La família de Rita Barberá organitza una missa per a commemorar el primer aniversari de la seua mort

Demà dijous 23 de novembre es compleix un any de la mort de la que fóra durant més de dos dècades l'alcaldessa de València, Rita Barberá. La família ha volgut organitzar un acte simbòlic per a commemorar el primer l'aniversari de la mort de Barberá. Així, les seues tres germanes i els nebots han organitzat una missa que serà oficiada pel cardenal Antonio Cañizares. Este serà l'únic acte que es dedicarà en record a Barberà. Està previst que acudisca pràcticament la totalitat del Grup Popular de l'Ajuntament de València a este esdeveniment religiós. El que de moment no està confirmat és que la ministra de Defensa, Maria Dolores de Cospedal, faça acte de presència, ja que precisament demà es trobarà en la capital del Túria.

 

 

Una mort inesperada

El passat 23 de novembre Barberá es trobava com cada setmana en un hotel a Madrid per a atendre les seues obligacions com a senadora. Però en esta ocasió una altra obligació la retenia en la capital espanyola: declarar davant el Tribunal Suprem per la seua presumpta implicació en el blanqueig de capitals juntament amb altres càrrecs del PP de València. Però, eixe matí inesperadament Barberá va morir per una cirrosi aguda tal com mesos després va confirmar l'autòpsia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i traure 1.000 euros de manera fraudulenta.

Dimarts estable en la Comunitat Valenciana amb augment de núvols a la vesprada

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts d'ambient estable, cels poc nuvolosos al matí i augment de la nuvolositat a la vesprada, amb temperatures sense grans canvis i vents fluixos de component este.

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.