Dos xics detinguts en València per estafar a dos dones en la compravenda d’un pis

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 27 i 29 anys, els dos d’origen italià, com a presumptes autors d’un delicte d’estafa, després de suposadament enganyar a dos dones en la compravenda d’un pis. Els xics van formalitzar la transacció entregant a les víctimes un total de 198 bitllets falsos de 200 euros per un suposat valor de 39.600 euros.

 

Els agents van iniciar la investigació a mitjan febrer en tindre coneixement que s’estarien duent a terme compravendes en oficines de coworking amb objectes procedents de robatoris en domicilis.

 

Davant estes sospites, els policies van establir un operatiu de vigilància que va culminar amb la identificació i posterior detenció de dos xics, després de formalitzar la compravenda d’un immoble amb diners fraudulents

 

L’engany dels presumptes estafadors

En el transcurs del dispositiu establit, els investigadors van observar com els presumptes estafadors es reunien amb les víctimes en estos espais de treball, en els que es presentaven davant les venedores com a intermediaris d’un comprador que no podia desplaçar-se a València personalment, per a culminar l’operació. 

 

Durant les investigacions els agents en observar una actitud sospitosa dels suposats estafadors, es van entrevistar amb les dos dones a l’eixida del coworking que es van sorprendre de portar bitllets falsos

 

Trobaren als dos sospitosos en un hotel

Immediatament, els policies van iniciar la cerca dels sospitosos, localitzant a un d’ells en el passeig Neptuno en el moment que agarrava un taxi, que després de seguir al vehicle els va portar fins a un hotel de la ciutat de València on van identificar a l’altre estafador.

 

Els investigadors després de fer les comprovacions oportunes els van detindre com a presumptes autors d’un delicte d’estafa. Els dos arrestats, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per al conductor que va atropellar mortalment a una dona a Carlet i va fugir

Un jove de 27 anys ha ingressat a la presó provisional acusat d'homicidi per imprudència greu després d'atropellar mortalment a una dona a Carlet i abandonar el lloc del sinistre.

El soroll, l’agressor invisible que amenaça la salut sense que li parem atenció

El soroll es consolida com un agressor invisible per a la salut, amb especial impacte en xiquets, persones majors i els qui patixen patologies que afecten el sistema nerviós i locomotor, sobretot en entorns urbans i escolars pròxims al trànsit.

Inescop impulsa la formació d’experts africans en cuir sostenible a Elda

Inescop ha format a Elda a professionals del cuir i calçat de Tanzània, Uganda i Etiòpia en control de qualitat, sostenibilitat i noves metodologies de treball dins d'un projecte europeu.

Dimecres amb núvols alts, possible pols en suspensió i ruixats en el nord interior de la Comunitat

Este dimecres s'esperen intervals de núvols mitjans i alts en la Comunitat Valenciana, possibles boires i pols en suspensió en el sud i ruixats aïllats a l'interior nord, amb temperatures en lleuger ascens.

Un expert de la UPV resta alarma al terratrémol d’Ontinyent i el considera un fenomen normal

Un catedràtic de Geofísica de la UPV explica que el terratrémol de 3,5 graus registrat a Ontinyent és habitual en la zona i demana tranquil·litat a la població.

Ontinyent registra un terratrémol de magnitud 3,5 sentit en tot el municipi

Ontinyent ha registrat un terratrémol de magnitud 3,5, sentit en tot el municipi, dins d'una sèrie de huit sismes en poques hores que han despertat a part de la població.

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.