Camina despullat per la platja, s’escapa mar a dins i agredix als policies que volien ajudar-lo en Alboraia

Exhibicionista mar a dins fugint de la policia en Alboraia

L’exhibicionista ha fugit mar a dins per a que no l’enganxara la policia | Policia d’Alboraia

 

ACTUALITZAT 20/09/2020. 17.30 hores. Segons informacions més recents, l’home que ahir va ser detingut en Alboraia per caminar despullat pel Passeig Marítim i evitar a la policia, fins al punt de fugir d’ells nadant mar a dins, havia desaparegut dies arrere en Menorca. Concretament, s’havia denunciat la seua desaparició en en el municipi de Ciutadella de Menorca.

 

Arran del servei d’ahir a #PortSaplaya on es va detindre un home per atemptat i desobediència a agents de l’autoritat;…

Posted by Policia Alboraia on Diumenge, 20 de setembre de 2020

 

Caminava despullat per la Platja

Un home ha caminat completament despullat este dissabte pel Passeig Marítim de Port Saplaya, en Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València) i, després de ser vist, s’ha ficat en mar oberta a més d’una milla de la costa per a fugir de la Policia. Poc després, una embarcació de Salvament Marítim l’ha rescatat en una operació que ha durat més de cinc hores i ha acabat amb la seua detenció.

 

En el rescat han participat agents de la Policia Local d’Alboraia, un helicòpter, una embarcació de Salvament Marítim i una patrulla de la Guàrdia Civil per a interceptar a l’individu que, presumptament, ha agredit als efectius que intentaven rescatar-lo de la mar, segons ha informat la Policia Local en les seues xarxes socials.

 

Els fets han passat este dissabte, en Port Saplaya Nord. Un home anava caminat completament despullat pel Passeig Marítim i, en vore als policies, s’ha ficat en mar oberta a més d’una milla nàutica de la costa i, damunt, s’ha negat a què l’ajudaren.

 

Policia perseguint en llanxa a un exhibicionista en Alboraia

Els policies l’han perseguit amb una llanxa privada | Policia d’Alboraia

 

Dos dels agents de la Policia Local d’Alboraia han pujat a una llanxa privada per a intentar que isquera de l’aigua, però l’home els ha agredit, amb el risc de fer-los caure a ells a la mar, cosa que han pogut evitar. En eixe moment s’ha presentat un helicòpter i una embarcació de Salvament Marítim.

 

Finalment, els agents de la Policia d’Alboraia han convençut a l’home per a que pujara al barco. Una volta han arribat a terra, l’home ha sigut detingut i posat a disposició judicial.

 

Participem durant més de 5 hores en una arriscada missió de salvament en #PortSaplaya Nord. Un home ha anat passejant-se…

Posted by Policia Alboraia on Dissabte, 19 de setembre de 2020

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sevilla i València es juguen un respir clau en la lluita pel descens

Sevilla i València afronten en el Sánchez-Pizjuán un dol directe marcat per la proximitat del descens i per la necessitat de reaccionar després de les seues últimes derrotes.

El Consell reclama al Govern les obres hidràuliques pendents i un repartiment just de l’aigua

El Consell defén un model integral de gestió de l'aigua en la Comunitat Valenciana i reclama al Govern central que execute sense demora les obres hidràuliques compromeses i reforce el finançament.

El Govern demana al PP que deixe de protegir a Mazón malgrat no ser investigat per la DANA

L'Executiu respecta que el TSJCV no investigue a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA, però insistix que les seues responsabilitats polítiques són innegables i reclama al PP que deixe de blindar-li.

El temps es manté estable hui i empitjora des de demà amb més fred i vent en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada de cel buidat i temperatures en ascens, abans d'un canvi de temps des de demà amb més núvols, descens de màximes, vent moderat en el litoral i possibles pluges en el nord de Castelló.

Catalá planteja més control de la mobilitat i sancions més dures en Falles

L'alcaldessa de València, María José Catalá, defén revisar l'organització de les Falles per a ordenar millor la mobilitat i endurir les sancions a les conductes incíviques davant el creixement de la festa.

L’Enforne EÓ Alacant fitxa el jove lateral egipci Hamza Abdalla fins a 2028

L'Enforne EÓ Alacant reforça la seua primera línia amb el lateral egipci Hamza Abdalla, internacional sub21, que firma fins a la temporada 2027-2028.

Un snack de carabassa de la Politècnica de València guanya el premi Ecotrophelia España 2026

Un equip de la Universitat Politècnica de València s'alça amb el premi Ecotrophelia España 2026 gràcies a CALÇ·LITOS, un aperitiu de carabassa que aposta per l'aprofitament integral de l'aliment i la reducció del desaprofitament.

Ingressada a l’hospital una dona de 65 anys després de ser atropellada en un carrer d’Alcoi

Una dona de 65 anys ha sigut ingressada a l'hospital Verge dels Lliris d'Alcoi després de ser atropellada per un turisme i patir un traumatisme craneoencefalico i dolor lumbar.