Camina despullat per la platja, s’escapa mar a dins i agredix als policies que volien ajudar-lo en Alboraia

Exhibicionista mar a dins fugint de la policia en Alboraia

L’exhibicionista ha fugit mar a dins per a que no l’enganxara la policia | Policia d’Alboraia

 

ACTUALITZAT 20/09/2020. 17.30 hores. Segons informacions més recents, l’home que ahir va ser detingut en Alboraia per caminar despullat pel Passeig Marítim i evitar a la policia, fins al punt de fugir d’ells nadant mar a dins, havia desaparegut dies arrere en Menorca. Concretament, s’havia denunciat la seua desaparició en en el municipi de Ciutadella de Menorca.

 

Arran del servei d’ahir a #PortSaplaya on es va detindre un home per atemptat i desobediència a agents de l’autoritat;…

Posted by Policia Alboraia on Diumenge, 20 de setembre de 2020

 

Caminava despullat per la Platja

Un home ha caminat completament despullat este dissabte pel Passeig Marítim de Port Saplaya, en Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València) i, després de ser vist, s’ha ficat en mar oberta a més d’una milla de la costa per a fugir de la Policia. Poc després, una embarcació de Salvament Marítim l’ha rescatat en una operació que ha durat més de cinc hores i ha acabat amb la seua detenció.

 

En el rescat han participat agents de la Policia Local d’Alboraia, un helicòpter, una embarcació de Salvament Marítim i una patrulla de la Guàrdia Civil per a interceptar a l’individu que, presumptament, ha agredit als efectius que intentaven rescatar-lo de la mar, segons ha informat la Policia Local en les seues xarxes socials.

 

Els fets han passat este dissabte, en Port Saplaya Nord. Un home anava caminat completament despullat pel Passeig Marítim i, en vore als policies, s’ha ficat en mar oberta a més d’una milla nàutica de la costa i, damunt, s’ha negat a què l’ajudaren.

 

Policia perseguint en llanxa a un exhibicionista en Alboraia

Els policies l’han perseguit amb una llanxa privada | Policia d’Alboraia

 

Dos dels agents de la Policia Local d’Alboraia han pujat a una llanxa privada per a intentar que isquera de l’aigua, però l’home els ha agredit, amb el risc de fer-los caure a ells a la mar, cosa que han pogut evitar. En eixe moment s’ha presentat un helicòpter i una embarcació de Salvament Marítim.

 

Finalment, els agents de la Policia d’Alboraia han convençut a l’home per a que pujara al barco. Una volta han arribat a terra, l’home ha sigut detingut i posat a disposició judicial.

 

Participem durant més de 5 hores en una arriscada missió de salvament en #PortSaplaya Nord. Un home ha anat passejant-se…

Posted by Policia Alboraia on Dissabte, 19 de setembre de 2020

 

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.