14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

La família de Rita Barberá organitza una missa per a commemorar el primer aniversari de la seua mort

Demà dijous 23 de novembre es compleix un any de la mort de la que fóra durant més de dos dècades l'alcaldessa de València, Rita Barberá. La família ha volgut organitzar un acte simbòlic per a commemorar el primer l'aniversari de la mort de Barberá. Així, les seues tres germanes i els nebots han organitzat una missa que serà oficiada pel cardenal Antonio Cañizares. Este serà l'únic acte que es dedicarà en record a Barberà. Està previst que acudisca pràcticament la totalitat del Grup Popular de l'Ajuntament de València a este esdeveniment religiós. El que de moment no està confirmat és que la ministra de Defensa, Maria Dolores de Cospedal, faça acte de presència, ja que precisament demà es trobarà en la capital del Túria.

 

 

Una mort inesperada

El passat 23 de novembre Barberá es trobava com cada setmana en un hotel a Madrid per a atendre les seues obligacions com a senadora. Però en esta ocasió una altra obligació la retenia en la capital espanyola: declarar davant el Tribunal Suprem per la seua presumpta implicació en el blanqueig de capitals juntament amb altres càrrecs del PP de València. Però, eixe matí inesperadament Barberá va morir per una cirrosi aguda tal com mesos després va confirmar l'autòpsia.

Últimes notícies

El Vila-real s’acomiada de la Champions en La Ceràmica davant un Ajax encara amb vida

Vila-real, ja eliminat després de no guanyar en sis jornades, rep a un Ajax que encara conserva opcions d'avançar. Els grocs busquen orgull i premi econòmic.

Detingut a València un pare per maltractament després de sacsar al seu bebé des d’un balcó

La Policia Local de València ha detingut a un home que va sacsar al seu bebé de pocs mesos i el va apuntar diverses vegades per un balcó a la Torre. Després de negociar, el menor va ser entregat a la seua mare i el sospitós va quedar arrestat per presumptes maltractaments.

Djokovic despatxa a Pedro Martínez i se cita amb Maestrelli en segona ronda

Djokovic va guanyar en tres sets a Pedro Martínez i es va ficar en segona ronda de l'Obert d'Austràlia. Va gestionar el desgast malgrat els dubtes físics i jugarà amb Maestrelli.

El València Basket pretén aprofitar la baixada del París per a tornar a guanyar

El València Basket, després de dos derrotes seguides, rep al Paris Basketball amb la vista posada a tallar la seua mala ratxa. El dol arriba amb el rècord de Pedro Martínez en la banqueta.

El València, amb defensa i porteria en quadre davant l’Espanyol

El València rep a l'Espanyol amb només un central sa i un lateral per banda, i amb un únic portera del primer equip. Lesions, sancions i l'expulsió de Rivero condicionen la convocatòria.

El València Basket, virtual cap de sèrie en la Copa del Rei

L'equip té en la pràctica assegurat ser cap de sèrie en el sorteig de febrer en el Roig Arena. Només ho perdria amb una derrota en Gran Canària i una bolcada inflada del average.

El dofí mular trobat a Nules registra la major supervivència amb amputacions severes

Un estudi de la Universitat de València documenta el cas de major duració d'un cetaci en llibertat amb amputacions greus: un dofí mular trobat a Nules. Va sobreviure més de dos anys sense aleta cabal i amb una pectoral danyada; va adaptar el seu nade i la seua alimentació, però va morir després d'una nova interacció pesquera.

Assumixen 5 anys i mig de presó per segrestar un home i demanar 350.000 euros de rescat

Els cinc processaments han admés el segrest i han pactat amb la Fiscalia penes de 5 anys i 6 mesos cada un. L'Audiència va dictar sentència 'in voce' i va fixar 37.000 euros d'indemnització.