Dos homes resulten ferits en accidents laborals a Castelló i l’Alcora

Dos accidents laborals es van produir ahir, dimecres 5 de setembre en la província de Castelló. Un a la capital i l'altre a l'Alcora, a la comarca de l'Alcalatén, on els dos treballadors han acabat ferits segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. El primer d'ells va ocórrer a l'Alcora a les 10 hores del matí quan un treballador d'una empresa de ceràmica situada en el polígon industrial de la població va caure d'un camió per causes encara desconegudes. Fins al lloc de l'accident es va desplaçar una Unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb un metge d'atenció primària i una Unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). L'home de 53 anys va ser traslladat fins a l'Hospital General Universitari de Castelló on a hores d'ara continua ingressat amb diversos politraumatismes.

No és la primera vegada que ocorre un accident d'aquest tipus en aquest polígon de l'Alcora. En març d'aquest any un treballador d'una altra empresa de ceràmica situada en el mateix polígon va faltar mentre treballava al caure-li damunt un palet de taulells. L'home tenia quasi la mateixa edat que aquest, 54 anys.

  

  

Per altra banda, el segon accident laboral va ocórrer una mica més tard, al voltant de les 12.45 hores d'ahir en Castelló capital. Segons s'ha informat, a eixa hora els serveis d'urgència alertaven de la caiguda d'un obrer des d'una bastida en el cèntric carrer d'Enmig. Fins al lloc de l'accident van acudir una ambulància del Servei d'Atenció Mèdica d'Urgència (SAMU), l'equip mèdic del qual va atendre el treballador, de 36 anys, que havia sofrit diversos colps i policontusions per la caiguda. A continuació va ser traslladat a l'Hospital General de Castelló on va ingressar en Urgències. Afortunadament, no es tractava de ser massa greu i després d'estar en observació diverses hores, els metges li van poder donar l'alta. A continuació va poder eixir del centre sanitari pel seu propi peu.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.