Estanc de Castelló patix un robatori i repartix la Bonoloto el mateix dia

Estanc del Grau de Castelló

L’estanc del Grau de Castelló a on s’ha produït el robatori i el premi en 24 hores | Maps

 

Este dimarts de matinada, cap a les 05.30 hores, s’ha produït un robatori en un estanc del Grau de Castelló. Segons pareix, els lladres van trencar una de les finestres del local amb una maça o algun objecte per l’estil i havien entrat pel lateral. En sentir el soroll d’un colp sec, els veïns van eixir al balcó i van poder vore com tres o quatre jóvens entraven a l’estanc i s’emportaven caixes de tabac per un valor que encara no s’ha quantificat.

 

Segons les declaracions dels veïns que ha fet públiques ‘Mediterráneo’, el soroll de l’alarma que va saltar quan van trencar el vidre devia espantar als lladres, ja que van fugir amb molta rapidesa i sense tocar els diners de les caixes registradores. De fet, quan els lladres van fugir del lloc dels fets, van intentar fer un pont a un Seat Ibiza blanc i, com que no ho van conseguir, van furtar un altre cotxe per a fugir amb el vehicle robat.

 

Un estanc robat que repartix el premi de la Bonoloto

Mentres els agents de la Policia Científica estan investigant els fets i arreplegant les empremtes dactilars que van deixar els lladres en el lloc dels fets, la casualitat va voler donar una alegria a esta administració situada entre el carrer de Trafalgar i el passeig de Sebastian Elcano. I és que, este dimarts de nit, l’estanc ha repartit l’únic premi de la Bonoloto de tota Espanya.

 

Concretament, el guanyador s’ha emportat els 208.719,86 euros del segon premi del sorteig, el que correspon a qui acerta cinc números més el complementari. En paraules de Paco Maroto, qui porta l’establiment, «Ahir estava malament, però després de donar el premi, se m’ha passat el malestar». Les casualitats encadenades que ha viscut este estanc del Grau de Castelló.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.