Explosió de gas en una casa d’un edifici de València

 

Diferents efectius del parc de bombers de la ciutat de València han inspeccionat este matí de divendres 12 de febrer una finca de la ciutat després d’una explosió de gas en una casa, segons ha informat este cos de seguretat a través del seu compte de Twitter.

 

Després de ser avisats de l’explosió, diferents efectius de bombers s’han traslladat fins al lloc indicat i han tallat el gas, l’aigua i l’electricitat de la finca, per a evitar un mal major.

 

 

Després d’això, han fet un sanejament interior de tots els paràmetres afectats i susceptibles de caure i han inspeccionat tota la finca. A demés, l’empresa de gas ha inspeccionat també la instal·lació.

 

Parc de bombers de València

El Cos Municipal de Bombers de la ciutat de València va ser creat l’any 1857, per a protegir als seus habitants i als seus béns, una labor encomiable que fa durant més de 160 anys. Actualment s’integra dins del Departament de Bombers, Prevenció i Intervenció en Emergències, que forma part de l’Àrea de Seguretat Ciutadana de l’Ajuntament de València. Este Departament exercix les competències d’Extinció d’Incendis i Salvaments, Prevenció d’Incendis i Protecció Civil.

 

El Departament de Bombers, Prevenció i Intervenció en Emergències està compost per 400 persones dedicades a tasques operatives, tècniques i administratives, tots ells amb la vocació del servici al ciutadà i el manteniment i millora de la seua seguretat.

 

Tota l’organització i estructura interna va encaminada a disposar d’un servici d’emergències professional, preparat per a actuar davant de qualsevol sinistre i donar resposta a tota situació d’emergència en què puga trobar-se el ciutadà. De la mateixa manera, es treballa en la conscienciació de la societat, transmetent a distints col·lectius la importància de la prevenció i autoprotecció en llars i llocs de treball així com les mesures bàsiques a adoptar en cas d’incendi.

Últimes notícies

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.