Dos homes detinguts en una baralla enfront de l’alberg municipal de Castelló

 

La Policia Local de Castelló ha procedit a la detenció de dos homes de 52 i 40 anys d’edat respectivament per un presumpte delicte de lesions en ferir-se mútuament durant una baralla enfront de l’alberg municipal situat en l’avinguda Benicàssim de la capital de la Plana. Els fets s’han produït sobre la mitjanit quan el responsable del centre d’acolliment de transeünts ha cridat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 per a alertar d’una baralla entre dos homes enfront de l’alberg. Segons el testimoni, els dos s’estaven agredint violentament i un d’ells havia utilitzat una rajola durant la disputa.

Fins al lloc es van desplaçar immediatament dos patrulles de la Unitat de Comeses Especials, O.C.E., els agents del qual, en arribar al centre d’acolliment, van localitzar enfront de la porta de les instal·lacions municipals a un dels implicats en la baralla, un home de 52 anys, el qual presentava una ferida sagnant en la part posterior del cap. Els agents van sol·licitar en aquest moment una ambulància perquè atengueren aquesta persona ferida i al mateix temps li van preguntar on es trobava l’altre implicat en la baralla. Aquest va informar els agents que l’altre home, després de l’agressió, se n’havia anat del lloc en direcció cap a un pàrquing d’un supermercat situat en els voltants. 

Amb aquesta informació, una dotació de la Unitat de Comeses Especials de la Policia Local de Castelló es va dirigir cap a aquest lloc i en pocs minuts va localitzar dins d’una zona d’estacionaments a un home que coincidia plenament amb la descripció facilitada tant pel testimoni de la baralla com per l’altra part implicada. Aquest, de 40 anys d’edat, presentava nombroses ferides en la cara i en el nas i es queixava d’un cop en un dels dits de la seva mà esquerra. Per aquestes lesions, els agents també van sol·licitar la presència d’una altra ambulància i després d’una primera atenció mèdica en el lloc de l’agressió, tots dos implicats en la disputa van ser traslladats fins a l’Hospital General, ja que les lesions que presentaven requerien atenció hospitalària. 

Ja en el centre sanitari, al primer d’ells li van haver de posar set punts de sutura en la ferida que presentava al cap i a l’altre implicat en la baralla els facultatius mèdics li van diagnosticar una fractura de l’envà nasal. Davant aquestes lesions i a la vista dels fets observats, els agents van procedir a la detenció de tots dos homes, V.M.N., de 52 anys i A.L., de 42 anys, per un presumpte delicte de lesions.

Últimes notícies

Així queda el calendari laboral de 2027: 12 festius i nou de comuns a tot l’Estat

L’any 2027 tindrà dotze festius nacionals a Espanya, dels quals nou seran comuns a totes les autonomies, inclosa la Comunitat Valenciana.

Arresten un home i una dona per un robatori amb força en una vivenda de la Vall d’Uixó

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 40 anys i una dona de 41 anys per un presumpte robatori amb força en una vivenda de la Vall d’Uixó, on haurien forçat la tanca per a entrar.

Els valencians ja poden consultar on votar en les eleccions generals del 29 de novembre

L'Oficina del Cens Electoral facilita la consulta dels col·legis i les meses electorals de cara als pròxims comicis

Dimarts amb oratge estable: poc de núvol i lleuger descens de les màximes

Dimarts arribarà amb cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, temperatures màximes lleugerament més baixes i vent fluix variable. Dimecres augmentarà la nuvolositat i hi haurà probabilitat de pluges dèbils, sobretot al litoral i al sud.

Ndukwe firma l’empat del Levante al minut 99 davant el Sevilla

El Levante ha salvat un punt al Ciutat de València gràcies a un gol d’Ifeanyi Ndukwe en el minut 99 davant el Sevilla, després d’una frenètica recta final amb dos gols andalusos i dos remuntats pels granotes.

Allegri i Rafa Marín avisen d’un duel molt dur a La Ceràmica entre Villarreal i Nàpols

Massimiliano Allegri i Rafa Marín han remarcat la dificultat del partit de Champions a La Ceràmica davant un Villarreal que arriba en creixement i concedeix poques ocasions. El tècnic i el central del Nàpols demanen ordre, concentració i pocs errors per a traure un bon resultat.

Rescatat en helicòpter un home de 80 anys després de caure en un camí de Vilamarxant

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat en helicòpter un home duns 80 anys que ha caigut en un camí de Vilamarxant i no podia continuar caminant. La víctima, amb una lesió en una cama, ha sigut traslladada a lHospital La Fe de València.

Setembre de 2026, el més càlid a la Comunitat Valenciana des de 1950

Setembre de 2026 ha sigut el mes de setembre més càlid a la Comunitat Valenciana des de, com a mínim, 1950, amb més de 23 graus de mitjana, segons Aemet. També ha sigut el segon setembre més càlid del món i el tercer d’Europa registrat fins ara.