Evacuen un edifici de 48 cases a causa d’un greu incendi en cremar-se un local de motos en Alzira

 

Esta matinada de dimecres, cap a les 04.16 hores, s’ha produït un incendi en un local de venda de motocicletes en el carrer de Requena de la localitat d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València). A causa de la gravetat del foc, els bombers i la Policia Local han hagut d’evacuar l’edifici en el que estava el comerç, que té 48 cases.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, fins al lloc de l’incendi s’han mobilitzat quatre dotacions de bombers del parc d’Alzira i de Cullera, a demés de diferents unitats de comandament. El foc, que ha cremat tot el local i part d’una casa de la primera planta, s’ha donat per controlat a les 04.47 hores. Però no ha sigut fins a les 08.30 hores d’este matí quan s’ha donat per extingir després de ventilar tot l’edifici, ja que havia quedat afectat pel fum.

 

A demés, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha informat de què una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) s’ha desplaçat fins al lloc dels fets i el seu equip mèdic ha assistit a una dona de 92 anys, qui estava marejada. Després de ser atesa, ha sigut donada d’alta allí mateix.

Últimes notícies

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, insistix que mai s'ha quedat diners dels bons consum investigats i assegura tindre la consciència tranquil·la malgrat la causa judicial oberta.

CaixaBank manté les seues metes a l’alça malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank ratifica la millora dels seus objectius per al pla 2025-2027 després d'un exercici amb beneficis rècord i creixement per damunt del que es preveu, malgrat l'impacte del conflicte a Orient Mitjà.

Watanabe i Belotti lideren la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm

El campió mundial Ryoji Watanabe i la italiana Valentina Belotti partixen com a principals favorits en la XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm, una cita clau del circuit internacional de carreres de gratacels.

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza per la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'enfronta al Casademont Zaragoza en les semifinals de la Copa de la Reina, amb una plaça en la final en joc i l'opció de trencar la seua mala ratxa davant el líder de lliga.

Hosbec espera una Setmana Santa amb ocupació hotelera estable en la Comunitat Valenciana

Hosbec anticipa una ocupació hotelera estable i en nivells habituals per a Setmana Santa en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana prevista entre el 75 i el 77,4% i pics per damunt del 80% en destins clau com Benidorm, València i Peníscola.

El fred del cap de setmana donarà pas a un temps més primaveral fins al Divendres Sant

La Comunitat Valenciana encadenarà un cap de setmana fred i ventós, amb un Diumenge de Rams especialment desapacible, abans d'un ambient més primaveral fins al Divendres Sant i major incertesa per al final de la Setmana Santa.

Huit detinguts i tres plantacions de marihuana desmantellades a la província de València

La Policia Nacional deté a huit persones i desmantella tres plantacions de marihuana amb més d'un miler de plantes i 33 quilos de cabdells a la província de València. Quatre dels arrestats han ingressat ja a la presó provisional per organització criminal, tràfic de drogues i frau elèctric.

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, nega haver-se beneficiat del presumpte frau en els bons consum de 2022 i 2023 i assegura tindre la consciència tranquil·la.