En llibertat provisional els dos últims detinguts per la violació a una menor en l’Olleria

 

Actualització 07/10/2020 a les 17.45 hores. El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), en funcions de guàrdia, ha decretat esta vesprada la llibertat provisional amb mesures cautelars dels dos últims detinguts per una presumpta violació grupal a una menor en la localitat de l’Olleria, en la mateixa comarca.

 

A demés, s’han estimat les mesures cautelars sol·licitades pel Ministeri Fiscal, que en els dos casos, són les següents: retirada de passaport, compareixença setmanal en el jutjat i ordre d’allunyament respecte a la menor d’edat. D’altra banda, els dos xics tenen prohibida qualsevol comunicació amb la xiqueta.

 

Dos detinguts més per l’agressió sexual a una menor de 14 anys en l’Olleria

La Guàrdia Civil ha detingut a un nové home per la seua suposada implicació en l’agressió sexual grupal a una menor ocorreguda en el  municipi de l’Olleria, en la Vall d’Albaida (València), amb el que el total d’arrestats ascendix a nou.

 

L’últim detingut és un home de 33 anys, segons han confirmat fonts de la Comandància a Europa Press. De moment, es troba arrestat en les instal·lacions de la Guàrdia Civil en Xàtiva, en la Costera (València), i podria passar a disposició en el jutjat d’Ontinyent al llarg del dia juntament amb l’altre home de 32 anys detingut este dimarts.

 

Quant a la resta d’implicats, el titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 d’Ontinyent, en funcions de guàrdia, ha acordat este dimarts la llibertat provisional amb mesures cautelars per al sèptim arrestat, que va ser detingut este dilluns. 

 

Dels altres sis, quatre ja han ingressat a la presó; un va quedar en llibertat després de declarar davant de la Guàrdia Civil i un menor va quedar baix de la custòdia de sa mare a l’espera de ser cridat a declarar per la Fiscalia.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.