Dos hòmens a presó per insultar i agredir a una parella homosexual en Picassent

 

Dos hòmens compliran una pena de sis mesos de presó per insultar i agredir a una parella homosexual que estava agafada de la mà en la porta d’un pub de la localitat de Picassent, en la comarca de l’Horta (València). A demés, els agressors els van insultar als crits de: «Marietes de merda, gais de merda, et mataré marieta de merda».

 

Estos dos hòmens van anar este dimarts fins a l’Audiència de València per a ser jutjats per un delicte d’odi i altres dos delictes de lesions comesos contra dos xics homosexuals.

 

Inicialment, la Fiscalia sol·licitava per als dos agressors un any i mig de presó i el pagament d’una multa de 900 euros, però finalment s’ha conseguit un acord pel que s’ha rebaixat la pena fins als sis mesos de presó i l’abonament d’una quantitat econòmica, segons ha pogut saber Europa Press.

 

Els agressors estaven amb un menor

L’incident va passar el 8 de juliol de 2017 davant de la porta d’un pub de Picassent a on les víctimes, que en eixe moment eren parella, estaven agafades de la mà. En vore’ls, els acusats, juntament amb un menor d’edat, els van increpar i els van insultar.

 

Seguidament es van abalançar sobre ells i els van pegar puntades i punyades. L’escena va ser contemplada per alguns testimonis que van intervindre per a detindre l’agressió.

Últimes notícies

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.