Dos xics detinguts per robar en 37 xalets en una urbanització de Moncada

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos xics per la seua implicació en 37 fets delictius en xalets de la urbanització de Masies de la localitat de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València).

 

Dins del marc de l’operació ‘CHRISMAS’, el cos de seguretat va començar una investigació el passat mes de març amb l’objectiu de poder identificar i detindre a l’autor o autors dels fets delictius ocorreguts en esta demarcació. Per part dels agents es va comprovar que en diferents xalets de la zona s’havien produït danys i s’havia accedit dins de molts d’ells, robant objectes que es trobaven a l’interior.

 

Fase final de l’operació

La fase final d’esta operació va acabar el passat 11 de juny amb la detenció de dos xics, de 22 i 25 anys i nacionalitat espanyola, per la seua presumpta implicació en delictes continuats de robatori amb força en les coses.

 

En la primera quinzena del mes de gener, s’observa un notable increment en quant a la comissió d’estos fets es referix, en els que els autors accedien a les parcel·les dels xalets a través d’escalar els murs. Una volta dins, forçaven les portes i finestres amb algun objecte contundent, i entraven dins per a furtar qualsevol efecte de valor.

 

Tota la informació que va ser obtinguda gràcies a les càmeres d’enregistrament de seguretat i les declaracions de testimonis, indicava que en els fets participaven dos persones joves, de complexió atlètica, que vestien robes de color fosc i portaven passamuntanyes amb els que es tapaven el rostre per a evitar ser identificats. Finalment, les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm.1 de Moncada

  

 

Últimes notícies

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.