Esta vesprada de dimecres, cap a les 14.10 hores, en la localitat de Buñol, en la comarca de la Foia de Buñol (València), s'ha produït un accident de trànsit en la carretera N-III amb dos persones ferides
Segons ha explicat el Centre d'informació i Coordinació d'Urgències (CICU) de la Generalitat i el Consorci Provincial de Bombers de València, fins al lloc ha arribat una ambulància del Servici d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre a les víctimes.
Els servicis mèdics han traslladat a l'Hospital de Manises a dos persones, una dona de 83 anys per politraumatisme i a un home de 72 anys per policontusions, després de ser estabilitzats. Segons informa el Consorci Provincial de Bombers de València, el cotxe se n'hauria eixit de la carretera i el vehicle hauria bolcat. De fet, l'actuació dels efectius vinguts des dels parcs de Chiva i Requena ha sigut necessària per a rescatar-los.
Tres morts i dos ferits en un accident en Vilanova d'Alcolea
Un accident provoca retencions en la V-30, a l'altura de Manises
📸 L'actualitat valenciana en imàtgens! Seguix-nos en Instagram
🌞 Vols saber l'oratge que farà? Seguix-nos en Instagram!