Empitjora l’estat de salut de Zaplana i és ingressat en La Fe

 

Les últimes informacions sobre l’estat d’Eduardo Zaplana asseguren que l’estat de salut de l’exministre del PP és molt preocupant i en les últimes hores ha empitjorat. Eduardo Zaplana es troba diagnosticat de leucèmia i en presó provisional sense fiança des del passat 24 de maig. Segons fon pròximes al seu entorn, Zaplana té un risc de morir en la presó pròxim al 100% segons l’informe mèdic. Segons ha avançat ‘Telecinco’ les últimes notícies assenyalen que Zaplana ha ingressat en aïllament en l’Hospital La Fe de València, ja que ha empitjorat considerablement el seu estat de salut. 

Aquestes mateixes fonts informen que el sistema immunològic del polític es troba baix de defenses i especialment vulnerable, cosa que podrà fer que contraguera ràpidament qualsevol malaltia. El metge de l’hospital La Fe de València encarregat de tractar a l’exdirigent del PP critica la decisió dels magistrats de mantindre en presó provisional des de maig a Zaplana, qualificant el seu criteri «d’inhumà». 

Com és sabut, l’exministre del PP i exdirectiu de Telefònica està acusat d’una desena de delictes de corrupció per la qual cosa la fiscalia estima que existix un alt risc de fuga si abandona la presó, aprofitant l’enorme quantitat de diners defraudats que presumptament manté ocults a l’estranger. Eduardo Zaplana, segons sembla, acudix cada quinze dies a l’Hospital La Fe de València per a revisions i per a realitzar-se proves mèdiques per a la seua leucèmia, malaltia que patix des de 2015 quan es va sotmetre a un transplantament de mèdul·la. Els advocats han presentat ja quatre recursos, tots ells rebutjats, per a demanar la posada en llibertat o l’arrest domiciliari al·legant un «deteriorament acusat» de l’estat de salut de l’exministre.

 

 

Últimes notícies

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.