13.4 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Rep una factura de l’hospital de 600 euros sense rebre atenció mèdica

 

Taylor Davis, una dona estatunidenca, ha fet pública la seua denúncia contra un hospital de l’estat de Geòrgia que li va cobrar una factura de 700 dòlars, és a dir, uns 603 euros, pel mer fet d’haver acudit a les instal·lacions del centre mèdic a la recerca d’assistència mèdica d’urgència.

Concretament, donant compte de l’extrem al qual pot arribar en alguns casos la sanitat estatunidenca i el seu alt preu, el que denuncia ara és que, quan va acudir per una lesió al cap a la sala d’urgències del ‘Emory Decatur Hospital’, no sols va estar asseguda durant hores esperant que l’atengueren, sinó que a més va haver d’anar-se d’allí sense que cap metge valorara el seu estat.

“Em vaig asseure allí durant set hores. De cap manera anava a romandre en una sala d’emergències asseguda durant set hores…” compta, explicant que va ser en aqueix punt quan, farta, va decidir marxar-se del lloc.

 

L’hospital li va enviar una factura de 700 dòlars, més de 600 euros

 

Amb un sobirà enuig, el major dels escarns va vindre no obstant això quan a la seua casa li va arribar, setmanes més tard, una factura de 700 dòlars provinent de l’hospital.

“Ni tan sols em van prendre les constants vitals, ningú va pronunciar el meu nom”, denúncia Davis en declaracions recollides per Fox5 Atlanta, on assenyala que, malgrat això, li van cobrar pel mer fet de ser allí.
“Els vaig cridar i em van dir que és el protocol de l’hospital, fins i tot si només estes allí i ningú t’examina. Quan entres i dones les teues dades, això és tot… Et cobraran en qualsevol cas”.

En este sentit, ha explicat que li van dir que, en efecte, era una sala d’emergències en la qual l’anaven a cobrar per estar en la instal·lació, alguna cosa que succeeix en diversos centres mèdics, però que en molts casos passa desapercebut en anar normalment acompanyada la factura dels costos per la pròpia assistència sanitària.

Ara, després que el propi hospital li explicara el seu protocol i la seua normativa, indicant que “et cobren abans que et vegen, no per ser examinada”, Davis assenyala que, si ja per si mateix abans es pensava dos vegades acudir a l’hospital… ara el farà encara més.

“Soc molt poc inclinada a anar a l’hospital ara. És com l’últim recurs. Veure que et poden cobrar per qualsevol cosa a l’atzar no em convida a fer-lo. I això no és bo”, lamenta després de la seua mala experiència en el citat centre.

Per part seua, l’Emory Decatur Hospital ha enviat un comunicat recalcant que estan investigant el succeït:
“L’Emory Healthcare es pren de debò totes les inquietuds dels pacients i agraeix que això haja centrat la nostra atenció. El nostre equip està actualment investigant este assumpte”, han assenyalat, indicant que faran directament un seguiment amb l’afectada.
 

Últimes notícies

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals

La magrana mollar d’Elx arribarà este nadal a valencians que viuen fora

La DOP de la magrana mollar d'Elx enviarà 200 caixes per a acostar els sabors de la terra a valencians que residixen a Espanya i a la UE. L'acció forma part de 'El Nostre Nadal' i inclourà una postal.

El Govern ha autoritzat l’alliberament definitiu del peatge de l’AP-7 en la circumval·lació d’Alacant

El Consell de Ministres ha autoritzat l'alliberament definitiu del peatge en la circumval·lació d'Alacant després de la prova de gratuïtat iniciada en 2024. L'AP-7 queda com a alternativa permanent per a alleujar l'A-70, amb transició de la gestió de SEITT a la Direcció General de Carreteres.

El Consell aprova el projecte per a condonar deute autonòmic: 11.210 milions per a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat el projecte de llei per a condonar 83.252 milions de deute a les autonomies del règim comú. La Comunitat Valenciana tindria 11.210 milions i la iniciativa passa ara al Congrés, amb rebuig de governs del PP.

L’Audiència de València demana identificar a agents mediambientals per la dana com a possibles testimonis

La Secció Segona estima parcialment un recurs i demana la identificació dels agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. A més, readmet a una acusació particular i confirma un altre acte, i rebutja indagar sobre una junta de la CHJ per no guardar relació amb els fets.

El balanç anual denúncia demores a migrants en la renda d’inclusió i cobraments per tractaments de càncer

El tercer balanç sobre discriminació quotidiana a València documenta retards de més d'un any en la Renda Valenciana d'Inclusió i reclamacions de 30.000 euros per teràpies oncològiques a persones migrants. L'informe identifica barreres en padró, vivenda, servicis socials, ocupació, educació i el CIE de Sapadors.

El Deleste confirma per a 2026 a Primal Scream, Apparat i Kerala Dust

El Deleste ha anunciat les seues primeres confirmacions per a 2026 amb Primal Scream, Apparat, Kerala Dust, Holy Fuck, Els Invaders i Billy Nomates. El festival se celebrarà el 22 i 23 de maig als Jardins de Vivers.

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.