat Politècnica de València encapçala a Espanya l’Impact Rankings 2026 de Times Higher Education, que mesura l’impacte social i econòmic segons els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU.

Baixen els divorcis contenciosos però pugen els de mutu acord als jutjats valencians

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han tramitat 2.690 demandes de dissolució matrimonial en el primer trimestre de 2026, un 7,7 % menys que un any abans, amb descens notable dels processos contenciosos i lleu pujada dels divorcis consensuats.

Ramats en alerta a Los Serranos per nous atacs de voltors a ovelles i corders

AVA-ASAJA denuncia un nou atac de voltors a una ovella i un corder acabat de nàixer a Aras de los Olmos i reclama menys burocràcia i indemnitzacions més justes per als ramaders.

Els caçadors reclamen frenar la prohibició de la munició amb plom en la caça

Les federacions de caça espanyola i valenciana han exigit al Govern Central que s’opose a la prohibició europea de la munició amb plom i que defense una transició basada en criteris científics, tècnics i socioeconòmics.

Es reconeix la tasca de la Generalitat en la reparació de carreteres després de la DANA

La Generalitat ha rebut la Medalla amb Menció Especial de l'Asociación Española de la Carretera per la ràpida recuperació de les vies autonòmiques afectades per la DANA d'octubre de 2024, amb inversions de més de 75 milions d'euros.

Les Arts tanca temporada amb ‘Carmina Burana’ i el Ballet Dortmund a València

El Palau de les Arts programa del 25 al 28 de juny la cantata escènica 'Carmina Burana', amb l'Orquestra de la Comunitat Valenciana, el Cor de la Generalitat i el Ballet Dortmund, que porta la coreografia d'Edward Clug.

El sòl urbà es dispara un 25,8 % a la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

El preu del sòl urbà ha pujat un 25,8 % a la Comunitat Valenciana en el primer trimestre de 2026, fins als 260,1 euros/m2, amb València i Alacant per damunt de la mitjana autonòmica.

Quasi 19.000 viatgers han passat pels centres de vacunació internacional de la Comunitat en 2025

Els centres de vacunació internacional de la Comunitat Valenciana han atés 18.950 persones en 2025, un 24 % més que l’any anterior, i encaren 2026 amb la demanda en augment.