Dos persones salven la vida a un home en un restaurant en Dénia

 

Este migdia de diumenge una infermera fora de servici, junt a un Guàrdia Civil, han salvat la vida a un home de 70 anys que havia perdut el coneixement mentres dinava en un restaurant de la localitat de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la infermera va vore com la víctima estava patint un accident cardiovascular, pel que ràpidament el va gitar en terra i li va soltar la roba per a que poguera respirar amb major facilitat. Davant d’esta situació, un Guàrdia Civil, també fora de servici, va ajudar a la infermera i va avisar al servici d’emergències 112.

 

Mentres els sanitaris arribaven, els dos van estar controlant les constants vitals i van començar a fer les maniobres de reanimació a l’home, qui fa un any havia patit un ictus. Minuts després, es va presentar en el local una patrulla de la Policia Local i una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Una volta allí, l’equip mèdic del SVB va estabilitzar a l’home i el van traslladar fins a l’hospital de la localitat. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

El Valencia afronta contra l Eldense el segon amistós de la pretemporada a Paterna

El Valencia disputa este dimecres a les 20.00 hores, a l Estadi Antonio Puchades de Paterna, el segon amistós de la pretemporada contra l Eldense, nou equip de Segona Divisió.

Investiguen com a crim masclista la mort d’una dona en una vivenda d’Almoradí

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 56 anys en una vivenda del centre d’Almoradí i ha detingut el seu marit, de 61 anys, com a sospitós.

A presó provisional un jove de 21 anys per una onada de robatoris en vivendes de Torrevieja

Un jutge ha acordat l’ingrés a presó provisional d’un jove de 21 anys, detingut per una onada de robatoris en vivendes de zones residencials del extraradi de Torrevieja.

Tanquen al bany dos platges d’El Puig per un abocament d’aigües fecals

L’Ajuntament d’El Puig ha tancat temporalment al bany les platges de Medicalia i Puig-Val després de detectar-se un abocament d’aigües fecals causat per la ruptura d’una canonada de sanejament.

L’ocupació turística puja un 4,3 % en juny a la Comunitat Valenciana amb 9.556 afiliats més

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al juny l’augment d’afiliació turística a Espanya, amb 9.556 treballadors més i un creixement del 4,3 %. A nivell estatal, el sector suma ja més de tres milions d’afiliats i representa el 13,7 % de l’ocupació total.

El primer mes d’estiu deixa 238 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la xifra més alta des de 2015

El Sistema MoMo ha estimat 238 morts atribuïbles a la calor entre el 21 de juny i el 20 de juliol a la Comunitat Valenciana, el registre més alt des que hi ha dades (2015), amb especial impacte a la província d’Alacant.

Ferrán Torres fa història i bat tots els rècords valencians amb Espanya al Mundial 2026

Ferrán Torres, autor del gol decisiu en la final del Mundial 2026 davant l’Argentina, s’ha convertit en el futbolista valencià amb més partits, gols i fites assolides amb la selecció espanyola.

L’Escut d’Or de les Habaneras reconeix Francisco Andréu com a memòria viva del certamen de Torrevieja

El Certamen Coral Internacional de Habaneras i Polifonia de Torrevieja ha lliurat l’Escut d’Or a Francisco Andréu, participant de la primera edició i nebot del compositor de la popular habanera 'Torrevieja'. La segona vetlada ha reunit sis corals locals i ha servit també per anunciar la creació de dues noves places de jutges al partit judicial de Torrevieja.