Detingut l’exboxejador Poli Díaz per pegar-li una pallissa a la seua parella

 

La Policia Nacional ha detingut este dimecres a l’excampió d’Europa de boxeig Poli Díaz, acusat d’haver donat una pallissa a la seua parella. La detenció de l’expúgil ha tingut lloc a Las Palmas de Gran Canaria.

El conegut com a ‘Potro de Vallecas’ va ser arrestat després que una patrulla acudira a Zárate, barri de la capital Gran Canària on resideix des de fa un temps, alertada pels veïns, que van avisar al 091 que se sentien colps i una forta discussió en l’habitatge.

Una testimoni dels fets va informar els agents que havia vist a la companya sentimental de l’exdeportista eixir nua al carrer, mentre cridava que l’havia pegada la seua parella.

La víctima presentava blaus

 

La patrulla que va acudir al lloc va poder acreditar que la dona presentava blaus i que encara sagnava pels llavis. Els agents van localitzar poc després a Poli Díaz pels voltants de l’habitatge, sense que oposara resistència.

La dona ha sigut traslladada a l’Hospital Insular de Gran Canària perquè reba atenció i es puguen documentar les lesions.

Esta és la segona vegada en les últimes setmanes que es deté a Poli Díaz a Las Palmas de Gran Canaria. En l’anterior, l’exboxejador va ser arrestat i conduït a presó després d’acudir a comissaria a renovar el DNI, per ordre d’un Jutjat penal de Madrid. El motiu va ser que no s’havia presentat a un judici en el qual se l’acusa d’un delicte de lesions.

Últimes notícies

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.

Sadiq torna a treballar sobre la gespa mentres el València busca un nou amistós

Sadiq Umar ha tornat a exercitar-se en solitari sobre la gespa de Paterna mentres el València CF intenta tancar un nou amistós i el fitxatge prioritari d’un lateral dret.

Elx dispararà 2,8 tones de pólvora en una Nit de l’Albà històrica

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà de rècord la nit del 13 al 14 d’agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 efectes pirotècnics i la tradicional Palmera de la Mare de Déu des del campanar de Santa María.

Pirotècnia Vulcano investiga l’incident del Castell de l’Olla d’Altea que va deixar diversos ferits

Pirotècnia Vulcano ha lamentat l’incident ocorregut durant la 40 edició del Castell de l’Olla d’Altea, on l’explosió d’una carcassa en l’arena de la platja ha deixat diversos ferits, i ha obert una investigació interna en col·laboració amb les autoritats.