14.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Espectacular rescat d’un ciclista accidentat en la Senda dels Enginyers a Ontinyent

Els bombers en les tasques de rescat

Els bombers en les tasques de rescat | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Tasques de rescat dels bombers

Tasques de rescat dels bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Un ciclista s’ha accidentat este diumenge en un camí de la senda dels Enginyers d’Ontinyent, a la Vall d’Albaida. L’home, que conduïa la seua bici pel camí, ha caigut per una zona de matolls i ha resultat ferit d’una cama, per la qual cosa no es podia alçar. S’ha alertat a l’equip del GERA i bombers d’Ontinyent per tal de rescatar el ciclista accidentat. Fins al lloc de l’accident Emergències ha mobilitzat un helicòpter del consorci així com diverses dotacions del parc d’Ontinyent, BUP d’Ontinyent, el cap del Parc d’Ontinyent, així com Brigades d’Emergència. Els bombers i els efectius sanitaris han assistit amb uns primers auxilis el ciclista, i l’han posat en la llitera per a traslladar-lo en l’helicòpter medicalitzat, que l’ha traslladat fins al poliesportiu d’Ontinyent, i des d’eixe punt una unitat del Suport Vital Bàsic, l’ha portat a l’hospital de la capital de la Vall d’Albaida.

 

Tasques de rescat dels bombers

Tasques de rescat dels bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Moment del rescat

Moment del rescat | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Cau una dona per un pont a una altura de cinc metres en Azuébar

Una dona ha caigut des d’un pont situat a l’entrada del terme municipal d’Azuébar, a l’Alt Palància, en direcció a Soneja. La dona s’ha precipitat des d’una altura d’uns cinc metres de manera accidental, segons sembla i ha resultat ferida. S’ha alertat a Emergències que ha desplaçat fins al lloc de l’accident una dotació de bombers del parc de l’Alt Palància que van desplaçar la ferida fins a una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que s’havia traslladat també. La dona, de 35 anys, es trobava conscient durant la caiguda i va ser ingressada en l’hospital de Sagunt amb pronòstic reservat. Segons s’ha informat des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, l’avís es va rebre al voltant de les 21.30 hores, quan una persona que passava pel lloc, va alertar de l’accident en vore la dona a terra. La Guàrdia Civil, que també es va mobilitzar, no ha pogut esclarir encara la causa de la caiguda, sobre la qual han iniciat una investigació.

 

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.