Dos xics detinguts per pegar una pallissa a un home lligat a una cadira en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 23 i 30 anys, com a presumptes autors dels delictes de lesions, detenció il·legal i robatori amb violència, després de lligar i pegar a un home, el que treballava per a un dels detinguts. Al cap de la víctima també se li imputa el delicte de tinença il·lícita d’armes, en trobar-li una defensa extensible, en ser arma prohibida.

 

Els fets han passat cap a les 21.30 hores de la nit, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Patraix a València, a on una persona havia sigut agredida. 

 

Els policies s’han presentat en el lloc a on han trobat a dos xics junt a la víctima, tremolosa i plorant, i un amic que li feia de traductor, que ha manifestat que el seu col·lega havia sigut lligat a una cadira, en el local en el que treballa, per part del seu cap i un altre xic, i li havien pegat una pallissa. 

 

La víctima s’ha pogut soltar amb les dents

Pel que pareix, el seu cap li hauria demanat diners i en no poder donar-li els diners per no tindre, li havia començat a pegar, arrossegant-li a una habitació en la que l’han lligat a una cadira, per a prosseguir amb els colps amb una barra metàl·lica i pals de fusta. Durant la pallissa també es trobava present un amic de l’agressor que ha participat en els colps.

 

Finalment, els agressors han furtat el telèfon mòbil a la víctima i se n’han anat del lloc. La víctima amb les dents ha pogut soltar-se les cintes de tela amb les que havia sigut amarrat i ha fugit del lloc, moment en el que li ha comptat el que ha passat al seu amic i ha telefonat a la policia.

 

Els agents, davant de la situació de la víctima que quasi no es podia mantindre en peus i amb les mans visiblement unflades, a demés d’estar en un estat d’ansietat notable, l’han traslladat a un hospital a on ha sigut atés de les fractures de la mà dreta i enfonsament de paret anterior de si maxil·lar, entre altres lesions. 

 

Mentres una altra patrulla, ha tornat al local en el que havien passat els fets, trobant allí als dos sospitosos, a demés d’una cadira i cordes, i un pal de billar, un altre pal de fusta i una defensa extensible metàl·lica oberta, pel que els agents han detingut als dos xics com a presumptes autors dels delictes de lesions, detenció il·legal i robatori amb violència. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat en el matí d’este dijous a disposició judicial.

Últimes notícies

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.

Els alcaldes d’Alacant es reuniran en un fòrum provincial el 14 d’octubre

El Fòrum dels Alcaldes de la Província d’Alacant se celebrarà el 14 d’octubre, després del debat al ple de la Diputació sobre la seua periodicitat, que PP i Vox han mantingut com a anual. El ple també ha aprovat el crèdit per a comprar un immoble a Benidorm com a nova seu comarcal de la institució.