Els experts desmentixen per complet que l’alcohol mate neurones

Ejemplo de shortcode con estilo
  El mite que l’alcohol mata neurones és totalment fals, tal com explica ‘El Español’. Segurament, la creació d’este mite es deu a l’any 1990 quan un estudi realitzat pels investigadors Harper i Krill van trobar que els alcohòlics tenien menys neurones que la resta de persones.             Açò sí és important matisar esta afirmació, […]

 

El mite que l’alcohol mata neurones és totalment fals, tal com explica ‘El Español’. Segurament, la creació d’este mite es deu a l’any 1990 quan un estudi realitzat pels investigadors Harper i Krill van trobar que els alcohòlics tenien menys neurones que la resta de persones.

  

  

  

  

Açò sí és important matisar esta afirmació, ja que innegablement beure en excés és perjudicial per a la salut. Beure implica a llarg termini problemes en el fetge, el pàncrees i el sistema circulatori.

  

  

  

  

En este sentit, el cervell és el que queda més protegit de possibles lesions. Cal assenyalar que si bé és cert que les persones que beuen presenten taxes significativament altes de fallades de memòria, trastorns de conducta, trastorn de dèficit d’atenció i demència, l’alcohol en si no mata de forma literal a cap neurona, ja que el nombre de neurones no descendix per beure.

 

Últimes notícies

Dos detinguts més per les crides a saquejar comerços a València passen a disposició judicial

Dos detinguts a Picanya i Alfafar passen este dissabte a disposició judicial. La investigació ja suma cinc arrestos vinculats amb crides a provocar disturbis i saquejos a València.

Investiguen un conductor que circulava a 174 km/h en un tram limitat a 80

La Guàrdia Civil investiga un home de 57 anys per circular a 174 km/h en la CV-309, limitada a 80, i per conducció temerària.

Un videojoc gratuït enfronta propietaris i inquilins a la Puerta del Sol

El videojoc gratuït del col·lectiu alacantí Famoso enfronta inquilins i grans tenidors per a conscienciar sobre el problema de l’habitatge i arribar al públic jove.

El litoral de Valencia està en avís groc per pluges este dissabte

L’avís estarà actiu fins a les 18 hores i preveu una precipitació acumulada de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ruixats i temperatures més baixes per a acomiadar octubre a València

L’últim dia d’octubre deixarà ruixats, amb baixa probabilitat que siguen forts al litoral sud de València, i un lleuger descens de les temperatures.

Robinson resol un duel vibrant entre Barça i Valencia Basket (98-94)

El Barça ha superat el Valencia Basket per 98-94 en la jornada 9 de l’Euroliga. Justin Robinson ha anotat nou punts en els últims quatre minuts.

Mor un treballador en caure des de deu metres en una nau de Paterna

Un treballador de 62 anys ha mort després de caure des d’uns deu metres mentre reparava el sostre d’una nau del polígon Fuente del Jarro, a Paterna.

Deu detinguts per incitar disturbis vinculats a Blocus: tres a Valencia

Deu jóvens, quatre menors, han sigut detinguts en 24 hores per incitar disturbis vinculats a Blocus. Tres arrestos s’han practicat a la província de Valencia.