Dos hòmens a presó per insultar i agredir a una parella homosexual en Picassent

 

Dos hòmens compliran una pena de sis mesos de presó per insultar i agredir a una parella homosexual que estava agafada de la mà en la porta d’un pub de la localitat de Picassent, en la comarca de l’Horta (València). A demés, els agressors els van insultar als crits de: «Marietes de merda, gais de merda, et mataré marieta de merda».

 

Estos dos hòmens van anar este dimarts fins a l’Audiència de València per a ser jutjats per un delicte d’odi i altres dos delictes de lesions comesos contra dos xics homosexuals.

 

Inicialment, la Fiscalia sol·licitava per als dos agressors un any i mig de presó i el pagament d’una multa de 900 euros, però finalment s’ha conseguit un acord pel que s’ha rebaixat la pena fins als sis mesos de presó i l’abonament d’una quantitat econòmica, segons ha pogut saber Europa Press.

 

Els agressors estaven amb un menor

L’incident va passar el 8 de juliol de 2017 davant de la porta d’un pub de Picassent a on les víctimes, que en eixe moment eren parella, estaven agafades de la mà. En vore’ls, els acusats, juntament amb un menor d’edat, els van increpar i els van insultar.

 

Seguidament es van abalançar sobre ells i els van pegar puntades i punyades. L’escena va ser contemplada per alguns testimonis que van intervindre per a detindre l’agressió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.