Evacuen un edifici per un incendi en un pati de llums d’una casa en Elx

 

Esta matinada de dilluns, cap a les 02.36 hores, s’ha produït un greu incendi en un pati de llums en una casa ubicada en el número 8 del carrer d’Isaac Peral de la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant).

 

Ha sigut un veí el que ha avisat els efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant de què s’havia produït un incendi en un pati de llums d’una casa que estava afectant ja a les dos primeres plantes de l’edifici. A conseqüència del trencament dels cristalls del pati, els gasos de l’incendi es van escampar per les escales i les cases, pel que s’ha hagut d’evacuar a tots els veïns de l’edifici.

 

 

S’han mobilitzat fins al lloc dels fets per al treball de sufocament del foc i la ventilació posterior una unitat de comandament, una bomba urbana pesada, un sergent, un cabo i set bombers. A demés, també s’ha mobilitzat una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i s’ha comptat a la col·laboració de la Policia Local de la localitat i de la Nacional. Afortunadament, no hi ha hagut cap persona ferida. Els treballs han finalitzat a les 06.09 hores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Llevant i Sevilla es juguen la permanència en el dol de les defenses més golejades

Llevant i Sevilla es mesuren en el Ciutat de València en un partit clau per la permanència entre els dos equips més golejats de LaLiga EA Sports.

Pérez Llorca reclama als sindicats que eviten una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca insta els sindicats d'Educació a no convocar vaga al maig, en considerar que perjudicaria els exàmens finals i l'accés a la universitat.

Detinguts a Alacant i Madrid per estafar a persones majors en caixers amb el metodo de sembra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 39 i 44 anys acusats de cinc estafes a persones majors en caixers d'Alacant, Hellin i diversos municipis de Madrid mitjançant el metodo de sembra.

Vicky Foods eleva la seua facturació a 761 milions en 2025 i frega els 4.200 empleats

Vicky Foods va tancar 2025 amb 761 milions d'euros de facturació, un 9% més, 254.600 tones produïdes i una plantilla de 4.200 persones gràcies al seu impuls internacional i inversions industrials.

Compromís acusa PP i Vox de posar en risc l’horta amb el nou PGOU de València

Compromís denuncia que l'adaptació del PGOU de València al PAT de l'Horta obri la porta a allotjaments turístics i negocis hostalers en sòl protegit, afavorint l'especulació i la turistificación.

València aprovarà a l’abril la ZAS de Russafa que limitarà horaris i noves terrasses

L'Ajuntament de València aprovarà a la fi d'abril la Zona Acústicament Saturada de Russafa, que afectarà 18 carrers i imposarà límits a noves terrasses, llicències i horaris comercials i d'oci nocturn.

La Policia Nacional investiga una agressió sexual a una dona prop de la platja de Gandia

La Policia Nacional manté oberta la investigació per una agressió sexual patida per una dona estrangera de 38 anys en un carrer pròxim a la platja de Gandia, ocorreguda de matinada.

Compromís reclama un model europeu per a accelerar la vivenda pública a València

Compromís per València proposa aplicar models europeus de construcció industrialitzada per a accelerar la vivenda pública, començant per les 644 vivendes previstes en Patraix.