Dos homes detinguts per sis robatoris amb violència i intimidació a la província de València

Dos persones han sigut detingudes per sis robatoris amb violència i intimidació en diversos municipis de la província de València. La Guàrdia Civil de Cullera va iniciar les primeres investigacions el passat 30 d'octubre, després de l'atracament d'una gasolinera de Cullera, iniciant-se l'operació 'Efedra'. Les gestions van anar demostrant que aquests individus havien comés un fet similar a Alberic i un altre en Xàtiva, aquest últim atracament estava sent investigat per la Policia Nacional de Xàtiva, en el marc de l'operació “Blegue”, constituint-se un equip conjunt d'investigadors de les dos unitats per a unificar les investigacions. Gràcies a la minuciosa anàlisi de les imatges captades pels establiments objecte dels atracaments, la localització de testimonis, i l'ús d'altres tècniques d'investigació més complexes, es va poder determinar que aquests subjectes també havien sigut els autors d'atracaments a Xeraco i Tavernes de la Valldigna.

L'anàlisi de les abundants dades aportades per la Prefectura provincial de trànsit i el Grup d'Investigacions de Trànsit de la Guàrdia Civil van facilitar la identificació d'un dels vehicles utilitzats i de tal manera també la identitat del seu titular, orientant el focus de la investigació en aquesta persona. Després de tindre coneixement d'un atracament en un supermercat a Benifairó de la Valldigna, els investigadors dels dos cossos van establir un operatiu de tancament en la localitat d'Algemesí en la qual participen integrants de la Guàrdia Civil de Cullera i Policia Nacional de Xàtiva. En el moment de la detenció els autors ometeren ordres de la patrulla de la Policia Nacional, intentant donar-se a la fuga, però van aconseguir retindre'ls amb el cotxe patrulla, recuperant així; els diners sostrets, plaques de matricules doblegades, dos ganivets de grans dimensions, peces per a ocultar rostres, així com la retirada dels dos vehicles utilitzats en tots aquests fets. Posteriorment es va procedir a practicar dues diligències d'entrada i registre trobant totes les peces utilitzades en els diferents robatoris. La finalització de les investigacions va concloure el passat 27 de novembre gràcies a la col·laboració de la Guàrdia Civil de Cullera, de la Policia Nacional de Xàtiva i de la Prefectura provincial de trànsit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els cinc funcionaris citats planten la comissió de Les Naus a Alacant

Els tècnics citats no han comparegut en la segona sessió i l’oposició reclama més documentació sobre l’adjudicació de vivendes públiques

Detinguda a València una cuidadora per vendre droga en casa d’una anciana

La dona, de 32 anys, va ser sorpresa quan intentava desfer-se de substàncies estupefaents en la vivenda on treballava com a cuidadora d’una anciana

Immobilitzen a València un autobús turístic després de donar positiu en cocaïna el conductor

El xofer havia d’arreplegar 25 turistes al centre històric després d’haver-los deixat visitant la ciutat

Detinguts dos joves per agredir persones migrants a Aldaia

Els arrestats, de 18 i 20 anys, estan acusats de delictes d’odi, lesions i contra la seguretat vial després d’atacs gravats en vídeo

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.