Dos hòmens morts per intoxicació en Dénia

Efectius del SEM i de Bombers a Figueres (26 d'abril de 2019)

Dos empresaris morts per intoxicació en Dénia | València Diari

 

Dos empresaris de 62 anys, d’origen rus, han sigut trobats morts este dilluns 10 de febrer en el seu xalet de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). La causa de la mort ha sigut una intoxicació per respirar monòxid de carboni a conseqüència, presumptament, del mal funcionament de la caldera. 

 

Segons les investigacions policials, els dos hòmens s’intoxicarien d’este gas tòxic  mentres dormien el passat cap de setmana. Va ser una de les treballadores d’una dels empresaris la que va avisar a la policia, ja que va anar fins a sa casa perquè diferents familiars de la víctima estaven estranyats de no poder contactar amb ell, segons informa ‘Levante’. 

 

Davant d’este avís, la policia va anar fins a la vivenda i quan va vore els cadàvers, va avisar a la guàrdia de Dénia. Els dos cossos sense vida estaven en els llits, sense cap classe de signes de violència. El Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia va ordenar l’alçament dels cadàvers i van ser traslladats fins a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant per a fer les autòpsies i confirmar la mort. 

 

Els bombers van inspeccionar la casa

La Policia Nacional i diferents efectius del Consorci Provincial de Bombers van tornar el dimarts, 11 de febrer, al xalet per inspeccionar una altra volta la casa. Els bombers van comprovar que hi havia monòxid de carboni que venia d’una caldera de gas que estava dins de la vivenda. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.