10.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Camina despullat per la platja, s’escapa mar a dins i agredix als policies que volien ajudar-lo en Alboraia

Exhibicionista mar a dins fugint de la policia en Alboraia

L’exhibicionista ha fugit mar a dins per a que no l’enganxara la policia | Policia d’Alboraia

 

ACTUALITZAT 20/09/2020. 17.30 hores. Segons informacions més recents, l’home que ahir va ser detingut en Alboraia per caminar despullat pel Passeig Marítim i evitar a la policia, fins al punt de fugir d’ells nadant mar a dins, havia desaparegut dies arrere en Menorca. Concretament, s’havia denunciat la seua desaparició en en el municipi de Ciutadella de Menorca.

 

Arran del servei d’ahir a #PortSaplaya on es va detindre un home per atemptat i desobediència a agents de l’autoritat;…

Posted by Policia Alboraia on Diumenge, 20 de setembre de 2020

 

Caminava despullat per la Platja

Un home ha caminat completament despullat este dissabte pel Passeig Marítim de Port Saplaya, en Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València) i, després de ser vist, s’ha ficat en mar oberta a més d’una milla de la costa per a fugir de la Policia. Poc després, una embarcació de Salvament Marítim l’ha rescatat en una operació que ha durat més de cinc hores i ha acabat amb la seua detenció.

 

En el rescat han participat agents de la Policia Local d’Alboraia, un helicòpter, una embarcació de Salvament Marítim i una patrulla de la Guàrdia Civil per a interceptar a l’individu que, presumptament, ha agredit als efectius que intentaven rescatar-lo de la mar, segons ha informat la Policia Local en les seues xarxes socials.

 

Els fets han passat este dissabte, en Port Saplaya Nord. Un home anava caminat completament despullat pel Passeig Marítim i, en vore als policies, s’ha ficat en mar oberta a més d’una milla nàutica de la costa i, damunt, s’ha negat a què l’ajudaren.

 

Policia perseguint en llanxa a un exhibicionista en Alboraia

Els policies l’han perseguit amb una llanxa privada | Policia d’Alboraia

 

Dos dels agents de la Policia Local d’Alboraia han pujat a una llanxa privada per a intentar que isquera de l’aigua, però l’home els ha agredit, amb el risc de fer-los caure a ells a la mar, cosa que han pogut evitar. En eixe moment s’ha presentat un helicòpter i una embarcació de Salvament Marítim.

 

Finalment, els agents de la Policia d’Alboraia han convençut a l’home per a que pujara al barco. Una volta han arribat a terra, l’home ha sigut detingut i posat a disposició judicial.

 

Participem durant més de 5 hores en una arriscada missió de salvament en #PortSaplaya Nord. Un home ha anat passejant-se…

Posted by Policia Alboraia on Dissabte, 19 de setembre de 2020

 

Últimes notícies

El València examina l’estat anímic del Raig a Vallecas

El Raig busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.

Drons i unitats canines se sumen a la busca d’un menor a Navarrés

Drons dels bombers forestals i un guia caní de la Guàrdia Civil s'han sumat a la busca d'un xiquet de 12 anys a Navarrés. El dispositiu, actiu des de les 10 hores, inclou diverses dotacions, un helicòpter i unitats canines del Consorci Provincial.

La Generalitat recupera dos terços de les vies, passarel·les i ponts danyats per la DANA

Dos terços de les 58 actuacions municipals ja estan acabades i la Generalitat entra en la fase final de reconstrucció. El pla prioritza la resiliència enfront d'inundacions.

El xiquet rescatat de l’aigua a Oliva roman ingressat en La Fe amb pronòstic reservat

El menor de 10 anys va ser trobat de nit a 400 metres del port d'Oliva, inconscient en l'aigua, i va aconseguir ser reanimat. Continua en La Fe amb pronòstic reservat.

Els CIPS van notificar 440 nous casos de VIH en la Comunitat Valenciana en 2024

Els centres d'informació i prevenció de la sida van atendre prop de 18.000 consultes i més de 8.000 proves en 2024, amb 440 casos autòctons i 156 importats. El perfil predominant va ser d'hòmens de 25 a 29 anys i la transmissió es va concentrar en pràctiques sexuals sense preservatiu.