17.4 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Dos germanes de 18 i 24 anys moren a un accident entre un cotxe i un camió a l’N-332 a l’altura de la Font de la Figuera

Dos joves de 18 i 24 anys han mort aquesta matinada a causa d'un xoc frontal entre el seu cotxe i camió en la N-344 a l'altura de la Font de la Figuera, La costera, ha informat el Centre de Gestió de Tràfic.

Els fets han tingut lloc sobre les tres de la matinada, quan els turismes en els quals viatjaven les dues dones han col·lisionat a l'altura del quilòmetre 131,5 de la N-344.

Després de l'accident, el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) ha rebut una telefonada  d'alerta i ha destinat allí als serveis mèdics per a atendre a les dues víctimes, que han mort 'in situ'.

 

Últimes notícies

Robles condecora a la unitat de transports de l’Exèrcit pel seu paper en la dana

Margarita Robles ha condecorat a deu membres de l'Agrupació de Transports núm. 1 pel seu suport logístic durant la dana a València. Defensa ha destacat la seua capacitat de desplegament i la importància dels seus mitjans pesats per a restablir la mobilitat.

El Consell defén el compromís de Feijóo amb València abans, durant i després de la dana

Miguel Barrachina ha assegurat que Feijóo s'ha implicat amb la Comunitat Valenciana abans, durant i després de la dana i ha recordat el 'Pla València' de 12.000 milions que, segons diu, el Govern seguix sense executar. Ha evitat valorar detalls judicials i ha dirigit les seues crítiques al PSOE i a Diana Morant.

La Generalitat busca contactar amb la família del pres valencià alliberat a Veneçuela

El Consell ha confirmat l'alliberament a Veneçuela d'Ernesto Gorbe Cardona i està establint contacte amb la seua família. Exteriors ha confirmat l'excarceració de cinc espanyols dins d'un nombre important d'alliberaments.

El València dona per perduda la temporada de Diakhaby i buscarà un central en el mercat

El València assumix que Mouctar Diakhaby no tornarà esta temporada després de la seua operació muscular. Carlos Corberán fixa com a prioritat fitxar un central al gener.

Sanitat designa a Vall d’Hebron i Germans Trias com a referència en cirurgia de trastorns del moviment

Vall d'Hebron (pediàtric) i Germans Trias (adults) han sigut designats CSUR per a cirurgies de trastorns del moviment. El cas de Darío il·lustra el seu impacte.

El València s’aferra a Mestalla i a este efecte Sadiq davant un Elx revelació

El València rep a l'Elx en zona de descens i confia en la seua solidesa a Mestalla i en el retorn de Sadiq. L'Elx, revelació, busca el seu primer triomf fora.

Andalusia, Catalunya i Comunitat Valenciana concentrarien el 60% de l’augment de finançament proposat

La proposta del Govern concentraria sis de cada deu euros addicionals a Andalusia, Catalunya i la Comunitat Valenciana. El total per a les autonomies de règim comú ascendiria a 20.975 milions.

El Consell analitza el nou finançament, exigix fons d’anivellament i critica el pacte unilateral

El Govern valencià analitza la proposta d'Hisenda que assigna 3.667 milions a la Comunitat, detecta tres absències #greu i reclama un fons d'anivellament. A més, qualifica d'impresentables les formes i denúncia un pacte unilateral amb ERC.