Dos xics detinguts per robar en 37 xalets en una urbanització de Moncada

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos xics per la seua implicació en 37 fets delictius en xalets de la urbanització de Masies de la localitat de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València).

 

Dins del marc de l’operació ‘CHRISMAS’, el cos de seguretat va començar una investigació el passat mes de març amb l’objectiu de poder identificar i detindre a l’autor o autors dels fets delictius ocorreguts en esta demarcació. Per part dels agents es va comprovar que en diferents xalets de la zona s’havien produït danys i s’havia accedit dins de molts d’ells, robant objectes que es trobaven a l’interior.

 

Fase final de l’operació

La fase final d’esta operació va acabar el passat 11 de juny amb la detenció de dos xics, de 22 i 25 anys i nacionalitat espanyola, per la seua presumpta implicació en delictes continuats de robatori amb força en les coses.

 

En la primera quinzena del mes de gener, s’observa un notable increment en quant a la comissió d’estos fets es referix, en els que els autors accedien a les parcel·les dels xalets a través d’escalar els murs. Una volta dins, forçaven les portes i finestres amb algun objecte contundent, i entraven dins per a furtar qualsevol efecte de valor.

 

Tota la informació que va ser obtinguda gràcies a les càmeres d’enregistrament de seguretat i les declaracions de testimonis, indicava que en els fets participaven dos persones joves, de complexió atlètica, que vestien robes de color fosc i portaven passamuntanyes amb els que es tapaven el rostre per a evitar ser identificats. Finalment, les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm.1 de Moncada

  

 

Últimes notícies

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.

Desallotgen un càmping per un incendi forestal a Rugat ja controlat

Un incendi forestal declarat a Rugat va obligar a desallotjar de manera preventiva un càmping pròxim, encara que el foc va quedar controlat en menys d'una hora i els allotjats van poder preparar el seu retorn.

Atenes vibra amb la Final Four de l’Eurolliga i el somni de la corona europea

Atenes recupera la Final Four de l'Eurolliga dènou anys després i s'ompli d'aficionats de Reial Madrid, València Basket, Fenerbahce i Olympiacos que somien amb la corona europea.

La Nova Muixeranga d’Algemesí retrà homenatge a Catarroja a les víctimes de la dana de 2024

La Nova Muixeranga d'Algemesí celebrarà este dissabte en el Parc dels Barraques de Catarroja un acte d'homenatge a les víctimes mortals i persones afectades per la dana de 2024, amb figures humanes, ofrena floral i lliurament de fons solidaris.

La Diputació de València reunix la poesia completa de Max Aub en 825 referències

La Diputació de València publica Poesia completa 1925-1972 de Max Aub, un volum que reunix 825 composicions, més de 500 d'elles inèdites, i consolida el seu llegat poètic.