Un joven de 33 años, conductor de un turismo, ha fallecido la pasada madrugada en un accidente de tráfico ocurrido en A-7, a la entrada de Alhama de Murcia, según han informado fuentes del Centro de Coordinación de Emergencias. El suceso tuvo lugar sobre las 5.10 horas, cuando el '112' recibía varias llamadas informando que un turismo había golpeado repetidamente el quitamiedos, quedando en medio de la vía, obstaculizando la calzada. Según los testigos, el conductor, único ocupante del vehículo afectado, se encontraba inconsciente. Hasta el lugar se ha desplazado una Unidad Móvil de Emergencia del Servicio Murciano de Salud, que solo ha podido confirmar el fallecimiento del conductor; así como Guardia Civil de Tráfico.
Últimes notícies
Oratge
Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx
Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.
Economia
Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum
Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.
Economia
Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.
Economia
Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes
Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.
Economia
Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta
Societat
Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes
La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.
Successos
Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant
La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.
Successos
Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024
Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.



