Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Dos morts per consumir alcohol etílic mesclat amb refrescs en una festa en Alacant

 

La brigada judicial de la Policia Nacional d’Alacant investiga la mort de dos hòmens de 40 i 44 anys que, pel que pareix, van participar en una festa dissabte passat en una casa en la que van beure alcohol etílic mesclat amb refresos. Un altre xic de 28 anys està ingressat en observació en l’hospital pel mateix motiu.

 

Segons han explicat fonts de la investigació, en la festa, que s’hauria celebrat en una casa del barri dels Àngels d’Alacant, hi havia, com a mínim, sis persones de les que, quatre d’ells, van consumir la mescla.

 

Els fets es van produir quan, durant la festa, es va acabar la cervesa i suposadament van decidir consumir alcohol etílic mesclat amb refrescos. Dels quatre que van consumir, dos són els morts, i un tercer, de 28 anys està ingressat en observació en l’Hospital General d’Alacant. El quart no té símptomes perquè se suposa que simplement va provar la mescla.

 

Van avisar a urgències de què es trobaven mal

La Policia ha tingut coneixement del que va passar este dilluns, després de què es donara un avís als servicis d’urgències per a alertar que dos persones es trobaven malament. A l’arribada dels sanitaris, un d’ells ja havia mort i el segon va morir de camí a l’hospital.

 

El tercer afectat continua hospitalitzat i la brigada de la Policia Judicial de la Policia Nacional investiga els fets. Tant els morts com la resta dels participants en la festa són de nacionalitat equatoriana.

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.