7.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Explosió de gas en una casa d’un edifici de València

 

Diferents efectius del parc de bombers de la ciutat de València han inspeccionat este matí de divendres 12 de febrer una finca de la ciutat després d’una explosió de gas en una casa, segons ha informat este cos de seguretat a través del seu compte de Twitter.

 

Després de ser avisats de l’explosió, diferents efectius de bombers s’han traslladat fins al lloc indicat i han tallat el gas, l’aigua i l’electricitat de la finca, per a evitar un mal major.

 

 

Després d’això, han fet un sanejament interior de tots els paràmetres afectats i susceptibles de caure i han inspeccionat tota la finca. A demés, l’empresa de gas ha inspeccionat també la instal·lació.

 

Parc de bombers de València

El Cos Municipal de Bombers de la ciutat de València va ser creat l’any 1857, per a protegir als seus habitants i als seus béns, una labor encomiable que fa durant més de 160 anys. Actualment s’integra dins del Departament de Bombers, Prevenció i Intervenció en Emergències, que forma part de l’Àrea de Seguretat Ciutadana de l’Ajuntament de València. Este Departament exercix les competències d’Extinció d’Incendis i Salvaments, Prevenció d’Incendis i Protecció Civil.

 

El Departament de Bombers, Prevenció i Intervenció en Emergències està compost per 400 persones dedicades a tasques operatives, tècniques i administratives, tots ells amb la vocació del servici al ciutadà i el manteniment i millora de la seua seguretat.

 

Tota l’organització i estructura interna va encaminada a disposar d’un servici d’emergències professional, preparat per a actuar davant de qualsevol sinistre i donar resposta a tota situació d’emergència en què puga trobar-se el ciutadà. De la mateixa manera, es treballa en la conscienciació de la societat, transmetent a distints col·lectius la importància de la prevenció i autoprotecció en llars i llocs de treball així com les mesures bàsiques a adoptar en cas d’incendi.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.