Dos xics detinguts per pegar una pallissa a un home lligat a una cadira en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 23 i 30 anys, com a presumptes autors dels delictes de lesions, detenció il·legal i robatori amb violència, després de lligar i pegar a un home, el que treballava per a un dels detinguts. Al cap de la víctima també se li imputa el delicte de tinença il·lícita d’armes, en trobar-li una defensa extensible, en ser arma prohibida.

 

Els fets han passat cap a les 21.30 hores de la nit, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Patraix a València, a on una persona havia sigut agredida. 

 

Els policies s’han presentat en el lloc a on han trobat a dos xics junt a la víctima, tremolosa i plorant, i un amic que li feia de traductor, que ha manifestat que el seu col·lega havia sigut lligat a una cadira, en el local en el que treballa, per part del seu cap i un altre xic, i li havien pegat una pallissa. 

 

La víctima s’ha pogut soltar amb les dents

Pel que pareix, el seu cap li hauria demanat diners i en no poder donar-li els diners per no tindre, li havia començat a pegar, arrossegant-li a una habitació en la que l’han lligat a una cadira, per a prosseguir amb els colps amb una barra metàl·lica i pals de fusta. Durant la pallissa també es trobava present un amic de l’agressor que ha participat en els colps.

 

Finalment, els agressors han furtat el telèfon mòbil a la víctima i se n’han anat del lloc. La víctima amb les dents ha pogut soltar-se les cintes de tela amb les que havia sigut amarrat i ha fugit del lloc, moment en el que li ha comptat el que ha passat al seu amic i ha telefonat a la policia.

 

Els agents, davant de la situació de la víctima que quasi no es podia mantindre en peus i amb les mans visiblement unflades, a demés d’estar en un estat d’ansietat notable, l’han traslladat a un hospital a on ha sigut atés de les fractures de la mà dreta i enfonsament de paret anterior de si maxil·lar, entre altres lesions. 

 

Mentres una altra patrulla, ha tornat al local en el que havien passat els fets, trobant allí als dos sospitosos, a demés d’una cadira i cordes, i un pal de billar, un altre pal de fusta i una defensa extensible metàl·lica oberta, pel que els agents han detingut als dos xics com a presumptes autors dels delictes de lesions, detenció il·legal i robatori amb violència. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat en el matí d’este dijous a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.