Dos xics detinguts en València per estafar a dos dones en la compravenda d’un pis

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 27 i 29 anys, els dos d’origen italià, com a presumptes autors d’un delicte d’estafa, després de suposadament enganyar a dos dones en la compravenda d’un pis. Els xics van formalitzar la transacció entregant a les víctimes un total de 198 bitllets falsos de 200 euros per un suposat valor de 39.600 euros.

 

Els agents van iniciar la investigació a mitjan febrer en tindre coneixement que s’estarien duent a terme compravendes en oficines de coworking amb objectes procedents de robatoris en domicilis.

 

Davant estes sospites, els policies van establir un operatiu de vigilància que va culminar amb la identificació i posterior detenció de dos xics, després de formalitzar la compravenda d’un immoble amb diners fraudulents

 

L’engany dels presumptes estafadors

En el transcurs del dispositiu establit, els investigadors van observar com els presumptes estafadors es reunien amb les víctimes en estos espais de treball, en els que es presentaven davant les venedores com a intermediaris d’un comprador que no podia desplaçar-se a València personalment, per a culminar l’operació. 

 

Durant les investigacions els agents en observar una actitud sospitosa dels suposats estafadors, es van entrevistar amb les dos dones a l’eixida del coworking que es van sorprendre de portar bitllets falsos

 

Trobaren als dos sospitosos en un hotel

Immediatament, els policies van iniciar la cerca dels sospitosos, localitzant a un d’ells en el passeig Neptuno en el moment que agarrava un taxi, que després de seguir al vehicle els va portar fins a un hotel de la ciutat de València on van identificar a l’altre estafador.

 

Els investigadors després de fer les comprovacions oportunes els van detindre com a presumptes autors d’un delicte d’estafa. Els dos arrestats, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Desmantellades tres clíniques estètiques il·legals que aplicaven bòtox low cost en vivendes

La Guàrdia Civil ha desmantellat tres clíniques estètiques clandestines en domicilis de Tarragona, València i Alacant que aplicaven bòtox sense control sanitari per 150 euros, molt per davall del preu habitual del mercat.

Hisenda retrau a la Generalitat que rebutge 3.669 milions més per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, defén en el Congrés la proposta de nou model de finançament, que aporta 3.669 milions més a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que la Generalitat la rebutge mentres Compromís denuncia l'infrafinançament històric.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a Alacant a la seua parella admet l’error davant el seu superior

El tècnic de Vivenda que va gestionar en exclusiva els expedients de la promoció pública Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer al seu superior que es va equivocar en adjudicar una de les vivendes a la seua parella. La seua actuació ha destapat un suposat colador en la normativa i ha deslligat una crisi política a Alacant.

Vox veu qüestionables les formes del seu diputat en el Congrés però descarta sancionar-li

Vox reconeix que l'actitud del seu diputat José María Sánchez en el Congrés va ser qüestionable, però descarta sancions o queixes formals i responsabilitza als insults que denuncia des d'altres escons.

La meteoròloga d’À Punt defén que amb millors avisos s’haurien salvat vides en la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que, amb avisos clars i a temps a la població, es podrien haver salvat vides en la dana i critica la tardana activació del Cecopi.

Catalá es declara ansiosa perquè la Fiscalia Anticorrupció demane tota la documentació a l’Ajuntament

María José Catalá assegura que la Fiscalia Anticorrupció encara no ha sol·licitat documentació sobre la recol·locació de personal i es mostra disposada a col·laborar activament per a dissipar qualsevol dubte.

Feijóo acusa el Govern d’ocultar les xifres d’immigrants que es beneficiaran de la regularització

Alberto Núñez Feijóo critica que el Govern no concrete en el Congrés quants immigrants s'acolliran a la regularització extraordinària, mentres la ministra Elma Saiz parla d'unes 500.000 persones com a estimació no oficial.

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i alerta d’un possible col·lapse

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i el president de la Generalitat advertix que l'arribada prevista d'altres 1.900 supera la capacitat del sistema d'acolliment autonòmic. A més, critica el nou decret de regularització del Govern central, al qual acusa de posar en risc els servicis públics i de respondre a interessos electorals.