Esclavitzen a una persona per a mantindre un cultiu de marihuana a Picassent

La Guàrdia Civil de Picassent ha detingut a 3 persones i investigat a 2 en la localitat de Picassent pels delictes de tràfic de drogues, pertinença a grup criminal, tracte degradant, detenció il·legal, amenaces i defraudació de fluid elèctric.

L’agost de 2021 es va tindre coneixement de l’existència d’un punt de venda de droga en la localitat de Picassent, iniciant-se així l’operació ONEVU. Es va poder acreditar que diversos membres d’una família estaven desenvolupant activitats relacionades amb el tràfic de marihuana. En concret, s’utilitzava a un menor d’edat per a la venda directa d’aquesta substància.

Posteriorment, components de la Guàrdia Civil de Carlet van rebre denúncia d’una persona que deia estar obligada per membres d’aquesta família mantindre una plantació de marihuana. Segons el seu testimoniatge va estar sotmés a tracte degradant i vexatori durant 5 mesos i va anar forçat a mantindre aquest cultiu. Segons va declarar, va estar sota condicions pròximes a l’esclavitud, va perdre pes per falta d’aliment i va patir lesions físiques i psicològiques.

Es van realitzar 4 registres domiciliaris, en els quals es van confiscar unes 200 plantes de marihuana en ple desenvolupament, així com 250 grams de cànnabis preparats per a la seua distribució i venda, 685 euros en efectiu, armes prohibides de tipus tasser i una pistola simulada.

Finalment es va procedir a la detenció de 3 persones de nacionalitat espanyola d’entre 31 i 42 anys, així com la investigació d’altres 2, nacionals espanyols de 21 i 17 anys, pels delictes de tràfic de drogues, pertinença a grup criminal, tracte degradant, detenció il·legal, amenaces de mort i defraudació de fluid elèctric. Es van desactivar en aquesta operació tres punts de venda de substàncies estupefaents de la localitat de Picassent.

Les diligències van ser entregades en el Jugat d’Instrucció Número 3 de la localitat de Picassent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.