Explosió de gas en una casa d’un edifici de València

 

Diferents efectius del parc de bombers de la ciutat de València han inspeccionat este matí de divendres 12 de febrer una finca de la ciutat després d’una explosió de gas en una casa, segons ha informat este cos de seguretat a través del seu compte de Twitter.

 

Després de ser avisats de l’explosió, diferents efectius de bombers s’han traslladat fins al lloc indicat i han tallat el gas, l’aigua i l’electricitat de la finca, per a evitar un mal major.

 

 

Després d’això, han fet un sanejament interior de tots els paràmetres afectats i susceptibles de caure i han inspeccionat tota la finca. A demés, l’empresa de gas ha inspeccionat també la instal·lació.

 

Parc de bombers de València

El Cos Municipal de Bombers de la ciutat de València va ser creat l’any 1857, per a protegir als seus habitants i als seus béns, una labor encomiable que fa durant més de 160 anys. Actualment s’integra dins del Departament de Bombers, Prevenció i Intervenció en Emergències, que forma part de l’Àrea de Seguretat Ciutadana de l’Ajuntament de València. Este Departament exercix les competències d’Extinció d’Incendis i Salvaments, Prevenció d’Incendis i Protecció Civil.

 

El Departament de Bombers, Prevenció i Intervenció en Emergències està compost per 400 persones dedicades a tasques operatives, tècniques i administratives, tots ells amb la vocació del servici al ciutadà i el manteniment i millora de la seua seguretat.

 

Tota l’organització i estructura interna va encaminada a disposar d’un servici d’emergències professional, preparat per a actuar davant de qualsevol sinistre i donar resposta a tota situació d’emergència en què puga trobar-se el ciutadà. De la mateixa manera, es treballa en la conscienciació de la societat, transmetent a distints col·lectius la importància de la prevenció i autoprotecció en llars i llocs de treball així com les mesures bàsiques a adoptar en cas d’incendi.

Últimes notícies

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.