Entren a robar les col·lectes del cap de setmana en l’església de Benissa

 

Esta matinada de dissabte s’ha produït un robatori en l’església de la Puríssima Xiqueta del municipi de Benissa, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Tot indica que un grup de persones ha entrat en l’edifici i ha furtat els diners que s’han recol·lectat en les misses celebrades el cap de setmana.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els lladres, que haurien entrat per la porta de darrer de l’església, han furtat les dos col·lectes de les misses celebrades, una quantitat de diners del que no se sap el total.

 

A demés, els autors del robatori han intentat obrir el lloc a on està guardada la Puríssima Xiqueta en un intent per trobar i agarrar més diners i objectes de valor però, afortunadament per a la parròquia i els seus seguidors, no ho han conseguit.

Últimes notícies

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.

Del somni al comiat polèmic: els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

La segona etapa de Pedro Martínez al Valencia Basket ha repetit el patró de la primera: il·lusió inicial, èxits esportius històrics i un comiat tens, ara amb el seu fitxatge pel Real Madrid.

València s’atura per homenatjar les víctimes de l’accident del metro 20 anys després

València ha commemorat el vinté aniversari de l’accident de Metrovalencia amb un emotiu homenatge davant el monument a les víctimes, que ha reunit l’AVM3J i associacions de víctimes de la dana.

La Xarxa Vives distingix Francis Mojica amb la seua Medalla d’Honor per revolucionar la genètica

El microbiòleg de la Universitat d’Alacant Francis Mojica ha rebut la Medalla d’Honor de la Xarxa Vives a la Universitat de Perpinyà per la seua aportació clau al sistema CRISPR, que ha revolucionat l’edició genètica.

La jutgessa de la DANA descarta investigar de moment si Mazzolari va mentir o té responsabilitats penals

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha refusat obrir una peça sobre un possible fals testimoni de la diputada provincial de Carreteres, Reme Mazzolari, o sobre eventuals responsabilitats penals, com demanava l’acusació popular de Ciudadanos.

Pedro Martínez paga la clàusula i trenca amb el València Basket per a fitxar pel Real Madrid

Pedro Martínez ha fet efectiva la seua clàusula de rescissió i posa fi a la seua segona etapa al València Basket per a firmar pel Real Madrid, després de dos temporades plenes d’èxits recents.