Evacuen un edifici per un incendi en un pati de llums d’una casa en Elx

 

Esta matinada de dilluns, cap a les 02.36 hores, s’ha produït un greu incendi en un pati de llums en una casa ubicada en el número 8 del carrer d’Isaac Peral de la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant).

 

Ha sigut un veí el que ha avisat els efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant de què s’havia produït un incendi en un pati de llums d’una casa que estava afectant ja a les dos primeres plantes de l’edifici. A conseqüència del trencament dels cristalls del pati, els gasos de l’incendi es van escampar per les escales i les cases, pel que s’ha hagut d’evacuar a tots els veïns de l’edifici.

 

 

S’han mobilitzat fins al lloc dels fets per al treball de sufocament del foc i la ventilació posterior una unitat de comandament, una bomba urbana pesada, un sergent, un cabo i set bombers. A demés, també s’ha mobilitzat una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i s’ha comptat a la col·laboració de la Policia Local de la localitat i de la Nacional. Afortunadament, no hi ha hagut cap persona ferida. Els treballs han finalitzat a les 06.09 hores.

Últimes notícies

Compromís planteja una esmena total a la llei d’Acompanyament per ser sinònim de retallades

Compromís ha registrat una esmena a la totalitat a la llei d’Acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, que acusa de ser sinònim de retallades i d’allunyar-se de les necessitats de la societat valenciana.

L’Elx arranca la pretemporada amb Anselmi al capdavant i la plantilla per completar

L’Elx comença este dimecres la pretemporada amb Martín Anselmi com a nou entrenador i diverses incògnites obertes en la configuració definitiva de la plantilla.

Naix OnRoute: el nou gegant logístic amb 500 camions i seu a Sagunt

Talaexprés, Logística Carosán, Futrans i Transnugón s’han unit per crear OnRoute, un operador logístic amb seu a Sagunt, una flota de 500 camions i presència en diversos punts d’Espanya i Portugal.

Els huit jugadors que se’n van del Llevant este 30 de juny

El Llevant ha acomiadat huit jugadors que finalitzen contracte o cessió este 30 de juny i els ha agraït el seu esforç i professionalitat al Ciutat de València.

L’ERTE Red de Ford Almussafes s’allarga fins a final d’any i complirà dos anys en vigor

L’ERTE Red que afecta tota la plantilla de Ford Almussafes s’ha prorrogat fins al 31 de desembre de 2026, quan este mecanisme de flexibilitat laboral complirà dos anys en vigor.

El Valencia Basket busca rebaixa per a entrar com a propietari de la Eurolliga

El Valencia Basket està negociant amb la Eurolliga la seua entrada definitiva com a club propietari, però intentarà rebaixar una tarifa general que pot rondar els 50 milions d’euros.

Francisco Roig continua en la llista dels majors deutors amb Hisenda amb 7,8 milions

L’Agència Tributària ha tornat a incloure l’empresari valencià Francisco Roig en la llista de grans morosos, amb un deute de 7,8 milions a través de Roig Grupo Corporativo. El llistat incorpora nous noms i en retira altres contribuents que han regularitzat la seua situació.

Pérez Llorca reivindica a Benidorm el model turístic equilibrat i sostenible de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca defensa a Benidorm que el model turístic de la Comunitat Valenciana és equilibrat i sostenible, anuncia més pressupost per al sector i avança un nou Pla Estratègic de Turisme 2026-2030.