Detinguts a Elx dos especialistes en drogues de disseny

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Elx a dos persones, un home i una dona, ambdós de nacionalitat espanyola, de 29 i 30 anys, per delictes relacionats amb el tràfic de drogues i tinença il·lícita d’armes.

Agents pertanyents al Grup d’Estupefaents de la Policia Judicial de la Comissaria de Policia Nacional a Elx van centrar una investigació sobre una persona que suposadament podria estar dedicant-se a la distribució de substàncies estupefaents a l’esmentada ciutat.

Després de mesos d’investigació i múltiples vigilàncies discretes realitzades sobre l’investigat, els policies van descobrir que esta persona, juntament amb la seua dona, es dedicaven presumptament a la venda i distribució de cocaïna, marihuana, així com un altre tipus de droga de recent presència al mercat il·lícit anomenada vulgarment amb el nom de “cocaïna rosa“.

Amb tota la informació recopilada, els agents dins del marc d’un dispositiu de prevenció contra la delinqüència i el tràfic de drogues a la ciutat, van procedir a la detenció de les dos persones implicades presumptament en tràfic de drogues, mentre anaven a bord d’un vehicle.

Després d’una minuciosa inspecció realitzada sobre l’automòbil, els agents van localitzar a la part posterior de l’equip de música, un compartiment on ocultaven 4.500 euros fraccionats en bitllets, presumptament procedent del tràfic il·lícit de substàncies estupefaents.

Continuant la línia de la investigació, els encarregats del cas amb autorització judicial van dur a terme l’entrada i registre de dos habitatges dels detinguts, ubicades a les localitats alacantines de Bigastro i en Catral.

Els policies van comprovar que un dels habitatges disposava de grans mesures de seguretat, tenia col·locades càmeres de seguretat per tenir un control total del perímetre exterior, i a l’interior de l’immoble van descobrir que estava perfectament dissenyada per a albergar una plantació de marihuana a gran escala i tota la instal·lació que disposava l’immoble es trobava enganxada il·legalment al fluid elèctric.

En el registre de l’altre habitatge, van localitzar i van intervenir 300 grams de “cocaïna rosa“, 7 grams de cocaïna, 2 pistoles de 9 mm parabellum i 148 cartutxos, un puny americà, un “taser”, una navalla de grans dimensions, una escopeta d’aire comprimit, diversos útils relacionats amb la pesada i tall de la substància estupefaent i 1.200 euros en efectiu.

La droga intervinguda anomenada “Tusi” és una nova droga de disseny
La substància rosàcia intervinguda, es tracta d’un tipus de droga de disseny, denominada com “Tusi” o “cocaïna rosa”, i que és potencialment més perillosa per l’alt nivell d’addicció que genera, considerada una droga d’elit pel seu alt preu de venda en el mercat negre.

Els dos detinguts van ser posats a disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de la ciutat d’Orihuela, Que va decretar l’ingrés a presó d’un d’ells.

Anuncios

Últimes notícies

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.

Educació fixa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga servici mínim en la vaga

Educació proposa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga considerat servici mínim en la vaga indefinida des de l'11 de maig per a assegurar les avaluacions i l'accés a la EBAU.

Les matriculacions de turismes cauen un 15,7% a l’abril en la Comunitat Valenciana enfront de l’avanç nacional

Les matriculacions de turismes i tot terrenys baixen un 15,7% a l'abril en la Comunitat Valenciana, mentres el mercat espanyol creix un 7,8%, impulsat pels vehicles electrificats.