Detingut un fals ginecòleg després d’abusar sexualment de 63 dones

Un cardiòleg que es feia passar per ginecòleg i que va abusar sexualment d’almenys 63 dones en els últims cinc anys va ser detingut pels carabiners de Catanzaro (Calàbria, sud d’Itàlia), acusat dels delictes d’agressió sexual, pornografia infantil, intromissió il·legítima en la vida privada i frau.

El metge, que treballava a l’hospital de Soverato, va ser arrestat de manera preventiva en una operació en la qual li van ser confiscats tots els seus dispositius electrònics per ordre del jutge i a petició de la fiscalia després de la investigació dels carabiners, que es va iniciar en 2021 amb la denúncia d’una jove de 20 anys, informen els mitjans locals.

Les 63 víctimes, entre elles una menor, van ser identificades per la càmera de vídeo instal·lada en la consulta del metge en Soverato, que era on duia a terme les agressions sexuals, encara que podria haver-hi més, ja que algunes imatges poc clares no van permetre identificar a totes les dones afectades.

 

Modus operandi

 

Segons les investigacions policials, l’home, d’uns 50 anys, enganyava les dones, en la seua majoria joves, sobre que era ginecòleg, i amb el pretext de realitzar exàmens mèdics agredia sexualment a les víctimes o les induïa al fet que ho feren elles amb l’ús d’objectes fàl·lics.

A més, el detingut, que cobrava a les seues víctimes per les seues falses revisions ginecològiques, emmagatzemava vídeos de les agressions sexuals que havia començat en 2017.

La hipòtesi és que el professional, enganyant les joves, a més del pagament dels honoraris per l’activitat «professional» realitzada, mitjançant l’ús d’una càmera obtenia indegudament els vídeos de les visites de les pacients, que després emmagatzemava de forma encriptada en els seus dispositius electrònics.
 

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.