Evacuen l’estació de metro Oxford Circus de Londres després «d’un incident» en el qual la policia encara està treballant

 

La policia de Londres ha evacuat les estacions de metro d'Oxford Circus i Bond Street després d'un «incident» del que encara no s'han donat més detalls. Segons alguns mitjans locals, alguns testimonis han informat que s'han escoltat alguns tirs en la zona.

 

  

  

Segons ha informat 'The Thelegraph', davant el desconcert, els agents policials han respost activant el protocol com si d'un atemptat terrorista es tractara i diversos agents armats i de paisà es troben en ple operatiu al costat dels agents de la Policia del Transport de Londres.

 

 

  

  

La policia ha recomanat evitar acostar-se a la zona com a mesures de seguretat. També s'ha ordenat el tancament de tendes i altres locals. El pànic s'ha apoderat ràpidament de la zona amb grans multituds de gent corrent buscant un lloc segur en el qual refugiar-se.

 

 

  

  

Tal com explicava una reportera de la BBC, en els primers moments s'ha produït una «estampida massiva» de gent fugint de l'estació d'Oxford Circus durant la qual s'ha vist a moltes persones «plorant i cridant». Poc després, amb la intervenció policial, el corresponsal d'Antena 3 a Londres destacava que encara que les estacions de metro seguixen tancades, «poc a poc va tornant la calma».

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.