Dos menors i un jove agredixen a un xic en Benicarló i ho publiquen en Instagram

 

Este dimarts han sigut detinguts dos menors d’edat, de 16 i 17 anys, i un altre jove, de 18 anys, per haver segrestat, agredit i torturat durant hores a un home d’uns 30 anys en la localitat de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). A demés, els tres detinguts van retransmetre en directe l’agressió a través d’un compte en Instagram.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la víctima està ingressada en estat greu en l’Hospital General de Castelló de la Plana a conseqüència de l’agressió que va rebre, ja que té les costelles i una vèrtebra trencada i presenta diferents traumatismes cranioencefàlics. A demés, el xic podria perdre una mà, ja que té lesions molt greus en el braç.

 

Els tres jóvens han passat este dimarts a disposició judicial en el Palau de la Justícia de Vinaròs, a on s’ha decretat la privació de llibertat per als tres detinguts, qui estan acusats d’intent d’homicidi i de detenció il·legal.

 

Els agressors vivien amb la víctima

Tot indica a què l’agressió va tindre lloc este passat diumenge en una casa ubicada en el carrer de Sant Isidre de Benicarló en la que vivien els tres jóvens amb la víctima, segons s’ha pogut vore en les primeres investigacions policials.

 

Ha sigut durant l’anàlisi dels fets quan els agents policials han vist que el motiu d’esta agressió podria ser per temes econòmics, ja que els agressors volien quedar-se amb els diners que la víctima tenia en el banc. Va ser per eixe motiu pel que el van segrestar el diumenge, cap a les 16.00 hores de la vesprada.

 

En el vídeo que els mateixos detinguts van publicar es veu com van usar diferents objectes, com una batedora i una clau anglesa, per a agredir a l’home. A demés, també es veu com la víctima està plorant mentres els jóvens estan pegant-li i amenaçant-lo de mort.

 

Precisament, ha sigut gràcies a què els jóvens van emetre el vídeo en directe el motiu pel que han sigut detinguts, perquè un dels espectadors va avisar a la Guàrdia Civil del que estava passant. Este testimoni va gravar el vídeo i el va portar fins als agents, qui ràpidament van organitzar un dispositiu de busca i van detindre als tres jóvens.

Últimes notícies

Comissen quasi 600 productes falsificats a Alcossebre valorats en 10.700 euros

La Guàrdia Civil ha comissat 594 productes presumptament falsificats a Alcossebre, valorats en 10.700 euros, i ha proposat sancions a quatre venedors ambulants.

Incliva incorpora l’exercici al tractament del càncer de mama en un innovador projecte pilot

Incliva ha posat en marxa a València un projecte pilot amb 80 dones amb càncer de mama recentment diagnosticat per integrar un programa d’exercici físic personalitzat en el tractament amb quimioteràpia.

Sagunt a Escena reunirà 19 espectacles de teatre, música, dansa i circ a l’agost

El festival obrerà amb la producció de l'IVC 'El Narcís en la seua opinió', de Guillem de Castro, i combinarà clàssics, teatre contemporani i obres en valencià

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.