Estanc de Castelló patix un robatori i repartix la Bonoloto el mateix dia

Estanc del Grau de Castelló

L’estanc del Grau de Castelló a on s’ha produït el robatori i el premi en 24 hores | Maps

 

Este dimarts de matinada, cap a les 05.30 hores, s’ha produït un robatori en un estanc del Grau de Castelló. Segons pareix, els lladres van trencar una de les finestres del local amb una maça o algun objecte per l’estil i havien entrat pel lateral. En sentir el soroll d’un colp sec, els veïns van eixir al balcó i van poder vore com tres o quatre jóvens entraven a l’estanc i s’emportaven caixes de tabac per un valor que encara no s’ha quantificat.

 

Segons les declaracions dels veïns que ha fet públiques ‘Mediterráneo’, el soroll de l’alarma que va saltar quan van trencar el vidre devia espantar als lladres, ja que van fugir amb molta rapidesa i sense tocar els diners de les caixes registradores. De fet, quan els lladres van fugir del lloc dels fets, van intentar fer un pont a un Seat Ibiza blanc i, com que no ho van conseguir, van furtar un altre cotxe per a fugir amb el vehicle robat.

 

Un estanc robat que repartix el premi de la Bonoloto

Mentres els agents de la Policia Científica estan investigant els fets i arreplegant les empremtes dactilars que van deixar els lladres en el lloc dels fets, la casualitat va voler donar una alegria a esta administració situada entre el carrer de Trafalgar i el passeig de Sebastian Elcano. I és que, este dimarts de nit, l’estanc ha repartit l’únic premi de la Bonoloto de tota Espanya.

 

Concretament, el guanyador s’ha emportat els 208.719,86 euros del segon premi del sorteig, el que correspon a qui acerta cinc números més el complementari. En paraules de Paco Maroto, qui porta l’establiment, «Ahir estava malament, però després de donar el premi, se m’ha passat el malestar». Les casualitats encadenades que ha viscut este estanc del Grau de Castelló.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.