Dos menors i un jove agredixen a un xic en Benicarló i ho publiquen en Instagram

 

Este dimarts han sigut detinguts dos menors d’edat, de 16 i 17 anys, i un altre jove, de 18 anys, per haver segrestat, agredit i torturat durant hores a un home d’uns 30 anys en la localitat de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). A demés, els tres detinguts van retransmetre en directe l’agressió a través d’un compte en Instagram.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la víctima està ingressada en estat greu en l’Hospital General de Castelló de la Plana a conseqüència de l’agressió que va rebre, ja que té les costelles i una vèrtebra trencada i presenta diferents traumatismes cranioencefàlics. A demés, el xic podria perdre una mà, ja que té lesions molt greus en el braç.

 

Els tres jóvens han passat este dimarts a disposició judicial en el Palau de la Justícia de Vinaròs, a on s’ha decretat la privació de llibertat per als tres detinguts, qui estan acusats d’intent d’homicidi i de detenció il·legal.

 

Els agressors vivien amb la víctima

Tot indica a què l’agressió va tindre lloc este passat diumenge en una casa ubicada en el carrer de Sant Isidre de Benicarló en la que vivien els tres jóvens amb la víctima, segons s’ha pogut vore en les primeres investigacions policials.

 

Ha sigut durant l’anàlisi dels fets quan els agents policials han vist que el motiu d’esta agressió podria ser per temes econòmics, ja que els agressors volien quedar-se amb els diners que la víctima tenia en el banc. Va ser per eixe motiu pel que el van segrestar el diumenge, cap a les 16.00 hores de la vesprada.

 

En el vídeo que els mateixos detinguts van publicar es veu com van usar diferents objectes, com una batedora i una clau anglesa, per a agredir a l’home. A demés, també es veu com la víctima està plorant mentres els jóvens estan pegant-li i amenaçant-lo de mort.

 

Precisament, ha sigut gràcies a què els jóvens van emetre el vídeo en directe el motiu pel que han sigut detinguts, perquè un dels espectadors va avisar a la Guàrdia Civil del que estava passant. Este testimoni va gravar el vídeo i el va portar fins als agents, qui ràpidament van organitzar un dispositiu de busca i van detindre als tres jóvens.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.