Anuncios

Empitjora l’estat de salut de Zaplana i és ingressat en La Fe

 

Les últimes informacions sobre l’estat d’Eduardo Zaplana asseguren que l’estat de salut de l’exministre del PP és molt preocupant i en les últimes hores ha empitjorat. Eduardo Zaplana es troba diagnosticat de leucèmia i en presó provisional sense fiança des del passat 24 de maig. Segons fon pròximes al seu entorn, Zaplana té un risc de morir en la presó pròxim al 100% segons l’informe mèdic. Segons ha avançat ‘Telecinco’ les últimes notícies assenyalen que Zaplana ha ingressat en aïllament en l’Hospital La Fe de València, ja que ha empitjorat considerablement el seu estat de salut. 

Aquestes mateixes fonts informen que el sistema immunològic del polític es troba baix de defenses i especialment vulnerable, cosa que podrà fer que contraguera ràpidament qualsevol malaltia. El metge de l’hospital La Fe de València encarregat de tractar a l’exdirigent del PP critica la decisió dels magistrats de mantindre en presó provisional des de maig a Zaplana, qualificant el seu criteri «d’inhumà». 

Anuncios

Com és sabut, l’exministre del PP i exdirectiu de Telefònica està acusat d’una desena de delictes de corrupció per la qual cosa la fiscalia estima que existix un alt risc de fuga si abandona la presó, aprofitant l’enorme quantitat de diners defraudats que presumptament manté ocults a l’estranger. Eduardo Zaplana, segons sembla, acudix cada quinze dies a l’Hospital La Fe de València per a revisions i per a realitzar-se proves mèdiques per a la seua leucèmia, malaltia que patix des de 2015 quan es va sotmetre a un transplantament de mèdul·la. Els advocats han presentat ja quatre recursos, tots ells rebutjats, per a demanar la posada en llibertat o l’arrest domiciliari al·legant un «deteriorament acusat» de l’estat de salut de l’exministre.

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.
Anuncios