Dos morts per consumir alcohol etílic mesclat amb refrescs en una festa en Alacant

 

La brigada judicial de la Policia Nacional d’Alacant investiga la mort de dos hòmens de 40 i 44 anys que, pel que pareix, van participar en una festa dissabte passat en una casa en la que van beure alcohol etílic mesclat amb refresos. Un altre xic de 28 anys està ingressat en observació en l’hospital pel mateix motiu.

 

Segons han explicat fonts de la investigació, en la festa, que s’hauria celebrat en una casa del barri dels Àngels d’Alacant, hi havia, com a mínim, sis persones de les que, quatre d’ells, van consumir la mescla.

 

Els fets es van produir quan, durant la festa, es va acabar la cervesa i suposadament van decidir consumir alcohol etílic mesclat amb refrescos. Dels quatre que van consumir, dos són els morts, i un tercer, de 28 anys està ingressat en observació en l’Hospital General d’Alacant. El quart no té símptomes perquè se suposa que simplement va provar la mescla.

 

Van avisar a urgències de què es trobaven mal

La Policia ha tingut coneixement del que va passar este dilluns, després de què es donara un avís als servicis d’urgències per a alertar que dos persones es trobaven malament. A l’arribada dels sanitaris, un d’ells ja havia mort i el segon va morir de camí a l’hospital.

 

El tercer afectat continua hospitalitzat i la brigada de la Policia Judicial de la Policia Nacional investiga els fets. Tant els morts com la resta dels participants en la festa són de nacionalitat equatoriana.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU