Dos incendis produïts pel fort vent a Castelló

Ahir dimecres es van produir els primers incendis degut a les fortes ratxes de vent que s'estan registrant al territori valencià, amb ratxes de fins a 120 km/h sobretot a Castelló. És ací on s'han originat les flames que s'han anat estenent a causa de l'aire. El primer dels incendis s'ha produït en una zona de matolls a les 9.30 hores en les immediacions del camí Serradal en el tram comprés entre les rotondes de la CS-22 i el camí de la Plana. Les flames s'han estés ràpidament per diversos terrenys de matolls i canyar abandonat i al ser material sec no ha tardat a prendre's amb més rapidesa. La Policia Local de Castelló en conseqüència ha tallat el trànsit en el camí Serradal- Els bombers han sigut alertats i han acudit per a sufocar les flames que amenaçaven a diverses edificacions properes a esta zona. Aproximadament s'han cremat 22.000 metres quadrats de terreny de canyar, matolls i arbustos.

  

 

 

 

El segon focus ha sigut al migdia al voltant de les 14.00 hores en el llit del Riu Sec a l'altura del camí Donació en el seu marge esquerre sentit cap a la platja. En este cas els danys han sigut menors i han quedat calcinats 1.500 metres quadrats de matolls i horts abandonats.

Anuncios

Últimes notícies

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.