Espectacular rescat d’un ciclista accidentat en la Senda dels Enginyers a Ontinyent

Els bombers en les tasques de rescat

Els bombers en les tasques de rescat | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Tasques de rescat dels bombers

Tasques de rescat dels bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Un ciclista s’ha accidentat este diumenge en un camí de la senda dels Enginyers d’Ontinyent, a la Vall d’Albaida. L’home, que conduïa la seua bici pel camí, ha caigut per una zona de matolls i ha resultat ferit d’una cama, per la qual cosa no es podia alçar. S’ha alertat a l’equip del GERA i bombers d’Ontinyent per tal de rescatar el ciclista accidentat. Fins al lloc de l’accident Emergències ha mobilitzat un helicòpter del consorci així com diverses dotacions del parc d’Ontinyent, BUP d’Ontinyent, el cap del Parc d’Ontinyent, així com Brigades d’Emergència. Els bombers i els efectius sanitaris han assistit amb uns primers auxilis el ciclista, i l’han posat en la llitera per a traslladar-lo en l’helicòpter medicalitzat, que l’ha traslladat fins al poliesportiu d’Ontinyent, i des d’eixe punt una unitat del Suport Vital Bàsic, l’ha portat a l’hospital de la capital de la Vall d’Albaida.

 

Tasques de rescat dels bombers

Tasques de rescat dels bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Moment del rescat

Moment del rescat | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Cau una dona per un pont a una altura de cinc metres en Azuébar

Una dona ha caigut des d’un pont situat a l’entrada del terme municipal d’Azuébar, a l’Alt Palància, en direcció a Soneja. La dona s’ha precipitat des d’una altura d’uns cinc metres de manera accidental, segons sembla i ha resultat ferida. S’ha alertat a Emergències que ha desplaçat fins al lloc de l’accident una dotació de bombers del parc de l’Alt Palància que van desplaçar la ferida fins a una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que s’havia traslladat també. La dona, de 35 anys, es trobava conscient durant la caiguda i va ser ingressada en l’hospital de Sagunt amb pronòstic reservat. Segons s’ha informat des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, l’avís es va rebre al voltant de les 21.30 hores, quan una persona que passava pel lloc, va alertar de l’accident en vore la dona a terra. La Guàrdia Civil, que també es va mobilitzar, no ha pogut esclarir encara la causa de la caiguda, sobre la qual han iniciat una investigació.

 

Últimes notícies

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.

Carlos Romero confia a gaudir al màxim amb el seu perfil ofensiu al Villarreal

El lateral del Villarreal Carlos Romero ha celebrat el seu debut oficial després de dos anys cedit a l’Espanyol i ha assegurat que el seu perfil ofensiu encaixa amb l’estil de l’equip. El jugador ha valorat també la reacció del conjunt groguet en el camp del Racing de Santander, on ha remuntat un 2-0 en contra fins a empatar.

El Medusa de Cullera arreplega 185.000 assistents i posa data a l’edició del 2027

La dotzena edició del Festival Medusa de Cullera ha congregat prop de 185.000 persones, ha superat les previsions i ha confirmat ja les dates de la 13a edició, que se celebrarà del 12 al 16 d’agost de 2027.

Tanquem Cofrents carrega contra la pròrroga de la nuclear d’Almaraz i alerta pel futur de Cofrents

La plataforma Tanquem Cofrents denuncia que la pròrroga de la central nuclear d’Almaraz trenca el pla de transició energètica del govern i alerta que Iberdrola es prepara per a allargar la vida de Cofrents més enllà de 2030.

Permesa la crema de palla d’arròs a menys de 500 metres de zona forestal des del 16 de setembre

Medi Ambient ha autoritzat de manera excepcional la crema de restolls i palla d’arròs en humedals pròxims a zona forestal des del 16 de setembre fins a final de campanya, amb condicions estrictes per a evitar incendis i problemes mediambientals.

Un estudi de la UPV alerta que les estadístiques policials amaguen zones de risc per a les dones

Un estudi internacional liderat per la UPV conclou que les dades policials sobre violència contra les dones no reflectixen totes les zones de risc i defensa combinar-les amb informació de la ciutadania i de les xarxes socials per a millorar les polítiques de seguretat urbana.

Cauen dos bandes itinerants de robatoris en vivendes amb almenys 27 assalts aclarits

La Policia Nacional ha desarticulat a Madrid i València dos grups criminals itinerants especialitzats en robatoris en vivendes, amb almenys 27 delictes aclarits i set detinguts, cinc d’ells ja en presó provisional.