Detingut l’exboxejador Poli Díaz per pegar-li una pallissa a la seua parella

 

La Policia Nacional ha detingut este dimecres a l’excampió d’Europa de boxeig Poli Díaz, acusat d’haver donat una pallissa a la seua parella. La detenció de l’expúgil ha tingut lloc a Las Palmas de Gran Canaria.

El conegut com a ‘Potro de Vallecas’ va ser arrestat després que una patrulla acudira a Zárate, barri de la capital Gran Canària on resideix des de fa un temps, alertada pels veïns, que van avisar al 091 que se sentien colps i una forta discussió en l’habitatge.

Una testimoni dels fets va informar els agents que havia vist a la companya sentimental de l’exdeportista eixir nua al carrer, mentre cridava que l’havia pegada la seua parella.

La víctima presentava blaus

 

La patrulla que va acudir al lloc va poder acreditar que la dona presentava blaus i que encara sagnava pels llavis. Els agents van localitzar poc després a Poli Díaz pels voltants de l’habitatge, sense que oposara resistència.

La dona ha sigut traslladada a l’Hospital Insular de Gran Canària perquè reba atenció i es puguen documentar les lesions.

Esta és la segona vegada en les últimes setmanes que es deté a Poli Díaz a Las Palmas de Gran Canaria. En l’anterior, l’exboxejador va ser arrestat i conduït a presó després d’acudir a comissaria a renovar el DNI, per ordre d’un Jutjat penal de Madrid. El motiu va ser que no s’havia presentat a un judici en el qual se l’acusa d’un delicte de lesions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.