Les falleres majors de Mislata recapten 4.002€ per a la lluita contra el càncer

 

A Mislata ja s’ha convertit en tradició que les falleres majors de les onze comissions de la ciutat, una vegada finalitzen el seu regnat, organitzen un sopar solidari, amb l’objectiu de recaptar fons i donar-los a la lluita contra el càncer. Aquest és un acte que va començar en 2011 i, des d’eixe moment, aquest esdeveniment no solament s’ha anat consolidant, sinó que cada any va comptant amb una major acceptació.

    

De fet, les falleres de l’any passat han superat la recaptació de totes les seues predecessores i han aconseguit recaptar un total de 4.002 € en la novena edició d’aquest sopar solidari. Ahir a la vesprada van fer lliurament de tota la recaptació a la presidenta de la junta local de l’Associació Espanyola Contra el Càncer, Pilar Andrés, qui es va mostrar molt agraïda amb el món faller un any més, remarcant la importància que tenen aquestes accions per a poder desenvolupar la labor de l’associació. 

 

L’últim sopar solidari va reunir unes 300 persones

  

El lliurament del xec solidari es va realitzar en presència de l’alcalde, Carlos Fernández Bielsa, i del regidor de Festes, Toni Arenas. Bielsa va destacar que «Mislata torna a mostrar la seua solidaritat. Tot el teixit associatiu de la ciutat es bolca amb aquesta causa i són moltes les entitats que durant l’any organitzen diferents esdeveniments amb la finalitat de recaptar fons perquè la AECC puga continuar investigant i buscar la solució a aquesta maleïda malaltia». 

    

L’últim d’aquests sopars solidaris va aconseguir reunir en el centre municipal de Maestro Palau unes 300 persones, en la seua majoria procedents de les diferents comissions falleres de la ciutat. A més del donatiu per al sopar, la recaptació prové també d’una rifa amb infinitat de productes donats pels comerços de Mislata.

 

Últimes notícies

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.
FILMOTECA D'ESTIU