7.7 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Dos homes resulten ferits en accidents laborals a Castelló i l’Alcora

Dos accidents laborals es van produir ahir, dimecres 5 de setembre en la província de Castelló. Un a la capital i l'altre a l'Alcora, a la comarca de l'Alcalatén, on els dos treballadors han acabat ferits segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. El primer d'ells va ocórrer a l'Alcora a les 10 hores del matí quan un treballador d'una empresa de ceràmica situada en el polígon industrial de la població va caure d'un camió per causes encara desconegudes. Fins al lloc de l'accident es va desplaçar una Unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb un metge d'atenció primària i una Unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). L'home de 53 anys va ser traslladat fins a l'Hospital General Universitari de Castelló on a hores d'ara continua ingressat amb diversos politraumatismes.

No és la primera vegada que ocorre un accident d'aquest tipus en aquest polígon de l'Alcora. En març d'aquest any un treballador d'una altra empresa de ceràmica situada en el mateix polígon va faltar mentre treballava al caure-li damunt un palet de taulells. L'home tenia quasi la mateixa edat que aquest, 54 anys.

  

  

Per altra banda, el segon accident laboral va ocórrer una mica més tard, al voltant de les 12.45 hores d'ahir en Castelló capital. Segons s'ha informat, a eixa hora els serveis d'urgència alertaven de la caiguda d'un obrer des d'una bastida en el cèntric carrer d'Enmig. Fins al lloc de l'accident van acudir una ambulància del Servei d'Atenció Mèdica d'Urgència (SAMU), l'equip mèdic del qual va atendre el treballador, de 36 anys, que havia sofrit diversos colps i policontusions per la caiguda. A continuació va ser traslladat a l'Hospital General de Castelló on va ingressar en Urgències. Afortunadament, no es tractava de ser massa greu i després d'estar en observació diverses hores, els metges li van poder donar l'alta. A continuació va poder eixir del centre sanitari pel seu propi peu.

Últimes notícies

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.