11.2 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Dos menors i un jove agredixen a un xic en Benicarló i ho publiquen en Instagram

 

Este dimarts han sigut detinguts dos menors d’edat, de 16 i 17 anys, i un altre jove, de 18 anys, per haver segrestat, agredit i torturat durant hores a un home d’uns 30 anys en la localitat de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). A demés, els tres detinguts van retransmetre en directe l’agressió a través d’un compte en Instagram.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la víctima està ingressada en estat greu en l’Hospital General de Castelló de la Plana a conseqüència de l’agressió que va rebre, ja que té les costelles i una vèrtebra trencada i presenta diferents traumatismes cranioencefàlics. A demés, el xic podria perdre una mà, ja que té lesions molt greus en el braç.

 

Els tres jóvens han passat este dimarts a disposició judicial en el Palau de la Justícia de Vinaròs, a on s’ha decretat la privació de llibertat per als tres detinguts, qui estan acusats d’intent d’homicidi i de detenció il·legal.

 

Els agressors vivien amb la víctima

Tot indica a què l’agressió va tindre lloc este passat diumenge en una casa ubicada en el carrer de Sant Isidre de Benicarló en la que vivien els tres jóvens amb la víctima, segons s’ha pogut vore en les primeres investigacions policials.

 

Ha sigut durant l’anàlisi dels fets quan els agents policials han vist que el motiu d’esta agressió podria ser per temes econòmics, ja que els agressors volien quedar-se amb els diners que la víctima tenia en el banc. Va ser per eixe motiu pel que el van segrestar el diumenge, cap a les 16.00 hores de la vesprada.

 

En el vídeo que els mateixos detinguts van publicar es veu com van usar diferents objectes, com una batedora i una clau anglesa, per a agredir a l’home. A demés, també es veu com la víctima està plorant mentres els jóvens estan pegant-li i amenaçant-lo de mort.

 

Precisament, ha sigut gràcies a què els jóvens van emetre el vídeo en directe el motiu pel que han sigut detinguts, perquè un dels espectadors va avisar a la Guàrdia Civil del que estava passant. Este testimoni va gravar el vídeo i el va portar fins als agents, qui ràpidament van organitzar un dispositiu de busca i van detindre als tres jóvens.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.