Expulsen a un xiquet d’un avió per no posar-se la mascareta per tindre asma

 

 

Waylon és un xiquet de dos anys que viatjava amb la seua mare, Amanda, en un avió d’American Airlines, als Estats Units. El xicotet va patir un atac d’asma en ple vol i la seua mamà intentava calmar-lo com bonament podia.
Malgrat observar l’ocorregut, en un moment donat un tripulant de cabina li demana a la seua mare que li pose la mascareta al xiquet, malgrat seguir hiperventilant, amb la finalitat de complir amb el protocol de la Covid-19. La dona ho intenta sense èxit i, finalment, els expulsen de l’avió!

Un vídeo que provoca molta angoixa i denúncia l’ocorregut

 

Els fets han quedat plasmats en un vídeo que ràpidament s’ha convertit en viral en xarxes socials, que han servit com a plataforma de denúncia per l’ocorregut per esta mamà i el seu bebé. Es tracta d’un vídeo que provoca angoixa i molta ràbia, perquè en ell es pot veure al xicotet Waylon plorant desconsoladament mentre la seua mare intenta calmar-li, en ple atac d’asma.

En comptes de mostrar empatia i ajudar a la mamà, els tripulants de l’avió li posen les coses més difícils, perquè en un moment donat li demanen que pose la mascareta al xiquet. Amanda tracta de posar-li-la en repetides ocasions, però no ho aconsegueix.

Finalment, la mamà ensenya als tripulants un test negatiu de Covid-19, i en vigor, del xiquet. No obstant això, de poc li serveix, perquè l’avió dona la volta, torna a l’aeroport i expulsa a Amanda i Waylon. Cal esmentar que, a més, mentre l’avió dona la volta, el sobrecarregue, emet este missatge per megafonia: «Lamente la demora, però estem tractant amb un viatger que no compleix amb les normes».

 

L’aerolínia s’ha justificat

 

L’ocorregut per esta mamà i el seu fill s’ha viralitzat en xarxes socials gràcies al fet que una altra passatgera va gravar l’escena i va utilitzar les xarxes socials com a via de denúncia de l’ocorregut.

 

Davant el renou generat, perquè el vídeo ha circulat ràpidament, la companyia aèria s’ha justificat, al·legant que la normativa als Estats Units obliga al fet que tot passatger major de dos anys ha de portar la màscara posada dins de l’avió.

No obstant això, i malgrat les explicacions donades per American Airlines, les imatges continuen provocant indignació i moltes crítiques contra la companyia aèria per part dels usuaris de xarxes socials que les han vistes i s’han bolcat amb el xicotet Waylon.

Últimes notícies

Alerten per un caimà menut a la vora del riu Vinalopó a Sax i activen un dispositiu de busca

La Policia Local de Sax ha alertat de l’avistament d’un caimà de menut tamany a la ladera del riu Vinalopó i ha activat el protocol per a localitzar-lo i capturar-lo, amb recomanacions clares a la ciutadania.

Detingut a València un home buscat per un homicidi a Bòsnia-Herzegovina

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 31 anys reclamat per Interpol per un homicidi comés a Sarajevo en 2020.

Morant veu molt greus els missatges entre Catalá i Mazón durant la DANA de València

Diana Morant considera molt greus els missatges de WhatsApp entre Carlos Mazón i María José Catalá el dia de la DANA, i acusa els responsables polítics de saber que hi hauria morts i de no actuar bé.

Les víctimes mortals per la DANA de València pugen a 231 en comptar un home mort per infart

La DANA de València del 29 d’octubre de 2024 suma una víctima mortal més i ja en són 231, després que el jutjat d’Instrucció número 3 de Catarroja incorpore el cas d’un home mort per un infart a Benetússer.

Retingut a Castelló un vaixell pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han immobilitzat al port del Grau de Castelló un vaixell pesquer italià presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció el 2025. Per alliberar-lo s’ha hagut de dipositar una fiança de 65.001 euros.

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.

Reobri la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i criteris adaptats al canvi climàtic.

Retingut al Grau de Castelló un pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han retingut al port del Grau de Castelló un vaixell italià, presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció en aigües espanyoles en 2025.