Dos incendis produïts pel fort vent a Castelló

Ahir dimecres es van produir els primers incendis degut a les fortes ratxes de vent que s'estan registrant al territori valencià, amb ratxes de fins a 120 km/h sobretot a Castelló. És ací on s'han originat les flames que s'han anat estenent a causa de l'aire. El primer dels incendis s'ha produït en una zona de matolls a les 9.30 hores en les immediacions del camí Serradal en el tram comprés entre les rotondes de la CS-22 i el camí de la Plana. Les flames s'han estés ràpidament per diversos terrenys de matolls i canyar abandonat i al ser material sec no ha tardat a prendre's amb més rapidesa. La Policia Local de Castelló en conseqüència ha tallat el trànsit en el camí Serradal- Els bombers han sigut alertats i han acudit per a sufocar les flames que amenaçaven a diverses edificacions properes a esta zona. Aproximadament s'han cremat 22.000 metres quadrats de terreny de canyar, matolls i arbustos.

  

 

 

 

El segon focus ha sigut al migdia al voltant de les 14.00 hores en el llit del Riu Sec a l'altura del camí Donació en el seu marge esquerre sentit cap a la platja. En este cas els danys han sigut menors i han quedat calcinats 1.500 metres quadrats de matolls i horts abandonats.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.

El professorat valencià decidirà en 24 hores si manté la vaga indefinida amb l’última proposta de la Generalitat

Els sindicats docents han rebut l’últim document d’Educació i el sotmetran a consulta urgent abans de la Mesa sectorial de dijous, on decidiran si continuen amb la vaga indefinida.

La Universitat de València se situa al costat del professorat i dona suport unànime a les seues reivindicacions

El Consell de Govern de la Universitat de València ha aprovat per unanimitat una declaració institucional que dona suport a les reivindicacions de la comunitat educativa, defensa l’educació pública i insta a accelerar les negociacions per resoldre el conflicte.

Marlaska demana que el possible abús policial a València no desgaste la imatge del cos

El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha reclamat al Senat que una possible mala actuació d’un agent a la vaga docent de València no s’estenga a tot el cos policial. ERC sosté que no es tracta d’un cas aïllat.

Oratge inestable al sud de València i nord d’Alacant amb pluges febles i temperatures a la baixa

Hui dimecres s’esperen núvols abundants, pluges febles al sud de València i nord d’Alacant i un descens de les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana.

Javi Torralba dirigirà l’equip femení del València Basket les tres pròximes temporades

El tècnic barceloní Javi Torralba agafa el relleu de Rubén Burgos a la banqueta del València Basket femení i firma per a les tres pròximes campanyes.