Dos xics detinguts en València per estafar a dos dones en la compravenda d’un pis

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 27 i 29 anys, els dos d’origen italià, com a presumptes autors d’un delicte d’estafa, després de suposadament enganyar a dos dones en la compravenda d’un pis. Els xics van formalitzar la transacció entregant a les víctimes un total de 198 bitllets falsos de 200 euros per un suposat valor de 39.600 euros.

 

Els agents van iniciar la investigació a mitjan febrer en tindre coneixement que s’estarien duent a terme compravendes en oficines de coworking amb objectes procedents de robatoris en domicilis.

 

Davant estes sospites, els policies van establir un operatiu de vigilància que va culminar amb la identificació i posterior detenció de dos xics, després de formalitzar la compravenda d’un immoble amb diners fraudulents

 

L’engany dels presumptes estafadors

En el transcurs del dispositiu establit, els investigadors van observar com els presumptes estafadors es reunien amb les víctimes en estos espais de treball, en els que es presentaven davant les venedores com a intermediaris d’un comprador que no podia desplaçar-se a València personalment, per a culminar l’operació. 

 

Durant les investigacions els agents en observar una actitud sospitosa dels suposats estafadors, es van entrevistar amb les dos dones a l’eixida del coworking que es van sorprendre de portar bitllets falsos

 

Trobaren als dos sospitosos en un hotel

Immediatament, els policies van iniciar la cerca dels sospitosos, localitzant a un d’ells en el passeig Neptuno en el moment que agarrava un taxi, que després de seguir al vehicle els va portar fins a un hotel de la ciutat de València on van identificar a l’altre estafador.

 

Els investigadors després de fer les comprovacions oportunes els van detindre com a presumptes autors d’un delicte d’estafa. Els dos arrestats, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Les màximes cauen fins a 8 graus en la Comunitat però Llíria encara supera els 20

Les temperatures màximes descendixen de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb baixades de fins a 8 graus, encara que en punts com Llíria encara se superen els 20 graus.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana oculta en un contenidor en el port de València

Guàrdia Civil, Policia Nacional i Agència Tributària han interceptat en el port de València 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà, ocults en un contenidor en trànsit, en la major partida detectada fins ara amb eixe origen.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil, a un coordinador de l'Agència de Seguretat i a una treballadora de Ilunion que va estar operativa durant l'episodi.

Una partida de llesques amb ou en mal estat causa una intoxicació per salmonel·la a 89 persones a València

Un banquet celebrat a València el febrer passat va acabar amb 89 persones intoxicades per salmonel·la després de consumir llesques amb ou en mal estat, set d'elles hospitalitzades i ja donades d'alta.

Un xoc entre furgoneta i camió provoca 9 quilòmetres de retencions en l’A-7 a Paterna

Un accident entre una furgoneta i un camió en l'A-7 a l'altura de Paterna provoca nou quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, sense víctimes mortals.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que analitza la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil de la Delegació del Govern i a altres dos responsables vinculats a la resposta d'emergències.

La Mesa d’Educació no aconseguix frenar la vaga docent del 31 de març després de dos hores de negociació

La Conselleria d'Educació i els sindicats tanquen sense acord una reunió de més de dos hores i mantenen la vaga educativa del 31 de març a l'espera d'una nova Mesa el 16 d'abril.

Hugo Duro es veu capaç de superar el seu rècord de 13 gols amb el València

Hugo Duro, màxim golejador del València esta temporada, confia a superar el seu rècord de 13 gols i subratlla el paper de l'equip i de Mestalla en el seu millor moment com a davanter.