Expulsen a un xiquet d’un avió per no posar-se la mascareta per tindre asma

 

 

Waylon és un xiquet de dos anys que viatjava amb la seua mare, Amanda, en un avió d’American Airlines, als Estats Units. El xicotet va patir un atac d’asma en ple vol i la seua mamà intentava calmar-lo com bonament podia.
Malgrat observar l’ocorregut, en un moment donat un tripulant de cabina li demana a la seua mare que li pose la mascareta al xiquet, malgrat seguir hiperventilant, amb la finalitat de complir amb el protocol de la Covid-19. La dona ho intenta sense èxit i, finalment, els expulsen de l’avió!

Un vídeo que provoca molta angoixa i denúncia l’ocorregut

 

Els fets han quedat plasmats en un vídeo que ràpidament s’ha convertit en viral en xarxes socials, que han servit com a plataforma de denúncia per l’ocorregut per esta mamà i el seu bebé. Es tracta d’un vídeo que provoca angoixa i molta ràbia, perquè en ell es pot veure al xicotet Waylon plorant desconsoladament mentre la seua mare intenta calmar-li, en ple atac d’asma.

En comptes de mostrar empatia i ajudar a la mamà, els tripulants de l’avió li posen les coses més difícils, perquè en un moment donat li demanen que pose la mascareta al xiquet. Amanda tracta de posar-li-la en repetides ocasions, però no ho aconsegueix.

Finalment, la mamà ensenya als tripulants un test negatiu de Covid-19, i en vigor, del xiquet. No obstant això, de poc li serveix, perquè l’avió dona la volta, torna a l’aeroport i expulsa a Amanda i Waylon. Cal esmentar que, a més, mentre l’avió dona la volta, el sobrecarregue, emet este missatge per megafonia: “Lamente la demora, però estem tractant amb un viatger que no compleix amb les normes”.

 

L’aerolínia s’ha justificat

 

L’ocorregut per esta mamà i el seu fill s’ha viralitzat en xarxes socials gràcies al fet que una altra passatgera va gravar l’escena i va utilitzar les xarxes socials com a via de denúncia de l’ocorregut.

 

Davant el renou generat, perquè el vídeo ha circulat ràpidament, la companyia aèria s’ha justificat, al·legant que la normativa als Estats Units obliga al fet que tot passatger major de dos anys ha de portar la màscara posada dins de l’avió.

No obstant això, i malgrat les explicacions donades per American Airlines, les imatges continuen provocant indignació i moltes crítiques contra la companyia aèria per part dels usuaris de xarxes socials que les han vistes i s’han bolcat amb el xicotet Waylon.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.