Dos detinguts per un robatori amb una navalla a dos menors a la Vall d’Uixó

 

Dos homes han sigut detinguts per presumptament ser els autors d’un delicte de robatori amb intimidació a dos menors en la Vall d’Uixó, a la Plana Baixa. Es va iniciar una investigació per a arrestar els presumptes delinqüents tan bon punt la Guàrdia Civil va saber que dos menors d’edat havien sofrit un robatori amb intimidació en la via pública per part de dos individus que van traure una navalla per a intimidar-los i emportar-se els diners que portaven. 

Les víctimes en ser entrevistades pels agents van poder aportar la descripció física dels dos així com la vestimenta. Amb les dades aportades els agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local van establir un dispositiu de recerca per a la localització de dos persones que coincidien amb aquesta descripció física aportada.

A continuació van procedir a la seua identificació i detenció. Els autors eren dos joves veïns de la Vall, de 21 i 22 anys d’edat, que finalment foren arrestats com a suposats autors d’un delicte de robatori amb intimidació. Els agents, a més, van intervindre la navalla utilitzada en el fet delictiu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Baptista es retira lesionat davant Berrettini i diu adeu al Masters 1000 de Montecarlo

Roberto Bautista s'ha retirat en el seu debut en el Masters 1000 de Montecarlo davant Matteo Berrettini després de tot just 23 minuts de joc, deixant a Carlos Alcaraz com a únic espanyol en el quadre.

Desarticulada una banda lituana que robava i revenia cotxes en la Axarquía

La Policia ha desarticulat una organització d'origen lituà especialitzada a robar vehicles d'una mateixa marca japonesa en la Axarquía i revendre'ls després de falsificar la seua identitat, amb sis detinguts a Màlaga, Almeria i Alacant.

Desmantellat un taller tèxtil clandestí que explotava a 26 treballadors a Camp de Túria

La Policia Nacional ha desmantellat un taller tèxtil clandestí a Camp de Túria on 26 persones treballaven sense contracte ni alta en la Seguretat Social, la majoria en situació irregular, i ha detingut a dos hòmens com a presumptes responsables de l'entramat empresarial.

La UPV reunix a José Luis Sastre, Bermúdez de Castro i Paloma del Riu en la segona edició de Llegir consciència

La Universitat Politècnica de València celebra la segona edició de Llegir consciència, un cicle que unix literatura, actualitat i divulgació científica amb tres trobades obertes al públic.

El València s’estanca davant la zona alta: onze partits sense guanyar als set primers

El València encadena nou derrotes i dos empats en els seus onze enfrontaments d'esta Lliga enfront dels set primers classificats, amb un balanç molt negatiu de gols.

Luís Castro es perdrà el partit del Llevant davant el Getafe per sanció

Luís Castro no podrà asseure's en la banqueta del Llevant enfront del Getafe en complir un partit de sanció després d'acumular cinc targetes grogues.

Març de 2026 es tanca en la Comunitat Valenciana com un mes fred i molt humit

Març de 2026 ha sigut fred i molt humit en la Comunitat Valenciana, amb temperatures per davall de l'habitual i pluges que han duplicat la mitjana climàtica recent.

Arranca en el Suprem el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares

El Tribunal Suprem celebra la primera sessió del juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares en 2020.