15.4 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Dos ferits en un accident al col·lisionar un cotxe i una furgoneta l’A-7 a l’altura de Paterna

Un accident s'ha produït este matí a l'A-7, a l'altura de Paterna. Com ja ha informat este diari, l'accident, que ha ocorregut al matí, ha generat més de 8 kilòmetres de cues en una de les vies d'accés a la capital. Ara coneixem més detalls sobre aquest sinistre. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, l'accident s'ha produït a les 8.00 hores del matí entre un cotxe i una furgoneta a l'autopista A-7, en el creuament amb la V-30. Fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) per tal d'atendre els ferits. Els serveis mèdics han assistit dos ferits; una dona de 49 anys per un politraumatisme, i un home de 33 anys que presentava fort dolor d'esquena per l'impacte després de l'impacte entre els dos vehicles. Els dos han sigut traslladats a l'Hospital la Fe de València. L'accident, en el punt kilomètric 327, ha col·lapsat la carretera i ha obligat a tallar el carril central i esquerre en un tram d'aquesta autopista. Encara a les 10.30 hores, les retencions continuaven sent de 5 kilòmetres. De moment es desconeixen les circumstàncies del sinistre, així com si aquest ha provocat danys personals.

Per altra banda, un altre accident, en la CV-35, en la Pista d'Ademús ha provocat també retencions i congestió a l'altura de Llíria en sentit cap a València. El sinistre ha ocorregut a les 9.30 hores, i ha deixat un kilòmetre de cues a l'altura de Llíria en sentit a la capital. En aques cas l'accident ha portat a tallar el trànsit del carril dret de la carretera, la qual cosa fa que la circulació siga molt irregular durant tot el matí. Fa uns minuts, a les 10.30 hores del matí, l'embús ja estava a punt de dissoldre's, segons la DGT. Pel que fa al trànsit dins la ciutat de València, s'ha informat del tall del carrer de les Illes Canàries a l'altura del carrer d'Eivissa, per treballs de reparació d'una fuga d'aigua, al voltant de les 8.55 hores, i un carril permaneix ocupat pel sentit al pas inferior d'Antonio Ferrandis-Fernando Abril Martorell per una instal·lació d'una barrera de seguretat.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.