Dos incendis produïts pel fort vent a Castelló

Ahir dimecres es van produir els primers incendis degut a les fortes ratxes de vent que s'estan registrant al territori valencià, amb ratxes de fins a 120 km/h sobretot a Castelló. És ací on s'han originat les flames que s'han anat estenent a causa de l'aire. El primer dels incendis s'ha produït en una zona de matolls a les 9.30 hores en les immediacions del camí Serradal en el tram comprés entre les rotondes de la CS-22 i el camí de la Plana. Les flames s'han estés ràpidament per diversos terrenys de matolls i canyar abandonat i al ser material sec no ha tardat a prendre's amb més rapidesa. La Policia Local de Castelló en conseqüència ha tallat el trànsit en el camí Serradal- Els bombers han sigut alertats i han acudit per a sufocar les flames que amenaçaven a diverses edificacions properes a esta zona. Aproximadament s'han cremat 22.000 metres quadrats de terreny de canyar, matolls i arbustos.

  

 

 

 

El segon focus ha sigut al migdia al voltant de les 14.00 hores en el llit del Riu Sec a l'altura del camí Donació en el seu marge esquerre sentit cap a la platja. En este cas els danys han sigut menors i han quedat calcinats 1.500 metres quadrats de matolls i horts abandonats.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.