12.9 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Dos operacions policials desmantellen dos grups organitzats de venda de droga a València

 

Agents de la Policia Nacional han realitzat dos operacions policials en les quals s’ha desarticulat dos grups organitzats dedicats a la venda de droga a toxicòmans en narcopisos de la província de València, i una altra en la qual s’ha desmantellat una plantació ‘indoor’ en un domicili del barri de Trànsits a València. En total 20 detinguts i 14 registres realitzats per agents de la Comissaria Sagunt.

  

Les investigacions es van iniciar al juny en tindre coneixement els policies que en el barri del Baladre de Sagunt, un home es podria estar dedicant a la venda de cocaïna.

    

Segons avançaven les investigacions els agents van comprovar l’existència de dos grups relacionats entre si, els quals tenien una sèrie de narcopisos a la província de València, on venien droga a persones toxicòmanes. Es van localitzar cinc a Sagunt, dos a València, tres a Manises, dos al Puig, un a Gilet i un altre a Riba-roja de Túria.

  

Una vegada concretat l’organigrama de la xarxa de distribució i determinats els principals integrants de les organitzacions, es van practicar 14 registres en domicilis, dels quals 11 es van fer simultàniament. L’operació es va saldar amb 20 detinguts, 192 grams de cocaïna, 9.600 grams de marihuana, 100 grams d’haixix, 24.500 euros, ferramentes i efectes per a la manipulació de la droga, dos vehicles i 15 telèfons mòbils intervinguts.

    

En aquesta operació policial s’han desmantellat diversos narcopisos, i detingut a 20 persones, d’origen espanyol a excepció d’una d’origen ghanés, com a presumptes autores dels delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal. Els detinguts, tretze amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, dels quals nou han anat a presó.

 

Una altra operació antidroga a Trànsits a València

  

Agents de la Policia Nacional han detingut a un jove, de 26 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública, després de localitzar en el domicili que tenia arrendat una plantació ‘indoor’ de marihuana. Una patrulla va detectar l’olor que eixia del domicili ja que va acudir a l’edifici a una disputa veïnal.

  

Els investigadors van tindre coneixement que en un domicili d’un edifici de Trànsits es poguera estar cultivant marihuana ja que desprenia una forta olor. Una patrulla de seguretat ciutadana de la comissaria de Trànsits havia acudit a l’edifici per una disputa veïnal i va detectar la forta olor.

 

Els agents van esbrinar que encara que el domicili estava arrendat a un jove pel que sembla ningú vivia en el seu interior, les seues finestres estaven completament tancades i van detectar un consum d’electricitat. 

  

Uns dies més tard van realitzar una entrada i registre en el domicili localitzant en el seu interior 112 plantes de, pel que sembla, marihuana, amb un pes total de més de 20 quilograms, set llums, set transformadors, un deshumificador, dos filtres amb els seus extractors, un extractor d’aire, una bàscula de precisió i una fulla amb anotacions manuscrites relatives al cultiu.  

La mateixa vesprada del registre es va localitzar al responsable de la plantació i després de les comprovacions oportunes el van detindre com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

La Banda de Música de Teulada, 38 anys abonada al 25.508, repartix milions amb el quart premi de Nadal

L'Agrupació Musical Cultural de Teulada portava 38 anys fidel al número 25.508, que ha eixit com a quart premi de la Loteria de Nadal. La banda ha distribuït al voltant de 16 milions entre músics, famílies, socis i veïns.

València aprova definitivament el major pressupost de la seua història: 1.250 milions per a 2026

El ple ha donat llum verda definitiva a 1.250 milions per a 2026 amb el suport de PP i Vox i el rebuig de Compromís i PSPV. El consolidat suma 1.415,3 milions i prioritza servicis socials, seguretat i vivenda.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La direcció nacional del PP ha aprovat una gestora per a pilotar el partit en la Comunitat Valenciana, encapçalada per Juanfran Pérez Llorca i amb Carlos Gil com a número dos.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La Junta Directiva Nacional ha validat una gestora per al PP valencià liderada per Juanfran Pérez Llorca, amb Carlos Gil com a número dos i secretari general.

La jutgessa de la DANA pregunta a l’Advocacia de la Generalitat si el Consell va demanar assessorament per les inundacions

La instructora de la causa per la gestió de la DANA ha demanat a l'Advocacia que aclarisca si va haver-hi consultes del Consell el 29-O. També reclama dades i gravacions del 112 d'Euskadi.

Un jubilat de l’hospital de Sant Joan repartix 150 dècims del tercer premi entre zeladors i auxiliars

Ha distribuït 150 bitllets del 90.693, valorats en 7,5 milions, sobretot entre zeladors i auxiliars de l'hospital. Ell s'ha quedat un només dècim.

La DGT preveu quasi 3 milions de viatges per carretera en la Comunitat Valenciana per Nadal

Trànsit dissenya un operatiu especial fins al 6 de gener i preveu 2.863.400 moviments en la Comunitat Valenciana, el 13% del total nacional.

Les Corts reprendran plens i comissions al febrer després d’aprovar el calendari del nou període

El nou període de sessions anirà del 9 de febrer al 3 de juliol de 2026. L'oposició critica quatre mesos sense control al president, mentres PP i Vox apel·len a la normalitat reglamentària.