Detenen a dos menors per cremar un contenidor en Russafa

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Russafa a València a dos menors, de 14 i 15 anys, com a presumptes autors d’un delicte de danys, després de calar foc a un contenidor i ser sorpresos per la patrulla. 

 

Els fets van tindre lloc cap a les tres de la matinada en el districte de Russafa a València, quan una patrulla, realitzant labors de prevenció, va observar a un jove en actitud vigilant i a un altre que s’acostava a un contenidor de cartó prenent un tros de paper que portava a la mà i tirant-lo a l’interior del contenidor. 

 

Immediatament, els policies van donar l’alt als joves, que van emprendre la fugida, sent aconseguits a pocs metres, moment en el qual el contenidor va començar a cremar, sol·licitant els agents un indicatiu de bombers, a través de la Sala del 091. Davant la possibilitat que el foc aconseguira a altres contenidors i al turisme que estava aparcat al costat, la patrulla use l’extintor 
del seu vehicle fins a l’arribada dels bombers que van sufocar totalment el foc.

 

Finalment els joves van ser detinguts com a presumptes autors d’un delicte de danys, ja que el contenidor, amb un valor de 900 euros, va quedar totalment calcinat. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han sigut entregats als seus pares, després de posar-ho en coneixement de Fiscalia de Menors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catarroja treballa en un monument d’homenatge a les víctimes de la DANA

L'Ajuntament avança en un monument per a recordar als qui van morir en la DANA del 29 d'octubre de 2024, en coordinació amb famílies i Administracions.

Potries es queda fora; Càceres, Granada, Las Palmas i Oviedo, finalistes a Capital Europea de la Cultura 2031

Càceres, Granada, Las Palmas de Gran Canaria i Oviedo han sigut seleccionades finalistes per a 2031, deixant fora a Potries. El comité atorga nou mesos per a perfeccionar els projectes i es reunirà de nou al desembre.

El Consell mostra màxim respecte a la Justícia després de la detenció de Carlos Baño

El vicepresident José Díez ha defés el respecte del Consell a les diligències judicials i la presumpció d'innocència després de l'arrest del president de la Cambra d'Alacant. La UDEF registra entitats que van gestionar els bons consum de 2022 i 2023 per a esclarir l'ús de fons públics.

Els metges convoquen una vaga en plena setmana de Falles que inquieta a veïns i consumidors

Els metges han sigut convocats a una vaga entre el 16 i el 20 de març, coincidint amb les Falles. Associacions de consumidors i veïnals alerten de l'impacte i demanen servicis mínims.

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per presumpta corrupció en els bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional en una investigació sobre un possible frau vinculat als bons consum de 2022 i 2023. La UDEF practica registres en entitats gestores, inclosa la patronal Facpyme.

Els hostalers de València esperen facturar un 78% més en Falles que en una setmana normal

L'hostaleria de València preveu un 78% més de facturació que en una setmana habitual. Estima a més un avanç mitjà del 2,2% respecte a les Falles de 2025 i un tiquet de 24,4 euros.

Cau una xarxa amb ramificació a Alacant que va falsificar dades per a regularitzar a 5.000 migrants

La Policia Nacional i Vigilància Duanera han desarticulat una organització amb base en Saragossa i ramificacions a Alacant, Múrcia i Osca. L'operació s'ha saldat amb 61 detinguts, 18 d'ells integrants de la trama i la resta clients.

Compromís acusa a Catalá i al Govern per la crisi de Rodalia: ‘ens han portat al caos’

Papi Robles qualifica d'irresponsable la gestió de la crisi de Rodalia i culpa a María José Catalá i al Govern central. Critica el tall d'arribades a l'Estació del Nord en horari de mascletà i planteja perimetrar la zona per a evitar aglomeracions.