En llibertat provisional els dos últims detinguts per la violació a una menor en l’Olleria

 

Actualització 07/10/2020 a les 17.45 hores. El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), en funcions de guàrdia, ha decretat esta vesprada la llibertat provisional amb mesures cautelars dels dos últims detinguts per una presumpta violació grupal a una menor en la localitat de l’Olleria, en la mateixa comarca.

 

A demés, s’han estimat les mesures cautelars sol·licitades pel Ministeri Fiscal, que en els dos casos, són les següents: retirada de passaport, compareixença setmanal en el jutjat i ordre d’allunyament respecte a la menor d’edat. D’altra banda, els dos xics tenen prohibida qualsevol comunicació amb la xiqueta.

 

Dos detinguts més per l’agressió sexual a una menor de 14 anys en l’Olleria

La Guàrdia Civil ha detingut a un nové home per la seua suposada implicació en l’agressió sexual grupal a una menor ocorreguda en el  municipi de l’Olleria, en la Vall d’Albaida (València), amb el que el total d’arrestats ascendix a nou.

 

L’últim detingut és un home de 33 anys, segons han confirmat fonts de la Comandància a Europa Press. De moment, es troba arrestat en les instal·lacions de la Guàrdia Civil en Xàtiva, en la Costera (València), i podria passar a disposició en el jutjat d’Ontinyent al llarg del dia juntament amb l’altre home de 32 anys detingut este dimarts.

 

Quant a la resta d’implicats, el titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 d’Ontinyent, en funcions de guàrdia, ha acordat este dimarts la llibertat provisional amb mesures cautelars per al sèptim arrestat, que va ser detingut este dilluns. 

 

Dels altres sis, quatre ja han ingressat a la presó; un va quedar en llibertat després de declarar davant de la Guàrdia Civil i un menor va quedar baix de la custòdia de sa mare a l’espera de ser cridat a declarar per la Fiscalia.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.