Dos ferits en un accident de trànsit en Buñol

Accident de trànsit en Bunyol

El vehicle ha bolcat en eixir-se’n de la carretera | Bombers de València

 

Esta vesprada de dimecres, cap a les 14.10 hores, en la localitat de Buñol, en la comarca de la Foia de Buñol (València), s’ha produït un accident de trànsit en la carretera N-III amb dos persones ferides

 

Segons ha explicat el Centre d’informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat i el Consorci Provincial de Bombers de València, fins al lloc ha arribat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre a les víctimes. 

 

Els servicis mèdics han traslladat a l’Hospital de Manises a dos persones, una dona de 83 anys per politraumatisme i a un home de 72 anys per policontusions, després de ser estabilitzats. Segons informa el Consorci Provincial de Bombers de València, el cotxe se n’hauria eixit de la carretera i el vehicle hauria bolcat. De fet, l’actuació dels efectius vinguts des dels parcs de Chiva i Requena ha sigut necessària per a rescatar-los.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oltra inicia la seua ronda veïnal a Orriols com a candidata a l’alcaldia de València

Mónica Oltra ha iniciat al barri d’Orriols el seu primer encontre veïnal com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València, on ha recollit propostes i queixes d’entitats i veïnat.

Aemet activa avís groc per fortes tronades amb granís a l’interior de València este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc este dissabte a la vesprada per tronades amb probable granís a l’interior de València, després d’un divendres de màximes de fins a 40 graus a diverses comarques valencianes i alacantines.

Aldaia proposa canviar la via de la C-3 per un tramvia i soterrar el barranc de la Saleta

Els Comités Locals d’Emergència d’Aldaia plantegen substituir la via de la C-3 per un tramvia, soterrar el barranc de la Saleta i crear un parc inundable i un embassament com a alternativa al projecte estatal de 150 milions.

La nova connexió entre l’A-3 i el By-pass nord alleujarà l’accés oest a València

Transportes ha licitat per 6,4 milions la redacció del projecte d’una nova connexió entre l’A-3, a l’altura de Cheste, i el By-pass nord de València, amb unes obres estimades en 193 milions per a millorar l’accés oest a l’àrea metropolitana.

Serveis nocturns de Metrovalencia per a seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina

Metrovalencia ha organitzat deu circulacions extra de metro i reforços en el tramvia la nit de diumenge a dilluns per facilitar els desplaçaments dels aficionats que seguixen la final del Mundial entre Espanya i Argentina a València.

Pla de xoc acordat amb tallers per a retirar més prompte els pneumàtics usats al País Valencià

Medi Ambient ha acordat amb tallers i gestors un pla de xoc per a accelerar la retirada de pneumàtics fora dús i normalitzar un servici tensionat des de les riuades de 2024.

Una guàrdia civil fora de servici permet la detenció d’un grup que robava amb l’abraç afectuós a València

La Policia Nacional ha detingut a València tres persones que robaven amb la tècnica de l’abraç afectuós, després que una guàrdia civil fora de servici les identificara i avisara al 112.

Nits tòrrides sense descans a la Comunitat amb mínimes de quasi 29 graus a Alcoi

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,9 graus a Alcoi i valors per damunt dels 25 graus en moltes localitats, inclosa València ciutat.