Explosió de gas en una casa d’un edifici de València

 

Diferents efectius del parc de bombers de la ciutat de València han inspeccionat este matí de divendres 12 de febrer una finca de la ciutat després d’una explosió de gas en una casa, segons ha informat este cos de seguretat a través del seu compte de Twitter.

 

Després de ser avisats de l’explosió, diferents efectius de bombers s’han traslladat fins al lloc indicat i han tallat el gas, l’aigua i l’electricitat de la finca, per a evitar un mal major.

 

 

Després d’això, han fet un sanejament interior de tots els paràmetres afectats i susceptibles de caure i han inspeccionat tota la finca. A demés, l’empresa de gas ha inspeccionat també la instal·lació.

 

Parc de bombers de València

El Cos Municipal de Bombers de la ciutat de València va ser creat l’any 1857, per a protegir als seus habitants i als seus béns, una labor encomiable que fa durant més de 160 anys. Actualment s’integra dins del Departament de Bombers, Prevenció i Intervenció en Emergències, que forma part de l’Àrea de Seguretat Ciutadana de l’Ajuntament de València. Este Departament exercix les competències d’Extinció d’Incendis i Salvaments, Prevenció d’Incendis i Protecció Civil.

 

El Departament de Bombers, Prevenció i Intervenció en Emergències està compost per 400 persones dedicades a tasques operatives, tècniques i administratives, tots ells amb la vocació del servici al ciutadà i el manteniment i millora de la seua seguretat.

 

Tota l’organització i estructura interna va encaminada a disposar d’un servici d’emergències professional, preparat per a actuar davant de qualsevol sinistre i donar resposta a tota situació d’emergència en què puga trobar-se el ciutadà. De la mateixa manera, es treballa en la conscienciació de la societat, transmetent a distints col·lectius la importància de la prevenció i autoprotecció en llars i llocs de treball així com les mesures bàsiques a adoptar en cas d’incendi.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU