11.1 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Dos incendis produïts pel fort vent a Castelló

Ahir dimecres es van produir els primers incendis degut a les fortes ratxes de vent que s'estan registrant al territori valencià, amb ratxes de fins a 120 km/h sobretot a Castelló. És ací on s'han originat les flames que s'han anat estenent a causa de l'aire. El primer dels incendis s'ha produït en una zona de matolls a les 9.30 hores en les immediacions del camí Serradal en el tram comprés entre les rotondes de la CS-22 i el camí de la Plana. Les flames s'han estés ràpidament per diversos terrenys de matolls i canyar abandonat i al ser material sec no ha tardat a prendre's amb més rapidesa. La Policia Local de Castelló en conseqüència ha tallat el trànsit en el camí Serradal- Els bombers han sigut alertats i han acudit per a sufocar les flames que amenaçaven a diverses edificacions properes a esta zona. Aproximadament s'han cremat 22.000 metres quadrats de terreny de canyar, matolls i arbustos.

  

 

 

 

El segon focus ha sigut al migdia al voltant de les 14.00 hores en el llit del Riu Sec a l'altura del camí Donació en el seu marge esquerre sentit cap a la platja. En este cas els danys han sigut menors i han quedat calcinats 1.500 metres quadrats de matolls i horts abandonats.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.