11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La família de Rita Barberá organitza una missa per a commemorar el primer aniversari de la seua mort

Demà dijous 23 de novembre es compleix un any de la mort de la que fóra durant més de dos dècades l'alcaldessa de València, Rita Barberá. La família ha volgut organitzar un acte simbòlic per a commemorar el primer l'aniversari de la mort de Barberá. Així, les seues tres germanes i els nebots han organitzat una missa que serà oficiada pel cardenal Antonio Cañizares. Este serà l'únic acte que es dedicarà en record a Barberà. Està previst que acudisca pràcticament la totalitat del Grup Popular de l'Ajuntament de València a este esdeveniment religiós. El que de moment no està confirmat és que la ministra de Defensa, Maria Dolores de Cospedal, faça acte de presència, ja que precisament demà es trobarà en la capital del Túria.

 

 

Una mort inesperada

El passat 23 de novembre Barberá es trobava com cada setmana en un hotel a Madrid per a atendre les seues obligacions com a senadora. Però en esta ocasió una altra obligació la retenia en la capital espanyola: declarar davant el Tribunal Suprem per la seua presumpta implicació en el blanqueig de capitals juntament amb altres càrrecs del PP de València. Però, eixe matí inesperadament Barberá va morir per una cirrosi aguda tal com mesos després va confirmar l'autòpsia.

Últimes notícies

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.