Detingut en Alcalà-Alcossebre un estafador que oferia un habitatge de lloguer vacacional

La Guàrdia Civil d’Alcalà de Xivert ha detingut a un home que era buscat per trenta-dos requisitòries nacionals de diferents Jutjats del territori nacional.

Els agents del Lloc de la Guàrdia Civil d’Alcalà de Xivert van esbrinar que en la zona del Baix Maestrat residia un home de 58 anys que poguera estar implicat en nombrosos fets delictius comesos en diferents punts del país.

Realitzant nombroses perquisicions van poder recaptar dades de la seua identitat i d’aquesta manera es va constatar que li figuraven nombrosos requeriments judicials que es detallen a continuació:

– Jutjat de Valladolid per cerca, detenció i ingrés a la presó.

– Tres esbrinaments de cerca de detenció i personació dels Jutjats de Valladolid, Toledo i Madrid.

– Cos Nacional de Policia de Vallecas (Madrid) per cerca, detenció i personació.

– Vint-i-set esbrinaments de domicili i parador de Jutjats de Madrid, Getafe, Fuenlabrada, Leganés, Torrejón de Ardoz, Alcoi, Gijón, Torrent, Moncada, Carlet, Albacete, Guadalajara, Biscaia, Barcelona i Mollet del Vallés.

Els fets delictius de les requisitòries judicials, estaven relacionats amb delictes contra el patrimoni i l’ordre socioeconòmic, per estafa.

Recaptada tota aqueixa informació es va continuar amb el dispositiu de cerca a fi de localitzar a aquest, donant com a resultat el passat 23 de juny la seua detenció en una urbanització de la localitat d’Alcalà de Xivert.

L’home s’ocultava sempre emprant mitjans que dificultaven la seua identificació, utilitzant tint per al cabell i complements que ajudaven a amagar el seu rostre com a gorres i ulleres fosques, a més de no usar vehicle per als seus desplaçaments.

Els guàrdies civils van esbrinar que el modus operandi de l’ara detingut era sempre el mateix. Anunciava entre els anys 2015 i 2022 en les xarxes socials un habitatge per a lloguer vacacional en la localitat d’Alcossebre, sol·licitant el pagament de la fiança per endavant per a la reserva, quan les persones arribaven a la població o tractaven de contactar amb ell s’assabentaven del frau, ja que la residència no era de la seua propietat.

El detingut juntament amb les diligències instruïdes han sigut posades a la disposició dels Jutjats de Vinaròs, ordenant el seu ingrés a la presó. L’actuació ha sigut realitzada per efectius del Lloc de la Guàrdia Civil d’Alcalà de Xivert.

Últimes notícies

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.