Rep una factura de l’hospital de 600 euros sense rebre atenció mèdica

 

Taylor Davis, una dona estatunidenca, ha fet pública la seua denúncia contra un hospital de l’estat de Geòrgia que li va cobrar una factura de 700 dòlars, és a dir, uns 603 euros, pel mer fet d’haver acudit a les instal·lacions del centre mèdic a la recerca d’assistència mèdica d’urgència.

Concretament, donant compte de l’extrem al qual pot arribar en alguns casos la sanitat estatunidenca i el seu alt preu, el que denuncia ara és que, quan va acudir per una lesió al cap a la sala d’urgències del ‘Emory Decatur Hospital’, no sols va estar asseguda durant hores esperant que l’atengueren, sinó que a més va haver d’anar-se d’allí sense que cap metge valorara el seu estat.

“Em vaig asseure allí durant set hores. De cap manera anava a romandre en una sala d’emergències asseguda durant set hores…” compta, explicant que va ser en aqueix punt quan, farta, va decidir marxar-se del lloc.

 

L’hospital li va enviar una factura de 700 dòlars, més de 600 euros

 

Amb un sobirà enuig, el major dels escarns va vindre no obstant això quan a la seua casa li va arribar, setmanes més tard, una factura de 700 dòlars provinent de l’hospital.

“Ni tan sols em van prendre les constants vitals, ningú va pronunciar el meu nom”, denúncia Davis en declaracions recollides per Fox5 Atlanta, on assenyala que, malgrat això, li van cobrar pel mer fet de ser allí.
“Els vaig cridar i em van dir que és el protocol de l’hospital, fins i tot si només estes allí i ningú t’examina. Quan entres i dones les teues dades, això és tot… Et cobraran en qualsevol cas”.

En este sentit, ha explicat que li van dir que, en efecte, era una sala d’emergències en la qual l’anaven a cobrar per estar en la instal·lació, alguna cosa que succeeix en diversos centres mèdics, però que en molts casos passa desapercebut en anar normalment acompanyada la factura dels costos per la pròpia assistència sanitària.

Ara, després que el propi hospital li explicara el seu protocol i la seua normativa, indicant que “et cobren abans que et vegen, no per ser examinada”, Davis assenyala que, si ja per si mateix abans es pensava dos vegades acudir a l’hospital… ara el farà encara més.

“Soc molt poc inclinada a anar a l’hospital ara. És com l’últim recurs. Veure que et poden cobrar per qualsevol cosa a l’atzar no em convida a fer-lo. I això no és bo”, lamenta després de la seua mala experiència en el citat centre.

Per part seua, l’Emory Decatur Hospital ha enviat un comunicat recalcant que estan investigant el succeït:
“L’Emory Healthcare es pren de debò totes les inquietuds dels pacients i agraeix que això haja centrat la nostra atenció. El nostre equip està actualment investigant este assumpte”, han assenyalat, indicant que faran directament un seguiment amb l’afectada.
 

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.