Espectacular rescat d’un ciclista accidentat en la Senda dels Enginyers a Ontinyent

Els bombers en les tasques de rescat

Els bombers en les tasques de rescat | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Tasques de rescat dels bombers

Tasques de rescat dels bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Un ciclista s’ha accidentat este diumenge en un camí de la senda dels Enginyers d’Ontinyent, a la Vall d’Albaida. L’home, que conduïa la seua bici pel camí, ha caigut per una zona de matolls i ha resultat ferit d’una cama, per la qual cosa no es podia alçar. S’ha alertat a l’equip del GERA i bombers d’Ontinyent per tal de rescatar el ciclista accidentat. Fins al lloc de l’accident Emergències ha mobilitzat un helicòpter del consorci així com diverses dotacions del parc d’Ontinyent, BUP d’Ontinyent, el cap del Parc d’Ontinyent, així com Brigades d’Emergència. Els bombers i els efectius sanitaris han assistit amb uns primers auxilis el ciclista, i l’han posat en la llitera per a traslladar-lo en l’helicòpter medicalitzat, que l’ha traslladat fins al poliesportiu d’Ontinyent, i des d’eixe punt una unitat del Suport Vital Bàsic, l’ha portat a l’hospital de la capital de la Vall d’Albaida.

 

Tasques de rescat dels bombers

Tasques de rescat dels bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Moment del rescat

Moment del rescat | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Cau una dona per un pont a una altura de cinc metres en Azuébar

Una dona ha caigut des d’un pont situat a l’entrada del terme municipal d’Azuébar, a l’Alt Palància, en direcció a Soneja. La dona s’ha precipitat des d’una altura d’uns cinc metres de manera accidental, segons sembla i ha resultat ferida. S’ha alertat a Emergències que ha desplaçat fins al lloc de l’accident una dotació de bombers del parc de l’Alt Palància que van desplaçar la ferida fins a una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que s’havia traslladat també. La dona, de 35 anys, es trobava conscient durant la caiguda i va ser ingressada en l’hospital de Sagunt amb pronòstic reservat. Segons s’ha informat des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, l’avís es va rebre al voltant de les 21.30 hores, quan una persona que passava pel lloc, va alertar de l’accident en vore la dona a terra. La Guàrdia Civil, que també es va mobilitzar, no ha pogut esclarir encara la causa de la caiguda, sobre la qual han iniciat una investigació.

 

Últimes notícies

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.