Dos hòmens morts per intoxicació en Dénia

Efectius del SEM i de Bombers a Figueres (26 d'abril de 2019)

Dos empresaris morts per intoxicació en Dénia | València Diari

 

Dos empresaris de 62 anys, d’origen rus, han sigut trobats morts este dilluns 10 de febrer en el seu xalet de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). La causa de la mort ha sigut una intoxicació per respirar monòxid de carboni a conseqüència, presumptament, del mal funcionament de la caldera. 

 

Segons les investigacions policials, els dos hòmens s’intoxicarien d’este gas tòxic  mentres dormien el passat cap de setmana. Va ser una de les treballadores d’una dels empresaris la que va avisar a la policia, ja que va anar fins a sa casa perquè diferents familiars de la víctima estaven estranyats de no poder contactar amb ell, segons informa ‘Levante’. 

 

Davant d’este avís, la policia va anar fins a la vivenda i quan va vore els cadàvers, va avisar a la guàrdia de Dénia. Els dos cossos sense vida estaven en els llits, sense cap classe de signes de violència. El Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia va ordenar l’alçament dels cadàvers i van ser traslladats fins a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant per a fer les autòpsies i confirmar la mort. 

 

Els bombers van inspeccionar la casa

La Policia Nacional i diferents efectius del Consorci Provincial de Bombers van tornar el dimarts, 11 de febrer, al xalet per inspeccionar una altra volta la casa. Els bombers van comprovar que hi havia monòxid de carboni que venia d’una caldera de gas que estava dins de la vivenda. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.