En llibertat provisional els dos últims detinguts per la violació a una menor en l’Olleria

 

Actualització 07/10/2020 a les 17.45 hores. El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), en funcions de guàrdia, ha decretat esta vesprada la llibertat provisional amb mesures cautelars dels dos últims detinguts per una presumpta violació grupal a una menor en la localitat de l’Olleria, en la mateixa comarca.

 

A demés, s’han estimat les mesures cautelars sol·licitades pel Ministeri Fiscal, que en els dos casos, són les següents: retirada de passaport, compareixença setmanal en el jutjat i ordre d’allunyament respecte a la menor d’edat. D’altra banda, els dos xics tenen prohibida qualsevol comunicació amb la xiqueta.

 

Dos detinguts més per l’agressió sexual a una menor de 14 anys en l’Olleria

La Guàrdia Civil ha detingut a un nové home per la seua suposada implicació en l’agressió sexual grupal a una menor ocorreguda en el  municipi de l’Olleria, en la Vall d’Albaida (València), amb el que el total d’arrestats ascendix a nou.

 

L’últim detingut és un home de 33 anys, segons han confirmat fonts de la Comandància a Europa Press. De moment, es troba arrestat en les instal·lacions de la Guàrdia Civil en Xàtiva, en la Costera (València), i podria passar a disposició en el jutjat d’Ontinyent al llarg del dia juntament amb l’altre home de 32 anys detingut este dimarts.

 

Quant a la resta d’implicats, el titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 d’Ontinyent, en funcions de guàrdia, ha acordat este dimarts la llibertat provisional amb mesures cautelars per al sèptim arrestat, que va ser detingut este dilluns. 

 

Dels altres sis, quatre ja han ingressat a la presó; un va quedar en llibertat després de declarar davant de la Guàrdia Civil i un menor va quedar baix de la custòdia de sa mare a l’espera de ser cridat a declarar per la Fiscalia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.

Pérez Llorca manté el contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

El president confirma que la delegació de 33 persones roman a l'espera d'indicacions de l'ambaixada després del tancament de l'espai aeri pel conflicte amb l'Iran.

Consell i Ajuntament impulsen zones d’ombra en patis escolars d’Alacant

La Generalitat i l'Ajuntament treballen en un pla per a instal·lar sombrajes en patis escolars i prioritzar centres segons necessitat. També avancen licitacions i obres en col·legis i patrimoni.