Detingut l’exboxejador Poli Díaz per pegar-li una pallissa a la seua parella

 

La Policia Nacional ha detingut este dimecres a l’excampió d’Europa de boxeig Poli Díaz, acusat d’haver donat una pallissa a la seua parella. La detenció de l’expúgil ha tingut lloc a Las Palmas de Gran Canaria.

El conegut com a ‘Potro de Vallecas’ va ser arrestat després que una patrulla acudira a Zárate, barri de la capital Gran Canària on resideix des de fa un temps, alertada pels veïns, que van avisar al 091 que se sentien colps i una forta discussió en l’habitatge.

Una testimoni dels fets va informar els agents que havia vist a la companya sentimental de l’exdeportista eixir nua al carrer, mentre cridava que l’havia pegada la seua parella.

La víctima presentava blaus

 

La patrulla que va acudir al lloc va poder acreditar que la dona presentava blaus i que encara sagnava pels llavis. Els agents van localitzar poc després a Poli Díaz pels voltants de l’habitatge, sense que oposara resistència.

La dona ha sigut traslladada a l’Hospital Insular de Gran Canària perquè reba atenció i es puguen documentar les lesions.

Esta és la segona vegada en les últimes setmanes que es deté a Poli Díaz a Las Palmas de Gran Canaria. En l’anterior, l’exboxejador va ser arrestat i conduït a presó després d’acudir a comissaria a renovar el DNI, per ordre d’un Jutjat penal de Madrid. El motiu va ser que no s’havia presentat a un judici en el qual se l’acusa d’un delicte de lesions.

Últimes notícies

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.