Dos morts per consumir alcohol etílic mesclat amb refrescs en una festa en Alacant

 

La brigada judicial de la Policia Nacional d’Alacant investiga la mort de dos hòmens de 40 i 44 anys que, pel que pareix, van participar en una festa dissabte passat en una casa en la que van beure alcohol etílic mesclat amb refresos. Un altre xic de 28 anys està ingressat en observació en l’hospital pel mateix motiu.

 

Segons han explicat fonts de la investigació, en la festa, que s’hauria celebrat en una casa del barri dels Àngels d’Alacant, hi havia, com a mínim, sis persones de les que, quatre d’ells, van consumir la mescla.

 

Els fets es van produir quan, durant la festa, es va acabar la cervesa i suposadament van decidir consumir alcohol etílic mesclat amb refrescos. Dels quatre que van consumir, dos són els morts, i un tercer, de 28 anys està ingressat en observació en l’Hospital General d’Alacant. El quart no té símptomes perquè se suposa que simplement va provar la mescla.

 

Van avisar a urgències de què es trobaven mal

La Policia ha tingut coneixement del que va passar este dilluns, després de què es donara un avís als servicis d’urgències per a alertar que dos persones es trobaven malament. A l’arribada dels sanitaris, un d’ells ja havia mort i el segon va morir de camí a l’hospital.

 

El tercer afectat continua hospitalitzat i la brigada de la Policia Judicial de la Policia Nacional investiga els fets. Tant els morts com la resta dels participants en la festa són de nacionalitat equatoriana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un comandament de la UME situa a la consellera al comandament del Cecopi i apunta al fet que Mazón no va prendre decisions el...

El comandant Manuel Párraga ha declarat que en el Cecopi 'manava la consellera' Salomé Pradas i que Mazón no va assumir decisions; va detallar el debat de l'avís a la població.

La CEV demana normalitat a les empreses que comercien amb els EUA davant les amenaces de Trump

La patronal valenciana ha instat a mantindre la calma i seguir amb normalitat les operacions amb els Estats Units. Ha apel·lat al paraigua de la UE i a accelerar un acord comercial.

L’entrenador del València Basket júnior: ‘Escoltàvem explosions però no véiem res’

El València Basket júnior va tornar a Espanya després de quatre dies bloquejat a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El seu tècnic va relatar que van sentir explosions i van seguir protocols.

El Suprem fixa el 7 d’abril el juí a Ábalos i Koldo i cita a més de 75 testimonis

El Tribunal Suprem ha assenyalat el 7 d'abril per a la vista oral contra José Luis Ábalos, Koldo García i Víctor de Aldama pels contractes de màscares. Desestima les qüestions prèvies, admet més de 75 testimonis i rebutja citar a Pedro Sánchez, però sí a Francina Armengol i Ángel Víctor Torres.

Pérez Llorca assegura que la modernització de la depuradora de Pinedo estarà llesta abans de l’estiu

La Generalitat ha assegurat que la modernització de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. El projecte, dotat amb 37 milions, reduïx olors i soroll i millora l'eficiència.

El València Basket júnior va tornar després de quatre dies a Abu Dhabi: van escoltar explosions però no van veure res

L'equip júnior del València Basket va tornar a Espanya després de quatre dies a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El tècnic va explicar que van sentir explosions, no van veure res i van seguir protocols.

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.