Dos homes detinguts en una baralla enfront de l’alberg municipal de Castelló

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Policia Local de Castelló ha procedit a la detenció de dos homes de 52 i 40 anys d’edat respectivament per un presumpte delicte de lesions en ferir-se mútuament durant una baralla enfront de l’alberg municipal situat en l’avinguda Benicàssim de la capital de la Plana. Els fets s’han produït sobre la mitjanit quan el responsable […]

 

La Policia Local de Castelló ha procedit a la detenció de dos homes de 52 i 40 anys d’edat respectivament per un presumpte delicte de lesions en ferir-se mútuament durant una baralla enfront de l’alberg municipal situat en l’avinguda Benicàssim de la capital de la Plana. Els fets s’han produït sobre la mitjanit quan el responsable del centre d’acolliment de transeünts ha cridat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 per a alertar d’una baralla entre dos homes enfront de l’alberg. Segons el testimoni, els dos s’estaven agredint violentament i un d’ells havia utilitzat una rajola durant la disputa.

Fins al lloc es van desplaçar immediatament dos patrulles de la Unitat de Comeses Especials, O.C.E., els agents del qual, en arribar al centre d’acolliment, van localitzar enfront de la porta de les instal·lacions municipals a un dels implicats en la baralla, un home de 52 anys, el qual presentava una ferida sagnant en la part posterior del cap. Els agents van sol·licitar en aquest moment una ambulància perquè atengueren aquesta persona ferida i al mateix temps li van preguntar on es trobava l’altre implicat en la baralla. Aquest va informar els agents que l’altre home, després de l’agressió, se n’havia anat del lloc en direcció cap a un pàrquing d’un supermercat situat en els voltants. 

Amb aquesta informació, una dotació de la Unitat de Comeses Especials de la Policia Local de Castelló es va dirigir cap a aquest lloc i en pocs minuts va localitzar dins d’una zona d’estacionaments a un home que coincidia plenament amb la descripció facilitada tant pel testimoni de la baralla com per l’altra part implicada. Aquest, de 40 anys d’edat, presentava nombroses ferides en la cara i en el nas i es queixava d’un cop en un dels dits de la seva mà esquerra. Per aquestes lesions, els agents també van sol·licitar la presència d’una altra ambulància i després d’una primera atenció mèdica en el lloc de l’agressió, tots dos implicats en la disputa van ser traslladats fins a l’Hospital General, ja que les lesions que presentaven requerien atenció hospitalària. 

Ja en el centre sanitari, al primer d’ells li van haver de posar set punts de sutura en la ferida que presentava al cap i a l’altre implicat en la baralla els facultatius mèdics li van diagnosticar una fractura de l’envà nasal. Davant aquestes lesions i a la vista dels fets observats, els agents van procedir a la detenció de tots dos homes, V.M.N., de 52 anys i A.L., de 42 anys, per un presumpte delicte de lesions.

Últimes notícies

Compromís-Front Valencià celebra un acord d’esquerres que EU vol projectar fins a 2027

Les quatre forces d’esquerra que han tancat in extremis la coalició Compromís: Front Valencià per al Congrés han definit l’acord com a històric, mentres Esquerra Unida reclama treballar ja amb la mirada posada en les autonòmiques de 2027.

Una nova dana amenaça la Comunitat Valenciana amb fins a 300 l/m² en 24 hores

La dana Adam pot deixar fins a 300 litres per metre quadrat en 24 hores, sobretot al sud d’Alacant, i podria comportar inundacions importants, segons ha advertit el conseller Juan Carlos Valderrama.

Els acusats del ‘cas Bar España’ demanen prescriure les injúries i calúmnies

Les defenses dels set acusats de difondre el bulo del conegut com a ‘cas Bar España’ han sol·licitat al jutge a Castelló que declare prescrits els delictes d’injúries i calúmnies i que rebutge el paper de la Fiscalia com a part acusadora. El judici ha començat amb llargues qüestions prèvies i problemes tècnics que han impedit la primera declaració prevista per videoconferència.

Les víctimes de la DANA demanen empatia per a la marxa del segon aniversari a València

Les associacions de víctimes de la DANA han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la manifestació convocada a València el 31 d’octubre, quan es compliran dos anys de les riudes que van causar 233 morts. Reclamen empatia, unitat i responsabilitats polítiques al Consell per la gestió d’aquella catàstrofe.

Esquerra Unida se suma finalment a la coalició Compromís-Front Valencià per al 23J valencià

Esquerra Unida del País Valencià ha acceptat l últim oferiment de Compromís per a concórrer junta a Podem i Esquerra Republicana del País Valencià a les generals del 29 de novembre, en una candidatura que es dirà Compromís-Front Valencià i que encara ha de ser ratificada per la militància d EUPV.

L’assetjador de Mazón va revisar 170 vegades la seua agenda i va buscar dades de la seua dona

Un home investigat per amenaçar de mort Carlos Mazón després de la dana de 2024 ha consultat 170 vegades la seua agenda pública i ha buscat informació sobre el seu domicili i la seua dona. Un nou informe policial ha motivat la reobertura de la causa i el jutjat dona ara deu dies a Fiscalia i acusacions per demanar juí oral o l’arxiu.

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.

Kata, el gos policia d’Alacant, destapa una maleta amb cocaïna d’un pròfug buscat des de 2020

Un home de 28 anys buscat des de 2020 per un jutjat d'Almeria ha sigut detingut a l'estació d'autobusos d'Alacant per tràfic de drogues, després que la gossa policia Kata localitzara una maleta amb 678 grams de cocaïna en un autobús de la línia Algeciras-Barcelona.