12 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Dos operacions policials desmantellen dos grups organitzats de venda de droga a València

 

Agents de la Policia Nacional han realitzat dos operacions policials en les quals s’ha desarticulat dos grups organitzats dedicats a la venda de droga a toxicòmans en narcopisos de la província de València, i una altra en la qual s’ha desmantellat una plantació ‘indoor’ en un domicili del barri de Trànsits a València. En total 20 detinguts i 14 registres realitzats per agents de la Comissaria Sagunt.

  

Les investigacions es van iniciar al juny en tindre coneixement els policies que en el barri del Baladre de Sagunt, un home es podria estar dedicant a la venda de cocaïna.

    

Segons avançaven les investigacions els agents van comprovar l’existència de dos grups relacionats entre si, els quals tenien una sèrie de narcopisos a la província de València, on venien droga a persones toxicòmanes. Es van localitzar cinc a Sagunt, dos a València, tres a Manises, dos al Puig, un a Gilet i un altre a Riba-roja de Túria.

  

Una vegada concretat l’organigrama de la xarxa de distribució i determinats els principals integrants de les organitzacions, es van practicar 14 registres en domicilis, dels quals 11 es van fer simultàniament. L’operació es va saldar amb 20 detinguts, 192 grams de cocaïna, 9.600 grams de marihuana, 100 grams d’haixix, 24.500 euros, ferramentes i efectes per a la manipulació de la droga, dos vehicles i 15 telèfons mòbils intervinguts.

    

En aquesta operació policial s’han desmantellat diversos narcopisos, i detingut a 20 persones, d’origen espanyol a excepció d’una d’origen ghanés, com a presumptes autores dels delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal. Els detinguts, tretze amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, dels quals nou han anat a presó.

 

Una altra operació antidroga a Trànsits a València

  

Agents de la Policia Nacional han detingut a un jove, de 26 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública, després de localitzar en el domicili que tenia arrendat una plantació ‘indoor’ de marihuana. Una patrulla va detectar l’olor que eixia del domicili ja que va acudir a l’edifici a una disputa veïnal.

  

Els investigadors van tindre coneixement que en un domicili d’un edifici de Trànsits es poguera estar cultivant marihuana ja que desprenia una forta olor. Una patrulla de seguretat ciutadana de la comissaria de Trànsits havia acudit a l’edifici per una disputa veïnal i va detectar la forta olor.

 

Els agents van esbrinar que encara que el domicili estava arrendat a un jove pel que sembla ningú vivia en el seu interior, les seues finestres estaven completament tancades i van detectar un consum d’electricitat. 

  

Uns dies més tard van realitzar una entrada i registre en el domicili localitzant en el seu interior 112 plantes de, pel que sembla, marihuana, amb un pes total de més de 20 quilograms, set llums, set transformadors, un deshumificador, dos filtres amb els seus extractors, un extractor d’aire, una bàscula de precisió i una fulla amb anotacions manuscrites relatives al cultiu.  

La mateixa vesprada del registre es va localitzar al responsable de la plantació i després de les comprovacions oportunes el van detindre com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.

18 anys i 9 mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella a Alacant i gravar-ho en vídeo

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 18 anys i nou mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella, de 2 anys, i gravar-lo en vídeo. Va reconéixer els fets després d'un acord amb la Fiscalia i emmagatzemava pornografia infantil des de 2017.