Dos xics detinguts per pegar una pallissa a un home lligat a una cadira en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 23 i 30 anys, com a presumptes autors dels delictes de lesions, detenció il·legal i robatori amb violència, després de lligar i pegar a un home, el que treballava per a un dels detinguts. Al cap de la víctima també se li imputa el delicte de tinença il·lícita d’armes, en trobar-li una defensa extensible, en ser arma prohibida.

 

Els fets han passat cap a les 21.30 hores de la nit, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Patraix a València, a on una persona havia sigut agredida. 

 

Els policies s’han presentat en el lloc a on han trobat a dos xics junt a la víctima, tremolosa i plorant, i un amic que li feia de traductor, que ha manifestat que el seu col·lega havia sigut lligat a una cadira, en el local en el que treballa, per part del seu cap i un altre xic, i li havien pegat una pallissa. 

 

La víctima s’ha pogut soltar amb les dents

Pel que pareix, el seu cap li hauria demanat diners i en no poder donar-li els diners per no tindre, li havia començat a pegar, arrossegant-li a una habitació en la que l’han lligat a una cadira, per a prosseguir amb els colps amb una barra metàl·lica i pals de fusta. Durant la pallissa també es trobava present un amic de l’agressor que ha participat en els colps.

 

Finalment, els agressors han furtat el telèfon mòbil a la víctima i se n’han anat del lloc. La víctima amb les dents ha pogut soltar-se les cintes de tela amb les que havia sigut amarrat i ha fugit del lloc, moment en el que li ha comptat el que ha passat al seu amic i ha telefonat a la policia.

 

Els agents, davant de la situació de la víctima que quasi no es podia mantindre en peus i amb les mans visiblement unflades, a demés d’estar en un estat d’ansietat notable, l’han traslladat a un hospital a on ha sigut atés de les fractures de la mà dreta i enfonsament de paret anterior de si maxil·lar, entre altres lesions. 

 

Mentres una altra patrulla, ha tornat al local en el que havien passat els fets, trobant allí als dos sospitosos, a demés d’una cadira i cordes, i un pal de billar, un altre pal de fusta i una defensa extensible metàl·lica oberta, pel que els agents han detingut als dos xics com a presumptes autors dels delictes de lesions, detenció il·legal i robatori amb violència. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat en el matí d’este dijous a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Reobri la CV-395 entre Chera i Sot de Chera després de la DANA

La Diputació de València obri este divendres la CV-395 entre Chera i Sot de Chera després de la seua destrucció per la DANA de 2024, amb una obra integral. La via recupera la connexió amb Utiel-Requena i l'A-3 i reforça drenatges i talussos per a resistir futures pluges intenses

Comencen a funcionar les llançadores d’Albal cap a Torrent Avinguda i La Torre

Les llançadores entre Albal i els nodes de Torrent Avinguda i La Torre han començat amb normalitat per a cobrir el tram que Rodalia no presta durant les mascletaes. L'operatiu seguirà actiu mentres dure la retallada temporal de les línies C1 i C2.

El Real Oviedo encara una altra final per la permanència davant un València renascut

El cuer necessita retallar els huit punts que li separen de la salvació i rep a un València en ratxa. Almada acumula baixes, Corberán manté l'impuls.

La Generalitat defén la legalitat d’anul·lar sancions laborals per la DANA

La Generalitat ha defés que l'anul·lació de sancions després de la DANA de 2024 es va resoldre amb criteris tècnics i legals. Respon així a la petició d'investigació a la Fiscalia.

El Reial Madrid busca sostindre el seu renàixer davant un Elx en crisi amb el City de rerefons

El Reial Madrid arriba reforçat per la seua nit europea, però amb huit baixes i calendari al límit. L'Elx viatja sense triomfs fora i amb el descens a un punt.

Treball porta a la Generalitat Valenciana a la Fiscalia per anul·lar sancions laborals després de la DANA

Treball ha traslladat a la Fiscalia l'anul·lació d'expedients sancionadors atribuïda a la Generalitat Valenciana després de la DANA de 2024. Els casos incloïen riscos greus i una defunció constatats per la Inspecció.

Martínez Mus defén que la futura plataforma sobre el Túria alleujarà el trànsit i reduirà temps

La Generalitat aposta per una plataforma de transport sobre el Túria que retallarà temps de viatge i descarregarà de trànsit la V-30. El pla s'emmarca en un treball conjunt amb el sector logístic per a prioritzar projectes i millorar la competitivitat.

Creu Roja atén quasi mig centenar de lipotímies durant la mascletà del divendres a València

Creu Roja ha realitzat 77 assistències durant la mascletà del divendres en la plaça de l'Ajuntament de València. Van predominar les lipotímies i va haver-hi tres evacuacions.