15.3 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Detenen a dos menors per cremar un contenidor en Russafa

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Russafa a València a dos menors, de 14 i 15 anys, com a presumptes autors d’un delicte de danys, després de calar foc a un contenidor i ser sorpresos per la patrulla. 

 

Els fets van tindre lloc cap a les tres de la matinada en el districte de Russafa a València, quan una patrulla, realitzant labors de prevenció, va observar a un jove en actitud vigilant i a un altre que s’acostava a un contenidor de cartó prenent un tros de paper que portava a la mà i tirant-lo a l’interior del contenidor. 

 

Immediatament, els policies van donar l’alt als joves, que van emprendre la fugida, sent aconseguits a pocs metres, moment en el qual el contenidor va començar a cremar, sol·licitant els agents un indicatiu de bombers, a través de la Sala del 091. Davant la possibilitat que el foc aconseguira a altres contenidors i al turisme que estava aparcat al costat, la patrulla use l’extintor 
del seu vehicle fins a l’arribada dels bombers que van sufocar totalment el foc.

 

Finalment els joves van ser detinguts com a presumptes autors d’un delicte de danys, ja que el contenidor, amb un valor de 900 euros, va quedar totalment calcinat. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han sigut entregats als seus pares, després de posar-ho en coneixement de Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.

Van intentar ocupar la vivenda dos vegades: els detinguts pels homicidis a Elx han passat a disposició judicial

Els dos sospitosos, de 19 i 35 anys i de nacionalitat polonesa, han passat a disposició judicial després d'hores atrinxerats en una casa de la pedania de la Marina. Abans havien intentat ocupar la vivenda dos vegades; l'agressió va deixar dos morts i un ferit greu.

Pérez Llorca condemna les pintades en la seu del PP de Finestrat i crida a rebutjar-les

El president ha censurat les pintades en la seu del PP de Finestrat i ha demanat a tots els partits que les condemnen. El PPCV també ha mostrat el seu rebuig.