Dos dones ferides en xocar amb el cotxe contra una casa en Castelló de la Plana

 

Esta vesprada de dijous, cap a les 19.20 hores, s’ha produït un accident de trànsit quan un cotxe ha eixit de la via i ha xocat contra una casa en l’avinguda dels Germans Bous de Castelló de la Plana, en el que dos dones, de 72 i 79 anys, han acabat ferides.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB), i els equips mèdics han assistit a les víctimes, qui presentaven ferides lleus.

 

Després de ser estabilitzades, les dos dones han sigut traslladades fins a l‘hospital General Universitari de la ciutat. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de les víctimes.

Últimes notícies

Calor intens a l’interior i risc de tempestes amb ratxes fortes de vent a la Comunitat

L’interior de València i Alacant mantindrà temperatures molt altes hui i demà, amb nuvolositat d’evolució i tempestes vespertines amb ratxes fortes de vent, segons Aemet.

La Comunitat commemora els 750 anys del llegat de Jaume I amb activitats en les tres províncies

La programació inclou concerts, exposicions, congressos, propostes educatives, rutes turístiques i un volteig general de campanes el 27 de juliol

Un reventó càlid sacseja Chella amb més de 38 graus i ratxes de 80 km/h

Un reventó càlid i sec molt focalitzat a Chella ha disparat la temperatura per damunt dels 38 graus i ha deixat ratxes de vent de més de 80 km/h en pocs minuts, causant una incidència elèctrica a la zona.

Nit sufocant a la Comunitat: 32 graus a Alcoi i quasi 30 a l’interior passada la mitjanit

La passada mitjanit s’han registrat fins a 32 graus a Alcoi, 33 en municipis d’El Comtat i entre 27 i 29 graus en gran part de la costa valenciana amb un 90 % d’humitat.

Nova onada de calor amb fins a 40 graus a l’interior de València des d’este dimarts

Aemet ha activat l’avís taronja per calor extrema a l’interior de València des d’este dimarts i avís groc per tempestes i vent fort en zones d’Alacant, València i Castelló.

Controlat l’incendi forestal de Catí després de cremar la zona per un llamp

Un incendi forestal declarat este dilluns a Catí, presumptament per un llamp, ha quedat estabilitzat cap a les 21.30 hores gràcies a un ampli desplegament de mitjans terrestres i aeris.

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.