Les falleres majors de Mislata recapten 4.002€ per a la lluita contra el càncer

 

A Mislata ja s’ha convertit en tradició que les falleres majors de les onze comissions de la ciutat, una vegada finalitzen el seu regnat, organitzen un sopar solidari, amb l’objectiu de recaptar fons i donar-los a la lluita contra el càncer. Aquest és un acte que va començar en 2011 i, des d’eixe moment, aquest esdeveniment no solament s’ha anat consolidant, sinó que cada any va comptant amb una major acceptació.

    

De fet, les falleres de l’any passat han superat la recaptació de totes les seues predecessores i han aconseguit recaptar un total de 4.002 € en la novena edició d’aquest sopar solidari. Ahir a la vesprada van fer lliurament de tota la recaptació a la presidenta de la junta local de l’Associació Espanyola Contra el Càncer, Pilar Andrés, qui es va mostrar molt agraïda amb el món faller un any més, remarcant la importància que tenen aquestes accions per a poder desenvolupar la labor de l’associació. 

 

L’últim sopar solidari va reunir unes 300 persones

  

El lliurament del xec solidari es va realitzar en presència de l’alcalde, Carlos Fernández Bielsa, i del regidor de Festes, Toni Arenas. Bielsa va destacar que «Mislata torna a mostrar la seua solidaritat. Tot el teixit associatiu de la ciutat es bolca amb aquesta causa i són moltes les entitats que durant l’any organitzen diferents esdeveniments amb la finalitat de recaptar fons perquè la AECC puga continuar investigant i buscar la solució a aquesta maleïda malaltia». 

    

L’últim d’aquests sopars solidaris va aconseguir reunir en el centre municipal de Maestro Palau unes 300 persones, en la seua majoria procedents de les diferents comissions falleres de la ciutat. A més del donatiu per al sopar, la recaptació prové també d’una rifa amb infinitat de productes donats pels comerços de Mislata.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva política per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa de València impulsa sis iniciatives en el Congrés per a pressionar al Ministeri de Transports i reclamar la reactivació del soterrament de les vies de Serradora, paralitzat des de 2021 malgrat tindre el seu estudi informatiu executat al 76%.

Lafuente alerta que la polarització política bloqueja l’avanç de la societat

El president de la CEV, Vicente Lafuente, advertix que la polarització política frena acords clau per a l'economia i reclama diàleg, cessions i grans pactes d'Estat.

Detinguts dos hòmens per robatoris amb força en comerços del centre històric de Gandia

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 45 i 33 anys per dos robatoris amb força en una perfumeria i una peluqueria del centre historico de Gandia, on van sostraure diners en efectiu i material professional.

El TSJCV manté la seua decisió de no investigar a Carlos Mazón per la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja per unanimitat els recursos de súplica i confirma que no investigarà al expresident Carlos Mazón per la seua actuació durant la dana de 2024.

El TSJCV manté l’arxiu i no investigarà a Mazón per la seua actuació en la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana desestima per unanimitat els recursos de les acusacions i confirma que no obrirà investigació penal contra Carlos Mazón per la gestió de l'avís És-Alert durant la dana de 2024.

Castella-la Manxa redobla la seua ofensiva política per a posar fi al transvasament Tajo-Segura

El delegat del Govern i el president de les Corts de Castella-la Manxa reclamen la fi del transvasament Tajo-Segura, demanen acords i critiquen que es vulga perpetuar l'actual model enfront d'alternatives com la dessalació.

Garamendi defén l’energia nuclear i qüestiona el seu tancament en plena crisi energètica

Antonio Garamendi defén mantindre l'energia nuclear a Espanya en considerar incoherent tancar centrals en un context de crisi energètica, alta dependència del gas i dubtes sobre l'apagada elèctrica de fa un any.