Detingut l’exboxejador Poli Díaz per pegar-li una pallissa a la seua parella

 

La Policia Nacional ha detingut este dimecres a l’excampió d’Europa de boxeig Poli Díaz, acusat d’haver donat una pallissa a la seua parella. La detenció de l’expúgil ha tingut lloc a Las Palmas de Gran Canaria.

El conegut com a ‘Potro de Vallecas’ va ser arrestat després que una patrulla acudira a Zárate, barri de la capital Gran Canària on resideix des de fa un temps, alertada pels veïns, que van avisar al 091 que se sentien colps i una forta discussió en l’habitatge.

Una testimoni dels fets va informar els agents que havia vist a la companya sentimental de l’exdeportista eixir nua al carrer, mentre cridava que l’havia pegada la seua parella.

La víctima presentava blaus

 

La patrulla que va acudir al lloc va poder acreditar que la dona presentava blaus i que encara sagnava pels llavis. Els agents van localitzar poc després a Poli Díaz pels voltants de l’habitatge, sense que oposara resistència.

La dona ha sigut traslladada a l’Hospital Insular de Gran Canària perquè reba atenció i es puguen documentar les lesions.

Esta és la segona vegada en les últimes setmanes que es deté a Poli Díaz a Las Palmas de Gran Canaria. En l’anterior, l’exboxejador va ser arrestat i conduït a presó després d’acudir a comissaria a renovar el DNI, per ordre d’un Jutjat penal de Madrid. El motiu va ser que no s’havia presentat a un judici en el qual se l’acusa d’un delicte de lesions.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.