11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Dos persones salven la vida a un home en un restaurant en Dénia

 

Este migdia de diumenge una infermera fora de servici, junt a un Guàrdia Civil, han salvat la vida a un home de 70 anys que havia perdut el coneixement mentres dinava en un restaurant de la localitat de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la infermera va vore com la víctima estava patint un accident cardiovascular, pel que ràpidament el va gitar en terra i li va soltar la roba per a que poguera respirar amb major facilitat. Davant d’esta situació, un Guàrdia Civil, també fora de servici, va ajudar a la infermera i va avisar al servici d’emergències 112.

 

Mentres els sanitaris arribaven, els dos van estar controlant les constants vitals i van començar a fer les maniobres de reanimació a l’home, qui fa un any havia patit un ictus. Minuts després, es va presentar en el local una patrulla de la Policia Local i una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Una volta allí, l’equip mèdic del SVB va estabilitzar a l’home i el van traslladar fins a l’hospital de la localitat. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

La Generalitat reforça la seua aposta pel Benidorm Fest pel seu potencial turístic i econòmic

La Generalitat manté el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte en la promoció i la desestacionalització turística. El certamen activa una setmana de gales i activitats a Benidorm.

Dos detinguts a València per tràfic de drogues: confiscats 255 grams de cocaïna i 8.050 euros

La Policia Nacional ha arrestat a dos hòmens de 50 i 55 anys i ha decomissat 255 grams de cocaïna ocults a la roba i 8.050 euros en efectiu després d'una investigació sobre un punt negre de venda. Les entrades i registres en domicilis de València i Sedaví van culminar amb la seua posada a disposició judicial.

La Generalitat ultima el Pla Xina per a impulsar la promoció de la Comunitat Valenciana al país asiàtic

La Generalitat ultima el Pla Xina per a intensificar la promoció de la Comunitat Valenciana i atraure acords de cooperació i inversió productiva des de la Xina. La iniciativa naix després d'una missió institucional i fixa una estratègia més proactiva en sectors clau.

Detinguda a Orihuela una dona reclamada per Bèlgica amb una Orde Europea de Detenció

La Policia Nacional ha detingut a Orihuela a una dona de 44 anys buscada per Bèlgica per insolvència fraudulenta, danys i agressió. Ha sigut posada a la disposició de l'Audiència Nacional per al seu lliurament.

Investiguen a una falsa metgessa per centenars de tractaments estètics il·legals a València

La Guàrdia Civil ha investigat a una dona de 36 anys per realitzar centenars de tractaments estètics sense habilitació a la província de València. Se li atribuïxen intrusisme, un delicte contra la salut pública per ús de toxina botulínica i falsedat documental; operava en locals sense llicència U48 i en el seu domicili.

Les bandes de València posaran música a les prèvies de les mascletás de les Falles

Les bandes dels barris i pedanies de València ambientaran les prèvies de les mascletás en la plaça de l'Ajuntament. La mesura s'estrena l'1 de març.

Vivendes col·laboratives a Godella: envellir entre amics com a alternativa a la residència

Una cooperativa creada en 2016 ultima a Godella 21 vivendes amb zones comunes i un centre social. El model prioritza la vida activa i evita la soledat.

Dissabte amb nuvolositat des de migdia, pluges a la vesprada i ratxes molt fortes al matí

La nuvolositat augmentarà de sud a nord des del migdia. A la vesprada hi haurà pluja a l'interior nord, descens tèrmic i ratxes molt fortes de l'oest.