Empitjora l’estat de salut de Zaplana i és ingressat en La Fe

 

Les últimes informacions sobre l’estat d’Eduardo Zaplana asseguren que l’estat de salut de l’exministre del PP és molt preocupant i en les últimes hores ha empitjorat. Eduardo Zaplana es troba diagnosticat de leucèmia i en presó provisional sense fiança des del passat 24 de maig. Segons fon pròximes al seu entorn, Zaplana té un risc de morir en la presó pròxim al 100% segons l’informe mèdic. Segons ha avançat ‘Telecinco’ les últimes notícies assenyalen que Zaplana ha ingressat en aïllament en l’Hospital La Fe de València, ja que ha empitjorat considerablement el seu estat de salut. 

Aquestes mateixes fonts informen que el sistema immunològic del polític es troba baix de defenses i especialment vulnerable, cosa que podrà fer que contraguera ràpidament qualsevol malaltia. El metge de l’hospital La Fe de València encarregat de tractar a l’exdirigent del PP critica la decisió dels magistrats de mantindre en presó provisional des de maig a Zaplana, qualificant el seu criteri «d’inhumà». 

Anuncios

Com és sabut, l’exministre del PP i exdirectiu de Telefònica està acusat d’una desena de delictes de corrupció per la qual cosa la fiscalia estima que existix un alt risc de fuga si abandona la presó, aprofitant l’enorme quantitat de diners defraudats que presumptament manté ocults a l’estranger. Eduardo Zaplana, segons sembla, acudix cada quinze dies a l’Hospital La Fe de València per a revisions i per a realitzar-se proves mèdiques per a la seua leucèmia, malaltia que patix des de 2015 quan es va sotmetre a un transplantament de mèdul·la. Els advocats han presentat ja quatre recursos, tots ells rebutjats, per a demanar la posada en llibertat o l’arrest domiciliari al·legant un «deteriorament acusat» de l’estat de salut de l’exministre.

 

 

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.