Anuncios

Evacuen l’estació de metro Oxford Circus de Londres després «d’un incident» en el qual la policia encara està treballant

 

La policia de Londres ha evacuat les estacions de metro d'Oxford Circus i Bond Street després d'un «incident» del que encara no s'han donat més detalls. Segons alguns mitjans locals, alguns testimonis han informat que s'han escoltat alguns tirs en la zona.

 

  

  

Segons ha informat 'The Thelegraph', davant el desconcert, els agents policials han respost activant el protocol com si d'un atemptat terrorista es tractara i diversos agents armats i de paisà es troben en ple operatiu al costat dels agents de la Policia del Transport de Londres.

 

 

  

  

La policia ha recomanat evitar acostar-se a la zona com a mesures de seguretat. També s'ha ordenat el tancament de tendes i altres locals. El pànic s'ha apoderat ràpidament de la zona amb grans multituds de gent corrent buscant un lloc segur en el qual refugiar-se.

 

 

  

  

Tal com explicava una reportera de la BBC, en els primers moments s'ha produït una «estampida massiva» de gent fugint de l'estació d'Oxford Circus durant la qual s'ha vist a moltes persones «plorant i cridant». Poc després, amb la intervenció policial, el corresponsal d'Antena 3 a Londres destacava que encara que les estacions de metro seguixen tancades, «poc a poc va tornant la calma».

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.