22.3 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Dos hòmens a presó per insultar i agredir a una parella homosexual en Picassent

 

Dos hòmens compliran una pena de sis mesos de presó per insultar i agredir a una parella homosexual que estava agafada de la mà en la porta d’un pub de la localitat de Picassent, en la comarca de l’Horta (València). A demés, els agressors els van insultar als crits de: «Marietes de merda, gais de merda, et mataré marieta de merda».

 

Estos dos hòmens van anar este dimarts fins a l’Audiència de València per a ser jutjats per un delicte d’odi i altres dos delictes de lesions comesos contra dos xics homosexuals.

 

Inicialment, la Fiscalia sol·licitava per als dos agressors un any i mig de presó i el pagament d’una multa de 900 euros, però finalment s’ha conseguit un acord pel que s’ha rebaixat la pena fins als sis mesos de presó i l’abonament d’una quantitat econòmica, segons ha pogut saber Europa Press.

 

Els agressors estaven amb un menor

L’incident va passar el 8 de juliol de 2017 davant de la porta d’un pub de Picassent a on les víctimes, que en eixe moment eren parella, estaven agafades de la mà. En vore’ls, els acusats, juntament amb un menor d’edat, els van increpar i els van insultar.

 

Seguidament es van abalançar sobre ells i els van pegar puntades i punyades. L’escena va ser contemplada per alguns testimonis que van intervindre per a detindre l’agressió.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.