Dos menors i un jove agredixen a un xic en Benicarló i ho publiquen en Instagram

 

Este dimarts han sigut detinguts dos menors d’edat, de 16 i 17 anys, i un altre jove, de 18 anys, per haver segrestat, agredit i torturat durant hores a un home d’uns 30 anys en la localitat de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). A demés, els tres detinguts van retransmetre en directe l’agressió a través d’un compte en Instagram.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la víctima està ingressada en estat greu en l’Hospital General de Castelló de la Plana a conseqüència de l’agressió que va rebre, ja que té les costelles i una vèrtebra trencada i presenta diferents traumatismes cranioencefàlics. A demés, el xic podria perdre una mà, ja que té lesions molt greus en el braç.

 

Els tres jóvens han passat este dimarts a disposició judicial en el Palau de la Justícia de Vinaròs, a on s’ha decretat la privació de llibertat per als tres detinguts, qui estan acusats d’intent d’homicidi i de detenció il·legal.

 

Els agressors vivien amb la víctima

Tot indica a què l’agressió va tindre lloc este passat diumenge en una casa ubicada en el carrer de Sant Isidre de Benicarló en la que vivien els tres jóvens amb la víctima, segons s’ha pogut vore en les primeres investigacions policials.

 

Ha sigut durant l’anàlisi dels fets quan els agents policials han vist que el motiu d’esta agressió podria ser per temes econòmics, ja que els agressors volien quedar-se amb els diners que la víctima tenia en el banc. Va ser per eixe motiu pel que el van segrestar el diumenge, cap a les 16.00 hores de la vesprada.

 

En el vídeo que els mateixos detinguts van publicar es veu com van usar diferents objectes, com una batedora i una clau anglesa, per a agredir a l’home. A demés, també es veu com la víctima està plorant mentres els jóvens estan pegant-li i amenaçant-lo de mort.

 

Precisament, ha sigut gràcies a què els jóvens van emetre el vídeo en directe el motiu pel que han sigut detinguts, perquè un dels espectadors va avisar a la Guàrdia Civil del que estava passant. Este testimoni va gravar el vídeo i el va portar fins als agents, qui ràpidament van organitzar un dispositiu de busca i van detindre als tres jóvens.

Últimes notícies

El Valencia Basket corona la Lliga Endesa amb un joc de 100 punts i récord anotador

El Valencia Basket ha conquistat la Lliga Endesa amb un estil ofensiu desbocat: ha superat els 100 punts en 29 dels 91 partits disputats, amb un ritme alt, molt triple i una defensa agressiva que han marcat la seua identitat.

El Valencia presenta la temporada a Mestalla amb el Trofeu Taronja contra el Newcastle

El Valencia disputarà la 54a edició del Trofeu Taronja contra el Newcastle United FC el dissabte 8 d’agost a les 21.00 hores a Mestalla, en l’últim amistós abans de l’inici de Lliga.

Any històric per al Valencia Basket: primer club que aconseguix la Lliga ACB i la Lliga Femenina el mateix any

El Valencia Basket s'ha convertit en el primer club que guanya en una mateixa temporada la Lliga ACB i la Lliga Femenina, un doblet que completa amb la Supercopa masculina i la Copa de la Reina.

Més autobusos de l’EMT per a cobrir el tall de Metrovalència entre Alameda i Marítim

EMT València reforça des d'este dijous les línies 4, 31, 32, 81, 92 i 93 per a compensar el tall de les línies 5 i 7 de Metrovalència entre Alameda i Marítim, unes obres que s'allargaran fins al 30 d'agost.

El valencià i les altres llengües espanyoles, com a llengües de l’Estat

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reivindica més drets lingüístics, més protecció legal per al valencià i un model de llengua menys elitista i més connectat amb l’ús real dels valencianoparlants

Castelló rep 211 milions addicionals per a impulsar la producció d’hidrogen verd

L’IDAE ha aprovat reasignar fins a 211 milions del programa europeu IPCEI Hy2USE a nous projectes d’hidrogen verd a la refineria de Castelló, liderats per bp i Iberdrola, que preveuen la major planta operativa d’Espanya en 2026.

Desmantellada a València una banda que va estafar quasi 3 milions amb l’estafa del fill en apurs

La Policia Nacional ha desarticulat una organització criminal assentada a la província de València que ha estafat quasi 3 milions d’euros a unes 500 víctimes de tot Espanya amb l’estafa del fill en apurs. L’operació, amb deu detinguts a València i Eivissa, ha permés descobrir una estructura molt especialitzada que blanquejava els beneficis amb lloguer de vehicles de luxe.

Nou detinguts a València i Saragossa per un entramat de tràfic amb 11 quilos de cocaïna

La Policia Nacional ha desarticulat una presumpta organització de tràfic de cocaïna entre València i Saragossa, amb nou detinguts i més d’11 quilos de droga intervinguts.