En llibertat provisional els dos últims detinguts per la violació a una menor en l’Olleria

 

Actualització 07/10/2020 a les 17.45 hores. El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), en funcions de guàrdia, ha decretat esta vesprada la llibertat provisional amb mesures cautelars dels dos últims detinguts per una presumpta violació grupal a una menor en la localitat de l’Olleria, en la mateixa comarca.

 

A demés, s’han estimat les mesures cautelars sol·licitades pel Ministeri Fiscal, que en els dos casos, són les següents: retirada de passaport, compareixença setmanal en el jutjat i ordre d’allunyament respecte a la menor d’edat. D’altra banda, els dos xics tenen prohibida qualsevol comunicació amb la xiqueta.

 

Dos detinguts més per l’agressió sexual a una menor de 14 anys en l’Olleria

La Guàrdia Civil ha detingut a un nové home per la seua suposada implicació en l’agressió sexual grupal a una menor ocorreguda en el  municipi de l’Olleria, en la Vall d’Albaida (València), amb el que el total d’arrestats ascendix a nou.

 

L’últim detingut és un home de 33 anys, segons han confirmat fonts de la Comandància a Europa Press. De moment, es troba arrestat en les instal·lacions de la Guàrdia Civil en Xàtiva, en la Costera (València), i podria passar a disposició en el jutjat d’Ontinyent al llarg del dia juntament amb l’altre home de 32 anys detingut este dimarts.

 

Quant a la resta d’implicats, el titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 d’Ontinyent, en funcions de guàrdia, ha acordat este dimarts la llibertat provisional amb mesures cautelars per al sèptim arrestat, que va ser detingut este dilluns. 

 

Dels altres sis, quatre ja han ingressat a la presó; un va quedar en llibertat després de declarar davant de la Guàrdia Civil i un menor va quedar baix de la custòdia de sa mare a l’espera de ser cridat a declarar per la Fiscalia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.