Els errors que podrien haver impedit que Víctor ‘El Peonza’ s’emportara a Andrea i l’estavellara contra una gasolinera

Andrea junto a Víctor, su expareja y conductor del vehículo el día que fallecieron en un choque contra una gasolinera

Andrea amb la seua exparella i conductor del vehicle el dia que van morir en xocar contra una gasolinera | Twitter

 

La família d’Andrea, la jove de 20 anys assassinada per la seua parella el passat 23 de desembre quan aquest va estavellar el vehicle contra una gasolinera a Benicàssim, a Castelló, creu que es van cometre molts errors que van facilitar el seu segrest i la seua mort.  La mare d’Andrea, Inma, assegura que «no va ser un accident, va ser un segrest, un assassinat», i diversos veïns del municipi han reafirmat la seua teoria explicant a la policia què van vore i què van escoltar el passat dissabte al matí. 

 

Tanmateix, els veïns de Vila-real consideren que el segrest d’Andrea es podria haver evitat, especialment tenint en compte que ella havia interposat una denúncia contra Víctor i tenia una ordre d’allunyament de 200 metres, després d’intentar atropellar-la.  

 

Víctor Llorens Jordà, exnovio de Andrea y su presunto asesino

Víctor Llorens Jordà, exparella d’Andrea i presumpte assassí | Twitter

 

Els veïns van presenciar els fets

Andrea se n’anava a treballar quan, de sobte, la seua exparella, Víctor, la va obligar a entrar dins el seu cotxe amenaçant-la amb una navalla i se la va emportar. Els veïns van sentir els crits i alguns van descriure l’escena. Un d’ells fins i tot va llançar una estufa per la finestra per intentar bloquejar el pas del cotxe, mentre uns altres van cridar a la policia i van donar les dades del vehicle.

Segons la Policia Nacional, vint minuts més tard, Víctor va estavellar el cotxe en què viatjaven contra una gasolinera a l’N-340, al municipi de Benicàssim, a Castelló. Els agents van localitzar la navalla dins el vehicle i no van vore cap rastre de frenades a la carretera, el que reafirma la teoria del segrest i assassinat masclista. 

 

Víctor Llorens Jordà, exnovio de Andrea y su presunto asesino

Víctor Llorens Jordà, exparella d’Andrea i presumpte assassí | Twitter

 

Va intentar atropellar-la unes setmanes abans

La germana d’Andrea Carballo assegura que la mateixa navalla que Víctor va utilitzar per emportar-se a la seua germana, també la va utilitzar anteriorment per punxar les rodes del cotxe familiar després que Andrea el denunciara per maltractament. «Li va dir a ma germana que mataria a la seua família», assegura la germana d’Andrea. 

 

Andrea va ser enterrada este passat dimarts 26 de desembre a Vila-real amb la sensació per part de familiars, veïns i amics què la tragèdia es podia haver evitat, ja que ella l’havia denunciat després que Víctor l’intentara atropellar-la el passat 13 de desembre. 

Un incident que va acabar amb una ordre d’allunyament de 200 metres contra Víctor, així com la prohibició de poder comunicar-se amb Andrea. Un fet que, ja aleshores, els seus pares consideraven insuficient. 

 

Víctor Llorens Jordà, exnovio de Andrea y su presunto asesino

Víctor Llorens Jordà, exparella d’Andrea i presumpte assassí | Twitter

 

Víctor coneixia tots els seus moviments

Malgrat l’ordre d’allunyament, Víctor continuava coneixent les seues passes i la seua rutina. Sabia que el moment idoni per executar els seus plans era quan Andrea es disposava a anar a treballar.

 

La vesprada anterior als fets, Andrea va anar a prendre un cafè amb un dels policies que la custodiaven, qui li va assegurar que l’endemà al matí patrullarien la zona. No obstant, en el moment del segrest, Andrea estava sola. 

 

Víctor Llorens Jordà ja tenia diversos precendents per maltractaments. Una de les seues relacions anteriors també va ser víctima de violència de gènere. El tio d’Andrea assegura que «ha matat a tota la família». «Un assassí de merda, un covard i despreciable», sentenciava sobre l’assassinat de la seua neboda. 

Últimes notícies

José Mourinho registra ‘The Special One’ com a marca per al seu negoci de vi

'The Special One', el sobrenom que acompanya a José Mourinho des dels seus anys en el Chelsea, es convertix també en la marca registrada amb la qual el tècnic portugués impulsa el seu projecte vinícola a la UE.

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.

El conseller de Sanitat porta al Suprem la seua querella contra Diana Morant per calúmnies

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha formalitzat davant el Tribunal Suprem una querella contra la ministra Diana Morant per acusacions de corrupció vinculades a la privatització sanitària i a la seua relació amb Ribera Salut.

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.