9.7 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Dos hòmens a presó per insultar i agredir a una parella homosexual en Picassent

 

Dos hòmens compliran una pena de sis mesos de presó per insultar i agredir a una parella homosexual que estava agafada de la mà en la porta d’un pub de la localitat de Picassent, en la comarca de l’Horta (València). A demés, els agressors els van insultar als crits de: «Marietes de merda, gais de merda, et mataré marieta de merda».

 

Estos dos hòmens van anar este dimarts fins a l’Audiència de València per a ser jutjats per un delicte d’odi i altres dos delictes de lesions comesos contra dos xics homosexuals.

 

Inicialment, la Fiscalia sol·licitava per als dos agressors un any i mig de presó i el pagament d’una multa de 900 euros, però finalment s’ha conseguit un acord pel que s’ha rebaixat la pena fins als sis mesos de presó i l’abonament d’una quantitat econòmica, segons ha pogut saber Europa Press.

 

Els agressors estaven amb un menor

L’incident va passar el 8 de juliol de 2017 davant de la porta d’un pub de Picassent a on les víctimes, que en eixe moment eren parella, estaven agafades de la mà. En vore’ls, els acusats, juntament amb un menor d’edat, els van increpar i els van insultar.

 

Seguidament es van abalançar sobre ells i els van pegar puntades i punyades. L’escena va ser contemplada per alguns testimonis que van intervindre per a detindre l’agressió.

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.