Dos hòmens morts per intoxicació en Dénia

Efectius del SEM i de Bombers a Figueres (26 d'abril de 2019)

Dos empresaris morts per intoxicació en Dénia | València Diari

 

Dos empresaris de 62 anys, d’origen rus, han sigut trobats morts este dilluns 10 de febrer en el seu xalet de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). La causa de la mort ha sigut una intoxicació per respirar monòxid de carboni a conseqüència, presumptament, del mal funcionament de la caldera. 

 

Segons les investigacions policials, els dos hòmens s’intoxicarien d’este gas tòxic  mentres dormien el passat cap de setmana. Va ser una de les treballadores d’una dels empresaris la que va avisar a la policia, ja que va anar fins a sa casa perquè diferents familiars de la víctima estaven estranyats de no poder contactar amb ell, segons informa ‘Levante’. 

 

Davant d’este avís, la policia va anar fins a la vivenda i quan va vore els cadàvers, va avisar a la guàrdia de Dénia. Els dos cossos sense vida estaven en els llits, sense cap classe de signes de violència. El Jutjat d’Instrucció número 2 de Dénia va ordenar l’alçament dels cadàvers i van ser traslladats fins a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant per a fer les autòpsies i confirmar la mort. 

 

Els bombers van inspeccionar la casa

La Policia Nacional i diferents efectius del Consorci Provincial de Bombers van tornar el dimarts, 11 de febrer, al xalet per inspeccionar una altra volta la casa. Els bombers van comprovar que hi havia monòxid de carboni que venia d’una caldera de gas que estava dins de la vivenda. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.