Dos xics detinguts per robar en 37 xalets en una urbanització de Moncada

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos xics per la seua implicació en 37 fets delictius en xalets de la urbanització de Masies de la localitat de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València).

 

Dins del marc de l’operació ‘CHRISMAS’, el cos de seguretat va començar una investigació el passat mes de març amb l’objectiu de poder identificar i detindre a l’autor o autors dels fets delictius ocorreguts en esta demarcació. Per part dels agents es va comprovar que en diferents xalets de la zona s’havien produït danys i s’havia accedit dins de molts d’ells, robant objectes que es trobaven a l’interior.

 

Fase final de l’operació

La fase final d’esta operació va acabar el passat 11 de juny amb la detenció de dos xics, de 22 i 25 anys i nacionalitat espanyola, per la seua presumpta implicació en delictes continuats de robatori amb força en les coses.

 

En la primera quinzena del mes de gener, s’observa un notable increment en quant a la comissió d’estos fets es referix, en els que els autors accedien a les parcel·les dels xalets a través d’escalar els murs. Una volta dins, forçaven les portes i finestres amb algun objecte contundent, i entraven dins per a furtar qualsevol efecte de valor.

 

Tota la informació que va ser obtinguda gràcies a les càmeres d’enregistrament de seguretat i les declaracions de testimonis, indicava que en els fets participaven dos persones joves, de complexió atlètica, que vestien robes de color fosc i portaven passamuntanyes amb els que es tapaven el rostre per a evitar ser identificats. Finalment, les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm.1 de Moncada

  

 

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.