Dos ferits, un d’ells greu, després de l’eixida de via d’un cotxe en la Ronda Nord de Castelló

Dos persones han resultat ferides, una d’elles en estat greu, després de la sortida de via d’un turisme en la Ronda Nord, que va quedar encastat contra un fanal. El sinistre ha obligat a tallar la circulació durant prop d’una hora.

Els fets han ocorregut este dissabte a la tarda a l’altura de l’Avinguda del Lidón. Efectius del cos municipal de Bombers i diverses dotacions del Servei d’Emergències Sanitàries de Castelló es van desplaçar fins al lloc, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

L’accident ha tingut lloc al voltant de 18.00 hores quan, per causes que investiga l’equip d’Atestats de la Policia Local de Castelló, un turisme que circulava per la ronda de circumval·lació sentit centre ciutat es va sortir de la via i es va encastar contra un fanal d’enllumenat públic instal·lada en la mitjana que separa els dos sentits de la calçada.

A conseqüència de la forta col·lisió, el vehicle va girar sobre sí mateix i va quedar finalment situat en un dels carrils en sentit contrari a la circulació.

Diversos conductors que en este moment circulaven per la Ronda Nord van avisar al Centre Municipal Integral de Seguretat i Emergències 092, que va comissionar a diverses patrulles de la Policia Local i a una Unitat del Servei d’Emergències Sanitàries perquè es desplaçaren al lloc, ja que, pel que sembla, hi havia persones atrapades a l’interior del vehicle.

El conductor del turisme sinistrat ha resultat ferit lleu i no ha requerit d’ajuda dels serveis d’emergències per a sortir de l’habitacle. No obstant això, l’ocupant del seient davanter ha hagut de ser excarcerada pels bombers municipals pel fet que la seua porta havia quedat completament deformada per la col·lisió contra el fanal.

Després de ser extreta de l’interior del turisme, ha estat evacuada per les assistències mèdiques fins a l’Hospital General Universitari de Castelló, on roman ingressada amb pronòstic greu. El conductor no presentava signes de trobar-se sota els efectes de l’alcohol o les drogues i ha donat negatiu en la prova d’alcoholèmia.

Danys materials

Quant als danys materials, a més del turisme sinistrat, que ha quedat greument danyat, s’ha vist afectada un fanal que ha hagut de ser desmuntada pels serveis municipals d’enllumenat en quedar arrencada de la base.

També s’han vist danyades un senyal de trànsit i diverses desenes de metres d’arbustos plantats en la mitjana, les restes de la qual van quedar escampats per tota la calçada. Els bombers municipals van procedir a netejar totes les restes vegetals i del vehicle sinistrat i el fanal arrencat. Després de quedar la via lliure d’obstacles, al voltant de les 19.00 hores, es va restablir el trànsit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia busca a l’autor dels trets que han matat a un home a Alacant

La Policia Nacional continua la busca del responsable dels tirs que anit van posar fi a la vida d'un home de 59 anys en el barri del Pla. La investigació continua oberta i no es descarta una bala perduda en un tiroteig pròxim.

Dos detinguts a Torrevieja amb un cotxe robat al Regne Unit i un ferit en intentar fugir

Dos lituans de 32 i 36 anys han sigut detinguts a Torrevieja a bord d'un vehicle d'alta gamma robat al Regne Unit. El copilot, amb una orde europea de detenció, va resultar ferit en intentar escapar.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb VIPA 6×6 i control antidrons

La Policia Nacional desplega un operatiu especial per a les Falles 2026 amb reforços i tecnologia per a vigilar aglomeracions i neutralitzar drons. El pla suma 6.000 efectius entre forces estatals i Policia Local.

La Generalitat posarà llançadores d’Albal a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat reforçarà Metrobús i posarà en marxa llançadores entre Albal, Torrent Avinguda i La Torre per a connectar als viatgers de Rodalia durant les mascletaes. El servici cobrirà la franja en la qual els trens només arribaran fins a Albal, amb eixides aproximades de 13.10 a 14.40.

València demana concretar les mesures per a portar C-1 i C-2 de Rodalia a l’Estació del Nord

València s'ha mostrat disposada a estudiar que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l'Estació del Nord, però ha exigit mesures concretes i un informe del CNP. El Consistori ha recordat els 105 atesos de l'any passat i ha demanat reunions tècniques encara no celebrades.

Tellado acusa a Sánchez de centrar-se en les misèries del seu Govern i no donar mesures davant la guerra

El secretari general del PP ha retret al Govern la seua tardança davant el conflicte a Orient Mitjà i ha detallat un paquet fiscal i energètic per a contindre preus.

PP lamenta la polèmica i PSPV demana garanties per l’accés amb tren a València en la mascletà

La interrupció parcial de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord per la mascletà ha deslligat retrets entre Govern i Ajuntament. PP, PSPV, Compromís i Vox han fixat posicions i reclamen solucions sense renunciar a la seguretat.

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.