Dulce, l’excuidadora de Chabelita, cercada per la policia després de no presentar-se en els jutjats

Chabelita junto a su niñera Dulce Delapiedra

Chabelita juntament amb  Dulce Delapiedra en 2014   | DiariodeEspaña.com

 

La que fóra cuidadora de Chabelita, Dulce Delapiedra, estaria sent cercada per la policia. Segons ha revelat Paloma García Pelayo en ‘El Programa de Ana Rosa’, la dona «va ser citada pel jutge però no es va presentar a declarar», raó per la qual la jutge hauria donat ordres a la policia per a cercar-la. «La jutge va donar ordre a la policia per a localitzar-la. L’estan cercant per a noticiar-la», assegurava.

 

Pel que sembla, Dolç sí que va acudir a l’acte de conciliació a Sevilla «però no va haver-hi acord perquè ho va negar tot», detallava García Pelayo sobre els últims moviments judicials de l’excuidadora, que ha sigut demandada per Isabel Pantoja per revelació de secrets. Una demanda a la qual se li ha sumat una altra querella interposada per Julián Muñoz, expareja de la tonadillera, que l’acusa d’un presumpte delicte de calúmnies.

 

Últimes notícies

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.

Emotiva despedida d’El Último de la Fila a València després de dotze nits de gira

El Último de la Fila ha tancat la seua gira amb un últim concert al Ciutat de València, carregat de nostàlgia, humor i agraïment al públic valencià.

Cada valencià rep 3.465 euros en gasto social, un 27 % més que fa cinc anys

El gasto en sanitat, educació i servicis socials de la Generalitat ha augmentat un 27,6 % des de 2020 i arriba als 3.465 euros anuals per persona, segons un informe estatal.

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.