16.7 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Detenen a dos menors per cremar un contenidor en Russafa

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Russafa a València a dos menors, de 14 i 15 anys, com a presumptes autors d’un delicte de danys, després de calar foc a un contenidor i ser sorpresos per la patrulla. 

 

Els fets van tindre lloc cap a les tres de la matinada en el districte de Russafa a València, quan una patrulla, realitzant labors de prevenció, va observar a un jove en actitud vigilant i a un altre que s’acostava a un contenidor de cartó prenent un tros de paper que portava a la mà i tirant-lo a l’interior del contenidor. 

 

Immediatament, els policies van donar l’alt als joves, que van emprendre la fugida, sent aconseguits a pocs metres, moment en el qual el contenidor va començar a cremar, sol·licitant els agents un indicatiu de bombers, a través de la Sala del 091. Davant la possibilitat que el foc aconseguira a altres contenidors i al turisme que estava aparcat al costat, la patrulla use l’extintor 
del seu vehicle fins a l’arribada dels bombers que van sufocar totalment el foc.

 

Finalment els joves van ser detinguts com a presumptes autors d’un delicte de danys, ja que el contenidor, amb un valor de 900 euros, va quedar totalment calcinat. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han sigut entregats als seus pares, després de posar-ho en coneixement de Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.

Raúl García Pierna guanya l’última etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana

El corredor de Movistar es va imposar en la quinta i última jornada i va explicar que l'escamot va permetre la fugida. És el seu primer triomf amb l'equip i el primer de l'any per a Espanya.

Evenepoel es corona a València i Raúl García Pierna guanya l’última etapa

Remco Evenepoel amarra la Volta a la Comunitat Valenciana després d'una última jornada controlada pel seu equip. Raúl García Pierna venç a València a l'esprint.

Ratxes de 74 km/h en El Altet i sis servicis pel vent a la província de València

El vent del nord-oest ha deixat este diumenge ratxes de fins a 74 km/h en El Altet i només sis intervencions a la província de València, segons Emergències. Aemet manté avisos grocs en diverses zones fins a la nit

Guruzeta firma un doblet i posa en avantatge a l’Athletic davant un Llevant amb deu (2-0)

L'Athletic marxa amb 2-0 després d'una primera part marcada per l'expulsió d'Alan Maturro en el minut 17. Guruzeta va anotar de cap i va definir una altra vegada a passada d'Iñaki Williams.

El Castelló dormirà líder de Segona per primera vegada en 33 anys

El 0-4 a Valladolid ha deixat al Castelló com a líder provisional de Segona amb 45 punts. El lloc queda pendent del partit del Racing davant el Mirandés el dilluns en El Sardiner.

S’entrega i queda detingut el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc a Catarroja

El presumpte autor s'ha entregat a la Guàrdia Civil en el lloc dels fets i ha quedat detingut. La víctima, de 46 anys, ha sigut trobada en les escales d'un edifici i el SAMU ha certificat la defunció.

Mor un home de 46 anys per arma de foc a Catarroja

Un home de 46 anys ha mort a Catarroja per una ferida d'arma de foc. Emergències va rebre dos avisos amb 39 minuts de diferència i la Guàrdia Civil investiga.