Dos xics detinguts per pegar una pallissa a un home lligat a una cadira en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 23 i 30 anys, com a presumptes autors dels delictes de lesions, detenció il·legal i robatori amb violència, després de lligar i pegar a un home, el que treballava per a un dels detinguts. Al cap de la víctima també se li imputa el delicte de tinença il·lícita d’armes, en trobar-li una defensa extensible, en ser arma prohibida.

 

Els fets han passat cap a les 21.30 hores de la nit, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Patraix a València, a on una persona havia sigut agredida. 

 

Els policies s’han presentat en el lloc a on han trobat a dos xics junt a la víctima, tremolosa i plorant, i un amic que li feia de traductor, que ha manifestat que el seu col·lega havia sigut lligat a una cadira, en el local en el que treballa, per part del seu cap i un altre xic, i li havien pegat una pallissa. 

 

La víctima s’ha pogut soltar amb les dents

Pel que pareix, el seu cap li hauria demanat diners i en no poder donar-li els diners per no tindre, li havia començat a pegar, arrossegant-li a una habitació en la que l’han lligat a una cadira, per a prosseguir amb els colps amb una barra metàl·lica i pals de fusta. Durant la pallissa també es trobava present un amic de l’agressor que ha participat en els colps.

 

Finalment, els agressors han furtat el telèfon mòbil a la víctima i se n’han anat del lloc. La víctima amb les dents ha pogut soltar-se les cintes de tela amb les que havia sigut amarrat i ha fugit del lloc, moment en el que li ha comptat el que ha passat al seu amic i ha telefonat a la policia.

 

Els agents, davant de la situació de la víctima que quasi no es podia mantindre en peus i amb les mans visiblement unflades, a demés d’estar en un estat d’ansietat notable, l’han traslladat a un hospital a on ha sigut atés de les fractures de la mà dreta i enfonsament de paret anterior de si maxil·lar, entre altres lesions. 

 

Mentres una altra patrulla, ha tornat al local en el que havien passat els fets, trobant allí als dos sospitosos, a demés d’una cadira i cordes, i un pal de billar, un altre pal de fusta i una defensa extensible metàl·lica oberta, pel que els agents han detingut als dos xics com a presumptes autors dels delictes de lesions, detenció il·legal i robatori amb violència. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat en el matí d’este dijous a disposició judicial.

Últimes notícies

Mor als 84 anys Manuel Boix, referent internacional de l’art valencià

L’artiste plàstic Manuel Boix, nascut a l’Alcúdia en 1942 i Premi Nacional d’Arts Plàstiques, ha mort als 84 anys. La vetla tindrà lloc este dijous a la casa familiar abans de la seua incineració en un acte íntim.

Sergio García torna a l’Obert d’Espanya de golf a Madrid

Sergio García ha confirmat que tornarà a disputar l’Obert d’Espanya, que es jugarà del 8 a l’11 d’octubre al Club de Campo Villa de Madrid, on coincidirà amb figures com Jon Rahm i Shane Lowry.

Hábitat València convertix la fira en un gran aparador del millor disseny espanyol

Hábitat València i les fires Textilhogar, Espacio Cocina SICI i 360 by Cevisama ocuparan 112.000 m² a Feria Valencia amb 1.221 marques de producte de gamma mitjana-alta i una previsió de 40.000 professionals visitants.

La covid es dispara un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana

La incidència d’infeccions respiratòries per covid-19 ha augmentat un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana, fins als 117,2 casos per cada 100.000 habitants, mentres la grip baixa i el VRS es manté a zero.

Els testimonis defenen que la protesta de Greenpeace a Sagunt no va causar danys

Agents de la Guàrdia Civil, responsables portuaris i periodistes han coincidit en el juí que l’acció de Greenpeace a Sagunt en 2021 va ser pacífica, sense danys materials ni risc materialitzat per al trànsit marítim.

El Suprem confirma 4 anys de presó a Santi Mina per abusos sexuals

El Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a quatre anys de presó al futbolista i exjugador del València Santi Mina per un delicte d’abusos sexuals comesos en 2017 a Mojácar, i ha mantingut la indemnització de 25.000 euros fixada pel TSJA.

El CCCC mostra el vídeoassaig de Joan Morey sobre veu i comunicació contemporània

El Centre del Carme Cultura Contemporània exposa fins al 22 de novembre el projecte de videoart de Joan Morey, un assaig audiovisual que connecta escultures barroques, poder de la veu i formes de comunicació actuals.

El Front Abolicionista reclama a Les Corts mesures fermes contra la prostitució

Representants del Front Abolicionista s’han concentrat davant Les Corts per exigir una estratègia valenciana contra les violències sexuals i una llei estatal abolicionista del sistema prostitucional.