Detingut l’exboxejador Poli Díaz per pegar-li una pallissa a la seua parella

 

La Policia Nacional ha detingut este dimecres a l’excampió d’Europa de boxeig Poli Díaz, acusat d’haver donat una pallissa a la seua parella. La detenció de l’expúgil ha tingut lloc a Las Palmas de Gran Canaria.

El conegut com a ‘Potro de Vallecas’ va ser arrestat després que una patrulla acudira a Zárate, barri de la capital Gran Canària on resideix des de fa un temps, alertada pels veïns, que van avisar al 091 que se sentien colps i una forta discussió en l’habitatge.

Una testimoni dels fets va informar els agents que havia vist a la companya sentimental de l’exdeportista eixir nua al carrer, mentre cridava que l’havia pegada la seua parella.

La víctima presentava blaus

 

La patrulla que va acudir al lloc va poder acreditar que la dona presentava blaus i que encara sagnava pels llavis. Els agents van localitzar poc després a Poli Díaz pels voltants de l’habitatge, sense que oposara resistència.

La dona ha sigut traslladada a l’Hospital Insular de Gran Canària perquè reba atenció i es puguen documentar les lesions.

Esta és la segona vegada en les últimes setmanes que es deté a Poli Díaz a Las Palmas de Gran Canaria. En l’anterior, l’exboxejador va ser arrestat i conduït a presó després d’acudir a comissaria a renovar el DNI, per ordre d’un Jutjat penal de Madrid. El motiu va ser que no s’havia presentat a un judici en el qual se l’acusa d’un delicte de lesions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.