13.4 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Detingut un fals ginecòleg després d’abusar sexualment de 63 dones

Un cardiòleg que es feia passar per ginecòleg i que va abusar sexualment d’almenys 63 dones en els últims cinc anys va ser detingut pels carabiners de Catanzaro (Calàbria, sud d’Itàlia), acusat dels delictes d’agressió sexual, pornografia infantil, intromissió il·legítima en la vida privada i frau.

El metge, que treballava a l’hospital de Soverato, va ser arrestat de manera preventiva en una operació en la qual li van ser confiscats tots els seus dispositius electrònics per ordre del jutge i a petició de la fiscalia després de la investigació dels carabiners, que es va iniciar en 2021 amb la denúncia d’una jove de 20 anys, informen els mitjans locals.

Les 63 víctimes, entre elles una menor, van ser identificades per la càmera de vídeo instal·lada en la consulta del metge en Soverato, que era on duia a terme les agressions sexuals, encara que podria haver-hi més, ja que algunes imatges poc clares no van permetre identificar a totes les dones afectades.

 

Modus operandi

 

Segons les investigacions policials, l’home, d’uns 50 anys, enganyava les dones, en la seua majoria joves, sobre que era ginecòleg, i amb el pretext de realitzar exàmens mèdics agredia sexualment a les víctimes o les induïa al fet que ho feren elles amb l’ús d’objectes fàl·lics.

A més, el detingut, que cobrava a les seues víctimes per les seues falses revisions ginecològiques, emmagatzemava vídeos de les agressions sexuals que havia començat en 2017.

La hipòtesi és que el professional, enganyant les joves, a més del pagament dels honoraris per l’activitat “professional” realitzada, mitjançant l’ús d’una càmera obtenia indegudament els vídeos de les visites de les pacients, que després emmagatzemava de forma encriptada en els seus dispositius electrònics.
 

Últimes notícies

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.