13.8 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Detingut en Alcalà-Alcossebre un estafador que oferia un habitatge de lloguer vacacional

La Guàrdia Civil d’Alcalà de Xivert ha detingut a un home que era buscat per trenta-dos requisitòries nacionals de diferents Jutjats del territori nacional.

Els agents del Lloc de la Guàrdia Civil d’Alcalà de Xivert van esbrinar que en la zona del Baix Maestrat residia un home de 58 anys que poguera estar implicat en nombrosos fets delictius comesos en diferents punts del país.

Realitzant nombroses perquisicions van poder recaptar dades de la seua identitat i d’aquesta manera es va constatar que li figuraven nombrosos requeriments judicials que es detallen a continuació:

– Jutjat de Valladolid per cerca, detenció i ingrés a la presó.

– Tres esbrinaments de cerca de detenció i personació dels Jutjats de Valladolid, Toledo i Madrid.

– Cos Nacional de Policia de Vallecas (Madrid) per cerca, detenció i personació.

– Vint-i-set esbrinaments de domicili i parador de Jutjats de Madrid, Getafe, Fuenlabrada, Leganés, Torrejón de Ardoz, Alcoi, Gijón, Torrent, Moncada, Carlet, Albacete, Guadalajara, Biscaia, Barcelona i Mollet del Vallés.

Els fets delictius de les requisitòries judicials, estaven relacionats amb delictes contra el patrimoni i l’ordre socioeconòmic, per estafa.

Recaptada tota aqueixa informació es va continuar amb el dispositiu de cerca a fi de localitzar a aquest, donant com a resultat el passat 23 de juny la seua detenció en una urbanització de la localitat d’Alcalà de Xivert.

L’home s’ocultava sempre emprant mitjans que dificultaven la seua identificació, utilitzant tint per al cabell i complements que ajudaven a amagar el seu rostre com a gorres i ulleres fosques, a més de no usar vehicle per als seus desplaçaments.

Els guàrdies civils van esbrinar que el modus operandi de l’ara detingut era sempre el mateix. Anunciava entre els anys 2015 i 2022 en les xarxes socials un habitatge per a lloguer vacacional en la localitat d’Alcossebre, sol·licitant el pagament de la fiança per endavant per a la reserva, quan les persones arribaven a la població o tractaven de contactar amb ell s’assabentaven del frau, ja que la residència no era de la seua propietat.

El detingut juntament amb les diligències instruïdes han sigut posades a la disposició dels Jutjats de Vinaròs, ordenant el seu ingrés a la presó. L’actuació ha sigut realitzada per efectius del Lloc de la Guàrdia Civil d’Alcalà de Xivert.

Últimes notícies

Ajornat el València Basket-Casademont Zaragoza per l’alerta de fortes pluges

La FEB ha ajornat el dol de Lliga Femenina previst en el Roig Arena per l'alerta meteorològica en la Comunitat. AEMET manté nivell roig per pluges.

Protecció Civil demana evitar desplaçaments per fortes pluges en el litoral de València

Un És-Alert remés a les 19.23 advertix de risc d'inundació des del diumenge al migdia en el litoral nord i sud de València. Aemet ha elevat l'avís a nivell roig.

Mascarell decidix amb un gol i una assistència i saca al Mallorca del descens: 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en el tram final van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i li van permetre eixir de la zona de descens. Muriqi va tancar el triomf amb una cabotada.

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.