Detingut un fals ginecòleg després d’abusar sexualment de 63 dones

Un cardiòleg que es feia passar per ginecòleg i que va abusar sexualment d’almenys 63 dones en els últims cinc anys va ser detingut pels carabiners de Catanzaro (Calàbria, sud d’Itàlia), acusat dels delictes d’agressió sexual, pornografia infantil, intromissió il·legítima en la vida privada i frau.

El metge, que treballava a l’hospital de Soverato, va ser arrestat de manera preventiva en una operació en la qual li van ser confiscats tots els seus dispositius electrònics per ordre del jutge i a petició de la fiscalia després de la investigació dels carabiners, que es va iniciar en 2021 amb la denúncia d’una jove de 20 anys, informen els mitjans locals.

Les 63 víctimes, entre elles una menor, van ser identificades per la càmera de vídeo instal·lada en la consulta del metge en Soverato, que era on duia a terme les agressions sexuals, encara que podria haver-hi més, ja que algunes imatges poc clares no van permetre identificar a totes les dones afectades.

 

Modus operandi

 

Segons les investigacions policials, l’home, d’uns 50 anys, enganyava les dones, en la seua majoria joves, sobre que era ginecòleg, i amb el pretext de realitzar exàmens mèdics agredia sexualment a les víctimes o les induïa al fet que ho feren elles amb l’ús d’objectes fàl·lics.

A més, el detingut, que cobrava a les seues víctimes per les seues falses revisions ginecològiques, emmagatzemava vídeos de les agressions sexuals que havia començat en 2017.

La hipòtesi és que el professional, enganyant les joves, a més del pagament dels honoraris per l’activitat «professional» realitzada, mitjançant l’ús d’una càmera obtenia indegudament els vídeos de les visites de les pacients, que després emmagatzemava de forma encriptada en els seus dispositius electrònics.
 

Últimes notícies

El calor extrema ja deixa 253 morts este estiu a la Comunitat Valenciana

Les altes temperatures han causat 253 defuncions a la Comunitat Valenciana des del 21 de juny fins al 23 de juliol, segons el sistema MoMo, amb especial impacte a Alacant.

Arranca un cap de setmana de calor intensa i tempestes a la Comunitat Valenciana

L’oratge del cap de setmana arribarà marcat per la calor sufocant a l’interior de València i Alacant este divendres, tempestes fortes al sud de València i un gir tèrmic amb descens de temperatures diumenge.

Avís groc per tronades i fins a 39 graus a les comarques d’Alacant i València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per tronades al sud de la província de València i per temperatures de fins a 39 graus a l’interior d’Alacant i de València.

Una altra nit sufocant a la Comunitat amb fins a 36 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 35-36 graus en municipis com Agullent, Parcent o Tàrbena i una forta sensació de basca a la costa.

Reventons càlids al sud d’Alacant amb ratxes de fins a 119 km/h i caiguda d’arbres

Els reventons càlids de la vesprada de dijous al sud d’Alacant han deixat ratxes de fins a 119 km/h i han provocat 24 incidents per caiguda d’arbres i elements en la via pública.

Pet Shop Boys convertixen el Roig Arena en una pista de ball global i nostàlgica

El duo britànic Pet Shop Boys ha fet vibrar un Roig Arena ple fins la bandera amb el tour 'Dreamworld', un repàs de 40 anys de grans èxits plens de ball, melancolia i nostàlgia pop.

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.