11.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

La família de Rita Barberá organitza una missa per a commemorar el primer aniversari de la seua mort

Demà dijous 23 de novembre es compleix un any de la mort de la que fóra durant més de dos dècades l'alcaldessa de València, Rita Barberá. La família ha volgut organitzar un acte simbòlic per a commemorar el primer l'aniversari de la mort de Barberá. Així, les seues tres germanes i els nebots han organitzat una missa que serà oficiada pel cardenal Antonio Cañizares. Este serà l'únic acte que es dedicarà en record a Barberà. Està previst que acudisca pràcticament la totalitat del Grup Popular de l'Ajuntament de València a este esdeveniment religiós. El que de moment no està confirmat és que la ministra de Defensa, Maria Dolores de Cospedal, faça acte de presència, ja que precisament demà es trobarà en la capital del Túria.

 

 

Una mort inesperada

El passat 23 de novembre Barberá es trobava com cada setmana en un hotel a Madrid per a atendre les seues obligacions com a senadora. Però en esta ocasió una altra obligació la retenia en la capital espanyola: declarar davant el Tribunal Suprem per la seua presumpta implicació en el blanqueig de capitals juntament amb altres càrrecs del PP de València. Però, eixe matí inesperadament Barberá va morir per una cirrosi aguda tal com mesos després va confirmar l'autòpsia.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.