Expulsen a un xiquet d’un avió per no posar-se la mascareta per tindre asma

 

 

Waylon és un xiquet de dos anys que viatjava amb la seua mare, Amanda, en un avió d’American Airlines, als Estats Units. El xicotet va patir un atac d’asma en ple vol i la seua mamà intentava calmar-lo com bonament podia.
Malgrat observar l’ocorregut, en un moment donat un tripulant de cabina li demana a la seua mare que li pose la mascareta al xiquet, malgrat seguir hiperventilant, amb la finalitat de complir amb el protocol de la Covid-19. La dona ho intenta sense èxit i, finalment, els expulsen de l’avió!

Un vídeo que provoca molta angoixa i denúncia l’ocorregut

 

Els fets han quedat plasmats en un vídeo que ràpidament s’ha convertit en viral en xarxes socials, que han servit com a plataforma de denúncia per l’ocorregut per esta mamà i el seu bebé. Es tracta d’un vídeo que provoca angoixa i molta ràbia, perquè en ell es pot veure al xicotet Waylon plorant desconsoladament mentre la seua mare intenta calmar-li, en ple atac d’asma.

En comptes de mostrar empatia i ajudar a la mamà, els tripulants de l’avió li posen les coses més difícils, perquè en un moment donat li demanen que pose la mascareta al xiquet. Amanda tracta de posar-li-la en repetides ocasions, però no ho aconsegueix.

Finalment, la mamà ensenya als tripulants un test negatiu de Covid-19, i en vigor, del xiquet. No obstant això, de poc li serveix, perquè l’avió dona la volta, torna a l’aeroport i expulsa a Amanda i Waylon. Cal esmentar que, a més, mentre l’avió dona la volta, el sobrecarregue, emet este missatge per megafonia: «Lamente la demora, però estem tractant amb un viatger que no compleix amb les normes».

 

L’aerolínia s’ha justificat

 

L’ocorregut per esta mamà i el seu fill s’ha viralitzat en xarxes socials gràcies al fet que una altra passatgera va gravar l’escena i va utilitzar les xarxes socials com a via de denúncia de l’ocorregut.

 

Davant el renou generat, perquè el vídeo ha circulat ràpidament, la companyia aèria s’ha justificat, al·legant que la normativa als Estats Units obliga al fet que tot passatger major de dos anys ha de portar la màscara posada dins de l’avió.

No obstant això, i malgrat les explicacions donades per American Airlines, les imatges continuen provocant indignació i moltes crítiques contra la companyia aèria per part dels usuaris de xarxes socials que les han vistes i s’han bolcat amb el xicotet Waylon.

Últimes notícies

Luís Castro admet que no està satisfet amb el partit del Levante contra el Barça

L’entrenador del Levante, Luís Castro, ha admés que no està content amb el resultat contra el Barça tot i el bon joc del seu equip i ja mira al duel davant l’Athletic Club, al qual considera un dels millors equips de LaLiga.

Gonzalo Corbalán afronta el repte del València Basket amb nervis positius

L’escolta argentí Gonzalo Corbalán s’ha presentat com a nou jugador del València Basket i ha assegurat que se sent preparat per al salt de nivell que suposa la Euroliga, malgrat reconéixer nervis en clau positiva. El jugador també ha valorat la Supercopa Endesa i l’arribada de Nikola Mirotic com a reforç de pes.

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.

El Consell només ha pagat el 60 % de les ajudes per la DANA, segons la Sindicatura

La Sindicatura de Comptes ha constatat que fins al febrer només s'ha abonat el 60 % de les ajudes per la DANA a la Comunitat Valenciana i alerta de possibles reintegraments per riscos d'incompliments en milers d'expedients.

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.

Rafael Rubio nega ser ‘RR’ i reclama arxivar la seua imputació en el cas Azud

L’exsubdelegat del Govern i exregidor socialista Rafael Rubio ha sol·licitat al jutjat l’arxiu dels delictes de suborn i blanqueig que se li atribuïxen en el cas Azud, en considerar que els indicis són insuficients, especialment la suposada associació a les sigles ‘RR’.