Espectacular rescat d’un ciclista accidentat en la Senda dels Enginyers a Ontinyent

Els bombers en les tasques de rescat

Els bombers en les tasques de rescat | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Tasques de rescat dels bombers

Tasques de rescat dels bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Un ciclista s’ha accidentat este diumenge en un camí de la senda dels Enginyers d’Ontinyent, a la Vall d’Albaida. L’home, que conduïa la seua bici pel camí, ha caigut per una zona de matolls i ha resultat ferit d’una cama, per la qual cosa no es podia alçar. S’ha alertat a l’equip del GERA i bombers d’Ontinyent per tal de rescatar el ciclista accidentat. Fins al lloc de l’accident Emergències ha mobilitzat un helicòpter del consorci així com diverses dotacions del parc d’Ontinyent, BUP d’Ontinyent, el cap del Parc d’Ontinyent, així com Brigades d’Emergència. Els bombers i els efectius sanitaris han assistit amb uns primers auxilis el ciclista, i l’han posat en la llitera per a traslladar-lo en l’helicòpter medicalitzat, que l’ha traslladat fins al poliesportiu d’Ontinyent, i des d’eixe punt una unitat del Suport Vital Bàsic, l’ha portat a l’hospital de la capital de la Vall d’Albaida.

 

Tasques de rescat dels bombers

Tasques de rescat dels bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Moment del rescat

Moment del rescat | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Cau una dona per un pont a una altura de cinc metres en Azuébar

Una dona ha caigut des d’un pont situat a l’entrada del terme municipal d’Azuébar, a l’Alt Palància, en direcció a Soneja. La dona s’ha precipitat des d’una altura d’uns cinc metres de manera accidental, segons sembla i ha resultat ferida. S’ha alertat a Emergències que ha desplaçat fins al lloc de l’accident una dotació de bombers del parc de l’Alt Palància que van desplaçar la ferida fins a una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que s’havia traslladat també. La dona, de 35 anys, es trobava conscient durant la caiguda i va ser ingressada en l’hospital de Sagunt amb pronòstic reservat. Segons s’ha informat des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, l’avís es va rebre al voltant de les 21.30 hores, quan una persona que passava pel lloc, va alertar de l’accident en vore la dona a terra. La Guàrdia Civil, que també es va mobilitzar, no ha pogut esclarir encara la causa de la caiguda, sobre la qual han iniciat una investigació.

 

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.