Dos homes detinguts per sis robatoris amb violència i intimidació a la província de València

Dos persones han sigut detingudes per sis robatoris amb violència i intimidació en diversos municipis de la província de València. La Guàrdia Civil de Cullera va iniciar les primeres investigacions el passat 30 d'octubre, després de l'atracament d'una gasolinera de Cullera, iniciant-se l'operació 'Efedra'. Les gestions van anar demostrant que aquests individus havien comés un fet similar a Alberic i un altre en Xàtiva, aquest últim atracament estava sent investigat per la Policia Nacional de Xàtiva, en el marc de l'operació “Blegue”, constituint-se un equip conjunt d'investigadors de les dos unitats per a unificar les investigacions. Gràcies a la minuciosa anàlisi de les imatges captades pels establiments objecte dels atracaments, la localització de testimonis, i l'ús d'altres tècniques d'investigació més complexes, es va poder determinar que aquests subjectes també havien sigut els autors d'atracaments a Xeraco i Tavernes de la Valldigna.

L'anàlisi de les abundants dades aportades per la Prefectura provincial de trànsit i el Grup d'Investigacions de Trànsit de la Guàrdia Civil van facilitar la identificació d'un dels vehicles utilitzats i de tal manera també la identitat del seu titular, orientant el focus de la investigació en aquesta persona. Després de tindre coneixement d'un atracament en un supermercat a Benifairó de la Valldigna, els investigadors dels dos cossos van establir un operatiu de tancament en la localitat d'Algemesí en la qual participen integrants de la Guàrdia Civil de Cullera i Policia Nacional de Xàtiva. En el moment de la detenció els autors ometeren ordres de la patrulla de la Policia Nacional, intentant donar-se a la fuga, però van aconseguir retindre'ls amb el cotxe patrulla, recuperant així; els diners sostrets, plaques de matricules doblegades, dos ganivets de grans dimensions, peces per a ocultar rostres, així com la retirada dels dos vehicles utilitzats en tots aquests fets. Posteriorment es va procedir a practicar dues diligències d'entrada i registre trobant totes les peces utilitzades en els diferents robatoris. La finalització de les investigacions va concloure el passat 27 de novembre gràcies a la col·laboració de la Guàrdia Civil de Cullera, de la Policia Nacional de Xàtiva i de la Prefectura provincial de trànsit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.