Evacuen un edifici per un incendi en un pati de llums d’una casa en Elx

 

Esta matinada de dilluns, cap a les 02.36 hores, s’ha produït un greu incendi en un pati de llums en una casa ubicada en el número 8 del carrer d’Isaac Peral de la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant).

 

Ha sigut un veí el que ha avisat els efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant de què s’havia produït un incendi en un pati de llums d’una casa que estava afectant ja a les dos primeres plantes de l’edifici. A conseqüència del trencament dels cristalls del pati, els gasos de l’incendi es van escampar per les escales i les cases, pel que s’ha hagut d’evacuar a tots els veïns de l’edifici.

 

 

S’han mobilitzat fins al lloc dels fets per al treball de sufocament del foc i la ventilació posterior una unitat de comandament, una bomba urbana pesada, un sergent, un cabo i set bombers. A demés, també s’ha mobilitzat una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i s’ha comptat a la col·laboració de la Policia Local de la localitat i de la Nacional. Afortunadament, no hi ha hagut cap persona ferida. Els treballs han finalitzat a les 06.09 hores.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Pla Endavant té en marxa el 62 % de les mesures de la Generalitat set mesos després de la seua aprovació

L’informe de seguiment de febrer indica que el 17 % de les iniciatives ja s’han completat i que el ritme d’execució del pla s’ha duplicat des del mes de juliol

Llevant i Girona busquen oxigen en un dol que pot agitar la zona baixa

El Llevant, penúltim, s'aferra a l'impuls del triomf davant l'Alabés per a continuar viu. El Girona vol frenar el seu sot recent i no enlairar-se d'Europa.

La Generalitat assegura que 4 de cada 5 famílies de la DANA no han cobrat les ajudes de primera necessitat

El Consell critica la falta de pagaments estatals i el bloqueig de fons municipals, mentres defén que el Pla Endavant suma el 57% d'accions finalitzades o en curs.

Acció Cultural demana al TSJCV investigar a Mazón i que la resta del cas seguisca a Catarroja

L'acusació popular ha demanat al TSJCV investigar a Carlos Mazón, aforat, i que la instrucció de la resta d'investigats continue a Catarroja per a evitar demores.

Castelló repartirà 2.000 polseres detectores de substàncies per a previndre agressions sexistes en la Magdalena

Castelló distribuirà 2.000 polseres detectores, tapavasos i polseres de tela durant la Magdalena per a previndre agressions sexistes. Hi haurà quatre Punts Violeta i reforç policial.

Pérez Llorca subratlla l’impuls del Consell a la igualtat amb solucions reals i recursos

Pérez Llorca ha defés que la igualtat s'impulsa amb 'solucions reals' i 'fets mesurables': més programes (de 2 a 9) i 1,8 milions en polítiques públiques. Els premis Isabel Ferrer han reconegut a Mamàs en Acció, Lola Guillamón i Marcela Fernández Losada, amb una crida a visibilitzar el lideratge femení

Avís groc el dissabte a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12, amb tempesta ocasional. Este divendres hi ha avís groc per precipitacions en la Comunitat i, a Alacant, també per mala mar amb vent del sud-oest i ones de 3 metres.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical, instruments i partitures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha aprovat una deducció autonòmica en l'IRPF de fins a 150 € per a gastos de formació musical, instruments, partitures i quotes de societats. És aplicable amb efectes des de l'1 de gener de 2025 en la campanya que comença el 8 d'abril i afecta a bases de fins a 60.000 € individuals i 78.000 € conjuntes.