Evacuen un edifici de 48 cases a causa d’un greu incendi en cremar-se un local de motos en Alzira

 

Esta matinada de dimecres, cap a les 04.16 hores, s’ha produït un incendi en un local de venda de motocicletes en el carrer de Requena de la localitat d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València). A causa de la gravetat del foc, els bombers i la Policia Local han hagut d’evacuar l’edifici en el que estava el comerç, que té 48 cases.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, fins al lloc de l’incendi s’han mobilitzat quatre dotacions de bombers del parc d’Alzira i de Cullera, a demés de diferents unitats de comandament. El foc, que ha cremat tot el local i part d’una casa de la primera planta, s’ha donat per controlat a les 04.47 hores. Però no ha sigut fins a les 08.30 hores d’este matí quan s’ha donat per extingir després de ventilar tot l’edifici, ja que havia quedat afectat pel fum.

 

A demés, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha informat de què una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) s’ha desplaçat fins al lloc dels fets i el seu equip mèdic ha assistit a una dona de 92 anys, qui estava marejada. Després de ser atesa, ha sigut donada d’alta allí mateix.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.