Dos homes resulten ferits en accidents laborals a Castelló i l’Alcora

Dos accidents laborals es van produir ahir, dimecres 5 de setembre en la província de Castelló. Un a la capital i l'altre a l'Alcora, a la comarca de l'Alcalatén, on els dos treballadors han acabat ferits segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. El primer d'ells va ocórrer a l'Alcora a les 10 hores del matí quan un treballador d'una empresa de ceràmica situada en el polígon industrial de la població va caure d'un camió per causes encara desconegudes. Fins al lloc de l'accident es va desplaçar una Unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb un metge d'atenció primària i una Unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). L'home de 53 anys va ser traslladat fins a l'Hospital General Universitari de Castelló on a hores d'ara continua ingressat amb diversos politraumatismes.

No és la primera vegada que ocorre un accident d'aquest tipus en aquest polígon de l'Alcora. En març d'aquest any un treballador d'una altra empresa de ceràmica situada en el mateix polígon va faltar mentre treballava al caure-li damunt un palet de taulells. L'home tenia quasi la mateixa edat que aquest, 54 anys.

  

  

Per altra banda, el segon accident laboral va ocórrer una mica més tard, al voltant de les 12.45 hores d'ahir en Castelló capital. Segons s'ha informat, a eixa hora els serveis d'urgència alertaven de la caiguda d'un obrer des d'una bastida en el cèntric carrer d'Enmig. Fins al lloc de l'accident van acudir una ambulància del Servei d'Atenció Mèdica d'Urgència (SAMU), l'equip mèdic del qual va atendre el treballador, de 36 anys, que havia sofrit diversos colps i policontusions per la caiguda. A continuació va ser traslladat a l'Hospital General de Castelló on va ingressar en Urgències. Afortunadament, no es tractava de ser massa greu i després d'estar en observació diverses hores, els metges li van poder donar l'alta. A continuació va poder eixir del centre sanitari pel seu propi peu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.