Alguns empresaris denuncien a la Policia Local d’Alzira per tancar negocis permesos durant l’estat d’alarma

Ejemplo de shortcode con estilo
Els agents van indicar que esta classe de negoci no garantix les mesures d’higiene | Pixabay   Alguns empresaris han denunciat a la Policia Local d’Alzira, en la comarca de la Ribera, per obligar a tancar alguns negocis de màquines expenedores i locals d’autoservici per a llavar la roba durant l’estat d’alarma. Per este motiu, […]
Bugaderia

Els agents van indicar que esta classe de negoci no garantix les mesures d’higiene | Pixabay

 

Alguns empresaris han denunciat a la Policia Local d’Alzira, en la comarca de la Ribera, per obligar a tancar alguns negocis de màquines expenedores i locals d’autoservici per a llavar la roba durant l’estat d’alarma. Per este motiu, dos dels propietaris afectats ho han portat a juí, ja que esta classe d’activitats suposaven una excepció durant l’estat d’alarma. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’,  no va ser fins al passat 20 d’abril quan la policia es va posar en contacte amb els propietaris per a informar de què tenien dos hores per a tancar els seus negocis.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Un dels propietaris afectats afirma que es va precintar el seu negoci sense cap notificació oficial. D’esta forma, quan estos empresaris sol·licitaren els motius del tancament dels seus locals, els agents van indicar que els productes que oferixen les màquines expenedores no són de primera necessitat i que esta classe de negoci no garantix les mesures d’higiene, igualment que els locals d’autoservici per a llavar la roba. 

 

Per tal de justificar-se, els afectats aporten un comunicat de la direcció general de Comerç sobre la continuïtat de l’activitat de les màquines expenedores que assenyala que el funcionament està permés per a la venda d’uns productes determinats. Per altra banda, pel que fa a la higiene, l’Ordre SND/399/20 del 9 de maig diu que «el titular del negoci haurà d’assegurar el compliment de les mesures d’higiene i desinfecció adequades i informar als usuaris del seu ús correcte».

Últimes notícies

La flota mediterrània aspira a pescar 180 dies l’any que ve

Miguel Castell ha defensat davant la UE ampliar a 180 els dies d’activitat de la flota mediterrània en 2027. També ha reclamat normes adaptades i menys restriccions acumulades.

Més de 300 persones descobrixen el taller de Renfe a València

Més de 300 persones han visitat la base de manteniment de Renfe a València durant la jornada de portes obertes pel Dia del Tren. A escala estatal, les nou bases obertes han rebut més de 2.400 visitants.

Picanya acollirà el seminari de la Filmoteca sobre *El pisito*

La Filmoteca Valenciana dedicarà del 25 al 27 de novembre un seminari a la pel·lícula de 1959, amb sessions a València i Picanya. Les persones residents en municipis afectats per la dana de 2024 podran inscriure’s gratuïtament.

La CV-700 en Onda reabre i recupera la circulació després de la dana Adam

La CV-700 a Onda ha reobert després de les pluges del 18 al 20 d’octubre. Així, ja circula el trànsit per les 14 carreteres autonòmiques afectades.

Compromís denuncia a Antifraude contractes de l’Exaltació de 2024

Compromís ha denunciat davant Antifrau possibles irregularitats en els contractes de l’Exaltació de les Falleres Majors de València de 2024. L’Agència ha obert una investigació arran de la denúncia de Pere Fuset.

Quatre dones detingudes a Alacant per furtar en una perfumeria

La Policia Nacional ha detingut quatre dones d’entre 29 i 43 anys a Alacant. Presumptament, furtaven perfums mentre ocultaven la seua identitat amb roba d’aparença àrab.

La dana de 2024 se agravó por crecidas simultáneas en varios barrancos

La UPV concluye que las crecidas casi simultáneas de varios barrancos, los sedimentos y la urbanització de zones inundables van agreujar la dana de 2024 a l’Horta Sud.

Presó per deu atracaments a gasolineres de l’Horta Nord

Un home de 52 anys ha ingressat en presó preventiva per deu atracaments amb arma blanca a gasolineres de l’Horta Nord. Les estacions estaven ateses per dones que es trobaven soles.