Estanc de Castelló patix un robatori i repartix la Bonoloto el mateix dia

Estanc del Grau de Castelló

L’estanc del Grau de Castelló a on s’ha produït el robatori i el premi en 24 hores | Maps

 

Este dimarts de matinada, cap a les 05.30 hores, s’ha produït un robatori en un estanc del Grau de Castelló. Segons pareix, els lladres van trencar una de les finestres del local amb una maça o algun objecte per l’estil i havien entrat pel lateral. En sentir el soroll d’un colp sec, els veïns van eixir al balcó i van poder vore com tres o quatre jóvens entraven a l’estanc i s’emportaven caixes de tabac per un valor que encara no s’ha quantificat.

 

Segons les declaracions dels veïns que ha fet públiques ‘Mediterráneo’, el soroll de l’alarma que va saltar quan van trencar el vidre devia espantar als lladres, ja que van fugir amb molta rapidesa i sense tocar els diners de les caixes registradores. De fet, quan els lladres van fugir del lloc dels fets, van intentar fer un pont a un Seat Ibiza blanc i, com que no ho van conseguir, van furtar un altre cotxe per a fugir amb el vehicle robat.

 

Un estanc robat que repartix el premi de la Bonoloto

Mentres els agents de la Policia Científica estan investigant els fets i arreplegant les empremtes dactilars que van deixar els lladres en el lloc dels fets, la casualitat va voler donar una alegria a esta administració situada entre el carrer de Trafalgar i el passeig de Sebastian Elcano. I és que, este dimarts de nit, l’estanc ha repartit l’únic premi de la Bonoloto de tota Espanya.

 

Concretament, el guanyador s’ha emportat els 208.719,86 euros del segon premi del sorteig, el que correspon a qui acerta cinc números més el complementari. En paraules de Paco Maroto, qui porta l’establiment, «Ahir estava malament, però després de donar el premi, se m’ha passat el malestar». Les casualitats encadenades que ha viscut este estanc del Grau de Castelló.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig