Estanc de Castelló patix un robatori i repartix la Bonoloto el mateix dia

Estanc del Grau de Castelló

L’estanc del Grau de Castelló a on s’ha produït el robatori i el premi en 24 hores | Maps

 

Este dimarts de matinada, cap a les 05.30 hores, s’ha produït un robatori en un estanc del Grau de Castelló. Segons pareix, els lladres van trencar una de les finestres del local amb una maça o algun objecte per l’estil i havien entrat pel lateral. En sentir el soroll d’un colp sec, els veïns van eixir al balcó i van poder vore com tres o quatre jóvens entraven a l’estanc i s’emportaven caixes de tabac per un valor que encara no s’ha quantificat.

 

Segons les declaracions dels veïns que ha fet públiques ‘Mediterráneo’, el soroll de l’alarma que va saltar quan van trencar el vidre devia espantar als lladres, ja que van fugir amb molta rapidesa i sense tocar els diners de les caixes registradores. De fet, quan els lladres van fugir del lloc dels fets, van intentar fer un pont a un Seat Ibiza blanc i, com que no ho van conseguir, van furtar un altre cotxe per a fugir amb el vehicle robat.

 

Un estanc robat que repartix el premi de la Bonoloto

Mentres els agents de la Policia Científica estan investigant els fets i arreplegant les empremtes dactilars que van deixar els lladres en el lloc dels fets, la casualitat va voler donar una alegria a esta administració situada entre el carrer de Trafalgar i el passeig de Sebastian Elcano. I és que, este dimarts de nit, l’estanc ha repartit l’únic premi de la Bonoloto de tota Espanya.

 

Concretament, el guanyador s’ha emportat els 208.719,86 euros del segon premi del sorteig, el que correspon a qui acerta cinc números més el complementari. En paraules de Paco Maroto, qui porta l’establiment, «Ahir estava malament, però després de donar el premi, se m’ha passat el malestar». Les casualitats encadenades que ha viscut este estanc del Grau de Castelló.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.