Els errors que podrien haver impedit que Víctor ‘El Peonza’ s’emportara a Andrea i l’estavellara contra una gasolinera

Andrea junto a Víctor, su expareja y conductor del vehículo el día que fallecieron en un choque contra una gasolinera

Andrea amb la seua exparella i conductor del vehicle el dia que van morir en xocar contra una gasolinera | Twitter

 

La família d’Andrea, la jove de 20 anys assassinada per la seua parella el passat 23 de desembre quan aquest va estavellar el vehicle contra una gasolinera a Benicàssim, a Castelló, creu que es van cometre molts errors que van facilitar el seu segrest i la seua mort.  La mare d’Andrea, Inma, assegura que «no va ser un accident, va ser un segrest, un assassinat», i diversos veïns del municipi han reafirmat la seua teoria explicant a la policia què van vore i què van escoltar el passat dissabte al matí. 

 

Tanmateix, els veïns de Vila-real consideren que el segrest d’Andrea es podria haver evitat, especialment tenint en compte que ella havia interposat una denúncia contra Víctor i tenia una ordre d’allunyament de 200 metres, després d’intentar atropellar-la.  

 

Víctor Llorens Jordà, exnovio de Andrea y su presunto asesino

Víctor Llorens Jordà, exparella d’Andrea i presumpte assassí | Twitter

 

Els veïns van presenciar els fets

Andrea se n’anava a treballar quan, de sobte, la seua exparella, Víctor, la va obligar a entrar dins el seu cotxe amenaçant-la amb una navalla i se la va emportar. Els veïns van sentir els crits i alguns van descriure l’escena. Un d’ells fins i tot va llançar una estufa per la finestra per intentar bloquejar el pas del cotxe, mentre uns altres van cridar a la policia i van donar les dades del vehicle.

Segons la Policia Nacional, vint minuts més tard, Víctor va estavellar el cotxe en què viatjaven contra una gasolinera a l’N-340, al municipi de Benicàssim, a Castelló. Els agents van localitzar la navalla dins el vehicle i no van vore cap rastre de frenades a la carretera, el que reafirma la teoria del segrest i assassinat masclista. 

 

Víctor Llorens Jordà, exnovio de Andrea y su presunto asesino

Víctor Llorens Jordà, exparella d’Andrea i presumpte assassí | Twitter

 

Va intentar atropellar-la unes setmanes abans

La germana d’Andrea Carballo assegura que la mateixa navalla que Víctor va utilitzar per emportar-se a la seua germana, també la va utilitzar anteriorment per punxar les rodes del cotxe familiar després que Andrea el denunciara per maltractament. «Li va dir a ma germana que mataria a la seua família», assegura la germana d’Andrea. 

 

Andrea va ser enterrada este passat dimarts 26 de desembre a Vila-real amb la sensació per part de familiars, veïns i amics què la tragèdia es podia haver evitat, ja que ella l’havia denunciat després que Víctor l’intentara atropellar-la el passat 13 de desembre. 

Un incident que va acabar amb una ordre d’allunyament de 200 metres contra Víctor, així com la prohibició de poder comunicar-se amb Andrea. Un fet que, ja aleshores, els seus pares consideraven insuficient. 

 

Víctor Llorens Jordà, exnovio de Andrea y su presunto asesino

Víctor Llorens Jordà, exparella d’Andrea i presumpte assassí | Twitter

 

Víctor coneixia tots els seus moviments

Malgrat l’ordre d’allunyament, Víctor continuava coneixent les seues passes i la seua rutina. Sabia que el moment idoni per executar els seus plans era quan Andrea es disposava a anar a treballar.

 

La vesprada anterior als fets, Andrea va anar a prendre un cafè amb un dels policies que la custodiaven, qui li va assegurar que l’endemà al matí patrullarien la zona. No obstant, en el moment del segrest, Andrea estava sola. 

 

Víctor Llorens Jordà ja tenia diversos precendents per maltractaments. Una de les seues relacions anteriors també va ser víctima de violència de gènere. El tio d’Andrea assegura que «ha matat a tota la família». «Un assassí de merda, un covard i despreciable», sentenciava sobre l’assassinat de la seua neboda. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.