Rep una factura de l’hospital de 600 euros sense rebre atenció mèdica

 

Taylor Davis, una dona estatunidenca, ha fet pública la seua denúncia contra un hospital de l’estat de Geòrgia que li va cobrar una factura de 700 dòlars, és a dir, uns 603 euros, pel mer fet d’haver acudit a les instal·lacions del centre mèdic a la recerca d’assistència mèdica d’urgència.

Concretament, donant compte de l’extrem al qual pot arribar en alguns casos la sanitat estatunidenca i el seu alt preu, el que denuncia ara és que, quan va acudir per una lesió al cap a la sala d’urgències del ‘Emory Decatur Hospital’, no sols va estar asseguda durant hores esperant que l’atengueren, sinó que a més va haver d’anar-se d’allí sense que cap metge valorara el seu estat.

“Em vaig asseure allí durant set hores. De cap manera anava a romandre en una sala d’emergències asseguda durant set hores…” compta, explicant que va ser en aqueix punt quan, farta, va decidir marxar-se del lloc.

 

L’hospital li va enviar una factura de 700 dòlars, més de 600 euros

 

Amb un sobirà enuig, el major dels escarns va vindre no obstant això quan a la seua casa li va arribar, setmanes més tard, una factura de 700 dòlars provinent de l’hospital.

“Ni tan sols em van prendre les constants vitals, ningú va pronunciar el meu nom”, denúncia Davis en declaracions recollides per Fox5 Atlanta, on assenyala que, malgrat això, li van cobrar pel mer fet de ser allí.
“Els vaig cridar i em van dir que és el protocol de l’hospital, fins i tot si només estes allí i ningú t’examina. Quan entres i dones les teues dades, això és tot… Et cobraran en qualsevol cas”.

En este sentit, ha explicat que li van dir que, en efecte, era una sala d’emergències en la qual l’anaven a cobrar per estar en la instal·lació, alguna cosa que succeeix en diversos centres mèdics, però que en molts casos passa desapercebut en anar normalment acompanyada la factura dels costos per la pròpia assistència sanitària.

Ara, després que el propi hospital li explicara el seu protocol i la seua normativa, indicant que “et cobren abans que et vegen, no per ser examinada”, Davis assenyala que, si ja per si mateix abans es pensava dos vegades acudir a l’hospital… ara el farà encara més.

“Soc molt poc inclinada a anar a l’hospital ara. És com l’últim recurs. Veure que et poden cobrar per qualsevol cosa a l’atzar no em convida a fer-lo. I això no és bo”, lamenta després de la seua mala experiència en el citat centre.

Per part seua, l’Emory Decatur Hospital ha enviat un comunicat recalcant que estan investigant el succeït:
“L’Emory Healthcare es pren de debò totes les inquietuds dels pacients i agraeix que això haja centrat la nostra atenció. El nostre equip està actualment investigant este assumpte”, han assenyalat, indicant que faran directament un seguiment amb l’afectada.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.