Dos hòmens morts per intoxicació en Dénia

Efectius del SEM i de Bombers a Figueres (26 d'abril de 2019)

Dos empresaris morts per intoxicació en Dénia | València Diari

 

Dos empresaris de 62 anys, d’origen rus, han sigut trobats morts este dilluns 10 de febrer en el seu xalet de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). La causa de la mort ha sigut una intoxicació per respirar monòxid de carboni a conseqüència, presumptament, del mal funcionament de la caldera. 

 

Segons les investigacions policials, els dos hòmens s’intoxicarien d’este gas tòxic  mentres dormien el passat cap de setmana. Va ser una de les treballadores d’una dels empresaris la que va avisar a la policia, ja que va anar fins a sa casa perquè diferents familiars de la víctima estaven estranyats de no poder contactar amb ell, segons informa ‘Levante’. 

 

Davant d’este avís, la policia va anar fins a la vivenda i quan va vore els cadàvers, va avisar a la guàrdia de Dénia. Els dos cossos sense vida estaven en els llits, sense cap classe de signes de violència. El Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia va ordenar l’alçament dels cadàvers i van ser traslladats fins a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant per a fer les autòpsies i confirmar la mort. 

 

Els bombers van inspeccionar la casa

La Policia Nacional i diferents efectius del Consorci Provincial de Bombers van tornar el dimarts, 11 de febrer, al xalet per inspeccionar una altra volta la casa. Els bombers van comprovar que hi havia monòxid de carboni que venia d’una caldera de gas que estava dins de la vivenda. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.