Dos menors detinguts per furtar més de 100 coloms, valorats en 30.000 euros, en l’Horta Nord

 

La Guàrdia Civil de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha detingut a dos menors d’edat per ser presumptes autors de 15 fets delictius, d’ells 14 robatoris amb força, a través d’escalament i 1 delicte de robatori amb força en grau de temptativa. 

 

L’Operació SOMOLAP es va iniciar el mes de desembre passat després de tindre coneixement de la comissió els robatoris amb força, a través d’escalament, en diferents clubs de columbicultura comesos en les localitats de Massamagrell, Albalat dels Sorells i la Pobla Farnals, totes elles en l’Horta Nord.

 

Els delictes es venien produint amb mètode paregut, en el que entraven escalant en el club de columbicultura i furtaven els coloms dels socis. S’ha tingut coneixement que en total s’han furtat més de cent coloms en menys de dos mesos.

 

Els coloms robats estan valorats en més de 30.000 euros

La busca i investigació de l’operació SOMOLAP ha sigut de gran complexitat tant amb motiu de produir-se els fets en diferents localitats de l’Horta Nord, com per ser presumptament comesos per menors d’edat, els que es movien en transport públic, motiu pel que passaven més desapercebuts i causaven menor sospita. Durant l’operació van ser sostrets més de cent coloms amb un valor aproximat d’uns 30.000 euros.

 

Amb motiu de l’explotació d’aquesta operació SOMOLAP, s’ha procedit a l’esclariment d’un total de quinze (15) fets delictius, catorze (14) d’ells robatori amb força amb escalament, i un (1) delicte de robatori amb força en grau de temptativa. Les diligències instruïdes han sigut remeses a la Fiscalia de Menors de València en ser competent la mateixa per l’edat dels presumptes autors.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.