Espectacular rescat d’un ciclista accidentat en la Senda dels Enginyers a Ontinyent

Els bombers en les tasques de rescat

Els bombers en les tasques de rescat | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Tasques de rescat dels bombers

Tasques de rescat dels bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Un ciclista s’ha accidentat este diumenge en un camí de la senda dels Enginyers d’Ontinyent, a la Vall d’Albaida. L’home, que conduïa la seua bici pel camí, ha caigut per una zona de matolls i ha resultat ferit d’una cama, per la qual cosa no es podia alçar. S’ha alertat a l’equip del GERA i bombers d’Ontinyent per tal de rescatar el ciclista accidentat. Fins al lloc de l’accident Emergències ha mobilitzat un helicòpter del consorci així com diverses dotacions del parc d’Ontinyent, BUP d’Ontinyent, el cap del Parc d’Ontinyent, així com Brigades d’Emergència. Els bombers i els efectius sanitaris han assistit amb uns primers auxilis el ciclista, i l’han posat en la llitera per a traslladar-lo en l’helicòpter medicalitzat, que l’ha traslladat fins al poliesportiu d’Ontinyent, i des d’eixe punt una unitat del Suport Vital Bàsic, l’ha portat a l’hospital de la capital de la Vall d’Albaida.

 

Tasques de rescat dels bombers

Tasques de rescat dels bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Moment del rescat

Moment del rescat | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Cau una dona per un pont a una altura de cinc metres en Azuébar

Una dona ha caigut des d’un pont situat a l’entrada del terme municipal d’Azuébar, a l’Alt Palància, en direcció a Soneja. La dona s’ha precipitat des d’una altura d’uns cinc metres de manera accidental, segons sembla i ha resultat ferida. S’ha alertat a Emergències que ha desplaçat fins al lloc de l’accident una dotació de bombers del parc de l’Alt Palància que van desplaçar la ferida fins a una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que s’havia traslladat també. La dona, de 35 anys, es trobava conscient durant la caiguda i va ser ingressada en l’hospital de Sagunt amb pronòstic reservat. Segons s’ha informat des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, l’avís es va rebre al voltant de les 21.30 hores, quan una persona que passava pel lloc, va alertar de l’accident en vore la dona a terra. La Guàrdia Civil, que també es va mobilitzar, no ha pogut esclarir encara la causa de la caiguda, sobre la qual han iniciat una investigació.

 

Últimes notícies

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.