Expulsen a un xiquet d’un avió per no posar-se la mascareta per tindre asma

 

 

Waylon és un xiquet de dos anys que viatjava amb la seua mare, Amanda, en un avió d’American Airlines, als Estats Units. El xicotet va patir un atac d’asma en ple vol i la seua mamà intentava calmar-lo com bonament podia.
Malgrat observar l’ocorregut, en un moment donat un tripulant de cabina li demana a la seua mare que li pose la mascareta al xiquet, malgrat seguir hiperventilant, amb la finalitat de complir amb el protocol de la Covid-19. La dona ho intenta sense èxit i, finalment, els expulsen de l’avió!

Un vídeo que provoca molta angoixa i denúncia l’ocorregut

 

Els fets han quedat plasmats en un vídeo que ràpidament s’ha convertit en viral en xarxes socials, que han servit com a plataforma de denúncia per l’ocorregut per esta mamà i el seu bebé. Es tracta d’un vídeo que provoca angoixa i molta ràbia, perquè en ell es pot veure al xicotet Waylon plorant desconsoladament mentre la seua mare intenta calmar-li, en ple atac d’asma.

En comptes de mostrar empatia i ajudar a la mamà, els tripulants de l’avió li posen les coses més difícils, perquè en un moment donat li demanen que pose la mascareta al xiquet. Amanda tracta de posar-li-la en repetides ocasions, però no ho aconsegueix.

Finalment, la mamà ensenya als tripulants un test negatiu de Covid-19, i en vigor, del xiquet. No obstant això, de poc li serveix, perquè l’avió dona la volta, torna a l’aeroport i expulsa a Amanda i Waylon. Cal esmentar que, a més, mentre l’avió dona la volta, el sobrecarregue, emet este missatge per megafonia: «Lamente la demora, però estem tractant amb un viatger que no compleix amb les normes».

 

L’aerolínia s’ha justificat

 

L’ocorregut per esta mamà i el seu fill s’ha viralitzat en xarxes socials gràcies al fet que una altra passatgera va gravar l’escena i va utilitzar les xarxes socials com a via de denúncia de l’ocorregut.

 

Davant el renou generat, perquè el vídeo ha circulat ràpidament, la companyia aèria s’ha justificat, al·legant que la normativa als Estats Units obliga al fet que tot passatger major de dos anys ha de portar la màscara posada dins de l’avió.

No obstant això, i malgrat les explicacions donades per American Airlines, les imatges continuen provocant indignació i moltes crítiques contra la companyia aèria per part dels usuaris de xarxes socials que les han vistes i s’han bolcat amb el xicotet Waylon.

Últimes notícies

Matt Costello deixa el Valencia Basket després de dos anys i apunta al Japó

Matt Costello no seguirà al Valencia Basket la pròxima temporada després de dos anys al club i podria fitxar pel Chiba Jets japonés, dirigit per l’exassistent taronja Adrian Kovacks.

Rescatada una parella jove atrapada hores a la Serra d’Orihuela

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada per Bombers d’Alacant després de quedar bloquejada en una zona de difícil accés de la Serra d’Orihuela.

Iván Ortolá domina al Sachsenring i s’emporta la seua segona victòria de l’any per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha liderat de principi a fi la cursa de Moto2 al G.P. d’Alemanya al Sachsenring i ha guanyat per només 72 mil·lèsimes davant de Daniel Holgado, amb Izan Guevara tercer i el líder del Mundial, Manuel González, sisé.

Rescatada una parella jove atrapada de nit a la Serra d’Oriola

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada pel Grup Especial de Rescat del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant després de quedar atrapada en una zona de difícil accés de la Serra d’Oriola.

Iván Ortolá arrasa a Sachsenring des de la ‘pole’ i guanya Moto2 per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha dominat el Gran Premi d’Alemanya de Moto2 de principi a fi i ha sumat la seua segona victòria de la temporada, superant Daniel Holgado per només 72 mil·lèsimes. Izan Guevara ha completat el podi i el líder del Mundial, Manuel González, ha sigut sisé.

Els pescadors de l’Albufera, exemple clau en la conservació del llac, segons el Consell

El Consell ha remarcat en el sorteig centenari de redolins el paper fonamental dels pescadors en la conservació de l’Albufera i en la gestió sostenible dels recursos del llac, en l’any del 40 aniversari del Parc Natural.

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.