8.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Esclavitzen a una persona per a mantindre un cultiu de marihuana a Picassent

La Guàrdia Civil de Picassent ha detingut a 3 persones i investigat a 2 en la localitat de Picassent pels delictes de tràfic de drogues, pertinença a grup criminal, tracte degradant, detenció il·legal, amenaces i defraudació de fluid elèctric.

L’agost de 2021 es va tindre coneixement de l’existència d’un punt de venda de droga en la localitat de Picassent, iniciant-se així l’operació ONEVU. Es va poder acreditar que diversos membres d’una família estaven desenvolupant activitats relacionades amb el tràfic de marihuana. En concret, s’utilitzava a un menor d’edat per a la venda directa d’aquesta substància.

Posteriorment, components de la Guàrdia Civil de Carlet van rebre denúncia d’una persona que deia estar obligada per membres d’aquesta família mantindre una plantació de marihuana. Segons el seu testimoniatge va estar sotmés a tracte degradant i vexatori durant 5 mesos i va anar forçat a mantindre aquest cultiu. Segons va declarar, va estar sota condicions pròximes a l’esclavitud, va perdre pes per falta d’aliment i va patir lesions físiques i psicològiques.

Es van realitzar 4 registres domiciliaris, en els quals es van confiscar unes 200 plantes de marihuana en ple desenvolupament, així com 250 grams de cànnabis preparats per a la seua distribució i venda, 685 euros en efectiu, armes prohibides de tipus tasser i una pistola simulada.

Finalment es va procedir a la detenció de 3 persones de nacionalitat espanyola d’entre 31 i 42 anys, així com la investigació d’altres 2, nacionals espanyols de 21 i 17 anys, pels delictes de tràfic de drogues, pertinença a grup criminal, tracte degradant, detenció il·legal, amenaces de mort i defraudació de fluid elèctric. Es van desactivar en aquesta operació tres punts de venda de substàncies estupefaents de la localitat de Picassent.

Les diligències van ser entregades en el Jugat d’Instrucció Número 3 de la localitat de Picassent.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.