Els errors que podrien haver impedit que Víctor ‘El Peonza’ s’emportara a Andrea i l’estavellara contra una gasolinera

Andrea junto a Víctor, su expareja y conductor del vehículo el día que fallecieron en un choque contra una gasolinera

Andrea amb la seua exparella i conductor del vehicle el dia que van morir en xocar contra una gasolinera | Twitter

 

La família d’Andrea, la jove de 20 anys assassinada per la seua parella el passat 23 de desembre quan aquest va estavellar el vehicle contra una gasolinera a Benicàssim, a Castelló, creu que es van cometre molts errors que van facilitar el seu segrest i la seua mort.  La mare d’Andrea, Inma, assegura que «no va ser un accident, va ser un segrest, un assassinat», i diversos veïns del municipi han reafirmat la seua teoria explicant a la policia què van vore i què van escoltar el passat dissabte al matí. 

 

Tanmateix, els veïns de Vila-real consideren que el segrest d’Andrea es podria haver evitat, especialment tenint en compte que ella havia interposat una denúncia contra Víctor i tenia una ordre d’allunyament de 200 metres, després d’intentar atropellar-la.  

 

Víctor Llorens Jordà, exnovio de Andrea y su presunto asesino

Víctor Llorens Jordà, exparella d’Andrea i presumpte assassí | Twitter

 

Els veïns van presenciar els fets

Andrea se n’anava a treballar quan, de sobte, la seua exparella, Víctor, la va obligar a entrar dins el seu cotxe amenaçant-la amb una navalla i se la va emportar. Els veïns van sentir els crits i alguns van descriure l’escena. Un d’ells fins i tot va llançar una estufa per la finestra per intentar bloquejar el pas del cotxe, mentre uns altres van cridar a la policia i van donar les dades del vehicle.

Segons la Policia Nacional, vint minuts més tard, Víctor va estavellar el cotxe en què viatjaven contra una gasolinera a l’N-340, al municipi de Benicàssim, a Castelló. Els agents van localitzar la navalla dins el vehicle i no van vore cap rastre de frenades a la carretera, el que reafirma la teoria del segrest i assassinat masclista. 

 

Víctor Llorens Jordà, exnovio de Andrea y su presunto asesino

Víctor Llorens Jordà, exparella d’Andrea i presumpte assassí | Twitter

 

Va intentar atropellar-la unes setmanes abans

La germana d’Andrea Carballo assegura que la mateixa navalla que Víctor va utilitzar per emportar-se a la seua germana, també la va utilitzar anteriorment per punxar les rodes del cotxe familiar després que Andrea el denunciara per maltractament. «Li va dir a ma germana que mataria a la seua família», assegura la germana d’Andrea. 

 

Andrea va ser enterrada este passat dimarts 26 de desembre a Vila-real amb la sensació per part de familiars, veïns i amics què la tragèdia es podia haver evitat, ja que ella l’havia denunciat després que Víctor l’intentara atropellar-la el passat 13 de desembre. 

Un incident que va acabar amb una ordre d’allunyament de 200 metres contra Víctor, així com la prohibició de poder comunicar-se amb Andrea. Un fet que, ja aleshores, els seus pares consideraven insuficient. 

 

Víctor Llorens Jordà, exnovio de Andrea y su presunto asesino

Víctor Llorens Jordà, exparella d’Andrea i presumpte assassí | Twitter

 

Víctor coneixia tots els seus moviments

Malgrat l’ordre d’allunyament, Víctor continuava coneixent les seues passes i la seua rutina. Sabia que el moment idoni per executar els seus plans era quan Andrea es disposava a anar a treballar.

 

La vesprada anterior als fets, Andrea va anar a prendre un cafè amb un dels policies que la custodiaven, qui li va assegurar que l’endemà al matí patrullarien la zona. No obstant, en el moment del segrest, Andrea estava sola. 

 

Víctor Llorens Jordà ja tenia diversos precendents per maltractaments. Una de les seues relacions anteriors també va ser víctima de violència de gènere. El tio d’Andrea assegura que «ha matat a tota la família». «Un assassí de merda, un covard i despreciable», sentenciava sobre l’assassinat de la seua neboda. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.