Camina despullat per la platja, s’escapa mar a dins i agredix als policies que volien ajudar-lo en Alboraia

Exhibicionista mar a dins fugint de la policia en Alboraia

L’exhibicionista ha fugit mar a dins per a que no l’enganxara la policia | Policia d’Alboraia

 

ACTUALITZAT 20/09/2020. 17.30 hores. Segons informacions més recents, l’home que ahir va ser detingut en Alboraia per caminar despullat pel Passeig Marítim i evitar a la policia, fins al punt de fugir d’ells nadant mar a dins, havia desaparegut dies arrere en Menorca. Concretament, s’havia denunciat la seua desaparició en en el municipi de Ciutadella de Menorca.

 

Arran del servei d’ahir a #PortSaplaya on es va detindre un home per atemptat i desobediència a agents de l’autoritat;…

Posted by Policia Alboraia on Diumenge, 20 de setembre de 2020

 

Caminava despullat per la Platja

Un home ha caminat completament despullat este dissabte pel Passeig Marítim de Port Saplaya, en Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València) i, després de ser vist, s’ha ficat en mar oberta a més d’una milla de la costa per a fugir de la Policia. Poc després, una embarcació de Salvament Marítim l’ha rescatat en una operació que ha durat més de cinc hores i ha acabat amb la seua detenció.

 

En el rescat han participat agents de la Policia Local d’Alboraia, un helicòpter, una embarcació de Salvament Marítim i una patrulla de la Guàrdia Civil per a interceptar a l’individu que, presumptament, ha agredit als efectius que intentaven rescatar-lo de la mar, segons ha informat la Policia Local en les seues xarxes socials.

 

Els fets han passat este dissabte, en Port Saplaya Nord. Un home anava caminat completament despullat pel Passeig Marítim i, en vore als policies, s’ha ficat en mar oberta a més d’una milla nàutica de la costa i, damunt, s’ha negat a què l’ajudaren.

 

Policia perseguint en llanxa a un exhibicionista en Alboraia

Els policies l’han perseguit amb una llanxa privada | Policia d’Alboraia

 

Dos dels agents de la Policia Local d’Alboraia han pujat a una llanxa privada per a intentar que isquera de l’aigua, però l’home els ha agredit, amb el risc de fer-los caure a ells a la mar, cosa que han pogut evitar. En eixe moment s’ha presentat un helicòpter i una embarcació de Salvament Marítim.

 

Finalment, els agents de la Policia d’Alboraia han convençut a l’home per a que pujara al barco. Una volta han arribat a terra, l’home ha sigut detingut i posat a disposició judicial.

 

Participem durant més de 5 hores en una arriscada missió de salvament en #PortSaplaya Nord. Un home ha anat passejant-se…

Posted by Policia Alboraia on Dissabte, 19 de setembre de 2020

 

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.