Localitzen a Elx la major granja il·legal de gossos de raça

Després de diverses setmanes d’investigació la Unitat d’Urbanitat i Medi Ambient (UMA) de la policia local d’Elx, en col·laboració de la regidoria de Sanitat i Benestar Animal, ha localitzat una granja il·legal de gossos de raça que portava exercint l’activitat de cria i venda durant diversos anys sense les corresponents autoritzacions administratives. Els fets han tingut lloc en una finca les instal·lacions de la qual incompleixen la normativa urbanística.

 

Durant els esbrinaments els agents van aconseguir interceptar la venda d’un dels animals a un particular per un import de 1.200 euros, la qual cosa va portar a les autoritats a la localització exacta de les instal·lacions on s’estava exercint l’activitat.

 

En el lloc es van trobar 137 gossos en diferents zones separats per edat, sexe, i sales de paritori. Una vegada revisada tota la documentació en el moment de la inspecció, es va comprovar que el presumpte autor dels fets manca de llicència d’activitat, llicència ambiental, assegurança de responsabilitat civil, declaració de nucli zoològic i certificat de compatibilitat urbanística.

 

Segons la normativa per les infraccions detectades, la persona implicada s’enfronta a sancions que oscil·len de 6.000 a 18.000 euros, a la clausura temporal de les instal·lacions per un període màxim de cinc anys i a la prohibició d’adquirir altres animals per un termini d’1 a 10 anys no excloent aquestes infraccions la responsabilitat civil o penal que pogueren correspondre-li.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.