Dos incendis produïts pel fort vent a Castelló

Ahir dimecres es van produir els primers incendis degut a les fortes ratxes de vent que s'estan registrant al territori valencià, amb ratxes de fins a 120 km/h sobretot a Castelló. És ací on s'han originat les flames que s'han anat estenent a causa de l'aire. El primer dels incendis s'ha produït en una zona de matolls a les 9.30 hores en les immediacions del camí Serradal en el tram comprés entre les rotondes de la CS-22 i el camí de la Plana. Les flames s'han estés ràpidament per diversos terrenys de matolls i canyar abandonat i al ser material sec no ha tardat a prendre's amb més rapidesa. La Policia Local de Castelló en conseqüència ha tallat el trànsit en el camí Serradal- Els bombers han sigut alertats i han acudit per a sufocar les flames que amenaçaven a diverses edificacions properes a esta zona. Aproximadament s'han cremat 22.000 metres quadrats de terreny de canyar, matolls i arbustos.

  

 

 

 

El segon focus ha sigut al migdia al voltant de les 14.00 hores en el llit del Riu Sec a l'altura del camí Donació en el seu marge esquerre sentit cap a la platja. En este cas els danys han sigut menors i han quedat calcinats 1.500 metres quadrats de matolls i horts abandonats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.