Explosió de gas en una casa d’un edifici de València

 

Diferents efectius del parc de bombers de la ciutat de València han inspeccionat este matí de divendres 12 de febrer una finca de la ciutat després d’una explosió de gas en una casa, segons ha informat este cos de seguretat a través del seu compte de Twitter.

 

Després de ser avisats de l’explosió, diferents efectius de bombers s’han traslladat fins al lloc indicat i han tallat el gas, l’aigua i l’electricitat de la finca, per a evitar un mal major.

 

 

Després d’això, han fet un sanejament interior de tots els paràmetres afectats i susceptibles de caure i han inspeccionat tota la finca. A demés, l’empresa de gas ha inspeccionat també la instal·lació.

 

Parc de bombers de València

El Cos Municipal de Bombers de la ciutat de València va ser creat l’any 1857, per a protegir als seus habitants i als seus béns, una labor encomiable que fa durant més de 160 anys. Actualment s’integra dins del Departament de Bombers, Prevenció i Intervenció en Emergències, que forma part de l’Àrea de Seguretat Ciutadana de l’Ajuntament de València. Este Departament exercix les competències d’Extinció d’Incendis i Salvaments, Prevenció d’Incendis i Protecció Civil.

 

El Departament de Bombers, Prevenció i Intervenció en Emergències està compost per 400 persones dedicades a tasques operatives, tècniques i administratives, tots ells amb la vocació del servici al ciutadà i el manteniment i millora de la seua seguretat.

 

Tota l’organització i estructura interna va encaminada a disposar d’un servici d’emergències professional, preparat per a actuar davant de qualsevol sinistre i donar resposta a tota situació d’emergència en què puga trobar-se el ciutadà. De la mateixa manera, es treballa en la conscienciació de la societat, transmetent a distints col·lectius la importància de la prevenció i autoprotecció en llars i llocs de treball així com les mesures bàsiques a adoptar en cas d’incendi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El gir del vent desploma fins a 10 graus les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

El canvi de temps en la Comunitat Valenciana deixa un enfonsament de fins a 10 graus en les màximes de l'interior de València i cels coberts de núvols baixos en bona part del territori.

L’activisme digital després de la dana va superar en rapidesa i eficàcia a la resposta institucional

Un estudi de la Universitat de València conclou que, després de la dana del 29 d'octubre de 2024, les iniciatives ciutadanes en xarxes socials van reaccionar amb més rapidesa i eficàcia que les administracions públiques, generant confiança i suport als afectats.

Affengruber reafirma la fe de l’Elx: lluitarem fins al final per seguir en Primera

David Affengruber, central de l'Elx, celebra el seu gran partit davant el Atletico però insistix que l'equip només pensa en les sis finals que queden per a assegurar la permanència en Primera Division.

Danjuma es mesura al Girona en plena sequera de més de sis mesos sense marcar

Arnaut Danjuma s'enfronta de nou al Girona en Lliga en un dels seus pitjors moments realitzadors, després de més de sis mesos sense marcar amb el València.

La JC Ferrero Tennis Academy porta el seu model a Shanghái amb una nova acadèmia de tenis

La JC Ferrero Tennis Academy impulsa la seua expansió internacional amb un projecte integral en Shanghái que replica el seu model a Espanya i enfortix el tenis a la Xina.

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer destí favorit dels viatgers espanyols al març

La Comunitat Valenciana va ser al març el tercer destí més triat pels residents a Espanya, amb el 12,7% de les pernoctacions, en un context d'augment general del turisme hoteler i de preus a l'alça.

Detingut a Elx un home de 66 anys per rebre objectes robats de cotxes a canvi de droga

La Policia Nacional ha detingut a Elx a un home de 66 anys acusat d'encobrir objectes robats en vehicles estacionats, que presumptament canviava per drogues o allotjament.

Detingut per robar un desfibril·lador en un poliesportiu de Novelda i intentar vendre’l

Un home de 38 anys ha sigut detingut acusat de sostraure un desfibril·lador semiautomàtic d'un poliesportiu de Novelda i tractar de revendre'l a una empresa sanitària, que va alertar a les autoritats.