Dos hòmens a presó per insultar i agredir a una parella homosexual en Picassent

 

Dos hòmens compliran una pena de sis mesos de presó per insultar i agredir a una parella homosexual que estava agafada de la mà en la porta d’un pub de la localitat de Picassent, en la comarca de l’Horta (València). A demés, els agressors els van insultar als crits de: «Marietes de merda, gais de merda, et mataré marieta de merda».

 

Estos dos hòmens van anar este dimarts fins a l’Audiència de València per a ser jutjats per un delicte d’odi i altres dos delictes de lesions comesos contra dos xics homosexuals.

 

Inicialment, la Fiscalia sol·licitava per als dos agressors un any i mig de presó i el pagament d’una multa de 900 euros, però finalment s’ha conseguit un acord pel que s’ha rebaixat la pena fins als sis mesos de presó i l’abonament d’una quantitat econòmica, segons ha pogut saber Europa Press.

 

Els agressors estaven amb un menor

L’incident va passar el 8 de juliol de 2017 davant de la porta d’un pub de Picassent a on les víctimes, que en eixe moment eren parella, estaven agafades de la mà. En vore’ls, els acusats, juntament amb un menor d’edat, els van increpar i els van insultar.

 

Seguidament es van abalançar sobre ells i els van pegar puntades i punyades. L’escena va ser contemplada per alguns testimonis que van intervindre per a detindre l’agressió.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.