Dos homes detinguts en una baralla enfront de l’alberg municipal de Castelló

 

La Policia Local de Castelló ha procedit a la detenció de dos homes de 52 i 40 anys d’edat respectivament per un presumpte delicte de lesions en ferir-se mútuament durant una baralla enfront de l’alberg municipal situat en l’avinguda Benicàssim de la capital de la Plana. Els fets s’han produït sobre la mitjanit quan el responsable del centre d’acolliment de transeünts ha cridat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 per a alertar d’una baralla entre dos homes enfront de l’alberg. Segons el testimoni, els dos s’estaven agredint violentament i un d’ells havia utilitzat una rajola durant la disputa.

Fins al lloc es van desplaçar immediatament dos patrulles de la Unitat de Comeses Especials, O.C.E., els agents del qual, en arribar al centre d’acolliment, van localitzar enfront de la porta de les instal·lacions municipals a un dels implicats en la baralla, un home de 52 anys, el qual presentava una ferida sagnant en la part posterior del cap. Els agents van sol·licitar en aquest moment una ambulància perquè atengueren aquesta persona ferida i al mateix temps li van preguntar on es trobava l’altre implicat en la baralla. Aquest va informar els agents que l’altre home, després de l’agressió, se n’havia anat del lloc en direcció cap a un pàrquing d’un supermercat situat en els voltants. 

Amb aquesta informació, una dotació de la Unitat de Comeses Especials de la Policia Local de Castelló es va dirigir cap a aquest lloc i en pocs minuts va localitzar dins d’una zona d’estacionaments a un home que coincidia plenament amb la descripció facilitada tant pel testimoni de la baralla com per l’altra part implicada. Aquest, de 40 anys d’edat, presentava nombroses ferides en la cara i en el nas i es queixava d’un cop en un dels dits de la seva mà esquerra. Per aquestes lesions, els agents també van sol·licitar la presència d’una altra ambulància i després d’una primera atenció mèdica en el lloc de l’agressió, tots dos implicats en la disputa van ser traslladats fins a l’Hospital General, ja que les lesions que presentaven requerien atenció hospitalària. 

Ja en el centre sanitari, al primer d’ells li van haver de posar set punts de sutura en la ferida que presentava al cap i a l’altre implicat en la baralla els facultatius mèdics li van diagnosticar una fractura de l’envà nasal. Davant aquestes lesions i a la vista dels fets observats, els agents van procedir a la detenció de tots dos homes, V.M.N., de 52 anys i A.L., de 42 anys, per un presumpte delicte de lesions.

Últimes notícies

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.

Oratge estable este cap de setmana amb màximes a la baixa a la costa de València

L’últim dissabte d’agost deixarà cels rasos en la Comunitat Valenciana, mínimes en descens i màximes a la baixa al litoral de València però més altes en l’interior. Diumenge es mantindrà l’estabilitat, amb temperatures lleugerament més altes i vents fluixos de component sud.