Dos menors i un jove agredixen a un xic en Benicarló i ho publiquen en Instagram

 

Este dimarts han sigut detinguts dos menors d’edat, de 16 i 17 anys, i un altre jove, de 18 anys, per haver segrestat, agredit i torturat durant hores a un home d’uns 30 anys en la localitat de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). A demés, els tres detinguts van retransmetre en directe l’agressió a través d’un compte en Instagram.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la víctima està ingressada en estat greu en l’Hospital General de Castelló de la Plana a conseqüència de l’agressió que va rebre, ja que té les costelles i una vèrtebra trencada i presenta diferents traumatismes cranioencefàlics. A demés, el xic podria perdre una mà, ja que té lesions molt greus en el braç.

 

Els tres jóvens han passat este dimarts a disposició judicial en el Palau de la Justícia de Vinaròs, a on s’ha decretat la privació de llibertat per als tres detinguts, qui estan acusats d’intent d’homicidi i de detenció il·legal.

 

Els agressors vivien amb la víctima

Tot indica a què l’agressió va tindre lloc este passat diumenge en una casa ubicada en el carrer de Sant Isidre de Benicarló en la que vivien els tres jóvens amb la víctima, segons s’ha pogut vore en les primeres investigacions policials.

 

Ha sigut durant l’anàlisi dels fets quan els agents policials han vist que el motiu d’esta agressió podria ser per temes econòmics, ja que els agressors volien quedar-se amb els diners que la víctima tenia en el banc. Va ser per eixe motiu pel que el van segrestar el diumenge, cap a les 16.00 hores de la vesprada.

 

En el vídeo que els mateixos detinguts van publicar es veu com van usar diferents objectes, com una batedora i una clau anglesa, per a agredir a l’home. A demés, també es veu com la víctima està plorant mentres els jóvens estan pegant-li i amenaçant-lo de mort.

 

Precisament, ha sigut gràcies a què els jóvens van emetre el vídeo en directe el motiu pel que han sigut detinguts, perquè un dels espectadors va avisar a la Guàrdia Civil del que estava passant. Este testimoni va gravar el vídeo i el va portar fins als agents, qui ràpidament van organitzar un dispositiu de busca i van detindre als tres jóvens.

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.