Les falleres majors de Mislata recapten 4.002€ per a la lluita contra el càncer

 

A Mislata ja s’ha convertit en tradició que les falleres majors de les onze comissions de la ciutat, una vegada finalitzen el seu regnat, organitzen un sopar solidari, amb l’objectiu de recaptar fons i donar-los a la lluita contra el càncer. Aquest és un acte que va començar en 2011 i, des d’eixe moment, aquest esdeveniment no solament s’ha anat consolidant, sinó que cada any va comptant amb una major acceptació.

    

De fet, les falleres de l’any passat han superat la recaptació de totes les seues predecessores i han aconseguit recaptar un total de 4.002 € en la novena edició d’aquest sopar solidari. Ahir a la vesprada van fer lliurament de tota la recaptació a la presidenta de la junta local de l’Associació Espanyola Contra el Càncer, Pilar Andrés, qui es va mostrar molt agraïda amb el món faller un any més, remarcant la importància que tenen aquestes accions per a poder desenvolupar la labor de l’associació. 

 

L’últim sopar solidari va reunir unes 300 persones

  

El lliurament del xec solidari es va realitzar en presència de l’alcalde, Carlos Fernández Bielsa, i del regidor de Festes, Toni Arenas. Bielsa va destacar que «Mislata torna a mostrar la seua solidaritat. Tot el teixit associatiu de la ciutat es bolca amb aquesta causa i són moltes les entitats que durant l’any organitzen diferents esdeveniments amb la finalitat de recaptar fons perquè la AECC puga continuar investigant i buscar la solució a aquesta maleïda malaltia». 

    

L’últim d’aquests sopars solidaris va aconseguir reunir en el centre municipal de Maestro Palau unes 300 persones, en la seua majoria procedents de les diferents comissions falleres de la ciutat. A més del donatiu per al sopar, la recaptació prové també d’una rifa amb infinitat de productes donats pels comerços de Mislata.

 

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.