Alguns empresaris denuncien a la Policia Local d’Alzira per tancar negocis permesos durant l’estat d’alarma

Bugaderia

Els agents van indicar que esta classe de negoci no garantix les mesures d’higiene | Pixabay

 

Alguns empresaris han denunciat a la Policia Local d’Alzira, en la comarca de la Ribera, per obligar a tancar alguns negocis de màquines expenedores i locals d’autoservici per a llavar la roba durant l’estat d’alarma. Per este motiu, dos dels propietaris afectats ho han portat a juí, ja que esta classe d’activitats suposaven una excepció durant l’estat d’alarma. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’,  no va ser fins al passat 20 d’abril quan la policia es va posar en contacte amb els propietaris per a informar de què tenien dos hores per a tancar els seus negocis.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Un dels propietaris afectats afirma que es va precintar el seu negoci sense cap notificació oficial. D’esta forma, quan estos empresaris sol·licitaren els motius del tancament dels seus locals, els agents van indicar que els productes que oferixen les màquines expenedores no són de primera necessitat i que esta classe de negoci no garantix les mesures d’higiene, igualment que els locals d’autoservici per a llavar la roba. 

 

Per tal de justificar-se, els afectats aporten un comunicat de la direcció general de Comerç sobre la continuïtat de l’activitat de les màquines expenedores que assenyala que el funcionament està permés per a la venda d’uns productes determinats. Per altra banda, pel que fa a la higiene, l’Ordre SND/399/20 del 9 de maig diu que «el titular del negoci haurà d’assegurar el compliment de les mesures d’higiene i desinfecció adequades i informar als usuaris del seu ús correcte».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.