Dos operacions policials desmantellen dos grups organitzats de venda de droga a València

 

Agents de la Policia Nacional han realitzat dos operacions policials en les quals s’ha desarticulat dos grups organitzats dedicats a la venda de droga a toxicòmans en narcopisos de la província de València, i una altra en la qual s’ha desmantellat una plantació ‘indoor’ en un domicili del barri de Trànsits a València. En total 20 detinguts i 14 registres realitzats per agents de la Comissaria Sagunt.

  

Les investigacions es van iniciar al juny en tindre coneixement els policies que en el barri del Baladre de Sagunt, un home es podria estar dedicant a la venda de cocaïna.

    

Segons avançaven les investigacions els agents van comprovar l’existència de dos grups relacionats entre si, els quals tenien una sèrie de narcopisos a la província de València, on venien droga a persones toxicòmanes. Es van localitzar cinc a Sagunt, dos a València, tres a Manises, dos al Puig, un a Gilet i un altre a Riba-roja de Túria.

  

Una vegada concretat l’organigrama de la xarxa de distribució i determinats els principals integrants de les organitzacions, es van practicar 14 registres en domicilis, dels quals 11 es van fer simultàniament. L’operació es va saldar amb 20 detinguts, 192 grams de cocaïna, 9.600 grams de marihuana, 100 grams d’haixix, 24.500 euros, ferramentes i efectes per a la manipulació de la droga, dos vehicles i 15 telèfons mòbils intervinguts.

    

En aquesta operació policial s’han desmantellat diversos narcopisos, i detingut a 20 persones, d’origen espanyol a excepció d’una d’origen ghanés, com a presumptes autores dels delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal. Els detinguts, tretze amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, dels quals nou han anat a presó.

 

Una altra operació antidroga a Trànsits a València

  

Agents de la Policia Nacional han detingut a un jove, de 26 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública, després de localitzar en el domicili que tenia arrendat una plantació ‘indoor’ de marihuana. Una patrulla va detectar l’olor que eixia del domicili ja que va acudir a l’edifici a una disputa veïnal.

  

Els investigadors van tindre coneixement que en un domicili d’un edifici de Trànsits es poguera estar cultivant marihuana ja que desprenia una forta olor. Una patrulla de seguretat ciutadana de la comissaria de Trànsits havia acudit a l’edifici per una disputa veïnal i va detectar la forta olor.

 

Els agents van esbrinar que encara que el domicili estava arrendat a un jove pel que sembla ningú vivia en el seu interior, les seues finestres estaven completament tancades i van detectar un consum d’electricitat. 

  

Uns dies més tard van realitzar una entrada i registre en el domicili localitzant en el seu interior 112 plantes de, pel que sembla, marihuana, amb un pes total de més de 20 quilograms, set llums, set transformadors, un deshumificador, dos filtres amb els seus extractors, un extractor d’aire, una bàscula de precisió i una fulla amb anotacions manuscrites relatives al cultiu.  

La mateixa vesprada del registre es va localitzar al responsable de la plantació i després de les comprovacions oportunes el van detindre com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.