Dos menors detinguts per furtar més de 100 coloms, valorats en 30.000 euros, en l’Horta Nord

 

La Guàrdia Civil de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha detingut a dos menors d’edat per ser presumptes autors de 15 fets delictius, d’ells 14 robatoris amb força, a través d’escalament i 1 delicte de robatori amb força en grau de temptativa. 

 

L’Operació SOMOLAP es va iniciar el mes de desembre passat després de tindre coneixement de la comissió els robatoris amb força, a través d’escalament, en diferents clubs de columbicultura comesos en les localitats de Massamagrell, Albalat dels Sorells i la Pobla Farnals, totes elles en l’Horta Nord.

 

Els delictes es venien produint amb mètode paregut, en el que entraven escalant en el club de columbicultura i furtaven els coloms dels socis. S’ha tingut coneixement que en total s’han furtat més de cent coloms en menys de dos mesos.

 

Els coloms robats estan valorats en més de 30.000 euros

La busca i investigació de l’operació SOMOLAP ha sigut de gran complexitat tant amb motiu de produir-se els fets en diferents localitats de l’Horta Nord, com per ser presumptament comesos per menors d’edat, els que es movien en transport públic, motiu pel que passaven més desapercebuts i causaven menor sospita. Durant l’operació van ser sostrets més de cent coloms amb un valor aproximat d’uns 30.000 euros.

 

Amb motiu de l’explotació d’aquesta operació SOMOLAP, s’ha procedit a l’esclariment d’un total de quinze (15) fets delictius, catorze (14) d’ells robatori amb força amb escalament, i un (1) delicte de robatori amb força en grau de temptativa. Les diligències instruïdes han sigut remeses a la Fiscalia de Menors de València en ser competent la mateixa per l’edat dels presumptes autors.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.