Dos xics detinguts per pegar una pallissa a un home lligat a una cadira en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 23 i 30 anys, com a presumptes autors dels delictes de lesions, detenció il·legal i robatori amb violència, després de lligar i pegar a un home, el que treballava per a un dels detinguts. Al cap de la víctima també se li imputa el delicte de tinença il·lícita d’armes, en trobar-li una defensa extensible, en ser arma prohibida.

 

Els fets han passat cap a les 21.30 hores de la nit, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Patraix a València, a on una persona havia sigut agredida. 

 

Els policies s’han presentat en el lloc a on han trobat a dos xics junt a la víctima, tremolosa i plorant, i un amic que li feia de traductor, que ha manifestat que el seu col·lega havia sigut lligat a una cadira, en el local en el que treballa, per part del seu cap i un altre xic, i li havien pegat una pallissa. 

 

La víctima s’ha pogut soltar amb les dents

Pel que pareix, el seu cap li hauria demanat diners i en no poder donar-li els diners per no tindre, li havia començat a pegar, arrossegant-li a una habitació en la que l’han lligat a una cadira, per a prosseguir amb els colps amb una barra metàl·lica i pals de fusta. Durant la pallissa també es trobava present un amic de l’agressor que ha participat en els colps.

 

Finalment, els agressors han furtat el telèfon mòbil a la víctima i se n’han anat del lloc. La víctima amb les dents ha pogut soltar-se les cintes de tela amb les que havia sigut amarrat i ha fugit del lloc, moment en el que li ha comptat el que ha passat al seu amic i ha telefonat a la policia.

 

Els agents, davant de la situació de la víctima que quasi no es podia mantindre en peus i amb les mans visiblement unflades, a demés d’estar en un estat d’ansietat notable, l’han traslladat a un hospital a on ha sigut atés de les fractures de la mà dreta i enfonsament de paret anterior de si maxil·lar, entre altres lesions. 

 

Mentres una altra patrulla, ha tornat al local en el que havien passat els fets, trobant allí als dos sospitosos, a demés d’una cadira i cordes, i un pal de billar, un altre pal de fusta i una defensa extensible metàl·lica oberta, pel que els agents han detingut als dos xics com a presumptes autors dels delictes de lesions, detenció il·legal i robatori amb violència. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat en el matí d’este dijous a disposició judicial.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.