Dos xics detinguts per robar en 37 xalets en una urbanització de Moncada

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos xics per la seua implicació en 37 fets delictius en xalets de la urbanització de Masies de la localitat de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València).

 

Dins del marc de l’operació ‘CHRISMAS’, el cos de seguretat va començar una investigació el passat mes de març amb l’objectiu de poder identificar i detindre a l’autor o autors dels fets delictius ocorreguts en esta demarcació. Per part dels agents es va comprovar que en diferents xalets de la zona s’havien produït danys i s’havia accedit dins de molts d’ells, robant objectes que es trobaven a l’interior.

 

Fase final de l’operació

La fase final d’esta operació va acabar el passat 11 de juny amb la detenció de dos xics, de 22 i 25 anys i nacionalitat espanyola, per la seua presumpta implicació en delictes continuats de robatori amb força en les coses.

 

En la primera quinzena del mes de gener, s’observa un notable increment en quant a la comissió d’estos fets es referix, en els que els autors accedien a les parcel·les dels xalets a través d’escalar els murs. Una volta dins, forçaven les portes i finestres amb algun objecte contundent, i entraven dins per a furtar qualsevol efecte de valor.

 

Tota la informació que va ser obtinguda gràcies a les càmeres d’enregistrament de seguretat i les declaracions de testimonis, indicava que en els fets participaven dos persones joves, de complexió atlètica, que vestien robes de color fosc i portaven passamuntanyes amb els que es tapaven el rostre per a evitar ser identificats. Finalment, les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm.1 de Moncada

  

 

Últimes notícies

Dos detinguts per estafar 76.000 euros a una dona major d’Altea amb la banca digital

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 22 anys i un home de 33 per estafar més de 76.000 euros a una veïna de 72 anys d’Altea, després de suplantar la seua identitat i accedir a la seua banca digital.

Roy Revivo fa història com a primer futbolista israelià de l’Elx

El lateral esquerre Roy Revivo, fitxat en l’últim dia de mercat, s’ha convertit en el primer jugador israelià que defensa la samarreta de l’Elx en 103 anys d’història.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes habitades amb la tècnica de l’‘impresioning’

Quatre hòmens d’origen georgià han ingressat en presó provisional després que la Policia Nacional haja desarticulat a València una cèl·lula d’una banda itinerant especialitzada en robatoris en vivendes habitades mitjançant la tècnica de l’‘impresioning’. Els agents els han detingut in fraganti quan es disposaven a cometre nous robatoris i han intervingut ferramentes, joies i més de 13.000 euros en efectiu.

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.

Schinocca defensa el mercat de l’Elx i la venda milionària d’Affengruber

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha tancat un mercat de fitxatges excel·lent, amb una plantilla compensada, i justifica la venda del central David Affengruber per prop de 12 milions d’euros.