8.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Dos homes detinguts en una baralla enfront de l’alberg municipal de Castelló

 

La Policia Local de Castelló ha procedit a la detenció de dos homes de 52 i 40 anys d’edat respectivament per un presumpte delicte de lesions en ferir-se mútuament durant una baralla enfront de l’alberg municipal situat en l’avinguda Benicàssim de la capital de la Plana. Els fets s’han produït sobre la mitjanit quan el responsable del centre d’acolliment de transeünts ha cridat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 per a alertar d’una baralla entre dos homes enfront de l’alberg. Segons el testimoni, els dos s’estaven agredint violentament i un d’ells havia utilitzat una rajola durant la disputa.

Fins al lloc es van desplaçar immediatament dos patrulles de la Unitat de Comeses Especials, O.C.E., els agents del qual, en arribar al centre d’acolliment, van localitzar enfront de la porta de les instal·lacions municipals a un dels implicats en la baralla, un home de 52 anys, el qual presentava una ferida sagnant en la part posterior del cap. Els agents van sol·licitar en aquest moment una ambulància perquè atengueren aquesta persona ferida i al mateix temps li van preguntar on es trobava l’altre implicat en la baralla. Aquest va informar els agents que l’altre home, després de l’agressió, se n’havia anat del lloc en direcció cap a un pàrquing d’un supermercat situat en els voltants. 

Amb aquesta informació, una dotació de la Unitat de Comeses Especials de la Policia Local de Castelló es va dirigir cap a aquest lloc i en pocs minuts va localitzar dins d’una zona d’estacionaments a un home que coincidia plenament amb la descripció facilitada tant pel testimoni de la baralla com per l’altra part implicada. Aquest, de 40 anys d’edat, presentava nombroses ferides en la cara i en el nas i es queixava d’un cop en un dels dits de la seva mà esquerra. Per aquestes lesions, els agents també van sol·licitar la presència d’una altra ambulància i després d’una primera atenció mèdica en el lloc de l’agressió, tots dos implicats en la disputa van ser traslladats fins a l’Hospital General, ja que les lesions que presentaven requerien atenció hospitalària. 

Ja en el centre sanitari, al primer d’ells li van haver de posar set punts de sutura en la ferida que presentava al cap i a l’altre implicat en la baralla els facultatius mèdics li van diagnosticar una fractura de l’envà nasal. Davant aquestes lesions i a la vista dels fets observats, els agents van procedir a la detenció de tots dos homes, V.M.N., de 52 anys i A.L., de 42 anys, per un presumpte delicte de lesions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.