Els errors que podrien haver impedit que Víctor ‘El Peonza’ s’emportara a Andrea i l’estavellara contra una gasolinera

Andrea junto a Víctor, su expareja y conductor del vehículo el día que fallecieron en un choque contra una gasolinera

Andrea amb la seua exparella i conductor del vehicle el dia que van morir en xocar contra una gasolinera | Twitter

 

La família d’Andrea, la jove de 20 anys assassinada per la seua parella el passat 23 de desembre quan aquest va estavellar el vehicle contra una gasolinera a Benicàssim, a Castelló, creu que es van cometre molts errors que van facilitar el seu segrest i la seua mort.  La mare d’Andrea, Inma, assegura que «no va ser un accident, va ser un segrest, un assassinat», i diversos veïns del municipi han reafirmat la seua teoria explicant a la policia què van vore i què van escoltar el passat dissabte al matí. 

 

Tanmateix, els veïns de Vila-real consideren que el segrest d’Andrea es podria haver evitat, especialment tenint en compte que ella havia interposat una denúncia contra Víctor i tenia una ordre d’allunyament de 200 metres, després d’intentar atropellar-la.  

 

Víctor Llorens Jordà, exnovio de Andrea y su presunto asesino

Víctor Llorens Jordà, exparella d’Andrea i presumpte assassí | Twitter

 

Els veïns van presenciar els fets

Andrea se n’anava a treballar quan, de sobte, la seua exparella, Víctor, la va obligar a entrar dins el seu cotxe amenaçant-la amb una navalla i se la va emportar. Els veïns van sentir els crits i alguns van descriure l’escena. Un d’ells fins i tot va llançar una estufa per la finestra per intentar bloquejar el pas del cotxe, mentre uns altres van cridar a la policia i van donar les dades del vehicle.

Segons la Policia Nacional, vint minuts més tard, Víctor va estavellar el cotxe en què viatjaven contra una gasolinera a l’N-340, al municipi de Benicàssim, a Castelló. Els agents van localitzar la navalla dins el vehicle i no van vore cap rastre de frenades a la carretera, el que reafirma la teoria del segrest i assassinat masclista. 

 

Víctor Llorens Jordà, exnovio de Andrea y su presunto asesino

Víctor Llorens Jordà, exparella d’Andrea i presumpte assassí | Twitter

 

Va intentar atropellar-la unes setmanes abans

La germana d’Andrea Carballo assegura que la mateixa navalla que Víctor va utilitzar per emportar-se a la seua germana, també la va utilitzar anteriorment per punxar les rodes del cotxe familiar després que Andrea el denunciara per maltractament. «Li va dir a ma germana que mataria a la seua família», assegura la germana d’Andrea. 

 

Andrea va ser enterrada este passat dimarts 26 de desembre a Vila-real amb la sensació per part de familiars, veïns i amics què la tragèdia es podia haver evitat, ja que ella l’havia denunciat després que Víctor l’intentara atropellar-la el passat 13 de desembre. 

Un incident que va acabar amb una ordre d’allunyament de 200 metres contra Víctor, així com la prohibició de poder comunicar-se amb Andrea. Un fet que, ja aleshores, els seus pares consideraven insuficient. 

 

Víctor Llorens Jordà, exnovio de Andrea y su presunto asesino

Víctor Llorens Jordà, exparella d’Andrea i presumpte assassí | Twitter

 

Víctor coneixia tots els seus moviments

Malgrat l’ordre d’allunyament, Víctor continuava coneixent les seues passes i la seua rutina. Sabia que el moment idoni per executar els seus plans era quan Andrea es disposava a anar a treballar.

 

La vesprada anterior als fets, Andrea va anar a prendre un cafè amb un dels policies que la custodiaven, qui li va assegurar que l’endemà al matí patrullarien la zona. No obstant, en el moment del segrest, Andrea estava sola. 

 

Víctor Llorens Jordà ja tenia diversos precendents per maltractaments. Una de les seues relacions anteriors també va ser víctima de violència de gènere. El tio d’Andrea assegura que «ha matat a tota la família». «Un assassí de merda, un covard i despreciable», sentenciava sobre l’assassinat de la seua neboda. 

Últimes notícies

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.