8.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Rep una factura de l’hospital de 600 euros sense rebre atenció mèdica

 

Taylor Davis, una dona estatunidenca, ha fet pública la seua denúncia contra un hospital de l’estat de Geòrgia que li va cobrar una factura de 700 dòlars, és a dir, uns 603 euros, pel mer fet d’haver acudit a les instal·lacions del centre mèdic a la recerca d’assistència mèdica d’urgència.

Concretament, donant compte de l’extrem al qual pot arribar en alguns casos la sanitat estatunidenca i el seu alt preu, el que denuncia ara és que, quan va acudir per una lesió al cap a la sala d’urgències del ‘Emory Decatur Hospital’, no sols va estar asseguda durant hores esperant que l’atengueren, sinó que a més va haver d’anar-se d’allí sense que cap metge valorara el seu estat.

“Em vaig asseure allí durant set hores. De cap manera anava a romandre en una sala d’emergències asseguda durant set hores…” compta, explicant que va ser en aqueix punt quan, farta, va decidir marxar-se del lloc.

 

L’hospital li va enviar una factura de 700 dòlars, més de 600 euros

 

Amb un sobirà enuig, el major dels escarns va vindre no obstant això quan a la seua casa li va arribar, setmanes més tard, una factura de 700 dòlars provinent de l’hospital.

“Ni tan sols em van prendre les constants vitals, ningú va pronunciar el meu nom”, denúncia Davis en declaracions recollides per Fox5 Atlanta, on assenyala que, malgrat això, li van cobrar pel mer fet de ser allí.
“Els vaig cridar i em van dir que és el protocol de l’hospital, fins i tot si només estes allí i ningú t’examina. Quan entres i dones les teues dades, això és tot… Et cobraran en qualsevol cas”.

En este sentit, ha explicat que li van dir que, en efecte, era una sala d’emergències en la qual l’anaven a cobrar per estar en la instal·lació, alguna cosa que succeeix en diversos centres mèdics, però que en molts casos passa desapercebut en anar normalment acompanyada la factura dels costos per la pròpia assistència sanitària.

Ara, després que el propi hospital li explicara el seu protocol i la seua normativa, indicant que “et cobren abans que et vegen, no per ser examinada”, Davis assenyala que, si ja per si mateix abans es pensava dos vegades acudir a l’hospital… ara el farà encara més.

“Soc molt poc inclinada a anar a l’hospital ara. És com l’últim recurs. Veure que et poden cobrar per qualsevol cosa a l’atzar no em convida a fer-lo. I això no és bo”, lamenta després de la seua mala experiència en el citat centre.

Per part seua, l’Emory Decatur Hospital ha enviat un comunicat recalcant que estan investigant el succeït:
“L’Emory Healthcare es pren de debò totes les inquietuds dels pacients i agraeix que això haja centrat la nostra atenció. El nostre equip està actualment investigant este assumpte”, han assenyalat, indicant que faran directament un seguiment amb l’afectada.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La UPV ret homenatge al gremi d’artistes fallers amb un mural

La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Detinguts tres hòmens i ingressats a la presó per enviar càpsules seques de cascall a Màlaga, Àvila, Mallorca i els Estats Units. La Guàrdia Civil va confiscar 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete i va destapar la xarxa en l'operació Guru25.

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.

Pascual va revelar que van decidir al matí que Punter jugara i va negar una estratègia

El tècnic del Barcelona va explicar que la participació de Kevin Punter es va tancar el mateix matí de l'encreuament de quarts davant UCAM Murcia i va rebutjar que fora una maniobra. Va defendre que van seguir el pla mèdic i va valorar un dol igualat resolt en l'últim quart.