Els errors que podrien haver impedit que Víctor ‘El Peonza’ s’emportara a Andrea i l’estavellara contra una gasolinera

Andrea junto a Víctor, su expareja y conductor del vehículo el día que fallecieron en un choque contra una gasolinera

Andrea amb la seua exparella i conductor del vehicle el dia que van morir en xocar contra una gasolinera | Twitter

 

La família d’Andrea, la jove de 20 anys assassinada per la seua parella el passat 23 de desembre quan aquest va estavellar el vehicle contra una gasolinera a Benicàssim, a Castelló, creu que es van cometre molts errors que van facilitar el seu segrest i la seua mort.  La mare d’Andrea, Inma, assegura que «no va ser un accident, va ser un segrest, un assassinat», i diversos veïns del municipi han reafirmat la seua teoria explicant a la policia què van vore i què van escoltar el passat dissabte al matí. 

 

Tanmateix, els veïns de Vila-real consideren que el segrest d’Andrea es podria haver evitat, especialment tenint en compte que ella havia interposat una denúncia contra Víctor i tenia una ordre d’allunyament de 200 metres, després d’intentar atropellar-la.  

 

Víctor Llorens Jordà, exnovio de Andrea y su presunto asesino

Víctor Llorens Jordà, exparella d’Andrea i presumpte assassí | Twitter

 

Els veïns van presenciar els fets

Andrea se n’anava a treballar quan, de sobte, la seua exparella, Víctor, la va obligar a entrar dins el seu cotxe amenaçant-la amb una navalla i se la va emportar. Els veïns van sentir els crits i alguns van descriure l’escena. Un d’ells fins i tot va llançar una estufa per la finestra per intentar bloquejar el pas del cotxe, mentre uns altres van cridar a la policia i van donar les dades del vehicle.

Segons la Policia Nacional, vint minuts més tard, Víctor va estavellar el cotxe en què viatjaven contra una gasolinera a l’N-340, al municipi de Benicàssim, a Castelló. Els agents van localitzar la navalla dins el vehicle i no van vore cap rastre de frenades a la carretera, el que reafirma la teoria del segrest i assassinat masclista. 

 

Víctor Llorens Jordà, exnovio de Andrea y su presunto asesino

Víctor Llorens Jordà, exparella d’Andrea i presumpte assassí | Twitter

 

Va intentar atropellar-la unes setmanes abans

La germana d’Andrea Carballo assegura que la mateixa navalla que Víctor va utilitzar per emportar-se a la seua germana, també la va utilitzar anteriorment per punxar les rodes del cotxe familiar després que Andrea el denunciara per maltractament. «Li va dir a ma germana que mataria a la seua família», assegura la germana d’Andrea. 

 

Andrea va ser enterrada este passat dimarts 26 de desembre a Vila-real amb la sensació per part de familiars, veïns i amics què la tragèdia es podia haver evitat, ja que ella l’havia denunciat després que Víctor l’intentara atropellar-la el passat 13 de desembre. 

Un incident que va acabar amb una ordre d’allunyament de 200 metres contra Víctor, així com la prohibició de poder comunicar-se amb Andrea. Un fet que, ja aleshores, els seus pares consideraven insuficient. 

 

Víctor Llorens Jordà, exnovio de Andrea y su presunto asesino

Víctor Llorens Jordà, exparella d’Andrea i presumpte assassí | Twitter

 

Víctor coneixia tots els seus moviments

Malgrat l’ordre d’allunyament, Víctor continuava coneixent les seues passes i la seua rutina. Sabia que el moment idoni per executar els seus plans era quan Andrea es disposava a anar a treballar.

 

La vesprada anterior als fets, Andrea va anar a prendre un cafè amb un dels policies que la custodiaven, qui li va assegurar que l’endemà al matí patrullarien la zona. No obstant, en el moment del segrest, Andrea estava sola. 

 

Víctor Llorens Jordà ja tenia diversos precendents per maltractaments. Una de les seues relacions anteriors també va ser víctima de violència de gènere. El tio d’Andrea assegura que «ha matat a tota la família». «Un assassí de merda, un covard i despreciable», sentenciava sobre l’assassinat de la seua neboda. 

Últimes notícies

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència de Castelló ha condemnat a penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella del Maestrat per la seua implicació en abusos sexuals a menors comesos durant anys.

Rubén Burgos demana centrar-se en el present davant el Saragossa en la Copa de la Reina

Rubén Burgos reclama màxima concentració en el present per a afrontar la semifinal de la Copa de la Reina davant el Casademont Zaragoza, rival que ha dominat al València Basket esta temporada, mentres el vestuari confia en la seua experiència i en el suport de l'afició.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència Provincial de Castelló ha imposat penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una secta de Vistabella del Maestrat per abusos sexuals continuats a menors.

La comissió de les VPP d’Alacant arrancarà amb tècnics de Contractació, Patrimoni i Urbanisme

La comissió municipal sobre possibles irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan a Alacant començarà a l'abril amb les declaracions de funcionaris i alts càrrecs de Patrimoni, Contractació i Urbanisme, abans de citar als responsables polítics.

CaixaBank confirma els seus objectius a l’alça fins a 2027 malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank manté els objectius revisats a l'alça del seu pla 2025-2027 després d'un benefici rècord i anuncia un dividend superior, mentres afronta una vaga sindical per la pressió comercial.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió d’acció real d’Embullats

Disney rodara durant huit mesos la version de accion real d'Embullats en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana, amb Ciutat de la Llum com un dels principals focus de produccion.

Arcadi España assumix Hisenda i admet que aprovar nous Pressupostos serà una tasca molt difícil

Arcadi España pren les regnes d'Hisenda amb el repte de tirar avant nous Pressupostos, mentres Carlos Cuerpo assumix la Vicepresidència Primera amb un missatge de meritocràcia i reforç de l'Estat del Benestar.

El Oceanogràfic inaugura una galeria interactiva sobre l’Àrtic amb il·lustradors afectats per la dana

El Oceanogràfic de València estrena una galeria interactiva a l'aire lliure en la zona de l'Àrtic, creada al costat d'il·lustradors locals afectats per la dana de 2024, que combina art, divulgació científica i joc per a explicar la fragilitat dels ecosistemes polars.