Esclavitzen a una persona per a mantindre un cultiu de marihuana a Picassent

La Guàrdia Civil de Picassent ha detingut a 3 persones i investigat a 2 en la localitat de Picassent pels delictes de tràfic de drogues, pertinença a grup criminal, tracte degradant, detenció il·legal, amenaces i defraudació de fluid elèctric.

L’agost de 2021 es va tindre coneixement de l’existència d’un punt de venda de droga en la localitat de Picassent, iniciant-se així l’operació ONEVU. Es va poder acreditar que diversos membres d’una família estaven desenvolupant activitats relacionades amb el tràfic de marihuana. En concret, s’utilitzava a un menor d’edat per a la venda directa d’aquesta substància.

Posteriorment, components de la Guàrdia Civil de Carlet van rebre denúncia d’una persona que deia estar obligada per membres d’aquesta família mantindre una plantació de marihuana. Segons el seu testimoniatge va estar sotmés a tracte degradant i vexatori durant 5 mesos i va anar forçat a mantindre aquest cultiu. Segons va declarar, va estar sota condicions pròximes a l’esclavitud, va perdre pes per falta d’aliment i va patir lesions físiques i psicològiques.

Es van realitzar 4 registres domiciliaris, en els quals es van confiscar unes 200 plantes de marihuana en ple desenvolupament, així com 250 grams de cànnabis preparats per a la seua distribució i venda, 685 euros en efectiu, armes prohibides de tipus tasser i una pistola simulada.

Finalment es va procedir a la detenció de 3 persones de nacionalitat espanyola d’entre 31 i 42 anys, així com la investigació d’altres 2, nacionals espanyols de 21 i 17 anys, pels delictes de tràfic de drogues, pertinença a grup criminal, tracte degradant, detenció il·legal, amenaces de mort i defraudació de fluid elèctric. Es van desactivar en aquesta operació tres punts de venda de substàncies estupefaents de la localitat de Picassent.

Les diligències van ser entregades en el Jugat d’Instrucció Número 3 de la localitat de Picassent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca exigix un nou model de finançament autonòmic i un fons d’anivellament per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca reclama al Ministeri d'Hisenda un nou model de finançament autonòmic i un fons d'anivellament transitori com a gest clar cap a la Comunitat Valenciana.

El PP s’alinea amb Vox per a blindar escuts i símbols franquistes en la Comunitat Valenciana

El PP anuncia que recolzarà en Les Corts la proposta de Vox per a evitar la retirada d'escuts, creus i plaques vinculades al franquisme en la Comunitat Valenciana, al·legant la protecció del patrimoni històric enfront de la llei de memòria democràtica.

Anticorrupció posa sota la lupa a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta xarxa de col·locació

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables municipals per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la suposada col·locació dirigida de personal públic.

Pérez Llorca recolza a Catalá i defén el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció i mostra la seua confiança total en l'alcaldessa de València, María José Catalá, i en la gestió en el Port.

Les Corts avalen prolongar fins a 2026 els avantatges fiscals per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes preveuen aprovar per unanimitat l'ampliació fins a 2026 de les ajudes fiscals per a la compra de vivenda dels afectats per l'incendi de Campanar i una bonificació del 100% en transmissions de ramaderia extensiva.

Istobal impulsa la seua expansió internacional i eleva un 14% la seua facturació en 2025

Istobal eleva la seua facturació fins a 199 milions en 2025, un 14% més que l'any anterior, i obté un benefici net de 9,7 milions gràcies a l'impuls internacional i als servicis i químics.

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.