Evacuen l’estació de metro Oxford Circus de Londres després «d’un incident» en el qual la policia encara està treballant

Ejemplo de shortcode con estilo
#BREAKING Police responding to an ‘incident’ at Oxford Circus tube station in #London pic.twitter.com/p8zGeIxdGX — Raveen Aujmaya (@raveenaujmaya) 24 de noviembre de 2017   La policia de Londres ha evacuat les estacions de metro d'Oxford Circus i Bond Street després d'un «incident» del que encara no s'han donat més detalls. Segons alguns mitjans locals, alguns testimonis han informat que s'han […]

 

La policia de Londres ha evacuat les estacions de metro d'Oxford Circus i Bond Street després d'un «incident» del que encara no s'han donat més detalls. Segons alguns mitjans locals, alguns testimonis han informat que s'han escoltat alguns tirs en la zona.

 

  

  

Segons ha informat 'The Thelegraph', davant el desconcert, els agents policials han respost activant el protocol com si d'un atemptat terrorista es tractara i diversos agents armats i de paisà es troben en ple operatiu al costat dels agents de la Policia del Transport de Londres.

 

 

  

  

La policia ha recomanat evitar acostar-se a la zona com a mesures de seguretat. També s'ha ordenat el tancament de tendes i altres locals. El pànic s'ha apoderat ràpidament de la zona amb grans multituds de gent corrent buscant un lloc segur en el qual refugiar-se.

 

 

  

  

Tal com explicava una reportera de la BBC, en els primers moments s'ha produït una «estampida massiva» de gent fugint de l'estació d'Oxford Circus durant la qual s'ha vist a moltes persones «plorant i cridant». Poc després, amb la intervenció policial, el corresponsal d'Antena 3 a Londres destacava que encara que les estacions de metro seguixen tancades, «poc a poc va tornant la calma».

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Descobrixen a El Campello una nova medusa de fins a set mil·límetres

La nova espècie, inofensiva per a les persones i d’entre un i set mil·límetres, s’ha identificat en aigües d’El Campello.

Nacho Ferri, el davanter valencià que lidera el Feyenoord davant de l’Inter

El davanter de Montaverner s’ha convertit en una peça clau del Feyenoord, que s’enfronta este dimarts a l’Inter en la Liga de Campeones.

La Mostra obri amb ‘El mal padre’ i una programació fins al 15 de novembre

La 41a Mostra de València comença dimarts amb ‘El mal padre’, fora de concurs, i oferirà projeccions, tallers i trobades fins al 15 de novembre.

El PP reclama alternatives de transport després de l’accident d’Urda

Després de l’accident ferroviari d’Urda, que ha causat 69 morts, el PP demana alternatives de transport i critica la gestió del Govern.

Roger Llanes oferix diàleg i coordinació institucional «sense trinxeres»

El nou delegat del Govern a la Comunitat Valenciana, Roger Llanes, s’ha compromés a escoltar la Generalitat i les administracions locals. També ha fixat com a prioritats la reconstrucció després de la dana i les eleccions generals del 29 de novembre.

Un sistema de la UPV anticipa desbordaments amb dades de pluja en temps real

La UPV i ValgrAI han presentat una ferramenta que preveu crescudes i possibles inundacions amb fins a 48 hores d’antelació.

Elx identifica 15 persones en un dispositiu preventiu per la convocatòria de Blocus

La Policía Nacional i la Policía Local han identificat 15 persones en un dispositiu preventiu a Elx, sense incidents destacables.

Morant: davant d’una tragèdia, les institucions han de respondre a les víctimes

La ministra Diana Morant ha demanat a les institucions que acompanyen les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda i treballen per aclarir-ne les causes.