Dos homes resulten ferits en accidents laborals a Castelló i l’Alcora

Dos accidents laborals es van produir ahir, dimecres 5 de setembre en la província de Castelló. Un a la capital i l'altre a l'Alcora, a la comarca de l'Alcalatén, on els dos treballadors han acabat ferits segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. El primer d'ells va ocórrer a l'Alcora a les 10 hores del matí quan un treballador d'una empresa de ceràmica situada en el polígon industrial de la població va caure d'un camió per causes encara desconegudes. Fins al lloc de l'accident es va desplaçar una Unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb un metge d'atenció primària i una Unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). L'home de 53 anys va ser traslladat fins a l'Hospital General Universitari de Castelló on a hores d'ara continua ingressat amb diversos politraumatismes.

No és la primera vegada que ocorre un accident d'aquest tipus en aquest polígon de l'Alcora. En març d'aquest any un treballador d'una altra empresa de ceràmica situada en el mateix polígon va faltar mentre treballava al caure-li damunt un palet de taulells. L'home tenia quasi la mateixa edat que aquest, 54 anys.

  

  

Per altra banda, el segon accident laboral va ocórrer una mica més tard, al voltant de les 12.45 hores d'ahir en Castelló capital. Segons s'ha informat, a eixa hora els serveis d'urgència alertaven de la caiguda d'un obrer des d'una bastida en el cèntric carrer d'Enmig. Fins al lloc de l'accident van acudir una ambulància del Servei d'Atenció Mèdica d'Urgència (SAMU), l'equip mèdic del qual va atendre el treballador, de 36 anys, que havia sofrit diversos colps i policontusions per la caiguda. A continuació va ser traslladat a l'Hospital General de Castelló on va ingressar en Urgències. Afortunadament, no es tractava de ser massa greu i després d'estar en observació diverses hores, els metges li van poder donar l'alta. A continuació va poder eixir del centre sanitari pel seu propi peu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig