Les falleres majors de Mislata recapten 4.002€ per a la lluita contra el càncer

 

A Mislata ja s’ha convertit en tradició que les falleres majors de les onze comissions de la ciutat, una vegada finalitzen el seu regnat, organitzen un sopar solidari, amb l’objectiu de recaptar fons i donar-los a la lluita contra el càncer. Aquest és un acte que va començar en 2011 i, des d’eixe moment, aquest esdeveniment no solament s’ha anat consolidant, sinó que cada any va comptant amb una major acceptació.

    

De fet, les falleres de l’any passat han superat la recaptació de totes les seues predecessores i han aconseguit recaptar un total de 4.002 € en la novena edició d’aquest sopar solidari. Ahir a la vesprada van fer lliurament de tota la recaptació a la presidenta de la junta local de l’Associació Espanyola Contra el Càncer, Pilar Andrés, qui es va mostrar molt agraïda amb el món faller un any més, remarcant la importància que tenen aquestes accions per a poder desenvolupar la labor de l’associació. 

 

L’últim sopar solidari va reunir unes 300 persones

  

El lliurament del xec solidari es va realitzar en presència de l’alcalde, Carlos Fernández Bielsa, i del regidor de Festes, Toni Arenas. Bielsa va destacar que «Mislata torna a mostrar la seua solidaritat. Tot el teixit associatiu de la ciutat es bolca amb aquesta causa i són moltes les entitats que durant l’any organitzen diferents esdeveniments amb la finalitat de recaptar fons perquè la AECC puga continuar investigant i buscar la solució a aquesta maleïda malaltia». 

    

L’últim d’aquests sopars solidaris va aconseguir reunir en el centre municipal de Maestro Palau unes 300 persones, en la seua majoria procedents de les diferents comissions falleres de la ciutat. A més del donatiu per al sopar, la recaptació prové també d’una rifa amb infinitat de productes donats pels comerços de Mislata.

 

Últimes notícies

Castro reivindica el gran final de temporada del Llevant i apunta a Europa pel nivell a casa

Luis Castro subratlla que l'excel·lent rendiment del Llevant a casa va ser clau per a la permanència i sosté que, amb eixe nivell fora, l'equip hauria pogut barallar per Europa.

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.

Condemnat a 15 anys de presó per degollar a un home en un pont de València

Un jurat popular declara culpable a un home per degollar a un altre en un pont de València al juliol de 2024. L'Audiència Provincial li imposa 15 anys de presó i fortes indemnitzacions a la família de la víctima.

València llança una campanya per a frenar la sobrepoblació de coloms i recorda les multes per donar-los menjar

L'Ajuntament de València posa en marxa la campanya 'No alimentes el problema' per a demanar a la ciutadania que deixe de donar menjar als coloms i reduir la seua sobrepoblació, que ja ha començat a descendir.

Eder Sarabia anuncia entre llàgrimes que deixa la banqueta de l’Elx

Eder Sarabia comunica entre llàgrimes que no continuarà com a entrenador de l'Elx la pròxima temporada malgrat tindre contracte en vigor, després d'aconseguir un ascens i la permanència en Primera.

Una nova estratègia d’IA aconseguix acurtar fins a un 90% les ressonàncies cerebrals avançades

Dos investigadors de l'Institut de Neurociències han dissenyat una estratègia basada en intel·ligència artificial que acurta fins a un 90% el temps d'unes certes ressonàncies magnètiques cerebrals avançades, mantenint un alt nivell de precisió en les imatges.

Espanya s’enfronta a un episodi de calor extrema pròpia de la canícula estiuenca

Espanya encadena dies de calor excepcional per a maig, amb màximes per damunt de 34 graus, nits tropicals i rècords històrics de temperatura sense una clara data de finalització.

Nova marxa de docents recorre el centre de València i pressiona a Educació en plena vaga indefinida

Milers de docents tornen a manifestar-se pel centre de València fins a la Conselleria d'Educació en el tretzé dia de la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària.