Alguns empresaris denuncien a la Policia Local d’Alzira per tancar negocis permesos durant l’estat d’alarma

Bugaderia

Els agents van indicar que esta classe de negoci no garantix les mesures d’higiene | Pixabay

 

Alguns empresaris han denunciat a la Policia Local d’Alzira, en la comarca de la Ribera, per obligar a tancar alguns negocis de màquines expenedores i locals d’autoservici per a llavar la roba durant l’estat d’alarma. Per este motiu, dos dels propietaris afectats ho han portat a juí, ja que esta classe d’activitats suposaven una excepció durant l’estat d’alarma. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’,  no va ser fins al passat 20 d’abril quan la policia es va posar en contacte amb els propietaris per a informar de què tenien dos hores per a tancar els seus negocis.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Un dels propietaris afectats afirma que es va precintar el seu negoci sense cap notificació oficial. D’esta forma, quan estos empresaris sol·licitaren els motius del tancament dels seus locals, els agents van indicar que els productes que oferixen les màquines expenedores no són de primera necessitat i que esta classe de negoci no garantix les mesures d’higiene, igualment que els locals d’autoservici per a llavar la roba. 

 

Per tal de justificar-se, els afectats aporten un comunicat de la direcció general de Comerç sobre la continuïtat de l’activitat de les màquines expenedores que assenyala que el funcionament està permés per a la venda d’uns productes determinats. Per altra banda, pel que fa a la higiene, l’Ordre SND/399/20 del 9 de maig diu que «el titular del negoci haurà d’assegurar el compliment de les mesures d’higiene i desinfecció adequades i informar als usuaris del seu ús correcte».

Últimes notícies

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que cap professor serà perseguit a la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca garanteix que cap docent serà perseguit a la Comunitat Valenciana i defensa un model de llibertat educativa i de pensament. El president rebutja les crítiques a la Inspecció educativa i apel·la a millorar el sistema sense generar polèmiques.

Pérez Llorca alerta que els centres de menors estan al 200 % i veu difícil assumir més xiquets migrants

Juanfran Pérez Llorca adverteix que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan saturats, amb ocupacions del 200 %, i veu molt difícil acollir més xiquets migrants mentre no hi haja més espai i personal.

Els fills del matrimoni irlandés mort a Cullera ja estan amb familiars

Els dos fills del matrimoni irlandés trobat mort en un xalet de Cullera, de 14 i 15 anys i amb necessitats especials, ja estan sota la cura de tres familiars desplaçats des d’Irlanda aquesta matinada. L’Ajuntament ha mobilitzat suport psicològic i social des del moment en què els adolescents van trobar els cossos dels seus pares.

Buñol es tenyeix de roig amb 22.000 persones en una Tomatina de rècord

Buñol ha donat inici a la Tomatina 2026 amb l’aforament complet, 22.000 participants i 150 tones de tomata pera llançades pels carrers del municipi.

El Palau de Congressos incorpora realitat augmentada sense ulleres en un pla pilot

El Palau de Congressos de València ha posat en marxa un projecte pilot de realitat augmentada sense ulleres per a convertir conferències i presentacions en experiències immersives durant nou mesos de proves.