10.1 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Estanc de Castelló patix un robatori i repartix la Bonoloto el mateix dia

Estanc del Grau de Castelló

L’estanc del Grau de Castelló a on s’ha produït el robatori i el premi en 24 hores | Maps

 

Este dimarts de matinada, cap a les 05.30 hores, s’ha produït un robatori en un estanc del Grau de Castelló. Segons pareix, els lladres van trencar una de les finestres del local amb una maça o algun objecte per l’estil i havien entrat pel lateral. En sentir el soroll d’un colp sec, els veïns van eixir al balcó i van poder vore com tres o quatre jóvens entraven a l’estanc i s’emportaven caixes de tabac per un valor que encara no s’ha quantificat.

 

Segons les declaracions dels veïns que ha fet públiques ‘Mediterráneo’, el soroll de l’alarma que va saltar quan van trencar el vidre devia espantar als lladres, ja que van fugir amb molta rapidesa i sense tocar els diners de les caixes registradores. De fet, quan els lladres van fugir del lloc dels fets, van intentar fer un pont a un Seat Ibiza blanc i, com que no ho van conseguir, van furtar un altre cotxe per a fugir amb el vehicle robat.

 

Un estanc robat que repartix el premi de la Bonoloto

Mentres els agents de la Policia Científica estan investigant els fets i arreplegant les empremtes dactilars que van deixar els lladres en el lloc dels fets, la casualitat va voler donar una alegria a esta administració situada entre el carrer de Trafalgar i el passeig de Sebastian Elcano. I és que, este dimarts de nit, l’estanc ha repartit l’únic premi de la Bonoloto de tota Espanya.

 

Concretament, el guanyador s’ha emportat els 208.719,86 euros del segon premi del sorteig, el que correspon a qui acerta cinc números més el complementari. En paraules de Paco Maroto, qui porta l’establiment, «Ahir estava malament, però després de donar el premi, se m’ha passat el malestar». Les casualitats encadenades que ha viscut este estanc del Grau de Castelló.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.