La família de Rita Barberá organitza una missa per a commemorar el primer aniversari de la seua mort

Demà dijous 23 de novembre es compleix un any de la mort de la que fóra durant més de dos dècades l'alcaldessa de València, Rita Barberá. La família ha volgut organitzar un acte simbòlic per a commemorar el primer l'aniversari de la mort de Barberá. Així, les seues tres germanes i els nebots han organitzat una missa que serà oficiada pel cardenal Antonio Cañizares. Este serà l'únic acte que es dedicarà en record a Barberà. Està previst que acudisca pràcticament la totalitat del Grup Popular de l'Ajuntament de València a este esdeveniment religiós. El que de moment no està confirmat és que la ministra de Defensa, Maria Dolores de Cospedal, faça acte de presència, ja que precisament demà es trobarà en la capital del Túria.

 

 

Una mort inesperada

El passat 23 de novembre Barberá es trobava com cada setmana en un hotel a Madrid per a atendre les seues obligacions com a senadora. Però en esta ocasió una altra obligació la retenia en la capital espanyola: declarar davant el Tribunal Suprem per la seua presumpta implicació en el blanqueig de capitals juntament amb altres càrrecs del PP de València. Però, eixe matí inesperadament Barberá va morir per una cirrosi aguda tal com mesos després va confirmar l'autòpsia.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.