Camina despullat per la platja, s’escapa mar a dins i agredix als policies que volien ajudar-lo en Alboraia

Exhibicionista mar a dins fugint de la policia en Alboraia

L’exhibicionista ha fugit mar a dins per a que no l’enganxara la policia | Policia d’Alboraia

 

ACTUALITZAT 20/09/2020. 17.30 hores. Segons informacions més recents, l’home que ahir va ser detingut en Alboraia per caminar despullat pel Passeig Marítim i evitar a la policia, fins al punt de fugir d’ells nadant mar a dins, havia desaparegut dies arrere en Menorca. Concretament, s’havia denunciat la seua desaparició en en el municipi de Ciutadella de Menorca.

 

Arran del servei d’ahir a #PortSaplaya on es va detindre un home per atemptat i desobediència a agents de l’autoritat;…

Posted by Policia Alboraia on Diumenge, 20 de setembre de 2020

 

Caminava despullat per la Platja

Un home ha caminat completament despullat este dissabte pel Passeig Marítim de Port Saplaya, en Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València) i, després de ser vist, s’ha ficat en mar oberta a més d’una milla de la costa per a fugir de la Policia. Poc després, una embarcació de Salvament Marítim l’ha rescatat en una operació que ha durat més de cinc hores i ha acabat amb la seua detenció.

 

En el rescat han participat agents de la Policia Local d’Alboraia, un helicòpter, una embarcació de Salvament Marítim i una patrulla de la Guàrdia Civil per a interceptar a l’individu que, presumptament, ha agredit als efectius que intentaven rescatar-lo de la mar, segons ha informat la Policia Local en les seues xarxes socials.

 

Els fets han passat este dissabte, en Port Saplaya Nord. Un home anava caminat completament despullat pel Passeig Marítim i, en vore als policies, s’ha ficat en mar oberta a més d’una milla nàutica de la costa i, damunt, s’ha negat a què l’ajudaren.

 

Policia perseguint en llanxa a un exhibicionista en Alboraia

Els policies l’han perseguit amb una llanxa privada | Policia d’Alboraia

 

Dos dels agents de la Policia Local d’Alboraia han pujat a una llanxa privada per a intentar que isquera de l’aigua, però l’home els ha agredit, amb el risc de fer-los caure a ells a la mar, cosa que han pogut evitar. En eixe moment s’ha presentat un helicòpter i una embarcació de Salvament Marítim.

 

Finalment, els agents de la Policia d’Alboraia han convençut a l’home per a que pujara al barco. Una volta han arribat a terra, l’home ha sigut detingut i posat a disposició judicial.

 

Participem durant més de 5 hores en una arriscada missió de salvament en #PortSaplaya Nord. Un home ha anat passejant-se…

Posted by Policia Alboraia on Dissabte, 19 de setembre de 2020

 

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.