Dulce, l’excuidadora de Chabelita, cercada per la policia després de no presentar-se en els jutjats

Chabelita junto a su niñera Dulce Delapiedra

Chabelita juntament amb  Dulce Delapiedra en 2014   | DiariodeEspaña.com

 

La que fóra cuidadora de Chabelita, Dulce Delapiedra, estaria sent cercada per la policia. Segons ha revelat Paloma García Pelayo en ‘El Programa de Ana Rosa’, la dona «va ser citada pel jutge però no es va presentar a declarar», raó per la qual la jutge hauria donat ordres a la policia per a cercar-la. «La jutge va donar ordre a la policia per a localitzar-la. L’estan cercant per a noticiar-la», assegurava.

 

Pel que sembla, Dolç sí que va acudir a l’acte de conciliació a Sevilla «però no va haver-hi acord perquè ho va negar tot», detallava García Pelayo sobre els últims moviments judicials de l’excuidadora, que ha sigut demandada per Isabel Pantoja per revelació de secrets. Una demanda a la qual se li ha sumat una altra querella interposada per Julián Muñoz, expareja de la tonadillera, que l’acusa d’un presumpte delicte de calúmnies.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.