14.4 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Dos ferits en un accident al col·lisionar un cotxe i una furgoneta l’A-7 a l’altura de Paterna

Un accident s'ha produït este matí a l'A-7, a l'altura de Paterna. Com ja ha informat este diari, l'accident, que ha ocorregut al matí, ha generat més de 8 kilòmetres de cues en una de les vies d'accés a la capital. Ara coneixem més detalls sobre aquest sinistre. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, l'accident s'ha produït a les 8.00 hores del matí entre un cotxe i una furgoneta a l'autopista A-7, en el creuament amb la V-30. Fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) per tal d'atendre els ferits. Els serveis mèdics han assistit dos ferits; una dona de 49 anys per un politraumatisme, i un home de 33 anys que presentava fort dolor d'esquena per l'impacte després de l'impacte entre els dos vehicles. Els dos han sigut traslladats a l'Hospital la Fe de València. L'accident, en el punt kilomètric 327, ha col·lapsat la carretera i ha obligat a tallar el carril central i esquerre en un tram d'aquesta autopista. Encara a les 10.30 hores, les retencions continuaven sent de 5 kilòmetres. De moment es desconeixen les circumstàncies del sinistre, així com si aquest ha provocat danys personals.

Per altra banda, un altre accident, en la CV-35, en la Pista d'Ademús ha provocat també retencions i congestió a l'altura de Llíria en sentit cap a València. El sinistre ha ocorregut a les 9.30 hores, i ha deixat un kilòmetre de cues a l'altura de Llíria en sentit a la capital. En aques cas l'accident ha portat a tallar el trànsit del carril dret de la carretera, la qual cosa fa que la circulació siga molt irregular durant tot el matí. Fa uns minuts, a les 10.30 hores del matí, l'embús ja estava a punt de dissoldre's, segons la DGT. Pel que fa al trànsit dins la ciutat de València, s'ha informat del tall del carrer de les Illes Canàries a l'altura del carrer d'Eivissa, per treballs de reparació d'una fuga d'aigua, al voltant de les 8.55 hores, i un carril permaneix ocupat pel sentit al pas inferior d'Antonio Ferrandis-Fernando Abril Martorell per una instal·lació d'una barrera de seguretat.

Últimes notícies

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.

El Eldense apunta a la sorpresa davant una Reial Societat en crisi

El Eldense rep a la Reial Societat en setzens amb el debut de Jon Ansotegi. El conjunt alacantí confia en la seua fortalesa a casa per a donar la sorpresa.

Sarabia veu a Eibar una oportunitat per a millorar i passar l’eliminatòria de Copa

El tècnic de l'Elx prioritza la Copa, confia a traslladar la seua solidesa com a local a un dol a partit únic a Eibar i perfila un pla amb pressió alta i solidesa arrere.

Corberán veu a un Sporting complet i anticipa un dol intens i exigent

El tècnic del València va destacar la solidesa del Sporting i va preveure un dol d'alta exigència en els setzens de la Copa. Avaluarà l'estat físic per a definir l'onze.

La Generalitat convocarà en 2026 una OPE amb més de 2.600 places per a reforçar l’Administració

La Generalitat va anunciar que en 2026 convocarà una oferta d'ocupació pública amb més de 2.600 places per a reduir la temporalitat i consolidar personal funcionari de carrera. La planificació enllaça amb les OPE de 2024 i 2025 i prioritza processos oberts i competitius.

Un arquitecte que va perdre a la seua neboda en la dana assegura que la Via Verda hauria salvat vides

Alejandro Escribano va defendre en la comissió sobre la dana que la Via Verda hauria reduït l'altura de l'aigua i evitat víctimes. Va reclamar professionalitzar emergències i planificar a escala metropolitana.

La jutgessa de Catarroja rebutja citar com a testimoni a Pedro Sánchez en la causa de la DANA

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha desestimat la petició de l'acusació popular per a cridar a Pedro Sánchez com a testimoni. Argumenta que el missatge que va enviar al llavors president Carlos Mazón va arribar fora del procés de presa de decisions i que la competència era autonòmica.