13.7 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

En llibertat provisional els dos últims detinguts per la violació a una menor en l’Olleria

 

Actualització 07/10/2020 a les 17.45 hores. El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), en funcions de guàrdia, ha decretat esta vesprada la llibertat provisional amb mesures cautelars dels dos últims detinguts per una presumpta violació grupal a una menor en la localitat de l’Olleria, en la mateixa comarca.

 

A demés, s’han estimat les mesures cautelars sol·licitades pel Ministeri Fiscal, que en els dos casos, són les següents: retirada de passaport, compareixença setmanal en el jutjat i ordre d’allunyament respecte a la menor d’edat. D’altra banda, els dos xics tenen prohibida qualsevol comunicació amb la xiqueta.

 

Dos detinguts més per l’agressió sexual a una menor de 14 anys en l’Olleria

La Guàrdia Civil ha detingut a un nové home per la seua suposada implicació en l’agressió sexual grupal a una menor ocorreguda en el  municipi de l’Olleria, en la Vall d’Albaida (València), amb el que el total d’arrestats ascendix a nou.

 

L’últim detingut és un home de 33 anys, segons han confirmat fonts de la Comandància a Europa Press. De moment, es troba arrestat en les instal·lacions de la Guàrdia Civil en Xàtiva, en la Costera (València), i podria passar a disposició en el jutjat d’Ontinyent al llarg del dia juntament amb l’altre home de 32 anys detingut este dimarts.

 

Quant a la resta d’implicats, el titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 d’Ontinyent, en funcions de guàrdia, ha acordat este dimarts la llibertat provisional amb mesures cautelars per al sèptim arrestat, que va ser detingut este dilluns. 

 

Dels altres sis, quatre ja han ingressat a la presó; un va quedar en llibertat després de declarar davant de la Guàrdia Civil i un menor va quedar baix de la custòdia de sa mare a l’espera de ser cridat a declarar per la Fiscalia.

Últimes notícies

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.

Barrachina veu indispensable la reunió en Moncloa i lamenta un resultat decebedor

El portaveu del Govern valencià qualifica d'imprescindible la trobada entre Juanfran Pérez Llorca i el president del Govern, però critica que a penes va haver-hi avanços i que una única petició es va atendre amb 14 mesos de retard.

Morant urgix al PP a exigir l’acta a l’alcalde de Jérica imputat per agressió sexual

Diana Morant ha urgit al PP a exigir l'acta a l'alcalde de Jérica, investigat per una denúncia d'agressió sexual a dos menors, i a expulsar-lo si no dimitix. Ha demanat explicacions a Juanfran Pérez Llorca i a Alberto Núñez Feijóo i una condemna pública inequívoca.