Dos xics detinguts per robar en 37 xalets en una urbanització de Moncada

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos xics per la seua implicació en 37 fets delictius en xalets de la urbanització de Masies de la localitat de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València).

 

Dins del marc de l’operació ‘CHRISMAS’, el cos de seguretat va començar una investigació el passat mes de març amb l’objectiu de poder identificar i detindre a l’autor o autors dels fets delictius ocorreguts en esta demarcació. Per part dels agents es va comprovar que en diferents xalets de la zona s’havien produït danys i s’havia accedit dins de molts d’ells, robant objectes que es trobaven a l’interior.

 

Fase final de l’operació

La fase final d’esta operació va acabar el passat 11 de juny amb la detenció de dos xics, de 22 i 25 anys i nacionalitat espanyola, per la seua presumpta implicació en delictes continuats de robatori amb força en les coses.

 

En la primera quinzena del mes de gener, s’observa un notable increment en quant a la comissió d’estos fets es referix, en els que els autors accedien a les parcel·les dels xalets a través d’escalar els murs. Una volta dins, forçaven les portes i finestres amb algun objecte contundent, i entraven dins per a furtar qualsevol efecte de valor.

 

Tota la informació que va ser obtinguda gràcies a les càmeres d’enregistrament de seguretat i les declaracions de testimonis, indicava que en els fets participaven dos persones joves, de complexió atlètica, que vestien robes de color fosc i portaven passamuntanyes amb els que es tapaven el rostre per a evitar ser identificats. Finalment, les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm.1 de Moncada

  

 

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.