Dos hòmens morts per intoxicació en Dénia

Efectius del SEM i de Bombers a Figueres (26 d'abril de 2019)

Dos empresaris morts per intoxicació en Dénia | València Diari

 

Dos empresaris de 62 anys, d’origen rus, han sigut trobats morts este dilluns 10 de febrer en el seu xalet de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). La causa de la mort ha sigut una intoxicació per respirar monòxid de carboni a conseqüència, presumptament, del mal funcionament de la caldera. 

 

Segons les investigacions policials, els dos hòmens s’intoxicarien d’este gas tòxic  mentres dormien el passat cap de setmana. Va ser una de les treballadores d’una dels empresaris la que va avisar a la policia, ja que va anar fins a sa casa perquè diferents familiars de la víctima estaven estranyats de no poder contactar amb ell, segons informa ‘Levante’. 

 

Davant d’este avís, la policia va anar fins a la vivenda i quan va vore els cadàvers, va avisar a la guàrdia de Dénia. Els dos cossos sense vida estaven en els llits, sense cap classe de signes de violència. El Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia va ordenar l’alçament dels cadàvers i van ser traslladats fins a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant per a fer les autòpsies i confirmar la mort. 

 

Els bombers van inspeccionar la casa

La Policia Nacional i diferents efectius del Consorci Provincial de Bombers van tornar el dimarts, 11 de febrer, al xalet per inspeccionar una altra volta la casa. Els bombers van comprovar que hi havia monòxid de carboni que venia d’una caldera de gas que estava dins de la vivenda. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.