Les falleres majors de Mislata recapten 4.002€ per a la lluita contra el càncer

 

A Mislata ja s’ha convertit en tradició que les falleres majors de les onze comissions de la ciutat, una vegada finalitzen el seu regnat, organitzen un sopar solidari, amb l’objectiu de recaptar fons i donar-los a la lluita contra el càncer. Aquest és un acte que va començar en 2011 i, des d’eixe moment, aquest esdeveniment no solament s’ha anat consolidant, sinó que cada any va comptant amb una major acceptació.

    

De fet, les falleres de l’any passat han superat la recaptació de totes les seues predecessores i han aconseguit recaptar un total de 4.002 € en la novena edició d’aquest sopar solidari. Ahir a la vesprada van fer lliurament de tota la recaptació a la presidenta de la junta local de l’Associació Espanyola Contra el Càncer, Pilar Andrés, qui es va mostrar molt agraïda amb el món faller un any més, remarcant la importància que tenen aquestes accions per a poder desenvolupar la labor de l’associació. 

 

L’últim sopar solidari va reunir unes 300 persones

  

El lliurament del xec solidari es va realitzar en presència de l’alcalde, Carlos Fernández Bielsa, i del regidor de Festes, Toni Arenas. Bielsa va destacar que «Mislata torna a mostrar la seua solidaritat. Tot el teixit associatiu de la ciutat es bolca amb aquesta causa i són moltes les entitats que durant l’any organitzen diferents esdeveniments amb la finalitat de recaptar fons perquè la AECC puga continuar investigant i buscar la solució a aquesta maleïda malaltia». 

    

L’últim d’aquests sopars solidaris va aconseguir reunir en el centre municipal de Maestro Palau unes 300 persones, en la seua majoria procedents de les diferents comissions falleres de la ciutat. A més del donatiu per al sopar, la recaptació prové també d’una rifa amb infinitat de productes donats pels comerços de Mislata.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.