Dos homes detinguts en una baralla enfront de l’alberg municipal de Castelló

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Policia Local de Castelló ha procedit a la detenció de dos homes de 52 i 40 anys d’edat respectivament per un presumpte delicte de lesions en ferir-se mútuament durant una baralla enfront de l’alberg municipal situat en l’avinguda Benicàssim de la capital de la Plana. Els fets s’han produït sobre la mitjanit quan el responsable […]

 

La Policia Local de Castelló ha procedit a la detenció de dos homes de 52 i 40 anys d’edat respectivament per un presumpte delicte de lesions en ferir-se mútuament durant una baralla enfront de l’alberg municipal situat en l’avinguda Benicàssim de la capital de la Plana. Els fets s’han produït sobre la mitjanit quan el responsable del centre d’acolliment de transeünts ha cridat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 per a alertar d’una baralla entre dos homes enfront de l’alberg. Segons el testimoni, els dos s’estaven agredint violentament i un d’ells havia utilitzat una rajola durant la disputa.

Fins al lloc es van desplaçar immediatament dos patrulles de la Unitat de Comeses Especials, O.C.E., els agents del qual, en arribar al centre d’acolliment, van localitzar enfront de la porta de les instal·lacions municipals a un dels implicats en la baralla, un home de 52 anys, el qual presentava una ferida sagnant en la part posterior del cap. Els agents van sol·licitar en aquest moment una ambulància perquè atengueren aquesta persona ferida i al mateix temps li van preguntar on es trobava l’altre implicat en la baralla. Aquest va informar els agents que l’altre home, després de l’agressió, se n’havia anat del lloc en direcció cap a un pàrquing d’un supermercat situat en els voltants. 

Amb aquesta informació, una dotació de la Unitat de Comeses Especials de la Policia Local de Castelló es va dirigir cap a aquest lloc i en pocs minuts va localitzar dins d’una zona d’estacionaments a un home que coincidia plenament amb la descripció facilitada tant pel testimoni de la baralla com per l’altra part implicada. Aquest, de 40 anys d’edat, presentava nombroses ferides en la cara i en el nas i es queixava d’un cop en un dels dits de la seva mà esquerra. Per aquestes lesions, els agents també van sol·licitar la presència d’una altra ambulància i després d’una primera atenció mèdica en el lloc de l’agressió, tots dos implicats en la disputa van ser traslladats fins a l’Hospital General, ja que les lesions que presentaven requerien atenció hospitalària. 

Ja en el centre sanitari, al primer d’ells li van haver de posar set punts de sutura en la ferida que presentava al cap i a l’altre implicat en la baralla els facultatius mèdics li van diagnosticar una fractura de l’envà nasal. Davant aquestes lesions i a la vista dels fets observats, els agents van procedir a la detenció de tots dos homes, V.M.N., de 52 anys i A.L., de 42 anys, per un presumpte delicte de lesions.

Últimes notícies

La presidència valenciana de l’Aliança de l’Automoció europea posarà el focus en la competitivitat

La Comunitat Valenciana assumirà en 2027 la presidència de l’Aliança de Regions amb Indústria d’Automoció i defensa a Brussel·les una transició verda que no comprometa la seua capacitat industrial. Ruth Merino ha remarcat la importància de la competitivitat, la formació i l’accés a finançament per a reforçar el paper de les empreses i pimes valencianes.

La Generalitat completa 32 de les 41 obres urgents en barrancs estatals

La Conselleria d Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca ha conclòs 32 de les 41 actuacions d emergència en barrancs de competència estatal per a reduir el risc d inundacions com les de la dana de 2024, mentres critica la inacció del Govern central.

Els embassaments del Xúquer pugen lleugerament i el Segura retrocedix mentre la mitjana espanyola baixa

Les reserves dels embassaments del Xúquer han pujat fins al 52 % de la seua capacitat, mentre que el Segura baixa al 48,9 % i el conjunt d Espanya se situa en el 57,8 %.

Compromís acusa l’Ajuntament de València de no tindre encara xifrats els danys de la dana

Compromís critica que l’Ajuntament de València admeta, dos anys després de la dana de 2024, que no disposa d’un inventari complet dels danys. El govern municipal ho nega i defensa que ha reparat nombroses infraestructures i servicis afectats.

Noves ajudes psicosocials per a les víctimes de la DANA del 29 d’octubre

La Generalitat ha ampliat els programes d’atenció psicosocial a mitjà i llarg termini per a víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb especial focus en xiquets, jóvens i col·lectius vulnerables. Les noves mesures inclouen tallers, formació i reforç de les xarxes comunitàries.

Les empreses de la Comunitat rebran 57,2 milions per costos d’emissions de CO2

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha aprovat ajudes per 600 milions per a compensar costos elèctrics per emissions de CO2, dels quals 57,2 milions aniran a 67 instal·lacions de 48 empreses de la Comunitat Valenciana.

L’ocupació estrangera bate rècord en la Comunitat Valenciana amb 443.000 afiliats

La Comunitat Valenciana ha assolit 443.158 afiliats estrangers a la Seguretat Social de mitjana en setembre, un 21,75 % més que fa un any, impulsats pel procés extraordinari de regularització.

València exhibirà més de 200 obres de Sorolla des de 2027 amb un acord fins a 15 anys

La Generalitat ha formalitzat amb la Hispanic Society Museum & Library el contracte d’arrendament que permetrà exhibir a València més de 200 obres de Joaquín Sorolla a partir de febrer de 2027, amb una vigència màxima de 15 anys i un cost anual d’1,15 milions d’euros.