Rep una factura de l’hospital de 600 euros sense rebre atenció mèdica

 

Taylor Davis, una dona estatunidenca, ha fet pública la seua denúncia contra un hospital de l’estat de Geòrgia que li va cobrar una factura de 700 dòlars, és a dir, uns 603 euros, pel mer fet d’haver acudit a les instal·lacions del centre mèdic a la recerca d’assistència mèdica d’urgència.

Concretament, donant compte de l’extrem al qual pot arribar en alguns casos la sanitat estatunidenca i el seu alt preu, el que denuncia ara és que, quan va acudir per una lesió al cap a la sala d’urgències del ‘Emory Decatur Hospital’, no sols va estar asseguda durant hores esperant que l’atengueren, sinó que a més va haver d’anar-se d’allí sense que cap metge valorara el seu estat.

“Em vaig asseure allí durant set hores. De cap manera anava a romandre en una sala d’emergències asseguda durant set hores…” compta, explicant que va ser en aqueix punt quan, farta, va decidir marxar-se del lloc.

 

L’hospital li va enviar una factura de 700 dòlars, més de 600 euros

 

Amb un sobirà enuig, el major dels escarns va vindre no obstant això quan a la seua casa li va arribar, setmanes més tard, una factura de 700 dòlars provinent de l’hospital.

“Ni tan sols em van prendre les constants vitals, ningú va pronunciar el meu nom”, denúncia Davis en declaracions recollides per Fox5 Atlanta, on assenyala que, malgrat això, li van cobrar pel mer fet de ser allí.
“Els vaig cridar i em van dir que és el protocol de l’hospital, fins i tot si només estes allí i ningú t’examina. Quan entres i dones les teues dades, això és tot… Et cobraran en qualsevol cas”.

En este sentit, ha explicat que li van dir que, en efecte, era una sala d’emergències en la qual l’anaven a cobrar per estar en la instal·lació, alguna cosa que succeeix en diversos centres mèdics, però que en molts casos passa desapercebut en anar normalment acompanyada la factura dels costos per la pròpia assistència sanitària.

Ara, després que el propi hospital li explicara el seu protocol i la seua normativa, indicant que “et cobren abans que et vegen, no per ser examinada”, Davis assenyala que, si ja per si mateix abans es pensava dos vegades acudir a l’hospital… ara el farà encara més.

“Soc molt poc inclinada a anar a l’hospital ara. És com l’últim recurs. Veure que et poden cobrar per qualsevol cosa a l’atzar no em convida a fer-lo. I això no és bo”, lamenta després de la seua mala experiència en el citat centre.

Per part seua, l’Emory Decatur Hospital ha enviat un comunicat recalcant que estan investigant el succeït:
“L’Emory Healthcare es pren de debò totes les inquietuds dels pacients i agraeix que això haja centrat la nostra atenció. El nostre equip està actualment investigant este assumpte”, han assenyalat, indicant que faran directament un seguiment amb l’afectada.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.