Dos morts per consumir alcohol etílic mesclat amb refrescs en una festa en Alacant

 

La brigada judicial de la Policia Nacional d’Alacant investiga la mort de dos hòmens de 40 i 44 anys que, pel que pareix, van participar en una festa dissabte passat en una casa en la que van beure alcohol etílic mesclat amb refresos. Un altre xic de 28 anys està ingressat en observació en l’hospital pel mateix motiu.

 

Segons han explicat fonts de la investigació, en la festa, que s’hauria celebrat en una casa del barri dels Àngels d’Alacant, hi havia, com a mínim, sis persones de les que, quatre d’ells, van consumir la mescla.

 

Els fets es van produir quan, durant la festa, es va acabar la cervesa i suposadament van decidir consumir alcohol etílic mesclat amb refrescos. Dels quatre que van consumir, dos són els morts, i un tercer, de 28 anys està ingressat en observació en l’Hospital General d’Alacant. El quart no té símptomes perquè se suposa que simplement va provar la mescla.

 

Van avisar a urgències de què es trobaven mal

La Policia ha tingut coneixement del que va passar este dilluns, després de què es donara un avís als servicis d’urgències per a alertar que dos persones es trobaven malament. A l’arribada dels sanitaris, un d’ells ja havia mort i el segon va morir de camí a l’hospital.

 

El tercer afectat continua hospitalitzat i la brigada de la Policia Judicial de la Policia Nacional investiga els fets. Tant els morts com la resta dels participants en la festa són de nacionalitat equatoriana.

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.