Dos homes resulten ferits en accidents laborals a Castelló i l’Alcora

Dos accidents laborals es van produir ahir, dimecres 5 de setembre en la província de Castelló. Un a la capital i l'altre a l'Alcora, a la comarca de l'Alcalatén, on els dos treballadors han acabat ferits segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. El primer d'ells va ocórrer a l'Alcora a les 10 hores del matí quan un treballador d'una empresa de ceràmica situada en el polígon industrial de la població va caure d'un camió per causes encara desconegudes. Fins al lloc de l'accident es va desplaçar una Unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb un metge d'atenció primària i una Unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). L'home de 53 anys va ser traslladat fins a l'Hospital General Universitari de Castelló on a hores d'ara continua ingressat amb diversos politraumatismes.

No és la primera vegada que ocorre un accident d'aquest tipus en aquest polígon de l'Alcora. En març d'aquest any un treballador d'una altra empresa de ceràmica situada en el mateix polígon va faltar mentre treballava al caure-li damunt un palet de taulells. L'home tenia quasi la mateixa edat que aquest, 54 anys.

  

  

Per altra banda, el segon accident laboral va ocórrer una mica més tard, al voltant de les 12.45 hores d'ahir en Castelló capital. Segons s'ha informat, a eixa hora els serveis d'urgència alertaven de la caiguda d'un obrer des d'una bastida en el cèntric carrer d'Enmig. Fins al lloc de l'accident van acudir una ambulància del Servei d'Atenció Mèdica d'Urgència (SAMU), l'equip mèdic del qual va atendre el treballador, de 36 anys, que havia sofrit diversos colps i policontusions per la caiguda. A continuació va ser traslladat a l'Hospital General de Castelló on va ingressar en Urgències. Afortunadament, no es tractava de ser massa greu i després d'estar en observació diverses hores, els metges li van poder donar l'alta. A continuació va poder eixir del centre sanitari pel seu propi peu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.