Dos morts per consumir alcohol etílic mesclat amb refrescs en una festa en Alacant

 

La brigada judicial de la Policia Nacional d’Alacant investiga la mort de dos hòmens de 40 i 44 anys que, pel que pareix, van participar en una festa dissabte passat en una casa en la que van beure alcohol etílic mesclat amb refresos. Un altre xic de 28 anys està ingressat en observació en l’hospital pel mateix motiu.

 

Segons han explicat fonts de la investigació, en la festa, que s’hauria celebrat en una casa del barri dels Àngels d’Alacant, hi havia, com a mínim, sis persones de les que, quatre d’ells, van consumir la mescla.

 

Els fets es van produir quan, durant la festa, es va acabar la cervesa i suposadament van decidir consumir alcohol etílic mesclat amb refrescos. Dels quatre que van consumir, dos són els morts, i un tercer, de 28 anys està ingressat en observació en l’Hospital General d’Alacant. El quart no té símptomes perquè se suposa que simplement va provar la mescla.

 

Van avisar a urgències de què es trobaven mal

La Policia ha tingut coneixement del que va passar este dilluns, després de què es donara un avís als servicis d’urgències per a alertar que dos persones es trobaven malament. A l’arribada dels sanitaris, un d’ells ja havia mort i el segon va morir de camí a l’hospital.

 

El tercer afectat continua hospitalitzat i la brigada de la Policia Judicial de la Policia Nacional investiga els fets. Tant els morts com la resta dels participants en la festa són de nacionalitat equatoriana.

Últimes notícies

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.

Visites multisensorials perquè les Fogueres d Alacant siguen accessibles per a tots

Un grup d investigació de la Universitat d Alacant i la Foguera Sèneca-Autobusos ha posat en marxa una prova pilot de visites multisensorials per a acostar el monument a persones amb discapacitat. El projecte FogUAccess busca fer l art i la festa més accessibles amb olors, sons, textures i explicacions adaptades.