Dos operacions policials desmantellen dos grups organitzats de venda de droga a València

 

Agents de la Policia Nacional han realitzat dos operacions policials en les quals s’ha desarticulat dos grups organitzats dedicats a la venda de droga a toxicòmans en narcopisos de la província de València, i una altra en la qual s’ha desmantellat una plantació ‘indoor’ en un domicili del barri de Trànsits a València. En total 20 detinguts i 14 registres realitzats per agents de la Comissaria Sagunt.

  

Les investigacions es van iniciar al juny en tindre coneixement els policies que en el barri del Baladre de Sagunt, un home es podria estar dedicant a la venda de cocaïna.

    

Segons avançaven les investigacions els agents van comprovar l’existència de dos grups relacionats entre si, els quals tenien una sèrie de narcopisos a la província de València, on venien droga a persones toxicòmanes. Es van localitzar cinc a Sagunt, dos a València, tres a Manises, dos al Puig, un a Gilet i un altre a Riba-roja de Túria.

  

Una vegada concretat l’organigrama de la xarxa de distribució i determinats els principals integrants de les organitzacions, es van practicar 14 registres en domicilis, dels quals 11 es van fer simultàniament. L’operació es va saldar amb 20 detinguts, 192 grams de cocaïna, 9.600 grams de marihuana, 100 grams d’haixix, 24.500 euros, ferramentes i efectes per a la manipulació de la droga, dos vehicles i 15 telèfons mòbils intervinguts.

    

En aquesta operació policial s’han desmantellat diversos narcopisos, i detingut a 20 persones, d’origen espanyol a excepció d’una d’origen ghanés, com a presumptes autores dels delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal. Els detinguts, tretze amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, dels quals nou han anat a presó.

 

Una altra operació antidroga a Trànsits a València

  

Agents de la Policia Nacional han detingut a un jove, de 26 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública, després de localitzar en el domicili que tenia arrendat una plantació ‘indoor’ de marihuana. Una patrulla va detectar l’olor que eixia del domicili ja que va acudir a l’edifici a una disputa veïnal.

  

Els investigadors van tindre coneixement que en un domicili d’un edifici de Trànsits es poguera estar cultivant marihuana ja que desprenia una forta olor. Una patrulla de seguretat ciutadana de la comissaria de Trànsits havia acudit a l’edifici per una disputa veïnal i va detectar la forta olor.

 

Els agents van esbrinar que encara que el domicili estava arrendat a un jove pel que sembla ningú vivia en el seu interior, les seues finestres estaven completament tancades i van detectar un consum d’electricitat. 

  

Uns dies més tard van realitzar una entrada i registre en el domicili localitzant en el seu interior 112 plantes de, pel que sembla, marihuana, amb un pes total de més de 20 quilograms, set llums, set transformadors, un deshumificador, dos filtres amb els seus extractors, un extractor d’aire, una bàscula de precisió i una fulla amb anotacions manuscrites relatives al cultiu.  

La mateixa vesprada del registre es va localitzar al responsable de la plantació i després de les comprovacions oportunes el van detindre com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia reclama un futbol més exemplar per a la joventut davant els càntics racistes

Eder Sarabia demana que el futbol siga un espai més exemplar per a la joventut i reclama respecte enfront del racisme i la xenofòbia després dels càntics racistes en el partit España-Egipte.

Quinze detinguts per una estafa de quasi 200.000 euros en combustible després de suplantar a empreses

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va defraudar més de 196.000 euros en combustible i material en fer-se passar per empreses reals i contractar targetes de carburant.

Que bé viuríem sense accents gràfics

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parlasobre l’accent de València/Valéncia' que utilitza el cas de Mónica Oltra per a discutir el model lingüístic valencià i la batalla ideològica que hi ha darrere

L’interior de València frega el ple per Setmana Santa i Benidorm lidera la costa

Els hotels de l'interior de la província de València aconseguixen una previsió d'ocupació del 87,4% entre Dijous Sant i Dilluns de Pasqua, mentres que Benidorm se situa al capdavant del litoral amb un 81,7%. El conjunt de la Comunitat Valenciana afronta la Setmana Santa amb una demanda elevada i marge per a millorar amb les reserves d'última hora.

Gayà celebra els seus 401 partits amb el València: del xiquet en la graderia al capità a Mestalla

José Luis Gayà aconseguix els 401 partits amb el València i es consolida com a sèptim jugador amb més partits en la història del club, orgullós de passar de la graderia a defendre l'escut.

Sarabia advertix d’un partit intens i ple d’alternatives davant el Rayo Vallecano

Eder Sarabia anticipa un dol molt dinàmic i intens davant el Rayo Vallecano, marcat per l'agressivitat i verticalitat del rival i pels dubtes després de l'aturada de seleccions.

La Policia investiga la mort per arma blanca d’un home en un parc de València

La Policia Nacional investiga la mort per arma blanca d'un home de 55 anys, sense llar i d'origen algerià, trobat sense vida en un parc de l'avinguda Jacinto Benavente de València.

El Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència, afronta la recta final de la lliga de futbol en cadira elèctrica a un punt del líder i somia amb el seu quart títol nacional.